Имам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на баничарка
Свий
X
-
И на класиката в жанра Т4, или Т5, може да обърне колегата внимание.. По габарити са като Е-класа мРецедес, но по вътрешен обем са 5-6 куб.м. повече от повечето баничарки..-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
-
Сакън,това са страшно чупещи се ръждилници,с много скъпи части-надценени много...
-
Мисля, че не съм за бус, макар и малък. Стоката не е обемна, а максималния товар няма да превишава 400кг., затова съм се засилил към баничарките. Дай боже да отеснее, макар че не виждам кога и как ще стане това, но тогава ще го мисля.
-
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеИмам Transit Custom къса база, кара се като лека кола. Взех го върнат от Мото Пфое, освен меките ламарини всичко е ок. Като го взех ги накарах да го спънат на 120 км/ч, разхода за година и нещо е 8,9/100. Далече ти е от бюджета обаче.Няма значение колко бавно се движиш и колко дълго вървиш. Важното е да не спираш. - Конфуций
Коментар
-
Познат си купи преди 4-5 години Ситроен Евазион 2 HDI,109 коня,за 2500 лв.Ръждилник е,боята се е олюпила,обаче... си върши работата с него,зарежда си магазина със стока.Не се поврежда,нищо че е 2001 год.Аз го майтапех,ама излезе много надеждна и евтина.Голяма е почти колко баничарка
- 1 like
Коментар
-
Кола на пружини и със 400 кила Ежедневно + 100 водач....не виждам светло бъдеще за това мпс.
Не виждам и такова при същите условия за партнер,берлинго и т.н
Това са леки коли,набедени за товарни....Просто имат по голям вътрешен обем.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
В моята баничарка има целогодишно 400-500 кила инструменти,аз съм 115 поне и колегата ми 100 кг.резервоара е пълен -пълен ....през целия си живот не слиза под тези кила....
Ако се зачетеш в темите ми...през какви премеждия минава ....
Кънекта е пълноценен товарен автомобил.Шарнири,предница и т.н са като на големия транзит.Спокойно го претоварвам до 1500 кг. Е,не съвсем спокойно...но държи и върви.
Единствения от тоя клас в който влиза 1000 литра бидон със стойката ,пробвали сме да вкараме в берлинго,партнер и ситроена....всички след 2010 г.не влиза....
Но всяко претоварване във времето си се връща....не си представям френските баничарки с торсиона на такова натоварване,.за тея след 2010 незнам как са отзад,даже някой да каже ,че ми е интересно.
400 кила за лека кола са много,имай предвид.,дори и само да го натовариш и разтовариш след час...
Относно поддръжката...всяка работна кола се поддържа повече от личните.....
освен ако стопанина не е решил да я разкара
Миналата седмица на моя съм сменил,две полуоски,лагери главини,дискове отпред и отзад,накладки,шарнири,накрайници, биалети,преди месец е обута с нови зимни гуми...
А от вън си е таласъм....работна кола...
Според мен гледай малките бусове,виваро,трафик ....
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеМоята е Пежо Експерт 1,9 ТД 98 година,карам я вече 14 години.Навъртях и 220000 км.Обзалагам се,че е в по-добро състояние от 95% от нов внос 5 годишни.Страх ме е да я сменя,въпреки че отесня.Товарните въртят страшни километри,за 5-6 години им вземат живота,и имат нахалството,фа искат 20 и повече бона,защото буда бил на 5-6 години.Много трябва да се гледа при покупка,и да не се бърза
Коментар
-
Моята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...
Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.
Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тонаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От мен фиат добло макси 2.0 дизел 135магарета 2013година.Евро 4 му дадоха на прегледа.
Моето е на 700К +km
От него само главата е негова.
Сменил съм аз два пъти централна част турбо и накрая ново турбо оригинал за 1200лв.
Изкорубен дпф и всичко еко.
Леко чипнат около 150 коня.
Върви добре.
Товари много и на обем и на тегло.
На тия километри е скъпо за имане.
Сменял съм маховик,съединител,подгревни свещи, турбо, блока е сменен преди мен на 450К.И още има ама сервизната книга ми е долу.
Колата е чудесна ако е на нормални километри.
Аз не я уцелих и платихме за това.
Иначе си екстра разход сега софийско с много газ 10 разход. Нормално 6/7.
Извънградско 160/180 10твърдо.
Нормално 120 около 6.
Има аеродинамика на аквариум и наклон на предното стъкло дето поема всеки камък на пътя с напукване.
Моето имаше 8 точки преди да се разцепи тотално.
Аз си я карам след тия 10К лв дадени вече 50Ккм и съм ок с нея.
Не бих я взел с малък мотор, защото ще е куц кон. Ама аз все бързам за някъде.
Има най идиотското късоходово окачване и се кантари супер лесно.
На завои с вираж трябва да се внимава, че недозавива много.
И с късите скорости много си яде гумите и иска скъпи такива за да държат.
Е това е от мен.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
Коментар
-
Колата има много торк в ниските и си мрази гумите, а скоростите и са къси и 6 на брой.
Евтини гуми карат 1 сезон. После или са пластасови или ги няма.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
От чипа не е. Пипана е не с цел тунинг, а да не пуши след изтърбушване на всичката екология.
Тя си мразеше гумите и преди чипа.
Направена е да тегли.
По спомен и дават или 750кг или 1 тон полезен товар.
Обема и е почти колкото на виваро да речем.
С евтини гуми нестава.
Без да боксуваш при всяко натискане повечко на гаста и лимита преди да почне да буксува направо ги мачка.
Как и да е.Доволен съм от нея.
Седалките не са ми баш удобни ама аз съм крив от хернията та може и от мен да е.
Няма и тракшън контрол а само абс, а е топ оборудването дето има и навигация и гласов контрол и оня тъп уиндолс за операционна система дето уй не става от него.
Ако се намери на километри около 200к и може да се вземе на цена не е лоша кола за работа в центъра.
Хем не е бус хем влачи много, а и си има парктроник да ти е лесно, че е 5м близо.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеМоята навърта 110 000 км за по малко от 2 години...и да,лагерите карат от 80 -100 000 км ...
Имам тук някъде снимки,натоварена със 1600 кг потъва три пръста,със двойни ресори е от единия край и единичен от другия... фабрично е така.
Сравнително често карам железа ,там я теглят със водача преди да натовари,бруто излиза около 2 тона
Коментар
-
Именно и това казах по горе.Частите са от големия транзит ,шарнири,накрайници ,цялата ходова част е от големия бус.И аз му разкатавам фамилията......
п.п Екземпляра който карам е със всички възможни екстри за модела ....подгреви навсякъде,предно стъкло също,тракшан контрол,климатик,подгреви в пръскалките дори има.Тризоново заключване,дори като отключиш предния капак,заключва всичко по колата да не ти отлети чантата с парите.....имам екстри още,автоматично палене на фаровете.Сутрин ако е студена,мога да слезна за банички и да я оставя да работи,като си взема ключа и светна ръчно фаровете ,в тоя режим ако някой влезе и пипне газта ,колата гасне моментално......комфорт модули и т н Парктроник,блутоот,музика яка ,шумоизолация в вратите за 500 лв.само тя.....лупи и много други. Абс на четирите колела....
-
-
Марката Форд не я харесвам по принцип и никога не бих си купил нещо от нея, но Кънект съм имал служебен за няколко години и гласувам с две ръце за него. Голямо куче е , влачеше много товари и не създаваше проблеми.Френските не стават, освен ако не возиш памук в тях, сега имам един служебен Докер, който за градско и не голям товар става. На дълго обаче се изприщвам с него, баси неудобната кола.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар