Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на баничарка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Трябва ми още една баничарка
    ...дукатото си носи службата вярно и безропотно.....

    Тея фияти се оказаха много ок....и сега гледам фиат добло 1.3 90 к.с или 1.6 там към 100 коня мултиджет

    Година каквато има ....нещо след 2011 нататък....
    VW cady също ....
    Всички товарни.....

    Също ситроен берлинго,пежо партнер след 2012 г ...само че пътнически ако е ситроен или пежо...с кой мотор...незнам

    Идеии и препоръки?
    Моля те стига си ги хвалил тези фят-и, ще им се дигне цената.
    Всеки знае, че по-добро от фауве няма и италянските кочини не стават и са боклуци!
    Иначе ми имаш телефона .
    За да ти препоръчам хубав VW а не някакъв боклук като фят.

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

      Моля те стига си ги хвалил тези фят-и, ще им се дигне цената.
      Всеки знае, че по-добро от фауве няма и италянските кочини не стават и са боклуци!
      Иначе ми имаш телефона .
      За да ти препоръчам хубав VW а не някакъв боклук като фят.
      2006 година купувам Пежо Експерт с 1.6 бензин мотор - дотогава бях карал предимно френски коли и бях доволен от тях. След няколко месеца нещо се загледах през гърловината на капака на клапаните и с ужас прочитам "Lancia" отвътре?! Следва трескава проверка и да, грешката е вярна - това Пежо е с мотор на Фиат! Изпадам в дълбока депресия, че пак съм се прецакал докато един познат каращ само италиански коли не ме похвали за добрия избор на здрав и надежден мотор! WTF?! Обаче сега, след 18 години и над 350000 мои километра трябва да призная, че мотора е абсолютен чук защото нищо освен агренажен ремък не съм сменял за тези години - всичко останало е както съм го взел в началото!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение

        2006 година купувам Пежо Експерт с 1.6 бензин мотор - дотогава бях карал предимно френски коли и бях доволен от тях. След няколко месеца нещо се загледах през гърловината на капака на клапаните и с ужас прочитам "Lancia" отвътре?! Следва трескава проверка и да, грешката е вярна - това Пежо е с мотор на Фиат! Изпадам в дълбока депресия, че пак съм се прецакал докато един познат каращ само италиански коли не ме похвали за добрия избор на здрав и надежден мотор! WTF?! Обаче сега, след 18 години и над 350000 мои километра трябва да призная, че мотора е абсолютен чук защото нищо освен агренажен ремък не съм сменял за тези години - всичко останало е както съм го взел в началото!
        2006 година не е като 2012 година, още повече пък като след 2016 година.
        Бензиновия фиатски 182B6 съм го виждал каран с масло 1 литър под минимума и без антифриз в разш.съд ... 100 000 км по-късно още го карат.

        Но един по-нов ДВГ на фЯт съм го виждал на 80 000 км с КВ за смяна....
        И не са виновни 'счетоводителите' , щото те правeли вместо инДжинерите моторите.

        Вината е на "ЕВРО 5 " и "ЕВРО 6".

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение

          2006 година купувам Пежо Експерт с 1.6 бензин мотор - дотогава бях карал предимно френски коли и бях доволен от тях. След няколко месеца нещо се загледах през гърловината на капака на клапаните и с ужас прочитам "Lancia" отвътре?! Следва трескава проверка и да, грешката е вярна - това Пежо е с мотор на Фиат! Изпадам в дълбока депресия, че пак съм се прецакал докато един познат каращ само италиански коли не ме похвали за добрия избор на здрав и надежден мотор! WTF?! Обаче сега, след 18 години и над 350000 мои километра трябва да призная, че мотора е абсолютен чук защото нищо освен агренажен ремък не съм сменял за тези години - всичко останало е както съм го взел в началото!
          Аз купувам 2008 година Пежо Експерт 1,9 ТД, трябваше ми превозно средство, с фургон с дължина 2 метра.Нямах голями очаквания от френски автомобил, бях фен на Фолксваген.Ама, към оня момент много разочарован.Сега, 16 години по късно, и 260000 км, мога да кажа, че досега това е най-малко повреждащия се кошник.Като гледам по-новите, направо ме е страх да го сменя.По ходовата част се сменя много рядко нещо- на 100-120000 км.Никога не съм сменял каре и маншон

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            От 2 дни е при нас ,и вече направи Пловдив -Казанлък Стара Загора Пловдив...днес Пловдив -Перник -Пловдив....

            Робота ,автомат или каквото и да е....
            В такива моменти съм готов да преглътна всички рискове и негативи на робота....
            Софийските задръствания....

            Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20240307_173946.jpg Прегледи:0 Размер:530.5 КБ ID:6958911



            Нещо друго забелязах незнам проблем ли е или бъдещ проблем.

            Студена пали от четвърт ,даже и не влизам в купето...от вън само завъртам и пали ....

            Като загрее....пали със задържане на стартер със 1-2 сек

            Сега дали помпата на загряло не прави добро налягане или дюза не в час...ще го чопля във времето....пали ...няма отказ...просто го забелязах това.Ако остане 10 минути след гасене,пали нормално ми се струва...може би...нямам много впечатления все още
            Този проблем след близо година ,се задълбочи.

            Започна да пали трудно на загряло ...на студено си пали много леко....

            И понеже на другия транзит съм му брал плодовете със същия проблем.....

            Направо купих нов стартер и сега пали от четвърт...

            Проблема е в магнитите на стартера...със времето губят каквото губят.

            Отделно като се нагреят ,губят още повече своистеата си .....

            И това се изразява еъв следното....на студено магнитите са в кондиция,стартера върти бодро и пали.....загрява ....гасиш,палиш след 5 минути....магнитите са топли и почва да влачи стартера ....и пали тегаво....

            Оставаш го за 30-50; минути ,магнитите изстиват и пали леко....


            Днес за 30 минути му боднах чисто нов стартер ,пали от четвърт.....без значение топъл или студен е мотора.
            Последно редактирано от Roninn; 18-12-24, 19:32.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X