Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

    Занасянето и поднасянето са откровено хлъзгане, каквото са oversteering и understeering на английски и survirage - sousvirage на френски.

    Типа поведение / управляемост на мпс-то на съответните езици по принцип го пишат "характер" или "тенденция". "Колата има поднасящ характер", или "колата има тенденция към поднасяне" например. Просто си имаме хубави български думички по въпроса, не виждам защо трябва да откриваме топлата вода.

    Не знам дали "презавиване" и "недозавиване" се ползват в българската преса, но ако да - няма да е първият "окис" който се е превърнал в "оксид" и първият "цифров" който се е превърнал в "дигитален"
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #32
      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

      Първоначално публикуван от Dino
      Това ако ни го обясниш с доводи,ще бъде добре. За мен има доста по-добри,да не кажа 100000000000000х по-добри СУВ-ове от Санта Фе-то. Знам,че е пластамсово,корейско,евтино и тн,ама е два пъти по-широко от други,нали???
      Ще ти дам илюстрация. Някой си взема Нива например и започва да я възхвалява колко е проходима, готина ... и най-лошото да я препоръчва на куп народ с ясното съзнание, че това е ненадеждна, неудобна, лишена от всякакви системи за безопастност тип еърбег, ABS, ESP, crumble zones, съветска кола, проектирана някъде преди 40 години. Ей това за мен е "склонноста на повечето хора да си самоутвърждават избора, който са направили, на чужд гръб."
      Vitara 2.0 V6
      Honda CRV (Gen 1)
      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
      ВАЗ 2131

      Коментар


      • #33
        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

        Да си имаме уважението - оксид е правилно, окис не е. На български език. Аз съм химик, очаква се да разбирам от тези неща. Окис е конюнктурно утвърден русизъм, в самия руски език е влязъл като недоразумение. Добре, че го махнаха.

        Занасяне и поднасяне са хубави думички, но представките им никак не показват кое точно се случва, аз откровено не зная разликата в значението им.

        Недозавиване и презавиване има в шофьорските учебници от преди моето раждане.

        Коментар


        • #34
          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

          Занасяне е презавиване. Поднасяне ще е подзавиване. И двете думи ги чувам днес за пръв път. Човек се учи докато е жив. За окиса - щом казваш. Точно на тема химия не мога да споря.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Да си имаме уважението - оксид е правилно, окис не е. На български език. Аз съм химик, очаква се да разбирам от тези неща. Окис е конюнктурно утвърден русизъм, в самия руски език е влязъл като недоразумение. Добре, че го махнаха.

            Занасяне и поднасяне са хубави думички, но представките им никак не показват кое точно се случва, аз откровено не зная разликата в значението им.

            Недозавиване и презавиване има в шофьорските учебници от преди моето раждане.
            +1 И аз смятам,че пре/недо ЗАВИВАНЕ е по-разбираемо от под/за НАСЯНЕ. Защо са с главни букви- много просто: пре/недо завиването се получава при ЗАВИВАНЕ,а колата може да носи на лед,на кал,на много вода,дори и да не си завъртял волана.

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            Ще ти дам илюстрация. Някой си взема Нива например и започва да я възхвалява колко е проходима, готина ... и най-лошото да я препоръчва на куп народ с ясното съзнание, че това е ненадеждна, неудобна, лишена от всякакви системи за безопастност тип еърбег, ABS, ESP, crumble zones, съветска кола, проектирана някъде преди 40 години. Ей това за мен е "склонноста на повечето хора да си самоутвърждават избора, който са направили, на чужд гръб."
            Абсолютно си прав,но аз казвам това на хора,които са тръгнали да дават по-малко пари,а искат нещо широко и комфортно със скромни до средни офф-роуд възможности*. Много ясно ,че Тигуана е по-бърз,защото е 170к.с. Ама че е по-широк трябва да си много пристрастен или да си подкупен,че да го кажеш. Ясно ми е,че една кола,която и да е тя, не може да е най,но във всеки ценови пояс си има една,която има повече плюсове,отколкото минуси. И смятам,че за 55-60к лева,нова кола,широка колкото СФ,не можеш да купиш. Минал съм през 10 марки поне и никоя не ми предложи такова място отпред или отзад. Това ми е първата НЕевропейска кола и в началото и аз бях много скептичен,но се оказа съвсем друга работата.

            *Скромни до средни,за човек,който кара УАЗ. За такъв с автопарк с клирънс 10см ще е средно-тежко. Гледни точки->различни мнения.

            И да-прави стре,сигурно Тигуана в топ оборудването е по-комфортен и икономичен,заради регулиращото окачване и 2.0 дизела и завиващи фарове,седалки ,които се оформят по петата упорна точка(или просто казано задник),но тая кола струва 80к лева. За тези пари ще се метна на една по-спартанска ТЛК,вместо на откровен СУВ.

            Надявам се да ме разберете правилно,за да не почваме нови безмислени спорове.

            Първоначално публикуван от bubaru Преглед на мнение
            Ей забравил съм новото отроче на Шкода-Йетито-май с право. То пък за какво ви е.
            И мазда CХ-7 онази хубавичката,с мощния бензинов мотор, ама няма автоматик (поне до скоро),няма свестно задвижване, няма багажник и отзад е тясно.
            Йети е чешки Тигуан,или по-скоро Тигуан е немският Йети,защото както всички знаем прототипа Йети е стар,като света,но от ВАГ спряха развитето му,защото щеше да бъде силна конкуренция. Сега,когато Тигуана е хвален и прехвален от Ауто Билд да не тръгне някой немец да си купува Йети- дрън-дрън. И въпреки това окачването ми се струва по-меко. Не е като на Тигуана,явно ФВ залагат на по-спортното окачване. А и на мен (лично мнение) Йети ми харесва доста повече,като дизайн, от Тигуана.

            CX-7 е една доста странна машина. Мощна е,комфортна е,има странен дизайн(поне за мен е така),струва две чанти пари,ама от големите и има място за четирима души вътре. А 4х4-то е толкова добро,колкото и на ФВ-тата. Просто и Мazda за CX-7 ползват Haldex многодисков съединител.
            Последно редактирано от Goblin; 04-09-09, 19:50.
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • #36
              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

              Може ли някой аргументирано да обясни защо от четирите посочени от bulfox нито една не се предлага във версия дизел автоматик? Далеч съм от мисълта, че тия компании нямат ноухау как да внедрят дизелов автоматик в СУВ, но явно с дизел е по-проблемно и значително по-скъпо отколкото с бензин. Предвид, очевидният факт, че множеството хора в Европа биха си взели дизел автоматик ако е подобни пари с бензина.

              И още нещо. Понеже нито една тема не е завършила до момента с конкретна препоръка от форума към питащ за избор на кола, предлагам да се обединим около Рав4 като препоръка, понеже:

              1. Предлага най-доброто съотношение цена - качество.
              2. Най-компактна е за града.
              3. Все още се изработва в Япония.
              4. Има доста приличен интериор особено във високото ниво на оборудване.
              5. Отвън е приемлива без да е красива.
              6. Предлага се с безключова система, което за градско влез-излез е доста удобно.

              Имай ли някой против Рав4 да бъде обявена единодушно като победител? Забравяме за странични препоръки и се концентрираме само върху 4-те посочени.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • #37
                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                На първият ти въпрос - мисля че просто използваемият диапазон обороти на тия двигатели е толкова тесен че четиристепенна кутия ще е кошмар. При всяко превключване ще падаш (или скачаш) извън полезните обороти. А шестскоростните кутии пък са скъпички. Проучването и разработката на такива - още повече.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #38
                  До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  Може ли някой аргументирано да обясни защо от четирите посочени от bulfox нито една не се предлага във версия дизел автоматик? Далеч съм от мисълта, че тия компании нямат ноухау как да внедрят дизелов автоматик в СУВ, но явно с дизел е по-проблемно и значително по-скъпо отколкото с бензин. Предвид, очевидният факт, че множеството хора в Европа биха си взели дизел автоматик ако е подобни пари с бензина.

                  И още нещо. Понеже нито една тема не е завършила до момента с конкретна препоръка от форума към питащ за избор на кола, предлагам да се обединим около Рав4 като препоръка, понеже:

                  1. Предлага най-доброто съотношение цена - качество.
                  2. Най-компактна е за града.
                  3. Все още се изработва в Япония.
                  4. Има доста приличен интериор особено във високото ниво на оборудване.
                  5. Отвън е приемлива без да е красива.
                  6. Предлага се с безключова система, което за градско влез-излез е доста удобно.

                  Имай ли някой против Рав4 да бъде обявена единодушно като победител? Забравяме за странични препоръки и се концентрираме само върху 4-те посочени.
                  +1 Напълно съгласен. Градски,ИКОНОМИЧЕН,просторен за размерите си и безопасен сув с възмоност за справяне с черни пътчета и недълбоки кални коловози + заледени и заснежени пътища.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #39
                    До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                    Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
                    Защо не забелязваш тази марка?Не знам дали се чете-69964,00лв
                    ХМ?
                    Това е доста интересно
                    Дали е още валидна? Гледам че е от април.
                    GRAND CHEROKEE 4.7
                    Добромир Добрев
                    O898633718

                    Коментар


                    • #40
                      До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                      Първоначално публикуван от nedos Преглед на мнение
                      ХМ?
                      Това е доста интересно
                      Дали е още валидна? Гледам че е от април.
                      В момента в БС има оферта за Джип Командер Limited 3.0 CRD с всички възможни екстри (кожи-можи, ксенони, люкове, навигация) за 60 833 лева без ДДТ. А пък тоя изложения в шоурума го дават за ~52 000 лева без ДДТ - също най-наточената версия.(Командера серийно си е 7-местен)

                      http://www.chrysler-promo.com/commander.html
                      Последно редактирано от Carburettor; 04-09-09, 22:18.
                      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                      Volvo XC90 D5 Executive '12
                      Volvo XC60 D5 Summum '11
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                      Коментар


                      • #41
                        До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                        Бих те посъветвал да си купиш това, за което ти дават най-голяма отстъпка
                        В момента на РАВ 4 има 25% отстъпка, което си е доста добра оферта

                        Коментар


                        • #42
                          До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                          Аз много уважав тази кола,но никога не бих си я купил. Колега Carburettor,споделете спирачните разстояния на автомобила,публикувани в Auto Bild. Направо да ти настръхне косата. Имаше нещо от сорта на 180 метра на мю сплит теста. Ужас.

                          За Commander говоря. Иначе е една превъзходна янки машина.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #43
                            До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Аз много уважав тази кола,но никога не бих си я купил. Колега Carburettor,споделете спирачните разстояния на автомобила,публикувани в Auto Bild. Направо да ти настръхне косата. Имаше нещо от сорта на 180 метра на мю сплит теста. Ужас.

                            За Commander говоря. Иначе е една превъзходна янки машина.
                            Ужас беше, верно е. Проблемите обаче не бяха на мю-сплита, а на фадинга - след 10 последователни екстремни спирания от 100 км/ч спирачния път се увеличаваше от 42 на 130 метра - просто прегряваха спирачките. Ама само на първите произведени бройки. Още от есента на 2006 г. на европейската спесификация се монтира спирачна система от Mercedes GL - и командира вече си спира като пич. Немците "деликатно" пропуснаха да публикуват тия подобрения, само споменаха, че Командер вече спира от 100 км/ч под 39 метра - и при студени, и при топли спирачки.

                            Аз съм карал на тестове Командир още през пролетта на 2006, със старите спирачки и не забелязах да спира лошо - ама в интерес на истината не съм спирал 10 пъти последователно от висока скорост. Единственото, което ми направи впечатление, е малко свръхпредпазливата ESP - то това си има и своите предимства.

                            Добра кола е, а па за тия пари си е напрао подарък



                            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                            Volvo XC90 D5 Executive '12
                            Volvo XC60 D5 Summum '11
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                            Коментар


                            • #44
                              До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                              Ужас беше, верно е. Проблемите обаче не бяха на мю-сплита, а на фадинга - след 10 последователни екстремни спирания от 100 км/ч спирачния път се увеличаваше от 42 на 130 метра - просто прегряваха спирачките. Ама само на първите произведени бройки. Още от есента на 2006 г. на европейската спесификация се монтира спирачна система от Mercedes GL - и командира вече си спира като пич. Немците "деликатно" пропуснаха да публикуват тия подобрения, само споменаха, че Командер вече спира от 100 км/ч под 39 метра - и при студени, и при топли спирачки.

                              Аз съм карал на тестове Командир още през пролетта на 2006, със старите спирачки и не забелязах да спира лошо - ама в интерес на истината не съм спирал 10 пъти последователно от висока скорост. Единственото, което ми направи впечатление, е малко свръхпредпазливата ESP - то това си има и своите предимства.

                              Добра кола е, а па за тия пари си е напрао подарък


                              Колата е уникално добра. Е и тя е пластмасова вътре,но возия и комфорт. Просто връхта. Мерси,че ме информира за спирачките. Вече нямам нито едно негативно мнение за тази кола. А 180 метра май беше на L200.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #45
                                До: АВТОМАТИК, НО КОЙ Е ПО-ДОБЪР?

                                Първоначално публикуван от bubaru Преглед на мнение
                                Джип Нитро, Митро-фалираща компания се мъчи да прави коли, не са за европейския пазар, ужасни са за каране


                                Не Джип а Додж Нитро.
                                При малките СУВ Джип имат два модела. Компас и Патриот. Не помня вече кой от двата беше обявен за Най-добър на годината, на същия оня "незначителен" пазар към който съвсем логично всички производители имат амбиции да откъснат парченце от баницата. В същата класация Лексус (ТЛК V8 ) беше номер едно при луксозните. Разбира се при подобни класации, оценката е доста комплексна. Нищо чудно при специфични изисквания на клиента да се окаже че най-лошия всъщност е най-правилния избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X