Постоянно чета всичко свързано с Айго, C1 и 107, просто събирам повече техническа информация като цяло, попаднах на инфо че трябвало като реша да купувам Айгото, да не е на повече от 70 000 километра пробег, заради клапаните, че са се разтраквали към 90 000км и че взимали по 50 лева за клапан, някаква специална гарнитура и др неща са сменяли, стартерите често са се разваляли, уплътненията са им били слабо място и протичали при дъжд, та струвало сигурни хилядарка за ремонт, това ако е вярно, ще е сериозен повод да размисля, жалко че няма толкова техническо инфо за тези колици.
Попаднах и на инфо при друг форум, там колега работил в официалния сервиз на Тойота и бил съветвал всеки никога да не си взема Айго.
Гледам прекалено много негативни коментари не само тук но и из нета по другите форуми, а на мен ми харесва и си ме кефи този бръмбазък, но не знам дали ще намеря нещо за под 70 000 км, че тези ремонти за които споменават при над 90 000км не ми се нравят нещо...
Как пък няма някъде технически форум за това чудо с проблеми и т.н. както си имаме за джипките, явно си го водят еднодневка, "З"имаш го нов от магазина и при първи ремонт "Ф"ърляш...
Попаднах и на инфо при друг форум, там колега работил в официалния сервиз на Тойота и бил съветвал всеки никога да не си взема Айго.
Гледам прекалено много негативни коментари не само тук но и из нета по другите форуми, а на мен ми харесва и си ме кефи този бръмбазък, но не знам дали ще намеря нещо за под 70 000 км, че тези ремонти за които споменават при над 90 000км не ми се нравят нещо...
Как пък няма някъде технически форум за това чудо с проблеми и т.н. както си имаме за джипките, явно си го водят еднодневка, "З"имаш го нов от магазина и при първи ремонт "Ф"ърляш...
Коментар