Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на баничарка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Имам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче.

    Коментар


    • #17
      И на класиката в жанра Т4, или Т5, може да обърне колегата внимание.. По габарити са като Е-класа мРецедес, но по вътрешен обем са 5-6 куб.м. повече от повечето баничарки..
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

      Коментар


      • krassitch
        krassitch коментира
        Редактиране на коментар
        Сакън,това са страшно чупещи се ръждилници,с много скъпи части-надценени много...

      • Пламен Пенов
        Пламен Пенов коментира
        Редактиране на коментар
        Мисля, че не съм за бус, макар и малък. Стоката не е обемна, а максималния товар няма да превишава 400кг., затова съм се засилил към баничарките. Дай боже да отеснее, макар че не виждам кога и как ще стане това, но тогава ще го мисля.

    • #18
      Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
      Имам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче.
      Оооо този красавец е доста над бюджета ми, и при мисълта, че ще го карат 3-4 души, а "чужда жена и чужда кола не се вардят", кагегорично ме отказват.
      Няма значение колко бавно се движиш и колко дълго вървиш. Важното е да не спираш. - Конфуций

      Коментар


      • #19
        Познат си купи преди 4-5 години Ситроен Евазион 2 HDI,109 коня,за 2500 лв.Ръждилник е,боята се е олюпила,обаче... си върши работата с него,зарежда си магазина със стока.Не се поврежда,нищо че е 2001 год.Аз го майтапех,ама излезе много надеждна и евтина.Голяма е почти колко баничарка
        Последно редактирано от krassitch; 07-01-22, 20:14. Причина: грешка

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Доста е по-голяма от баничарка.

      • #20
        Кола на пружини и със 400 кила Ежедневно + 100 водач....не виждам светло бъдеще за това мпс.
        Не виждам и такова при същите условия за партнер,берлинго и т.н

        Това са леки коли,набедени за товарни....Просто имат по голям вътрешен обем.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Пламен Пенов
          Пламен Пенов коментира
          Редактиране на коментар
          Не съм се изказал правилно, максималния товар ще е 400кг., и ще се случва 1-2 пъти месечно, на къси разстояния - 2-3 до 5км. градско шофиране. Ежедневно ще е 50-200кг + шофьора.

      • #21
        Ако товара е много тежък, и не може да се смести вътре в междуосието на колата, ти е свирено отсекъде. Особено с това модерно предно предаване.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #22
          В моята баничарка има целогодишно 400-500 кила инструменти,аз съм 115 поне и колегата ми 100 кг.резервоара е пълен -пълен ....през целия си живот не слиза под тези кила....

          Ако се зачетеш в темите ми...през какви премеждия минава ....

          ​​​​​​Кънекта е пълноценен товарен автомобил.Шарнири,предница и т.н са като на големия транзит.Спокойно го претоварвам до 1500 кг. Е,не съвсем спокойно...но държи и върви.

          Единствения от тоя клас в който влиза 1000 литра бидон със стойката ,пробвали сме да вкараме в берлинго,партнер и ситроена....всички след 2010 г.не влиза....

          Но всяко претоварване във времето си се връща....не си представям френските баничарки с торсиона на такова натоварване,.за тея след 2010 незнам как са отзад,даже някой да каже ,че ми е интересно.

          400 кила за лека кола са много,имай предвид.,дори и само да го натовариш и разтовариш след час...
          Относно поддръжката...всяка работна кола се поддържа повече от личните.....
          ​​​​​освен ако стопанина не е решил да я разкара
          Миналата седмица на моя съм сменил,две полуоски,лагери главини,дискове отпред и отзад,накладки,шарнири,накрайници, биалети,преди месец е обута с нови зимни гуми...

          А от вън си е таласъм....работна кола...

          Според мен гледай малките бусове,виваро,трафик ....

          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Вико
            Вико коментира
            Редактиране на коментар
            За коя година става въпрос? И кой мотор?

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Тая от подписа,2010

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Мотора отдавна не е тоя който беше...в момента е със друг о ц макс

        • #23
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1641623672956..jpg
Прегледи:1638
Размер:460.1 КБ
ID:6805536Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1641623702051..jpg
Прегледи:1643
Размер:628.5 КБ
ID:6805537Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1641623723011..jpg
Прегледи:1636
Размер:518.5 КБ
ID:6805538Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1641623743296..jpg
Прегледи:1648
Размер:501.7 КБ
ID:6805539

          Това вижда от предната седалка тая сутрин на паркинга пред нас
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
            Моята е Пежо Експерт 1,9 ТД 98 година,карам я вече 14 години.Навъртях и 220000 км.Обзалагам се,че е в по-добро състояние от 95% от нов внос 5 годишни.Страх ме е да я сменя,въпреки че отесня.Товарните въртят страшни километри,за 5-6 години им вземат живота,и имат нахалството,фа искат 20 и повече бона,защото буда бил на 5-6 години.Много трябва да се гледа при покупка,и да не се бърза
            Отзад е на пружини,кляка,когато се натовари.С колко килограма точно я товаря-не знам.Може би максимум около 900 км.Лагер-главина се сменят на около 60-80000 км.По ходовата част съм сменял рядко части,носачи може би 2 пъти.На полуоските никога не съм сменял маншон,или нещо друго.Натоварена е била през половината от пробега.По-новите са по-голями от мойта-вече си е бусче,еднотонно някъде

            Коментар


            • #25
              Моята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...

              Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.

              Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тона
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                два тона снаряжена маса? без полезен товар ли?
                това за форд турнео кънект ли? или транзит?

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Бруто,кола,инструменти и аз.Преди да натоваря железата

            • #26
              От мен фиат добло макси 2.0 дизел 135магарета 2013година.Евро 4 му дадоха на прегледа.
              Моето е на 700К +km
              От него само главата е негова.
              Сменил съм аз два пъти централна част турбо и накрая ново турбо оригинал за 1200лв.
              Изкорубен дпф и всичко еко.
              Леко чипнат около 150 коня.
              Върви добре.
              Товари много и на обем и на тегло.
              На тия километри е скъпо за имане.
              Сменял съм маховик,съединител,подгревни свещи, турбо, блока е сменен преди мен на 450К.И още има ама сервизната книга ми е долу.
              Колата е чудесна ако е на нормални километри.
              Аз не я уцелих и платихме за това.
              Иначе си екстра разход сега софийско с много газ 10 разход. Нормално 6/7.
              Извънградско 160/180 10твърдо.
              Нормално 120 около 6.
              Има аеродинамика на аквариум и наклон на предното стъкло дето поема всеки камък на пътя с напукване.
              Моето имаше 8 точки преди да се разцепи тотално.
              Аз си я карам след тия 10К лв дадени вече 50Ккм и съм ок с нея.
              Не бих я взел с малък мотор, защото ще е куц кон. Ама аз все бързам за някъде.
              Има най идиотското късоходово окачване и се кантари супер лесно.
              На завои с вираж трябва да се внимава, че недозавива много.
              И с късите скорости много си яде гумите и иска скъпи такива за да държат.
              Е това е от мен.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • krassitch
                krassitch коментира
                Редактиране на коментар
                Това за скоростите и гумите не го разбрах...Който купува сега-много препоръчително да е с 6-степенна скоростна кутия

            • #27
              Колата има много торк в ниските и си мрази гумите, а скоростите и са къси и 6 на брой.
              Евтини гуми карат 1 сезон. После или са пластасови или ги няма.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • krassitch
                krassitch коментира
                Редактиране на коментар
                От чипа,има още по-висок въртящ момент.Ти се кефиш как върви,гумите страдат.Не е до евтини или скъпи гуми,а по-скоро,имат различен пробег и износване.И мойта има къси скорости,ама 5.Предполагам при товарните е нарочно така,когато е много натоварена,ако е с дълги скорости,ще набира като кораб

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Моята е около 150 коня и чупи полуоските горе долу на година и малко.

            • #28
              От чипа не е. Пипана е не с цел тунинг, а да не пуши след изтърбушване на всичката екология.
              Тя си мразеше гумите и преди чипа.
              Направена е да тегли.
              По спомен и дават или 750кг или 1 тон полезен товар.
              Обема и е почти колкото на виваро да речем.
              С евтини гуми нестава.
              Без да боксуваш при всяко натискане повечко на гаста и лимита преди да почне да буксува направо ги мачка.
              Как и да е.Доволен съм от нея.
              Седалките не са ми баш удобни ама аз съм крив от хернията та може и от мен да е.
              Няма и тракшън контрол а само абс, а е топ оборудването дето има и навигация и гласов контрол и оня тъп уиндолс за операционна система дето уй не става от него.
              Ако се намери на километри около 200к и може да се вземе на цена не е лоша кола за работа в центъра.
              Хем не е бус хем влачи много, а и си има парктроник да ти е лесно, че е 5м близо.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #29
                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Моята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...

                Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.

                Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тона
                Като твоя имахме служебен, купуван нов, май 2001 набор беше и го продадохме преди 2 години. Това как сме го товарили не е истина, пътуваше главно на дълго, все пълен с железарии и все се караше на заварка. Правихме един ремонт на мотора, една биела беше сдала, съединителя при мен се пръсна на 3 парчета към 250 000 км, сменяхме често и биалетки, но това е от претоварването. Вървеше доста добре(1,8 TDCI/90). Тръгна много ръжда отдолу и го продадохме на един, който си го стегна и до ден днешен си го кара. Пластмасите в интериора бяха станали на лайно, но никога не е имал сенник, а препарат за табло за всичките години е виждал само няколко пъти. Той на практика си е бус в дрехи на баничарка.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Именно и това казах по горе.Частите са от големия транзит ,шарнири,накрайници ,цялата ходова част е от големия бус.И аз му разкатавам фамилията......

                  п.п Екземпляра който карам е със всички възможни екстри за модела ....подгреви навсякъде,предно стъкло също,тракшан контрол,климатик,подгреви в пръскалките дори има.Тризоново заключване,дори като отключиш предния капак,заключва всичко по колата да не ти отлети чантата с парите.....имам екстри още,автоматично палене на фаровете.Сутрин ако е студена,мога да слезна за банички и да я оставя да работи,като си взема ключа и светна ръчно фаровете ,в тоя режим ако някой влезе и пипне газта ,колата гасне моментално......комфорт модули и т н Парктроник,блутоот,музика яка ,шумоизолация в вратите за 500 лв.само тя.....лупи и много други. Абс на четирите колела....

              • #30
                Марката Форд не я харесвам по принцип и никога не бих си купил нещо от нея, но Кънект съм имал служебен за няколко години и гласувам с две ръце за него. Голямо куче е , влачеше много товари и не създаваше проблеми.Френските не стават, освен ако не возиш памук в тях, сега имам един служебен Докер, който за градско и не голям товар става. На дълго обаче се изприщвам с него, баси неудобната кола.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  То и аз не харесвам форд,но тоя ми е 4 -ти и знам че става.
                  Имах докер 2015 г.причислявам го към френските ....нежен,ламарините му като пластелин,имах бензинов 100:коня,много слаб....

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X