Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

    ХЕЙ, МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!
    Бах на тест драйв на изброените от мен автомобили и за да не съм многословен остана да избирам между Outlander и RAV4.

    По отношение на цените - не са без значение, но не се стремя непременно към автомобил 6+1. В ЗДДС има и други опции за ползване на данъчен кредит, а аз съм счетоводител вече 15-тина години, та бих могъл да измисля нещо по въпроса .
    По отношение на дизела - винаги съм карал дизелови автомобили и ги предпочитам по ред причини/ако са служебни/, НО .... съм счетоводител на фирма, която продава горива на едро И за съжаление дизела предполага огромни разходи за поддръжка след 50-60х.км, а може и по-рано. Така че по-големия разход за бензин се компенсира на повече от 100% не само от първоначалната цена на бензиновия автомобил/по-евтини с 4-8х.лв/, а и от по-малкото разходи за последваща поддръжка и консумативи/дюзи, филтри и т.н./.
    Да си дойда на думата обаче:
    1.CRV-то не ме грабна с нищо и малко ми прилича на маршрутка/дано не обидя някого/;
    2.Suzuki определено друса здраво, а и като интериор не ми допадна особено;
    3.За инфо - Кашкай - много тясна, ама много, аз не съм кой знае какъв левент/180см/80кг/; Субару - малко продажби - лош сервиз, малко поддържани наличности на рез. части и др.; Премиум класа на Хонда - ACURA - уникални, ама кви цени , а и случи ли се нещо.... трябва да се ходи до Япония/майтап/. Джип - огромна доза субективизъм и просто не ме кефят. Край на т.3.

    Предимства на Outlander пред RAV4 според мен /искам пак да отбележа, че мнението ми е субективно и разбирам основно от данъци и сметки, а не от автомобили/:
    1.По-просторен
    2.Три режима на работа - 2WD, Auto и 4WD
    3.Вози по-"меко"
    4.По-стабилен на завои
    5.Дадоха ми цена за най-високо ниво на оборудване/женските му там работи-кожа, ксенон, навигация, камера за обратно виждане, сървър и т.н./ 56000лв. с ДДС и всичко това е ФАБРИЧНО.

    Предимства на RAV4 пред Outlander:
    1.По-компактен интериор
    2.Добър сервиз
    3.Добър склад
    4.Много продажби
    5.Държи цена като втора ръка
    6.За 56000лв. с ДДС и всичките му там отстъпки, актуални към днешна дата/07.09.09/, но не са фабрични, а двама чичковци ти дупчат бронята за парктрониците, същите ти добавят и ксенона и т.н.

    Искам и да добавя - всички, които тествах бяха дизели и с ръчна скоростна кутия.

    От прочетеното оставам с впечатление, че CVT скоростната кутия не е сполучлив избор, но Ви моля да ми обясните защо - не е пъргава ли, не дава възможност за по-бързо изпреварване и т.н. Моля да акцентирате и върху скоростите на RAV4.

    БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ!

    Коментар


    • #47
      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

      Първоначално публикуван от bulfox
      Премиум класа на Хонда - ACURA - уникални, ама кви цени , а и случи ли се нещо.... трябва да се ходи до Япония/майтап/.
      Не ти трябва да ходиш до Япония. Този MDX се продава изключително в щатите и части за него много и то достъпни.Купуват се от Йбей и идват за десетина дни. До 100000 км почти нямаш поддръжка.

      CVT не я харесват доста хора поради две основни причини. Прекалено нови и екзотични в БГ все още. Не се знае колко издържат. На доста модели шумят малко като тролей, особено като се отнема газта.

      Гледай какво слагат Тойота и Хонда като технологии. Това са две мнооого консервативни компании що се касае до масовите им модели и влагат предимно стари и изпитани технологии. Щом почти не ползват CVT явно има нещо.

      P.S. Ако си решил да вземеш Аутлендър дизел ръчка, избери двигателя 2.2, а не двулитровата помпа дюза на Фолксваген.
      Vitara 2.0 V6
      Honda CRV (Gen 1)
      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
      ВАЗ 2131

      Коментар


      • #48
        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        CVT не я харесват доста хора поради две основни причини. Прекалено нови и екзотични в БГ все още. Не се знае колко издържат. На доста модели шумят малко като тролей, особено като се отнема газта.

        Гледай какво слагат Тойота и Хонда като технологии. Това са две мнооого консервативни компании що се касае до масовите им модели и влагат предимно стари и изпитани технологии. Щом почти не ползват CVT явно има нещо.
        Новата модификация на RAV4 e вече с CVT скоростна кутия , следователно тази кутия може да се окаже май не чак толкова лоша!

        Коментар


        • #49
          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

          Първоначално публикуван от bulfox
          Новата модификация на RAV4 e вече с CVT скоростна кутия , следователно тази кутия може да се окаже май не чак толкова лоша!
          Не знаех. В ценовата листа пише 6 А/Т, което го разчетох като шестстепенна автоматична, а не като CVT. Щом са я вложили Тойота, аз бих й се доверил. Въпросът е дали ти харесва и дали си готов да дадеш над 70000 лева за това нещо.


          P.S. Сега те разбрах - говориш за бензина с мултидрайв.
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #50
            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

            Защо "..за съжаление дизелът предполага огромни разходи за поддръжка след 50-60 хил.км.,а може и по-рано." ? Кое му е по-скъпото ? Дизелът,мислех,е горивото на 21 век..поне на първата му третина..
            [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
            Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

            Коментар


            • #51
              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

              Първоначално публикуван от bulfox Преглед на мнение
              ХЕЙ, МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!
              Бах на тест драйв на изброените от мен автомобили и за да не съм многословен остана да избирам между Outlander и RAV4.

              Да си дойда на думата обаче:
              1.CRV-то не ме грабна с нищо и малко ми прилича на маршрутка/дано не обидя някого/;
              2.Suzuki определено друса здраво, а и като интериор не ми допадна особено;
              3.За инфо - Кашкай - много тясна, ама много, аз не съм кой знае какъв левент/180см/80кг/; Субару - малко продажби - лош сервиз, малко поддържани наличности на рез. части и др.; Премиум класа на Хонда - ACURA - уникални, ама кви цени , а и случи ли се нещо.... трябва да се ходи до Япония/майтап/. Джип - огромна доза субективизъм и просто не ме кефят. Край на т.3.

              Предимства на Outlander пред RAV4 според мен /искам пак да отбележа, че мнението ми е субективно и разбирам основно от данъци и сметки, а не от автомобили/:
              1.По-просторен
              2.Три режима на работа - 2WD, Auto и 4WD
              3.Вози по-"меко"
              4.По-стабилен на завои
              5.Дадоха ми цена за най-високо ниво на оборудване/женските му там работи-кожа, ксенон, навигация, камера за обратно виждане, сървър и т.н./ 56000лв. с ДДС и всичко това е ФАБРИЧНО.

              Предимства на RAV4 пред Outlander:
              1.По-компактен интериор
              2.Добър сервиз
              3.Добър склад
              4.Много продажби
              5.Държи цена като втора ръка
              6.За 56000лв. с ДДС и всичките му там отстъпки, актуални към днешна дата/07.09.09/, но не са фабрични, а двама чичковци ти дупчат бронята за парктрониците, същите ти добавят и ксенона и т.н.

              Искам и да добавя - всички, които тествах бяха дизели и с ръчна скоростна кутия.

              От прочетеното оставам с впечатление, че CVT скоростната кутия не е сполучлив избор, но Ви моля да ми обясните защо - не е пъргава ли, не дава възможност за по-бързо изпреварване и т.н. Моля да акцентирате и върху скоростите на RAV4.

              БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ!
              По отношени на автоматиците - на Нисан е най добър от това което аз съм пробвал. Ако кашкяйа ти е тесен пробвай Х Трейл - малко по широк е, но отзад и двата са тесни.
              На аутлендъра не знам как е - там автомата е от Мицубиши, а дизелите са от VW и PSA... Предполагам че там наистина добрата комбинация ще бъде автомат и бензинов двигател на Мицубиши.

              Аз лично предпочитам ръчните кутии - по-динамично в града, по-безопасно извън града и съществено по-икономично навсякъде, а пък с автоматик на сняг - като крава на лед, както беше казал някой от форума...

              На аутлендъра пробва ли да му дигнеш двете последни седалки и да му отвориш изцяло капака на багажника (то са едни патнички, ключалки и други мъцъцки - едното нагоре - другото надолу) - имам чувствата, че е проектирано да не го правиш. Аз лично си представям как изкарвам тежка чанта в проливен дъжд и псувам, че целия съм се оклепал от напън да отворя неотварящи се панти на долната част на капака. А още по супер е ако трябва да извадиш или прибереш бебешка количка с бебе на ръце...

              Освен това - за аутлендъра нещо не ми се връзва хем да вози по-меко хем да е по-стабилен в завой, по-скоро си взел завоя с по-малка скорост. При него междуосието е по-дълго отколкото при Рав4 - така,че пътя се чувства по-малко, освен това е по-тежък от тойотата и по равен и прав път ще стои по-добре, обаче не е толкова маневрен, поставен си по-ниско, с по-лоша видимост.

              Коментар


              • #52
                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                PSA двигателя + ръчка е най-добрата комбинация за 4007,Кросър и Аутлендър. А определено окачването на французите е една идея по-твърдо,но и по стабилно. И е точно като на 308/С4 Гранд Пикасо,като возия.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
                  Защо "..за съжаление дизелът предполага огромни разходи за поддръжка след 50-60 хил.км.,а може и по-рано." ? Кое му е по-скъпото ? Дизелът,мислех,е горивото на 21 век..поне на първата му третина..
                  Ами българската рафинерия работи основно с руски петрол, а той е по тежък, с повече примеси и технологията ни на производството на дизела не позволява да е с качеството необходимо за безпроблемна експлоатация на дизеловите системи в повечето автомобили, т.е. по-кратък живот на компонентите в една дизелова система. Това е, а иначе за гориво на 21 век мисля че си прав, но при нас ще е така може би след 10-15г.

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  Не знаех. В ценовата листа пише 6 А/Т, което го разчетох като шестстепенна автоматична, а не като CVT. Щом са я вложили Тойота, аз бих й се доверил. Въпросът е дали ти харесва и дали си готов да дадеш над 70000 лева за това нещо.


                  P.S. Сега те разбрах - говориш за бензина с мултидрайв.
                  Явно Мицубиши този път са една стъпка напред. Не бих дал 70х. за Тойотата, оставам на вариант автоматик, бензин и предишната му скоростна кутия. И все пак RAV или Outlander.
                  Апропо: В Мицубиши г-н Масааки Йошида е много готин тип и не е от дилърите, които искат да ти продадат всичко и на всяка цена. Та с Outlander-a нещата стоят така: нямат наличности, поръчали са 6 бр., които ще дойдат след месец-два и скоро не се очакват други, сервиз и части - тегава работа, отсъпки - с 10х. колите са по-скъпи от RAV и т.н. Видя ми се леко на умирачка + това вече нямало и Mitsubishi Europe.
                  Последно редактирано от Ясен; 08-09-09, 14:04.

                  Коментар


                  • #54
                    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                    ако все пак решиш да е аутлендър - купи си го от пежо под името 4007. имат доста повече сервизи от Балканстар, цените на частите по правило са по-ниски, а някои от сервизите на Пежо из страната дори могат да минат за добри, което рядко се чува за тези на БС ...
                    Иначе колата е същата, до последното копче в интериора.

                    Коментар


                    • #55
                      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                      [QUOTE=bulfox;843051]Ами българската рафинерия работи основно с руски петрол, а той е по тежък, с повече примеси и технологията ни на производството на дизела не позволява да е с качеството необходимо за безпроблемна експлоатация на дизеловите системи в повечето автомобили, т.е. по-кратък живот на компонентите в една дизелова система. Това е, а иначе за гориво на 21 век мисля че си прав, но при нас ще е така може би след 10-15г.

                      Има и ЕКО ЕЛДА при които дизела е доста читав и си е гръцки. Има и РомПетрол, които си работят с тяхно гориво. Проблема на бургаското гориво си остава сярата заради която маслото става киселинно по-скоро от нормалното, но ако си сменяш маслата на 10-15 000 км и не зареждаш на безмитни бензиностанции дълго ще си караш дизела без проблем.
                      Основната разлика между дизел и бензин в този клас е турбото - бензиновите мотори са с естествено пълнене и нямат рязът на турбодизела, а за карането в софия, пък и по пътя Стара Загора - Сливен - Бургас това е доста важно - на едното място от гледна точка на самочувствието и нервите на останалите водачи, а в другия случай от гледна точка на безопасност. В София - Бензин с автоматик ще ти дава умопомрачаващите 12-14 литра градско, а извънградко ще падне до достолепните 9 - ти сам прецени дали това е оправдано от счетоводна гледна точка в сравнение с 8 и 5 съответно...

                      Коментар


                      • #56
                        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                        До 5 на сто с тия СУВ не можеш да паднеш. Най-малко ми дава на Хондата ЦРВ 5.4 като пътувам рано сутрин бавно извънградско докато се разсъня и освобождавам от скорост по баирите. През цялото време 90-100. Иначе, при връщане вече бързам и отива 6.3. Юркане тип "газ-изпреварвам-спирачка" отива 6.8-7.0. Равчето е абсолютно идентично. Аутлендърът 2.2 обаче е литър отгоре. Говорим за дизел ръчка. Градско нямам идея тъй като никога не съм засичал.

                        Ако аз избирах, бих си взел дизел ръчка Рав4 или ЦРВ. Вярно в градско като София, автоматикът си е мнооого ценна екстра. Иначе, на извънградско каквото въртя основно си е минус (според мен). Много е проблемно ако ти се налага да караш различни коли - автоматик и ръчка! Крие съвсем реалния риск да се опиташ да превключиш на по-ниска предавка на поредния светофар и някой да се забие отзад. Така, че ако трябва да караш служебна ръчка и лична автоматик, имай едно наум.
                        Последно редактирано от ixeos; 08-09-09, 15:03.
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • #57
                          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                          и 6 да е извънградското на дизеловата ръчка - резултата пак е средно около 30% по малък разход в литри и до 40-50% по-малко в лева (в зависимост от цената на дизела).
                          Това е около 600-900 лв икономия на всеки 10 000 км от дизела с автоматична кутия спряма бензина с автомат - а цената на двете е приблизително еднаква, да не кажа, че автомата е и малко по-скъп.
                          Аз карам около 50 000 км годишно - това са от 3000 до 5000 лв годишно допълнителен разход ...или това е от 30 до 50% от месечната лизингова вноска допълнително. Сложи и данъка върху разходите за МПС ако колата е за управленски цели и къде отиваш ти може би...
                          като прибавиш и относително по-високата остатъчна стойност на дизела при последваща продажба (или съответно загубата от продажба на бензиновата) - картинката става още по крива.
                          Ако не е проблем - тогава няма проблем. Аз предпочитам за тия пари да си кисна дъто на гръцките плажове за по 2 седмици в годината.

                          ...освен това на мен ръчната кутия по ми пасва, но това е друга тема...
                          Последно редактирано от vlageo; 08-09-09, 16:32.

                          Коментар


                          • #58
                            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            До 5 на сто с тия СУВ не можеш да паднеш. Най-малко ми дава на Хондата ЦРВ 5.4 като пътувам рано сутрин бавно извънградско докато се разсъня и освобождавам от скорост по баирите. През цялото време 90-100. Иначе, при връщане вече бързам и отива 6.3. Юркане тип "газ-изпреварвам-спирачка" отива 6.8-7.0. Равчето е абсолютно идентично. Аутлендърът 2.2 обаче е литър отгоре. Говорим за дизел ръчка. Градско нямам идея тъй като никога не съм засичал.

                            Ако аз избирах, бих си взел дизел ръчка Рав4 или ЦРВ. Вярно в градско като София, автоматикът си е мнооого ценна екстра. Иначе, на извънградско каквото въртя основно си е минус (според мен). Много е проблемно ако ти се налага да караш различни коли - автоматик и ръчка! Крие съвсем реалния риск да се опиташ да превключиш на по-ниска предавка на поредния светофар и някой да се забие отзад. Така, че ако трябва да караш служебна ръчка и лична автоматик, имай едно наум.

                            Тва със HDi на тризнаците (литър отгоре) сигурен ли си,или го чете някъде,защото имам приятел с 4007,който постига разход 5.6 в Пловдив и кара на 4WD AUTO. Аз постигам разход от 7.2 при спокойно градско каране,а ти ако спускаш баирите на скорост ще имаш още по-нисък разход. И идеята за 4007 е добра,защото като отидеш (ако в Пежо са заети) в АМК с Пежо,са два пъти по-бързи,отколкото,ако отидеш със Ситроен. ПОдмазвачи... А и Пежото за еднакво оборудване е по-евтино.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #59
                              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                              Първоначално публикуван от Dino
                              Тва със HDi на тризнаците (литър отгоре) сигурен ли си,или го чете някъде,защото имам приятел с 4007,който постига разход 5.6 в Пловдив и кара на 4WD AUTO.
                              Този твоя познат в Пловдив при нормално *градско* каране ще стигне 5.6 кога ме няма ... По спецификация 2.2 Аутлендър му дават 9.6 литра градско, 4007 - 9.5, на Ц-Кросър също. Хайде сега си помисли как ще даде 5.6.

                              То и аз мога да ти изкарам разход от 4.1 за около 35 км, ама няма да ти кажа по какъв терен го правя .

                              За литъра отгоре освен, че гледам какво пише в техническите данни, съм говорил и с дилър на Аутлендър. По думите му 2.2 харчи повечко от 2.0 помпа дюзата, но въпреки всичко си заслужава. Неговата оценка за средния разход е 7.5 - 8. На Равчето е 6.5 и по спецификации и от опит.

                              А тия сметки дизел срещу бензин в предния пост според мен са доста криви. Щото многото каране обикновено се прави извънградско, а там разликата в горенето не е 3 литра. Не е повече от 1.5 при еднаква динамика. При 1.5 литра за 100000 км имаме 1500 литра гориво х 2.00 лева = 3000 лева. Като сложим, че това е средно премията за първоначалното купуване на дизел и по-соленото сервизиране, нещо не ми се връзва. Всичко е въпрос на психология. Като вземаш кола дали ще издумкаш 45 или 48 хиляди все ти е тая. Но след това като застанеш пред дизел колонката например 259 пъти си повтаряш "Ах, ква далавера" и в един момент почваш да си вярваш .
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #60
                                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                                Този твоя познат в Пловдив при нормално *градско* каране ще стигне 5.6 кога ме няма ... По спецификация 2.2 Аутлендър му дават 9.6 литра градско, 4007 - 9.5, на Ц-Кросър също. Хайде сега си помисли как ще даде 5.6.

                                То и аз мога да ти изкарам разход от 4.1 за около 35 км, ама няма да ти кажа по какъв терен го правя .

                                За литъра отгоре освен, че гледам какво пише в техническите данни, съм говорил и с дилър на Аутлендър. По думите му 2.2 харчи повечко от 2.0 помпа дюзата, но въпреки всичко си заслужава. Неговата оценка за средния разход е 7.5 - 8. На Равчето е 6.5 и по спецификации и от опит.

                                А тия сметки дизел срещу бензин в предния пост според мен са доста криви. Щото многото каране обикновено се прави извънградско, а там разликата в горенето не е 3 литра. Не е повече от 1.5 при еднаква динамика. При 1.5 литра за 100000 км имаме 1500 литра гориво х 2.00 лева = 3000 лева. Като сложим, че това е средно премията за първоначалното купуване на дизел и по-соленото сервизиране, нещо не ми се връзва. Всичко е въпрос на психология. Като вземаш кола дали ще издумкаш 45 или 48 хиляди все ти е тая. Но след това като застанеш пред дизел колонката например 259 пъти си повтаряш "Ах, ква далавера" и в един момент почваш да си вярваш .
                                Има те или те няма,все тая. Факт е,че съм виждал на борд, компа какво пише,а на колконката (или иначе казано- по сметки) излезе 6.1.
                                То и на СФ–то пише 9.6 градско ръчка,ама нейсе...
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X