Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Айго, 107 и C1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Бензинов автомобил от тия години 2006-2008 с разход под 7 градско не мисля , че има. Миналата година временно карах някакво клио 1.2 бензин май беше .
    Едно , че се гърбех вътре , едно че не вървеше и даваше разход 9 в града .

    Загледай Хонда Джаз , разхода е около 7-8 макс градско . Много здрави и безпроблемни колички.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • krasi-mir
      krasi-mir коментира
      Редактиране на коментар
      Подкрепям за Джаза.
      Две години и около 20000 мили само един блокирал сп.апарат и изгоряла тръба на входа на гърнето - Джаз 1.3 i-dsi, '06-а. Гореше колкото Сивика с 1.8 i-vtec - 7-и-малко комбинирано. На Джаз й е проблем магистралата, нема пауър и от там по-високи обороти => по-висок разход.

    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      От 4 години карам Джаз с "големия мотор" 2006 г. Сменил съм до сега само 2 лампи на левия фар -габарит и основна. Върви добре, но след 100 км/ч става шумна. Гори 5,5-6,5 на спокойно градско каране. Има учудващо голям обем за външните си габарити, вози добре, климатроника бързо охлажда, прекрасен автомобил и не мисля да го сменям.

    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      В Търговище дето има 2 светофара нали?

      И задръстването е 3 автомобила

  • #77
    Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
    ...
    Нещо друго:
    За мен лично, това че за една кола има достатъчно евтини части не е успокоително. Предпочитам частите да не са чак толкова евтини, но да ги сменявам по-рядко, най-добре изобщо. Това е една от причините последните 17г през семейството да са минали 11 Хонди.
    При средно по година и половина употреба, каква част да се наложи да се сменя?
    И голяма тайна ли е и ще я споделиш ли - защо си сменял Хондите като носни кърпички?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • krasi-mir
      krasi-mir коментира
      Редактиране на коментар
      Аааааа, много моля Другарко! Боголюб не е разбрал условието на задачата и е получил грешен отговор!
      "През семейството" означава двама души всеки със Хонда. Сметай.

      Защо толкова често ли?
      Първо, заради морално, а не заради физическо остаряване.
      Второ - "С какъвто се събереш, такъв ставаш!". Като добър англичанин, аз си купувам около 10-годишна кола с идеята да ме вози 1-2-3 г без да се налага изваждане на пари за ремонти. Колкото изкара. Със настоящето ми CR-V започнахме 7-ма година и 70К МИЛИ заедно. Ремонтите се събират в пръстите на едната ми ръка, т.е. по-малко от един на година.
      За мен лично Хонда добре се справя със задачата "Рентабилност".

  • #78
    Когато бях студент, няколко години карах Трабант 601s - комби, бежов на цвят, взехме го тогава на едва 23 000 км, и къде на майтап, къде от носталгия, викам си що ли да не си взема едно трабантче, хем не харчи много, хем имам опит с Траби, знам и скоростите как се превключват, както в блиц обичат да казват, шок, ужас, леле мале, като видях обявите с трабантите щях да падна, какви са тези цени бе, луди ли са, много бързо се отказах, тъкмо се бях навил за трабант и да си припомня как го карах с кеф и все бях първи на светофарите, ама с тези нереални цени ме убиха

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      И други харесват трабант. Нормално-малко предлагане и голямо търсене.

  • #79
    Ама с Трабанта, ако е от последните с дебелият волан, разхода ще ти е само бензин и двутактово масло, като на градско, ако не се правиш на статезател, ще е 6÷7.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      Нашия гореше 8 градско, но беше 1982 с тънките волани. Иначе има ремък за смяна - на алтернатора. И масло в скоростите.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ако си купи Трабант, обещавам пред цял Форум, че маслото в скоростите, ама скъпо като за лайфтайм, и ремъка са му от мен.

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Ха-ха , няма начин да си взема Траби, между другото баща ми караше "Костенурка" синя на цвят, спомням си като малък как баща ми като паркираше, обичах да стъпвам на широките стъпенки и се кефих докато си правеше маневрите, на него се учих да въртя волана седнал заедно с баща ми докато ме водеше на детската градина, ех че хубави спомени, бях мислил преди време и Костенурка да си взема, но заради ретро стойност и че е за ценители, както и при запазените Трабанти, цените им са до небесата.
      Последно редактирано от Еделвайс; 02-02-21, 07:56.

  • #80
    Вчера видях на живо въпросния Хюндай i10, за който спомена един колега от Варна, въпросната кола се кара често от екипи на Булсата, видя ми се доста прилична, една идея е по-голяма от Айгото и е по-малка от Корса, остава да разбера коя година са и с какви двигатели и отзиви за тях.
    Последно редактирано от Еделвайс; 02-02-21, 08:31.

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Щом гледаш I10 можеш да включиш и Ситроен Ц2 което е по голямо от Ц1 но по малко от Ц3 и е размера на I10.
      Oсвен това Ц2 има доста различни моторетки като почнеш от 1.1 до 1.6 125 коня
      Ц1 се предлага само с 1.0 бензин

  • #81
    Относно трите колички по темата, събрах още инфо, ако все пак искам да карам някое от тези, то е желателно да са след 2008 г и да са на реални под 100 000 км, като бюджета ще трябва да го вдигна до 6К лева без да включва обслужване, регистрацията и т.н.

    Засега пак клоня към мъниците, поне знам колко е широко и нямам проблем с това, седнах на едно Айго за проба, честно казано, харесват ми тези мъници и това е, все ме блазни малкия им размер, малкия им разход, симпатичния им вид, явно аз съм сбъркан, но като ми харесват , май-май все пак ще се ориентирам към такъв мъник, пък вече каквато сабя покаже при технически бъдещи проблеми.

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      Мерак с пари се гаси!

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Така е а и нали все казват, колкото и добре да живее човек, накрая си купува Тойота

  • #82
    Баш

    Коментар


    • #83
      Никога не съм имал вземане-даване с Тойота, освен един ден каране на Корола версо. Ама от тоя форум намразих тази марка. То големи хвалби, то голямо нещо.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Еделвайс
        Еделвайс коментира
        Редактиране на коментар
        То колегите казаха, че Айгото не е истинска Тойота, защото не се произвеждали в Япония, всъщност се спрях на Айгото, защото от трите само при него е със прибрана и прилична предница, докато при Пежото и Ситроена със тези изпъкнали брони и оцъклени фарове, не ме кефят.

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Е те щото другите Тойоти само в Япония ги правят. Просто прекаленото превъзнасяне по дадена марка малко ми иде нанагорно, на всеки 3 мнения някой ще се изкаже за тея уникални Тойоти. Да се чудиш как не са фалирали другите производители с тяхната калпава продукция.

    • #84
      https://www.youtube.com/watch?v=OkoCuKOSpeo на запад имат City Car Cup, в която се състезават точно тези мъници

      Коментар


      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        Ха, ха - тази колица в Англия струва 850 лири, а тук е 3 пъти по-скъпа

    • #85
      Tова Айго, толкова ми хареса, особено последния модел от сайта на Тойота 2020 г. , че даже за момент си рекох дали да не си взема чисто нов на лизинг, да ама 20К ми се види грехота и неразумно само за втори и то градски автомобил, така че бързо се върнах в реалността и ще се задоволя с по-стар модел 2008-10 год. и до 6 К лева, само да събера малко парици до лятото и ще се похваля, да сме живи и здрави







      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:day-exterior-3_1e0.png Прегледи:0 Размер:85.1 КБ ID:6704438Натиснете снимката за да я уголемите  Име:day-exterior-22_1e0.png Прегледи:0 Размер:71.7 КБ ID:6704439Натиснете снимката за да я уголемите  Име:toyota-aygo-2020-gallery-15-full_tcm-3039-1960700.jpg Прегледи:0 Размер:392.9 КБ ID:6704440
      Последно редактирано от Еделвайс; 04-02-21, 16:05.

      Коментар


      • #86
        След като мина малко време откак писах последно, след доста тест драйв на различни малки градски коли, спрях се на 90% избора ми на Мазда 2, 1.3 бензин, 2011 год, колицата е готина, стегната, има си всичко и става и за дълъг път при нужда, е, бюджета ще се наложи да го вдигна на поне 7К отделно за бъдещо обслужване, за нещо наистина запазено че няма много голям избор.

        Живот и здраве ще пиша когато успея да спестя някой лев отгоре и да направя покупката на Мазда 2, 1.3 бензин, ръчка, 2011 год производство.

        П.С. За Айгото, ме посъветваха че ако държа на него, трябва да е произведен след 2010 год където са оправени болежките им, да ама цените им са над 9К. което вече не ме устройва, затова се спрях на Мазда 2, да видим

        Коментар


        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Мазда 2 не е ли кръвен брат на Форд Фиеста? При всички положения за мен са по-практичен избор от тези в заглавието.

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Говорим за Mazda 2 1.3i/Facelift/Euro5A, 2011г., предния им модел до 2008 г. не ми харесва външния им вид, само новите след 2011 и то фейса ми допадна, та не знам при тях двигателя дали има нещо общо с Фиеста.

        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          На една платформа е с Фиеста и китайската версия се прави в завод на Форд, ама иначе двигателите на Мазда 2 и Фиеста са различни

          Абе все си е Форд ако питаш мене ама.....

          Пак е по добре от консервената кутия от началото на темата

      • #87
        Май само аз предложих Мазда 2.
        Първия модел двойка(след Демио) е близък до Фюжън, за следващия дали е близък с Фиеста не знам. Първия модел е съвсем малко по-голям(не съм гледал размерите, на око), но има много повече вътрешно пространство, по-скоро е мини миниван, отколко класически хечбек.
        Бившето ми ръждиво Демио купено 2013г. с прикрити ръжди, които избиха отново 2014-2015г. все още се движи, в България са му навъртяни около 150 000км. без сериозни проблеми. Вече 4-5 години се кара като за последно, но не се предава. Последния собственик май вече и маслото не му сменя за да види колко ще изкара.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          За въпросната Мазда 2, чета и много добри отзиви като цяло, надеждност, много тих двигател, икономичен, а и ми хареса че е просторен отвътре на височина спрямо външния си компактен вид.

      • #88
        https://photos.google.com/photo/AF1Q...i81sNzpmr-T0Ol
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Линка не работи, излиза това:

          404. Това е грешка.

          Заявеният URL адрес не бе намерен на този сървър.

      • #89
        Ми опитах се да ти покажа снимки на Мазда 2,която продадох преди тпи седмици,36000 км 2012 година,със сервизна история,като от магазина.За съжаление никой не пожела да дойде да я погледне след един месец седене в мобиле(нали е от Враца) и един прекупвач ме измародерства и му я продадох за 6500лв.,а той я върна във Виена и я продаде там.
        Та ако беше заявил малко по-рано,че искаш Мазда 2 щеше да имаш нова кола.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          По отношение при покупка на кола, почти винаги е въпрос на късмет, да попадна на точния човек, място и време, явно в случая не ми е било писано да я имам, но дето се казва да сме живи и здрави, пък дано имам късмет когато му дойде времето

        • genadi.tsvetkov
          genadi.tsvetkov коментира
          Редактиране на коментар
          Бе мислих да ти я предложа,но ми беше неудобно някак-човека си търси Айго и всеки му предлага,каквото има.Успех в търсенето и задължително ги гледай отдолу и 2011 трябва да е фейслифт.

      • #90
        Снощи се качих и покарах едно кръгче на още една малка колица, а именно Ауди А2 1.4 бензин, ръчка, изглежда симпатична, вътре е учудващо просторна и дълга, семпло табло, предния капак се сваля странно и даже не разбрах как се сваля, в случая ме привлече че е и на достъпна цена, имат ли някакви големи недостатъци за които трябва да знам?

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Прави се само няколко години и то най младите са 2005-та.

          Сигурно цените на частите ще са Мяу

          Иначе съм чувал добри неща принципно.

          За мен дизайна ми е меко казано странен.

          Най близките и роднини би трябвало да са Поло Мк4 очиларката и Фабия Мк 1

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Засега ще се въздържам от А2 именно че не са много разпространени, истината е че предпочитам колицата да е след 2010 год и да е Евро 5, че като почнат да се въвеждат задължителните евро норми и зелените стикери, за да се движат до центъра и т.н., поне да има смисъл от тази покупка за изцяло градска кола за града.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X