Имам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче. 
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Избор на баничарка
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И на класиката в жанра Т4, или Т5, може да обърне колегата внимание.. По габарити са като Е-класа мРецедес, но по вътрешен обем са 5-6 куб.м. повече от повечето баничарки..-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
- 
	
	
	
Сакън,това са страшно чупещи се ръждилници,с много скъпи части-надценени много...
 - 
	
	
	
Мисля, че не съм за бус, макар и малък. Стоката не е обемна, а максималния товар няма да превишава 400кг., затова съм се засилил към баничарките. Дай боже да отеснее, макар че не виждам кога и как ще стане това, но тогава ще го мисля.
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Оооо този красавец е доста над бюджета ми, и при мисълта, че ще го карат 3-4 души, а "чужда жена и чужда кола не се вардят", кагегорично ме отказват.Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеИмам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче.Няма значение колко бавно се движиш и колко дълго вървиш. Важното е да не спираш. - Конфуций
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Познат си купи преди 4-5 години Ситроен Евазион 2 HDI,109 коня,за 2500 лв.Ръждилник е,боята се е олюпила,обаче... си върши работата с него,зарежда си магазина със стока.Не се поврежда,нищо че е 2001 год.Аз го майтапех,ама излезе много надеждна и евтина.Голяма е почти колко баничарка
- 1 like
 
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Кола на пружини и със 400 кила Ежедневно + 100 водач....не виждам светло бъдеще за това мпс.
Не виждам и такова при същите условия за партнер,берлинго и т.н
Това са леки коли,набедени за товарни....Просто имат по голям вътрешен обем.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
В моята баничарка има целогодишно 400-500 кила инструменти,аз съм 115 поне и колегата ми 100 кг.резервоара е пълен -пълен ....през целия си живот не слиза под тези кила....
Ако се зачетеш в темите ми...през какви премеждия минава ....
Кънекта е пълноценен товарен автомобил.Шарнири,предница и т.н са като на големия транзит.Спокойно го претоварвам до 1500 кг. Е,не съвсем спокойно...но държи и върви.
Единствения от тоя клас в който влиза 1000 литра бидон със стойката ,пробвали сме да вкараме в берлинго,партнер и ситроена....всички след 2010 г.не влиза....
Но всяко претоварване във времето си се връща....не си представям френските баничарки с торсиона на такова натоварване,.за тея след 2010 незнам как са отзад,даже някой да каже ,че ми е интересно.
400 кила за лека кола са много,имай предвид.,дори и само да го натовариш и разтовариш след час...
Относно поддръжката...всяка работна кола се поддържа повече от личните.....
освен ако стопанина не е решил да я разкара
Миналата седмица на моя съм сменил,две полуоски,лагери главини,дискове отпред и отзад,накладки,шарнири,накрайници, биалети,преди месец е обута с нови зимни гуми...
А от вън си е таласъм....работна кола...
Според мен гледай малките бусове,виваро,трафик ....
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Отзад е на пружини,кляка,когато се натовари.С колко килограма точно я товаря-не знам.Може би максимум около 900 км.Лагер-главина се сменят на около 60-80000 км.По ходовата част съм сменял рядко части,носачи може би 2 пъти.На полуоските никога не съм сменял маншон,или нещо друго.Натоварена е била през половината от пробега.По-новите са по-голями от мойта-вече си е бусче,еднотонно някъдеПървоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеМоята е Пежо Експерт 1,9 ТД 98 година,карам я вече 14 години.Навъртях и 220000 км.Обзалагам се,че е в по-добро състояние от 95% от нов внос 5 годишни.Страх ме е да я сменя,въпреки че отесня.Товарните въртят страшни километри,за 5-6 години им вземат живота,и имат нахалството,фа искат 20 и повече бона,защото буда бил на 5-6 години.Много трябва да се гледа при покупка,и да не се бърза
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Моята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...
Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.
Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тонаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От мен фиат добло макси 2.0 дизел 135магарета 2013година.Евро 4 му дадоха на прегледа.
Моето е на 700К +km
От него само главата е негова.
Сменил съм аз два пъти централна част турбо и накрая ново турбо оригинал за 1200лв.
Изкорубен дпф и всичко еко.
Леко чипнат около 150 коня.
Върви добре.
Товари много и на обем и на тегло.
На тия километри е скъпо за имане.
Сменял съм маховик,съединител,подгревни свещи, турбо, блока е сменен преди мен на 450К.И още има ама сервизната книга ми е долу.
Колата е чудесна ако е на нормални километри.
Аз не я уцелих и платихме за това.
Иначе си екстра разход сега софийско с много газ 10 разход. Нормално 6/7.
Извънградско 160/180 10твърдо.
Нормално 120 около 6.
Има аеродинамика на аквариум и наклон на предното стъкло дето поема всеки камък на пътя с напукване.
Моето имаше 8 точки преди да се разцепи тотално.
Аз си я карам след тия 10К лв дадени вече 50Ккм и съм ок с нея.
Не бих я взел с малък мотор, защото ще е куц кон. Ама аз все бързам за някъде.
Има най идиотското късоходово окачване и се кантари супер лесно.
На завои с вираж трябва да се внимава, че недозавива много.
И с късите скорости много си яде гумите и иска скъпи такива за да държат.
Е това е от мен.
							
						Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
 
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колата има много торк в ниските и си мрази гумите, а скоростите и са къси и 6 на брой.
Евтини гуми карат 1 сезон. После или са пластасови или ги няма.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От чипа не е. Пипана е не с цел тунинг, а да не пуши след изтърбушване на всичката екология.
Тя си мразеше гумите и преди чипа.
Направена е да тегли.
По спомен и дават или 750кг или 1 тон полезен товар.
Обема и е почти колкото на виваро да речем.
С евтини гуми нестава.
Без да боксуваш при всяко натискане повечко на гаста и лимита преди да почне да буксува направо ги мачка.
Как и да е.Доволен съм от нея.
Седалките не са ми баш удобни ама аз съм крив от хернията та може и от мен да е.
Няма и тракшън контрол а само абс, а е топ оборудването дето има и навигация и гласов контрол и оня тъп уиндолс за операционна система дето уй не става от него.
Ако се намери на километри около 200к и може да се вземе на цена не е лоша кола за работа в центъра.
Хем не е бус хем влачи много, а и си има парктроник да ти е лесно, че е 5м близо.
							
						Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Като твоя имахме служебен, купуван нов, май 2001 набор беше и го продадохме преди 2 години. Това как сме го товарили не е истина, пътуваше главно на дълго, все пълен с железарии и все се караше на заварка. Правихме един ремонт на мотора, една биела беше сдала, съединителя при мен се пръсна на 3 парчета към 250 000 км, сменяхме често и биалетки, но това е от претоварването. Вървеше доста добре(1,8 TDCI/90). Тръгна много ръжда отдолу и го продадохме на един, който си го стегна и до ден днешен си го кара. Пластмасите в интериора бяха станали на лайно, но никога не е имал сенник, а препарат за табло за всичките години е виждал само няколко пъти. Той на практика си е бус в дрехи на баничарка.Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеМоята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...
Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.
Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тона
Коментар
- 
	
	
	
Именно и това казах по горе.Частите са от големия транзит ,шарнири,накрайници ,цялата ходова част е от големия бус.И аз му разкатавам фамилията......
п.п Екземпляра който карам е със всички възможни екстри за модела ....подгреви навсякъде,предно стъкло също,тракшан контрол,климатик,подгреви в пръскалките дори има.Тризоново заключване,дори като отключиш предния капак,заключва всичко по колата да не ти отлети чантата с парите.....имам екстри още,автоматично палене на фаровете.Сутрин ако е студена,мога да слезна за банички и да я оставя да работи,като си взема ключа и светна ръчно фаровете ,в тоя режим ако някой влезе и пипне газта ,колата гасне моментално......комфорт модули и т н Парктроник,блутоот,музика яка ,шумоизолация в вратите за 500 лв.само тя.....лупи и много други. Абс на четирите колела....
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Марката Форд не я харесвам по принцип и никога не бих си купил нещо от нея, но Кънект съм имал служебен за няколко години и гласувам с две ръце за него. Голямо куче е , влачеше много товари и не създаваше проблеми.Френските не стават, освен ако не возиш памук в тях, сега имам един служебен Докер, който за градско и не голям товар става. На дълго обаче се изприщвам с него, баси неудобната кола.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар