Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на баничарка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Сутринта заредих към 6 сутринта на еко на Асеновградско,в момента е 16:00 часа ....аз съм в Бургас и имам 250-270 км до Пловдив още...
    Цяла седмица така...в събота пак мамка

    Как да не им взема. Здравето на мпс
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240222_155847.jpg Прегледи:0 Размер:262.1 КБ ID:6956932
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Е, поне за 2-3 дена напред не могат ли да се планират нещата? То и аз съм като пръскачка из лозе, ама за обекти над 100км. си пишем служебно и хотел. Иначе повече от половината време минава само в търкаляне по път. А полезното време на обекта и без почивка, е малко....

    • u_bo
      u_bo коментира
      Редактиране на коментар
      Ако сметнеш:
      - време на път
      - разход - гориво, шофиране, амортизация

      по добре си вземи хотел и пътувай по 100 до 200 км на ден, а не по 600 - 700 км.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Абе зависи от разстоянието, и най-вече от пътя. Ако е планински тип - Асеновград - Смолян, или Асеновград - Кърджали, е по-добре с преспиване. Разстоянието като километри не е много, но пътят е с много завои, и врътки. И за отиване/връщане се губи повече време, отколкото за работа на обекта....

  • #47
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Лошото е че чисто новите,ги смилам още по бързо
    Не можеш ме убеди, че тия скрапове ще изкарат повече от нови. Те са поне на 500 х.км., ти след 5 години си на толкова. Не съм останал с впечатление да имаш много свободно време, да си играеш на автосервиз.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Аз себе си не мога да убедя,та.....
      От 1999 г карам нови коли, някъде до към 2003 г кола направила 40000 км се връщаше в магазина и получавах нова.....постепенно във годините горната граница стигна 150000 км последната ми нова кола беше 2016 г Дачия докер.....минали са ми над 30 нови автомобила .......знам за какво става въпрос....имам много за и против.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Е то и новата не винаги е цветя и рози, но разликата е космическа. Интересно да чуя мотивите против.

  • #48
    Товарен на дори 5-6 години е на над 5-600000 км.Ще се поврежда много често, при пробег 100000 км/годишно.Ако се кара по 15000 км на година е друго - може да ти свърши работа като го закърпиш.Ако карах толкова много, бих купил нов бус.На Форд например гаранцията е 250000 км.Повечето проблеми ще почнат след 300000.Тия продаващи бусове на 130000 реални километра, и на 4-5 години са утрепани от каране, с върнат километраж, ама нямат много години.На мен ми предлагаха бус на 2 години и 400000 км, ама нещо не се навих

    Коментар


    • #49
      Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
      Товарен на дори 5-6 години е на над 5-600000 км.Ще се поврежда много често, при пробег 100000 км/годишно.Ако се кара по 15000 км на година е друго - може да ти свърши работа като го закърпиш.Ако карах толкова много, бих купил нов бус.На Форд например гаранцията е 250000 км.Повечето проблеми ще почнат след 300000.Тия продаващи бусове на 130000 реални километра, и на 4-5 години са утрепани от каране, с върнат километраж, ама нямат много години.На мен ми предлагаха бус на 2 години и 400000 км, ама нещо не се навих
      Напълно си прав. И аз точно това му казвам, ще си играе на автосервиз постоянно. Има и изключения, например нашата фирма има бус 2000 г на 165 х.км. реални, което не ни пречи да правим мотор на 125 хиляди, е гарнитура глава де, и шлайф на блока, ама...Другия 98-ми набор го продадохме на 400 хиляди миналата година. Което не означава, че въпреки малкото каране не си ходят редовно на сервиз, годините не прощават. А тия по автокъщите....там километража е страшен. Бус и баничарка се купуват за каране, рядко се ползват "по-нормално".
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #50
        Баш за нова си с тези 100 000 годишно. Или ставаш монтьор.

        Коментар


        • #51
          Отпред много тясно за високи хора.Неудобна позиция на седене за същите.Като мотор нямам идея.
          По принцип трябва да може да седят трима за кратко,но тоя до шофьора трябва да е 1.40 да му е удобно заради скоростния лост.
          Седалките са прави и абе...дървени.
          Отзад бива на обем...като за малко над макси баничарка.
          Удобно за градски монтажи заради по-малките габарити и по-лесно паркиране.
          От мен толкова.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Това кой модел

        • #52
          Oрела...
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #53
            Вариант> Toyota Proace City или Toyota Proace Verso- т.е. възможност като микробус или баничарка. Или е над бюджета?

            Спрете Земята, искам да сляза!

            Коментар


            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Няма определен бюджет ,прилича на VW T5 като тип и обем.... трябва ми по голяма....пък и 5 коли в продавалника ....

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              То това е толкова Тойота, колкото аз съм космонавт. Пускаш Пежо/ Ситроен/ Фиат и ще ти излезят сигурно 200 обяви на същата баница.

          • #54
            Т5 е говно от към обем.За монтажно търси баш с размерите на орела.Което хванеш най-читаво...ама къде ли ще го намериш...
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Хммм, не се изказвай неподготвен.... Т5 спрямо баничарките е нено и земля...Ако трябва нещо повече има ЛТ, Ивеко, Спринтери....

          • #55
            Колега карам баничарки от 20 години всеки ден.
            В момента имам 5 буса и няколко баничарки под мой надзор във фирмата.
            Т5 може много да ти харесва като бус да се возиш...за тия дето работим с него...обема не става за размера и монтажно ползване,а и е безумно скъп.
            Тук не говорим за возене на палета или други неща,а за работен бус за монтажи.
            Той се ползва различно.Налага се да се паркира на места на които онези с големият обем не могат,а същевременно трябва и да събира разни работи дето баничарките не могат или заради височина или заради обем.
            Например имам Т5 във вариант сервизни т.е. с 2 места и товарно със рафтове отзад.Прилично за работилница за монтажи,но може да вози 2ма и отзад между рафтовете обема е ограничен.
            Имам вариант Т5 5 места плюс затворено товарно отзад.Обем за пътниците добре...отзад багажника е малък.
            Отделно трошат скорости баш тия заради милионите им километри и скоростната кутия тъй като е като на голф 3 размер,ама не става от него...не се намира никак.
            Ремонта...е нелицеприятен.А и на двете дето имаме им се наложи.
            Та мога да пиша и за баничарки и за бусове.
            Имаме и вито и боксери и ивекота имахме...
            Но пак казвам варианта на размер на виварото е най-удобен за градски монтажи от към обем и практичност.
            Не че ги харесвам разбира се.
            Аз затова и ползвам добло макси,но се возя сам и като ми трябват големи обеми има кой да ми докара каквото трябва със правилният за целта бус или камион.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #56
              Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              Колега карам баничарки от 20 години всеки ден.
              В момента имам 5 буса и няколко баничарки под мой надзор във фирмата.
              Т5 може много да ти харесва като бус да се возиш...за тия дето работим с него...обема не става за размера и монтажно ползване,а и е безумно скъп.
              Тук не говорим за возене на палета или други неща,а за работен бус за монтажи.
              Той се ползва различно.Налага се да се паркира на места на които онези с големият обем не могат,а същевременно трябва и да събира разни работи дето баничарките не могат или заради височина или заради обем.
              Например имам Т5 във вариант сервизни т.е. с 2 места и товарно със рафтове отзад.Прилично за работилница за монтажи,но може да вози 2ма и отзад между рафтовете обема е ограничен.
              Имам вариант Т5 5 места плюс затворено товарно отзад.Обем за пътниците добре...отзад багажника е малък.
              Отделно трошат скорости баш тия заради милионите им километри и скоростната кутия тъй като е като на голф 3 размер,ама не става от него...не се намира никак.
              Ремонта...е нелицеприятен.А и на двете дето имаме им се наложи.
              Та мога да пиша и за баничарки и за бусове.
              Имаме и вито и боксери и ивекота имахме...
              Но пак казвам варианта на размер на виварото е най-удобен за градски монтажи от към обем и практичност.
              Не че ги харесвам разбира се.
              Аз затова и ползвам добло макси,но се возя сам и като ми трябват големи обеми има кой да ми докара каквото трябва със правилният за целта бус или камион.
              Кое добло с кой мотор,нещо за тея дизели 1.3 милтиджет..2012-2016
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #57
                Нц.Аз имам бяла лястовица.2013 2.0дизел 135 коня макси база.Ама такова...или няма да намериш или ще е на...милион километра.
                Моето е на 750К с втори блок и продължава смело напред.Най-високото оборудване вътре там червено черен салон и табло.
                Навигация с уиндолс и гласови команди,че и липсва дисплейчето дето се закача отделно на таблото.
                Това остави.Има обаче и темпомат.Моят не бачка и не съм се мъчил да го подкарвам,но е чудесно,че го има.
                Отделно от това върви на безобразие.
                Не я заменям за нищо тъй като товари много,а си е лека кола.Има си и парктроник,климатик и ел.стъкла и огледала.
                Въобще всичко което търся аз в една кола.А да най-много ме радват камионските огледала.Супер са за паркиране.
                Не е грешно да вземеш такава за вашата работа ако се возите в екипи по двама.
                Само и добавете и багажник отгоре за по-дълги работи.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #58
                  Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                  Нц.Аз имам бяла лястовица.2013 2.0дизел 135 коня макси база.Ама такова...или няма да намериш или ще е на...милион километра.
                  Моето е на 750К с втори блок и продължава смело напред.Най-високото оборудване вътре там червено черен салон и табло.
                  Навигация с уиндолс и гласови команди,че и липсва дисплейчето дето се закача отделно на таблото.
                  Това остави.Има обаче и темпомат.Моят не бачка и не съм се мъчил да го подкарвам,но е чудесно,че го има.
                  Отделно от това върви на безобразие.
                  Не я заменям за нищо тъй като товари много,а си е лека кола.Има си и парктроник,климатик и ел.стъкла и огледала.
                  Въобще всичко което търся аз в една кола.А да най-много ме радват камионските огледала.Супер са за паркиране.
                  Не е грешно да вземеш такава за вашата работа ако се возите в екипи по двама.
                  Само и добавете и багажник отгоре за по-дълги работи.
                  Има едно макси. което при проверка излиза на реални км.
                  Не че кола не може да бъде убита и за 2000 км...

                  https://www.autoscout24.it/annunci/f...9-d1aea775687a
                  Последно редактирано от u_bo; 28-02-24, 12:47. Причина: от шльокавица --> кирилица

                  Коментар


                  • #59
                    Днес пообиколих района и Карлово, Сопот....набелязах две....дукато 2018 г ...много добре отвън и вътре ,но асматик 115 коня....

                    Някой нещо за дукато 3 литра автомат ....по скоро питането е за автомата ....проблеми,болежки,надежност..3-ка дизел автоматик са около 2013 -2015 г ... вероятно заради тея еко норми,им свалят конете драстично...

                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #60
                      То мотор като има конете може и след това да дойдат.Просто са едни пари отгоре и малко доработка.
                      Ама като е 1.3...няма кой да му помогне.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X