Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Айго, 107 и C1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Постоянно чета всичко свързано с Айго, C1 и 107, просто събирам повече техническа информация като цяло, попаднах на инфо че трябвало като реша да купувам Айгото, да не е на повече от 70 000 километра пробег, заради клапаните, че са се разтраквали към 90 000км и че взимали по 50 лева за клапан, някаква специална гарнитура и др неща са сменяли, стартерите често са се разваляли, уплътненията са им били слабо място и протичали при дъжд, та струвало сигурни хилядарка за ремонт, това ако е вярно, ще е сериозен повод да размисля, жалко че няма толкова техническо инфо за тези колици.

    Попаднах и на инфо при друг форум, там колега работил в официалния сервиз на Тойота и бил съветвал всеки никога да не си взема Айго.

    Гледам прекалено много негативни коментари не само тук но и из нета по другите форуми, а на мен ми харесва и си ме кефи този бръмбазък, но не знам дали ще намеря нещо за под 70 000 км, че тези ремонти за които споменават при над 90 000км не ми се нравят нещо...

    Как пък няма някъде технически форум за това чудо с проблеми и т.н. както си имаме за джипките, явно си го водят еднодневка, "З"имаш го нов от магазина и при първи ремонт "Ф"ърляш...
    Последно редактирано от Еделвайс; 29-01-21, 19:07.

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ми "Ово е стàндарТ" !

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Едва ли е толкова зле. Ама най-добре просто си харесай нещо друго. Има достатъчно дребосъци, които няма да са демоде. Примерно UP на Фолксваген, или преди него Лупо.

    • mdn
      mdn коментира
      Редактиране на коментар
      Имам преки наблюдения на Пежо 107 от две години,собственост на майка ми.Положителни страни,харчи малко,паркира се лесно,мотора не пипа маслото,частите са евтини.Отрицателни,вози като лагерна количка,седалките неудобни,когато вали тече от уплътненията вътре,няма климатик.Силно препоръчвам Рено Туинго,много по комфортно е.

  • #47
    Та, затова Ярис, Панда, Туинго, Поло или 206 Успех, колега, в избора!

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Еее, стига с тоя негативизъм !
      Аз за това ще ги стимулирам с позитивизъм.

    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Прав си! Нека колегата вземе каквото го влече. Трябва по-позитивно да подхождаме. Кола до кола нямат общо. Всичко е до късмет и затова му го пожелаваме в избора на точното Аиго, на точните километри, в перфектно състояние и никакви грижи да не му създава!

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Точното, точното, колко па ше да е точното ?!
      ... ма съм сигурен, че поне ще направи хубава темичка за Айго.

  • #48
    Колега, щом те кефи - скачай !
    "Кеф цена нèма"
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      То пък един кеф ще е с такава въшка...

    • Иванов Иван
      Иванов Иван коментира
      Редактиране на коментар
      Тук кефа идва от мисълта за еФтинкото. Заданието на темата е с точно такава мисъл.

  • #49
    Ще го мисля още, иначе другата кола която ме кефи е точно този модел като на снимките: Fiat Panda 4x4 1.3 i 16V 4X4 (70 Hp), но ще трябва да си завиша доста бюджета а и не ги има много по мобилето не знам защо така?

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:90cb7019ece89308c40bcb7bc5929dce.jpg Прегледи:0 Размер:86.4 КБ ID:6702187Натиснете снимката за да я уголемите  Име:a6b368e43ecf0548ef133d2fd0b15469.jpg Прегледи:0 Размер:77.0 КБ ID:6702188

    Нещо за конкретната Панда, само държа да е бензин и точно конкретния модел и като цвят на снимките ме кефи?

    Коментар


    • #50
      Това е Панда Крос от втората генерация - 2003-2011. Само дизел е, няма бензин. 4х4, а на теб не ти трябва за градско. Иначе има ELD - електрически блокируем диференциал. При тази Панда само тази модификация Крос е с ELD.
      Няма ги защото първо е рядка модификация на Панда 4х4, за разлика от нормалните 4х4 и второ, защото по принцип българските автоджамбази не обичат да внасят кой знае колко Панда за разлика от огромния поток от БМВ, Мерцедес, Ауди, ФВ и френските возила. Такъв е пазарът.

      Коментар


      • #51
        А какъв е смисъла от каквото и да е 4х4 за ежедневно софийско градско до работа и обратно ?!
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          В случая ми хареса въпросния Крос модел, не че търся 4x4

      • #52
        Че какво й е на нормалната Панда?
        Прикачени файлове

        Коментар


        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          А можеш да погледнеш и Фиат 500. Това реално е абсолютно същата кола като Панда, но е тривратия вариант и вече освен 1.0 и 1.2, има и 1.4-100к.с. и то на 930кг. маса. Чук без дръжка, който не харчи почти нищо. Освен, ако не ти идва малко дамска кола

      • #53
        Фиат 500, сега ги гледах из мобилето, ако попадна поне черна на цвят бива, возех се на едно такова на колега, ама беше GT изпълнение, как само ме залепна за седалката като го настъпи, но беше дал сериозна сума пари за тази модификация и ми говореше за много скъпи ремонти, скъпи части, само за ангренаж комплект с монтажа дал 5 бона, на мен не ми трябва с такъв мощен двигател така и иначе....

        До лятото има много време, да си помисля и стигна до правилен избор с ваша помощ, сега като прочетох пак за Айгото за още инфо и след като даже и в бг мама, имало тема за Айгото и там дамите казвали че за нищо не стават, вече тотално се отказах, мога да кажа че за това Айго е най-оплюваната кола за която съм чел толкова много негативи .

        Не случайно проучвам повече време за дадено нещо преди да го купя, сега ще ми трябва известно време да се реша кое ще ми хване окото и ще пиша тук за технически подробности и отзиви.
        Последно редактирано от Еделвайс; 29-01-21, 20:27.

        Коментар


        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          Цифрите при него са били нагоре, защото е било нещо наточено. Странна ми е цената на ангренажа. Най-скъпият, който съм сменял беше на Форестъра-към 600лв., но там е боксер и с много ролки и т.н.
          Аз съм с Панда 1.2 със същия мотор като 500 и с почти същото окачване, защото моята е 4х4 Climbing.
          Ето малко цени от първа ръка:
          1. Ангренаж комплект с водна помпа-130лв.
          2. Съединител комплект от Ауто Италия-190лв. /има и по-евтини варианти/
          3. Масло (Ravenol 5w40)+Филтри (м+в+к)-63лв.+9лв.+14лв.+18лв.
          Предни дискове+накладки 2бр.-124лв.+71лв.
          Гарнитура капак клапани-12лв.
          4. Комплект гуми 185/65/14-260лв.
          Единствено предните амортисьори Kayaba бяха малко по-скъпи, но аз съм 4х4, а при нормалната Панда са на 80-90лв. ама.
          Последно редактирано от zlost; 29-01-21, 20:48.

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Объркал съм се, тези 5К бяха и за смяна на някави скъпи части и ангренажния комплект, Фиат 500 ми допада и се заглеждам засега

      • #54
        Виж Мазда 2.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          Ръждясва. Любимата семейна кола, която вече отива към края си и то само на 220к оригинални км. е Мазда 323ф, 1.3 бензин, 2003г. Перфектен мотор, скорости, Ел. част, окачване и т.н., на с тотално изгнили греди на задния мост и тотално ръждясали врати, калници, прагове, вежди и т.н. при все, че откакто я имаме нова от магазина от 2003г. е обгрижвана, боядисвана, китосвана и живяла в гараж последните 12г. Мазда спират с ръждата чак при моделите след 2012г. Преди това всичко е леш. Все пак имах 626 от 2002г. и 6 от 2008г. Любима марка, но пълен абсурд с ръждата

        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          И аз съм имал същата 626 с 2,0 136к.с. и Демио 1999г.. Знам им много добре проблема. Ако се намери без ръжди кара дълго. Гаража допринася за ръждата...
          6 от 2008г. и те ли гният толкова, че ги заглеждам?

        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          Да, и тя ръждясва. Взех я нарочно фейслифта с идеята, че ръждата ще е по-малко или хич няма да я има. От Швейцария. С един от най-добрите майстори на Мазда в София и мой приятел, при когото поддържам 323та, направо я разкостихме при огледа дали няма тръгнала ръжда или да е с добре прикрита такава и напудрена. Колата беше ток. Взех я есента на 2017. Зимата беше лека, почти без сняг и препарати. Пролетта цялата отдолу беше станала кафява от ръжда, праговете бяха се надули, а веждите на задните калници вече бяха цъфнали. Бяха се появили петна дори по ботушите на предните амортисьори и по бомбетата на задните. И това от един сняг и няколко валежа от дъжд. Да не говорим как тръгна да гори масло от шибаните сегменти. Моторът беше 2.3 бензин. Продадох я взех Пандата да София и за селската ни къща, а миналата есен взех Авенсис, 2.0 бензин, 2007г. за голяма семейна кола. И тя си има кусури, но нищо общо с безумните ядове на 6та. Трета генерация вече е супер. Сори за спама в темата на колегата!

      • #55
        Аз като фен на френските бангии бих взел 207,имахме две години с 1.6 хди мотора.Вътре много широка,удобна и си навървява,задния мост е на пружини така,че там нямаш грижи.Препоръка-ако е с 1.6 мотора да е 90 коньовия,може и с 1.4хди-градско не надминава 5.5,а навън пада под 4/100 при много приличен вървеж.От бензиновите мотори всячески да се избягва 1.6 120 коня или 150 коня с турбо ,че мотора е на БМВ и е страшен маслояд.Купето е изцяло поцинковано и ръждата няма никакви шансове.За 4-5 хилки има прилични екземпляри.206 е последното пежо с торсионен заден мост.
        Хонда Джаз също е много добър автомобил.

        Коментар


        • Иванов Иван
          Иванов Иван коментира
          Редактиране на коментар
          Напълно подкрепям, като за конкретния случай 1.4 ХДИ е по-подходящ.А торсиона си е благинка, амаааа...

      • #56
        Колеги, много Ви благодаря за изчерпателните отговори, особено по техническата част на съответното МПС, всяко инфо е полезно, след като се убедих че никоя от тези 3 бръмбазъци конкретно по темата ми за тях не стават, поне ако не е чисто нов от магазина, май ще трябва да продължим в съседната тема за избор и сравнения на "Малка градска кола до 5 К"

        Иначе отзиви за DAIHATSU SIRION 1.3I, той пак е от брамбазъците но като че ли е по-добре, какви са им двигателите, 3 или 4 цилиндрови, как ли са като цяло, да знаете че държа за която и да е е малка кола, да е само бензин и ръчка?
        Последно редактирано от Еделвайс; 30-01-21, 08:43.

        Коментар


        • #57
          От къде ги избираш все такива екзотични автомобили?
          За всекидневна градска кола гледай нещо масово,да са му евтини частите и да ги има по моргите.
          Това е моето мнение де.

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            При нашите има едно такова паркирано, яркочервен на цвят и ми е привличало вниманието, че и е такъв мъник и симпатичен, затова се сетих за него, ще трябва да хвана човека който го кара и да го разпитам.

          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Леле, ако е вярно това с разхода, изобщо не ми и трябва.

          • Иванов Иван
            Иванов Иван коментира
            Редактиране на коментар
            Спокойно, няма как да е вярно. Със сигурност е по-голям. Аз поне никога не съм успявал да сваля разхода до заводските данни.

        • #58
          Както е тръгнало, май най-накрая ще се спра конкретно на - Opel Corsa 1.2 Twinport (2006) ръчка, 3 или 4 врати, само тази Корса ми харесва, но от миналата година съм забелязал че няма много предлагане на тези Корси в София, читавите заминават веднага или са на цени над 5 К което също не ме устройва.

          Коментар


          • Даниел Цветков
            Даниел Цветков коментира
            Редактиране на коментар
            Опел никога не съм ги харесвал,но това е първата по истинска кола която си склонен да вземеш и аз съм "за".
            Опел нали знаеш,че са бързи,но не по бързи от ръждата,така че огледай добре купето отдолу и най важното-да не е австрийка(то това важи за всички марки).

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Нещо сте се объркАли за ръждите при опел.
            Последните с проблеми с ръждите са някъде 1998-99
            Оттогава не че не ръждясва изобщо ако е австрийка де но е на нивото на ВАГ.
            Ако няма удари дори и австрийка на 10-15 години няма да има много ръжди.

        • #59
          Винаги са ми странни хора, които ще дадат една шапка пари за кола, но няма да дадат 100-200 лв. за няколко обиколки по други региони. Намерете някоя кошница на газ, 100 км. са 7-8 лева. Един колега даде 8-9 бона за някво Ауди, сигурно 5 месеца гледа някое да му е до гъза(до 30 км.). За умрял 20+ годишен Пасат на приятел минахме 600 км. Тук вече може да търсиш нещо около теб, но за по-нова кола и доста повече пари да не пообиколиш ми е странно. Все пак не си в Германия, или да си я купуваш от магазина.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Ако избирам за основна кола, то изобщо няма да я избирам от тук, джипката ми е директно докарана на собствен ход от Швейцария, след като си харесах от тяхното Мобиле, но за втора малка градска кола да се помъкна към Монтана, В. Търново и Русе където си харесах Корси, нямам никакво време, само за да регистрирам колата в КАТ ще се наложи да си взимам със зор ден отпуска, та затова гледам само за София

            п.с. В крайна сметка, ако не си харесам нищо до лятото, в най-лошия случай ще си ходя както досега с градския транспорт и с тротинетката при хубаво време, ще видим дали ще ми излезе късмета, да търся Корса от Швейцария май няма да е много смислено, за джипа имаше смисъл а и покрай пандемията ептен не е добра идея да се докарва на собствен ход каквото и да е МПС от там.
            Последно редактирано от Еделвайс; 30-01-21, 11:57.

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Ако гледаш 3 коли в различни краища на София, пак отиде един ден. Идеята е, че може да излезе някое добро предложение, и само заради ината да е до теб да не го видиш. В крайна сметка винаги си изисква време. Ако не - рискуваш и взимаш първата появила се. Но като гледам ти избираш доста, та не виждам защо не включваш други области. НаТигъра в съседната тема му писах, че скоро кола няма да си купи с неговите изисквания. Ти си по-скромен, но все пак. Иначе имам колега, който си купи втора кола по снимка от Германия. Праща парите и после автовоз. Ми кара си ги още. Аз не бих купил така, но хора всякакви.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Ето тия са до 2007г, гениална простота, функционалност, здравина и икономичност. Освен това са и малко различни от повечето мъници. Въобще, достоен наследник на простите френски автомобилите, превърнали се после в култови.
            https://m.mobile.de/auto-inserat/ren...316575163.html
            А си има и климатиче, и ел. стъкла, и отварящ се платнен покрив(има и с твърд, но тоя дава друг чар).
            40см е по-късо от Корса, демек е дълго колкото Айго.

        • #60
          Такова Туинго, моя колежка продаде за 400лв, като нямаше никакви забележки. Просто си взе кола и това и пречеше. Понеже аз го поддържах, зная че беше в добро състояние. За целите, които ти трябва е повече от добро. Освен това, може и да не я заключваш - никой за нищо на света няма да я открадне. Реално гори около 8/100 газ софийско градско, лесна и евтина за ремонт. Най-сериозният ремонт беше смяна на пружина, след скачане в сериозна дупка с висока скорост.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X