Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

    Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение


    простете за спама, ама не се сдържах!

    „Пълноразмерен седем местен“ ПХУАХУАХУАХАУХУАХАУХАУХААХУАХУАХ. Колега,кое му е пълноразмерното? Че третата седалка става само за покупки,или че е 5 +
    2 ? Сбирщайан е дотам,че има различни двигатели. Скоростната кутия е еднаква,4х4-то също. Единствената разлика е 2.0 или 2.2 !


    Navi, за много от хората тук, тези коли са само и единствено за асфлат,но за много хора извън форума и жестокия офф-роуд,тези коли са завидно проходими и ПРЕдостатъчни за тяхните нужди. Различните гледни точки създават различни мнение. Например ако карам ТЛК 200,едва ли ще има много неща от черните пътчета към манастири и забележителности,които да ми се опълчат(без сериозен офф-роуд). Обаче ако карам Urban Cruiser,макар и 4х4,едва ли ще стигна цял до манастира Х някъде в Рила/Пирин/Родопи/Стара планина... Ако карам Рав 4 ,това ще ми е добър компромис за пикничета из планината,забележителности и тн + градско и извънградско с висок комфорт и сравнително нисък разход.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #77
      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

      Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
      Пробата е единственият начин да прецениш - иначе ние само си приказваме... Освен това разни технически характеристики на хартия и на теория изглеждат по един начин, ама изпълнението може доста да промени нещата.

      Пробвай ги пак, ама не просто каквото имат - а намери някъде Аутлендър и Рав бензин с автоматик и направи дълъг тест драйв по възможност - по един и същ маршрут през малко време. Ако в София ги няма - който и дилър да питаш в кой град има на склад това, което ти трябва те ще чукнат в компютъра и ще ти кажат. Ще си направиш една разходка до там и готово... Ако дилърите нямат на склад това което ти трябва - разрови се по интернет из рента-а-карите - със сигурност ще намериш поне едното. Ако и така не стане - очевидно тогава ще да са много редки екземпляри и това трябва да ти говори нещо - както за качествата, така и за проблемите с обслужването след това.

      Най-накрая, (А МОЖЕ БИ С ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ЗАПОЧНЕ !) те и като коли и като поведение са доста различни:

      Рав4 е компактна, по-подходяща за тесни улици (ако не ти пречи че е малко по широка разбира се) и става доста повече за извън пътя - в инетриора е доста мислено и тъпотиите са сведени до минимум, но детайлите на шосето се усещат повече.

      Аутлендър е по-добър за дълъг път и е значително по просторен (все пак е пълноразмерен 7 местен) - обаче заради теглото очевидно и по-неикономичен, освен това компонентите по двигателния тракт са сбирщайн, защото колата се продава под 3 имена и е жертва на глобализацията (в автомобилния бранш се казва, че "конструкторите са могли да избират от палитра от най-добрите компоненти от Мицубиши, VW, Пежо и Ситроен, за да създадат тази кола" - а ти само си помисли какъв ад (!!!) е сервизната документация), освен това според мен има недомислици по отношение на отваряне на ниши и капаци - (най-вече задния) - това предполага нерви и дрънчене след време.
      Разликата в скоростните кутии ти е последния проблем честно казано.

      Освен това парите са си твои - ако толкова ни вярваш че ще те посъветваме добре - дай ни ги, а ние ще ти купим най-доброто.

      Успех!
      Това с рент-а-кар е една изключително добра идея!!! Благодаря!

      Коментар


      • #78
        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

        Отново сте подкарали вечния спор за автомата и ръчката.
        Аз вече май не ги чета, щото написаното е горе долу същото.
        Ма и тук бая глупости изчетох от хора с недостатъчен опит с автомата.
        А към колегата пуснал темата - що не се огледаш и в нещо Корейско?
        Всички отзиви са доста добри.
        Пък и избор не е като да няма.......
        Поздрави!
        VITARA, SAMURAI
        FIAT PANDA 4x4 CABRIO
        RENAULT ESPACE QUADRA
        ...и едно сивикче за града...

        Коментар


        • #79
          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение


          „Пълноразмерен седем местен“ ПХУАХУАХУАХАУХУАХАУХАУХААХУАХУАХ.
          Защо крещиш?
          Дизелов Jeep, не е Jeep.

          Коментар


          • #80
            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

            Първоначално публикуван от bulfox
            Това с рент-а-кар е една изключително добра идея!!! Благодаря!

            Пиши после впечатленията си след като ги пробваш.
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • #81
              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

              Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
              Защо крещиш?
              Исках да се види разликата 5+2, защото последните две седалки са много малки и затова го написах с шрифт 3,не че ми се крещи.
              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
              Volkswagen Bora AKL

              Коментар


              • #82
                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                „Пълноразмерен седем местен“ Колега,кое му е пълноразмерното?


                Седемместен е дотолкова доколкото производителя го е обозначил като 6+1. За целта е предвидил по-дълго междуосие и съответно - малко повече материал, което е довело до по-тежко купе на Аутлендър. иначе и двете коли са за 4ма възрастни пътника най много. Аз лично не бих си возил децата в багажника...

                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                Сбирщайан е дотам,че има различни двигатели. Скоростната кутия е еднаква,4х4-то също. Единствената разлика е 2.0 или 2.2 !


                Сбирщина е защото е продукт на коопериране. Човека се интересува от бензин 2,4 което е на мицубиши. Това са 3 различни производителя на мотори с различни традиции, различни поддоставчици различно оформена техническа документация и различни специални инструменти. А познай какво се получава като започне да иска сервиз и части, и най вече когато някой монтьор реши че всяка гарнитура или кабел от ситроен става на аутлендър...

                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                става доста повече за извън пътя и после смях


                аутлендъра е с по-лош ъгъл на атака отпред и отзад, освен това е с по-дълго междуосие при еднакъв просвет - така че шанса да удариш предната броня, картера или дъното, когато излизаш на пикник е по-голям отколкото при Рав4. иначе за да се катерят по тротоарите и двете стават - на човека това му трябва ...

                Коментар


                • #83
                  До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                  Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение

                  Седемместен е дотолкова доколкото производителя го е обозначил като 6+1. За целта е предвидил по-дълго междуосие и съответно - малко повече материал, което е довело до по-тежко купе на Аутлендър. иначе и двете коли са за 4ма възрастни пътника най много. Аз лично не бих си возил децата в багажника...



                  Сбирщина е защото е продукт на коопериране. Човека се интересува от бензин 2,4 което е на мицубиши. Това са 3 различни производителя на мотори с различни традиции, различни поддоставчици различно оформена техническа документация и различни специални инструменти. А познай какво се получава като започне да иска сервиз и части, и най вече когато някой монтьор реши че всяка гарнитура или кабел от ситроен става на аутлендър...


                  аутлендъра е с по-лош ъгъл на атака отпред и отзад, освен това е с по-дълго междуосие при еднакъв просвет - така че шанса да удариш предната броня, картера или дъното, когато излизаш на пикник е по-голям отколкото при Рав4. иначе за да се катерят по тротоарите и двете стават - на човека това му трябва ...


                  Аз пък си ги возя там,когато сме повечко хора и не се притеснявам изобщо. Не карам като MAD MAX ,а и си имат въздушни възглавници и колани,ако недай си Боже нещо стане. Не им е тясно,а синът даже казва,че там колата вози по-меко. Сигурно,защото седалките са точно над окачването.


                  Ми чи те си стаат,бе. Стига и двата да са 2.2д или 2.4бензин,няма да има нито една,ама нито една едничка разлика в кабелите. Освен,може би, по предните фарове(дължината на кабелите).


                  НЕ съм се изказвал за проходимостта и не желая да ми се приписват мнения. В тази тема вече два пъти. Ако желаете да ме скарате с някого,защото съм ви неприятен,или крив,това няма да стане.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #84
                    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                    Малко отклонение от темата, но не си струва да се почва нова, та ето някои фейслифтите на популярни модели, които предстоят до края на годината:

                    1. Санта Фе

                    Новости: По-мощен дизел при който разхода пада до 6.6, а ускорението е 9.3 до 100! Което си е доста респектиращо предвид, че сега е близо 12. Вече има и шеста, Дино!

                    Минуси: Развалили са визията.

                    2. Тойота Рав 4:


                    Новости: Всъщност никакви. Дизелът примерно от 310 Nm става 340. И гумата вече не е задната врата.

                    Минуси: Много по-скъпо, вече без отстъпки, не предлага нищо съществено.

                    3. Хонда ЦРВ:

                    http://www.autoevolution.com/news-g-...282.html#image

                    Вече ще има дизел с петстепенен автоматик.
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • #85
                      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                      Санта Фе-то новото е не грозно,ами направо отвратително. Как може само с един фейслифт да развалиш цял модел. Иначе като технологии е станало доста хай-тек,ама не мерси. Тойотата ,според мен,също е развалена откъм дизайн,много скъпа и НЕпредлагаща нищо ново. Освен двигатели и 4х4 (СФ),както и автомотаци, 6 за СФ и 5 за Рав (скорости) , то нищо друго няма,а и ще са по-скъпи. Е СФ-то има доста обновения откъм техниката,но Рав-а - не,но не бих си ги купил.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #86
                        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                        в Санта Фето и аз бих ги возил, но в аутлендъра не...

                        в София май съм мяркал няколко от новите СФта под името Тойота Хайлендър - предполагам че са внесени от щатите. Колата е доста пораснала., обаче стария дизайн е определено по-добър...

                        А Рав4 и сега си има опция гумата да е в багажника...

                        Dino, на последния реплай излиза твойто име защото не успях в един отговор да вмъкна два цитата - новак съм - извинявай.

                        Тя май темата приключи - само чакаме колегата да каже какво му е харесало...

                        Коментар


                        • #87
                          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                          Първоначално публикуван от Dino
                          Освен двигатели и 4х4 (СФ),както и автомотаци, 6 за СФ и 5 за Рав (скорости) , то нищо друго няма,а и ще са по-скъпи.
                          Чуват се суми около 70 хил. за СФ средно ниво на оборудване след фейслифта. За момента няма нищо официално. Покрай намаленията дето почнаха сериозно през Март, СФ слезе до 50. Рав4 от 60 до 47. Говорим за дизели средно ниво ръчка. Сега Рав4 пак се връща на 60.

                          Bulfox, предлагат ли се още старите равки бензин автоматик за 46 ниво Executive или сега единствената опция е Мултидрайв Ес за 60? Щото от сайта на Тойота са разкарали ценовата листа за старите.
                          Vitara 2.0 V6
                          Honda CRV (Gen 1)
                          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                          ВАЗ 2131

                          Коментар


                          • #88
                            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                            Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                            За съжаление вече японските не са толкова японки колкото бяха преди години.
                            Тойота се прави в Турция, Сузуки в Испания, Мицупиши и то.... А Хонда май в Англия. От правените в Европа наистина по-горните са най-здравите но не са това което бяха.
                            За парите, които си приготвил можеш да разгледаш и някой Jeep автоматик и с бензинов двиг.
                            Която и да е най-важното е да те кефи, успех
                            колега ако ще взимаш Jeep по добре вземи дизел 2.7 на мерцедес е двигатела и скоросната кутия и тя е типтроник най доброто

                            Коментар


                            • #89
                              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                              Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                              Bulfox, предлагат ли се още старите равки бензин автоматик за 46 ниво Executive или сега единствената опция е Мултидрайв Ес за 60? Щото от сайта на Тойота са разкарали ценовата листа за старите.
                              Има ги още, но си трайкат

                              Коментар


                              • #90
                                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                                БРЕЙЙЙ много икономични тея японки бе ,ама и много бързи ,ако желаете мога да ви пусна снимки на царя в този клас JEEP Patriot с разход 3,4l/100km ,но това естествено е нереално.Jeep-а е спечелил награда за икономичен SUV "След изминаването на общо 1124 километра, средният разход на гориво на двете превозни средства, които са оборудвани с двулитрови турбодизелови двигатели, е бил под 4.3 литра на 100 километра."-става въпрос за Компас и Патриот.За мен Mitsubishi e най добре от тези които си изброил,успех с избора .
                                JEEP PATRIOT, 2.0CRD , 2008
                                JEEP CHEROKEE XJ ,SPORT 4.0L 2000
                                JEEP COMMANDER, 4.7L , 2009
                                JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4.7L H.O , 2005 OVERLAND 0878102108 -Иван

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X