Мача е свирен....във вторник 3 литра дукато 180 к.с автомат...за добро или лошо...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на баничарка
Свий
X
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
-
Честитка,дано следващата тема да не е,как да ремонтирам АСК.
-
Оооо всичко е възможно...то така или иначе,рано или късно разходи и ремонти по автоматика ще има,това е възел който си иска своето,ресурса му е ограничен в сравнение със ръчна кутия....
Това са нормални неща,имам познат който купи чисто нов рейндж Роувър,смениха му кутия по гаранция,новата кутия също направи проблем и накрая върна колата.....
Въпроса е като дойде това време за ремонт,да има кой да я направи....
-
Това Дукато, с кой автомат е?!
Защото 1.5г карах служебно Ивеко Дейли 3 литрово, със ZF-8HP 2016-та г, и беше много приятен за каране камион. Казвам камион, защото беше 7.2 тона общо тегло.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнениеТова Дукато, с кой автомат е?!
Защото 1.5г карах служебно Ивеко Дейли 3 литрово, със ZF-8HP 2016-та г, и беше много приятен за каране камион. Казвам камион, защото беше 7.2 тона общо тегло.
Не намирам нищо кой знае за тая кутия...от разни форуми намирам коментари
Comfortmatic се отнася за скоростната кутия, а не за двигателя. Comfortmatic е "роботизирана" скоростна кутия - т.е. по същество това е ръчна скоростна кутия, използваща задвижващи механизми за смяна на предавките. Имаме 3l Ducato с Comfortmatic и го харесваме, това е страхотна комбинация. Много лесен за шофиране, много въртящ момент за стръмни хълмове и т.н.Последно редактирано от Roninn; 02-03-24, 21:47.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Роботче не е добре.Автомат е добре.За дукаЦИто има тук един боен другар дето не пише или поне аз не съм виждал скоро им беше майстор в едно от представителствата в Белгия.Та ще има какво да напише.
Ама утре ще му звъня да го видя къде е и ще го подсетя,че и такива теми има ако му се занимава да пише.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеРоботче не е добре.Автомат е добре.За дукаЦИто има тук един боен другар дето не пише или поне аз не съм виждал скоро им беше майстор в едно от представителствата в Белгия.Та ще има какво да напише.
Ама утре ще му звъня да го видя къде е и ще го подсетя,че и такива теми има ако му се занимава да пише.
Колата не е при мен ...днес платих ГО ,че без нея ...няма временни номера,пък тя иска 2 часа да влезе в сила и да не чакам в Кат я платих днесGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 4 likes
Коментар
-
Безаварийна и доходоносна експлоатация!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
Коментар
-
От 2 дни е при нас ,и вече направи Пловдив -Казанлък Стара Загора Пловдив...днес Пловдив -Перник -Пловдив....
Робота ,автомат или каквото и да е....
В такива моменти съм готов да преглътна всички рискове и негативи на робота....
Софийските задръствания....
9 литра масло,промивка на двигател,нови филтри,на купето два филтъра намерих ...остана горивен да сменя.....
Добавки за дюзи, помпа горивна система бардал....
Сега за нещата които съм констатирал,повечето консумативи бяха почти в идеално състояние въздушния филтър почти нов...маслото сравнително бистро ....купето беше задръстен,един разбит къс външен накрайник....тампони стабилизираща щанга за смяна....
Други неща не намирам за смяна.....
Нещо друго забелязах незнам проблем ли е или бъдещ проблем.
Студена пали от четвърт ,даже и не влизам в купето...от вън само завъртам и пали ....
Като загрее....пали със задържане на стартер със 1-2 секунди повече ....
При работа ,мотора мърка идеално и равномерно,тихо.
Сега дали помпата на загряло не прави добро налягане или дюза не в час...ще го чопля във времето....пали ...няма отказ...просто го забелязах това.Ако остане 10 минути след гасене,пали нормално ми се струва...може би...нямам много впечатления все още .
Друго,при форсиране до около 2 оборота ,при падане на оборотите до към 900 на празен ход...има една много лека вибрация,от вън не се чува,само вътре пред шофьора ...не е свързана със скороста ...това се усеща много леко и като слухтиш да намериш косур някакъв.....
И въпрос,3 литра мултиджет според информацията е със верига,няма ремък ангренажен....така ли е?
Иначе за такъв обем автомобил,върви много уверено и дърпа яко в диапазона 100-200 км...
0-100 също дърпа доста,но не е нещо фрапантно...Последно редактирано от Roninn; 07-03-24, 20:24.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Здравей, благодаря...само малко се обърках....tutela cs speed е трансмисионно масло....
А на стикера пише tutela dot 4 което би трябвало да е спирачна течност....
Гледах го това казанче....има почти до горе течност ...лесно се достъпва не е проблем
-
Нещо го "скрива" явно при някои модели. Тука съм обозначил.
То при това положение как ще му види човек нивото...Кат гледам , и не го и поглеждат много потребителите,не го и знаят.
И в документа горе пише да се следи нивото на хидравличното през 30 хил.км,а на спирачната- да се следи и сменя на 2 години/60 хил.км .
Там с лепенката на кемперите са се престарали ...
Обаче за тия работи(смяна пълна,де,не доливане само) искало процедура за изпускане на налягането със софтуер (както и при замяна на съединител и прочее интервенции).
Иначе само за доливане на спир.течност и смяна/доливане на трансмисионното масло (2,6---2,9литра),може и потребителят.Самата кутия иначе си е "нормална" М40.
Интересно,дали развъртане там по казанчето за cs speed ще вкара въздух в системата...хм...не знам...единият маркуч докарва течност към "помпите",другият връща "изтекло" при работата масло обратно...не ще да има загуби особени...
https://i.imgur.com/7FaKV59.png
-
-
Аааа.,и първа щета.....днес на магистралата ,от предната кола някаква шкода Октавия,хвръкна камък и удари предното стъкло....на бензиностанция спряхме и не видяхме нищо ....5 минути по късно се появи хоризонтална пукнатина мамка му....но ...който го е страх от вълци.....това ще ми е четвърти прозорец за една година...Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Моята фиатка имаше 6 пукнатини преди да се разцепи на две при посленият камък.
Преди това само точки.
Ама предният прозорец му е с наклон като на Г класа та му е простено да обира всички негативи от тия преди теб смело и безотговорно.
Сменяш и караш.Знаеш как е.
Да ти е здраве да си го караш и много пари да изкара както каза бат Венци.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар