Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на баничарка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на баничарка

    Привет на всички
    Тъй като работата доста падна от началото на пандемията, съм принуден да заменя буса с нещо по икономично. Заглеждам се по разни баничарки, чета за калпави и читави мотори, окачване, разход и т.н. Признавам, че стана каша в главата ми, затова ще помоля за помощ тук. Бюджет окло 5К, като максимум може да стигне до 7К, без да се включва първоначалното обслужване.
    Заглеждам се по VW Caddy 1.9TDI 105кс 2005-2010г., както и Peugeot/Citroen Partner/Berlingo 2.0HDI 2010-2015г. ръчна ск.к. Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение по въпросните возила, как се справят, какви болежки имат, и изобщо + - .
    Приемам и съвети за други марки и модели, но предимно баничарки.
    Няма значение колко бавно се движиш и колко дълго вървиш. Важното е да не спираш. - Конфуций

  • #2
    Товарна баничарка за 5-7000 лв ще е на приблизително 5-600000 км-демек за скраб.Ако я "реанимираш" с около 3000 лв,може и да се позакрепи.Аз карам дърта голяма баничарка=4 куб. метра,и 750 кг товароносимост,Пежо,и харчи на дълго около 7-7,5 дизел.Малките,Кади,Партнер и подобни,харчаят около 6-6,5/100.Бусът колко харчи?Ако не се поврежда,може да се окаже че разхода не е най-важното.В потягането на дърта бангия може да потънат хиляди,и пак да не е кола

    Коментар


    • #3
      Ако вземеш Пежо/Ситроен с 2.0 мотора и ако е обслужване редовно ти казвам,че и на 600 000 да е му няма нищо-това е от последните "вечни"мотори.
      И за да не съм голословен имаме Ксара комби с два литра 90 коня и е по километраж на 450 000 и нито пуши,нито харчи масло,пали чакмак,върви доволно.
      В един сервиз на познат бяха отворили такъв мотор за гарнитура на над половин милион км и от любопитство замерват цилиндрите-ами никакво износване.
      Иначе е тромав,не лети ,но е вечен.
      Само дето от тия години вече го няма тоя мотор и са само с 1.6 хди-масларка,много икономичен и гори малко,често хвърля турбини ,ако му е там цедката на турбото ,че това им дефект-то и за това турбото им е на супер лесно място ,отпред.

      Коментар


      • #4
        Здравей,
        Имам за продаване Пежо Партнер 2 литра HDI, 90 к.с 2002 година, 6+1, с история, без катализатор - свиха ми го на паркинга, първи собственик, закупена от СФА. Километри в момента немога да кажа защото не съм го карал 3-4 години.
        От месец го кара синът ми, защото удари неговата. Ако искаш пиши на ЛС или 0888302483

        Коментар


        • Пламен Пенов
          Пламен Пенов коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря за предложението, но ще търся товарно, и по възможност на по-малко годинки. А какво ще намеря, то това си е друга тема

      • #5
        Първоначално публикуван от Пламен Пенов Преглед на мнение
        Привет на всички
        Тъй като работата доста падна от началото на пандемията, съм принуден да заменя буса с нещо по икономично. Заглеждам се по разни баничарки, чета за калпави и читави мотори, окачване, разход и т.н..
        Какъв бус ще сменяш.Помисли хубаво дали това е правилно.Големия бус може малко,може и много.Аз пък съм на обратно,баничарката ми отесня ,и от година се оглеждам....не че незнам какво искам,но не мога да отсека това и това ще бъде....за работа ми трябва нещо средно като виваро,трафик ....но за всекидневен бус който да покрие всичко ми трябва фиат дукато, дълго и високо след 2008 г.

        Да ама как се работи в града с това дукато....няма пълно щастие.

        Баничарката е по експедитивна,гъвкава,лесна за управление.....но не може да носи колкото голям бус....но пък за сметка на това,разхода за гориво е близък,подръжката е еднаква ,дори баничарката ще се движи повече от буса,и ще се харчат повече средства за гориво,гуми, консумативи и т.н

        п.п От изброените бих загледал само и единствено кадито.
        п.п 2 Само да не повярваш на някой че продава баничарка на 200 к.

        Мойта е 2009 г. И съм и приготвил трети мотор...

        Последно редактирано от Roninn; 06-01-22, 16:01.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Пламен Пенов
          Пламен Пенов коментира
          Редактиране на коментар
          Промениха се доста неща, преди ходех с буса за стока, а клиентите идваха да си пазарят при мен. Сега ми карат стоката на място, и се налага аз да разкарвам по клиенти. Буса е Спринтер - дълга база, и не е много удобен за градско шофириране.
          За пробега на баничарките няма да коментирам, то там нещата са ясни, поне да е в прилично състояние. Че ще се дават доста за вкарване в пътя също, поне да видя накъде ще тръгнат нещата, и ще се вземат решения в движение.

      • #6
        Най-читавата баничарка, която съм виждал и безжалостно експлоатирал беше Ситроен Ц15. Няма такава гад. След нея Берлинга, Канга и Партнери бяха пълна скръб, особено с глупавите торсионни задни мостове. Недотам добър опит с Кади и Конект. Брат ми има Дачия - нема такъв кенеф.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
          Товарна баничарка за 5-7000 лв ще е на приблизително 5-600000 км-демек за скраб.Ако я "реанимираш" с около 3000 лв,може и да се позакрепи.Аз карам дърта голяма баничарка=4 куб. метра,и 750 кг товароносимост,Пежо,и харчи на дълго около 7-7,5 дизел.Малките,Кади,Партнер и подобни,харчаят около 6-6,5/100.Бусът колко харчи?Ако не се поврежда,може да се окаже че разхода не е най-важното.В потягането на дърта бангия може да потънат хиляди,и пак да не е кола
          Не че нещо, ма баничарката ми е 98-ма, не е товарна, купих я за две и петстотин регистрирана. Лична, имам служебен спринтер. С него вършим много работа, но когато е за нещо дребно, дето мога и с малка стълба да го свърша, не посягам към него а го върша с баничарката. По-бързо, по-удобно за в града, по-комфортно за извън града. Разхода на гориво е близък - спринтера е 312 дизел, баничарката е канго 1.4 бензин. Ремонтите по кангото с в рамките на 300-500 лева за три години - полуоска, лагер, термостат. Е, купих си и втора употреба скоростна кутия за 250лв заради полуоската, ма това са рисковете с уж доверени сервизи. На спринтера му купихме нов радиатор за окло 400лв заради спукана гарнитура на главата, дето още не сме я оправили и само доливаме антифриз че тече. Пак рискове на доверения сервиз. Общо взето разходите са едно към едно, възможностите са три към едно в полза на спринтера, но реалностите са каквито са и няма сила да ме накара да въртя буса из града, ако мога да свърша работа с баничарката. Даже често го правя и с трицилиндровата бензинова малолитражка ако не се налага да мъкна обемисти неща.

          Коментар


          • #8
            Как е като цени на части и обслужване Кадито, спрямо Партнер/Берлинго?
            И второ. Искаш по-нова като години, ма колкото по-нова,толкова по-кекави, проблемни и скъпи за ремонт двигатели и управление.
            Ако ми трябва работно конче, бих се спрял точно на 20 годишно Берлинго/Партнер, отколкото на по-новите с пластмасови моторчета. И без това километрите ще са няколкостотин, то поне да е надеждно и частите достъпни и евтини. Ремонт на торсионен заден мост не е екзотика и се прави веднъж, освен ако не я товариш по един тон.
            Гореспоменатите с 1К лева ще ги направиш почти нови, докато на новите толкова ще е да им направиш първоначално обслужване.
            На тия новите само един ремонт на съединител с демФер и си улетел у 1К и отгоре.
            Последно редактирано от TigerHunter; 06-01-22, 21:04.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #9
              Моята е Пежо Експерт 1,9 ТД 98 година,карам я вече 14 години.Навъртях и 220000 км.Обзалагам се,че е в по-добро състояние от 95% от нов внос 5 годишни.Страх ме е да я сменя,въпреки че отесня.Товарните въртят страшни километри,за 5-6 години им вземат живота,и имат нахалството,фа искат 20 и повече бона,защото буда бил на 5-6 години.Много трябва да се гледа при покупка,и да не се бърза

              Коментар


              • #10
                Когато избирах баничарка преди 10 г. се спрях на Фиат Добро 1,9 мултиджет. С един лист ресьор и добър двигател . Много чанч ...

                Коментар


                • #11
                  Мое приятелче кара Добло 1.9 "чист" дизел (така ми каза) и също е много доволен. Работно катърче.
                  На мен ми е лекинко грозноватичко, но вътре е просторно и удобно. Возил съм се.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    За коя година говорим,че старото добло е тясно и сакато вътре.

                • #12
                  Мултиджета на Фиат уж бил добър,ама кат се сетя как им се късат подгревните свещи...

                  Коментар


                  • #13
                    Берлингото е с безпогрешен двигател, никакви забележки, харчи 6-7/100, не помня точно, по-скоро 6. Вкъщи го имаше за кратко в два вариянта. Баничарката по едно време счупи нещо по кормилната система, дребна работа, тогава четох че им се случва така. Другото беше кемперче, никакви проблеми при него, а и самия факт че се ползва за такава модификация говори че е нещо здраво и издръжливо, и моите впечатления са такива. И двете бяха под 150хил км, за повече сигурно приключенията са други естествено.

                    Коментар


                    • #14
                      Аз съм с Фиат Добло 1.6 бензин/газ. Добре е .

                      Коментар


                      • #15
                        Колко е голям тоя Спринтер? Ако е от големите бази го смени за нещо малко като Трафик, Виваро, Мастър/Мовано(и те имат късички) поне се карат като кола.
                        Карал съм служебно Добло трето поколение(бюджета няма да ти стигне) товаро-пътническо, дълга база, 1,6 мжтд 105 к. с. Много добро,3-4 човека с багажи за 3-4 месеца е много багаж, и е много икономично, дори и със 130км/ч. Основно консумативи, за нещо фрапиращо нямам идея
                        По Европа засичам много онова грозноватото първо поколение, повече отколкото Партнер или Берлинго. Второто поколение също е добро
                        Scrapheap ти е дал идея за Ситроен Ц15Д, звяр, много ги карат.
                        Ако можеш си внеси отнякъде, за предпочитане по-южно,Италия, Испания,Франция
                        Успех в търсенето
                        "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                        Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                        Коментар


                        • krassitch
                          krassitch коментира
                          Редактиране на коментар
                          Такива Ситроени почти няма живи,много рядко се срещат.Ако е чист дизел,на дълго ще е мъка с изпреварванията.Потърси с регистрация,карана тук,потегната,от някой,на който му е умаляла.Новият внос е трагичен...Има много бизнеси в затруднение,някои разпродават ненужното

                        • Dilyan Zagorchev
                          Dilyan Zagorchev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ооо, има ги доволно, ма навън в родината им и при испанците, затова писах ако може да си внесе от топъл щат возилото, без значение от марката.
                          Лятото преглеждах мобилето и имаше едно Ц15Д за 4000 на вид много добро
                          Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 07-01-22, 10:08.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X