Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Айго, 107 и C1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    На тия колици с дизел им дават 5.3 градски разход,мисля,че при такава разлика можеш да направиш компромис и да вземеш малко по голяма колца(давам пример с пежо защото съм по запознат с тях-нещо от големината на 207 примерно).

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ще повторя.
      Малко по-големите коли харчат не повече от тия, като хем вътре е по комфортно, хем имат по-голям ресурс, а относно така нареченото обслужване - няма никаква разлика, и като масла и филтри, като гуми, а и като гражданска.
      Разликата е в размерите на съединителите, на шарнирите и кормилните накрайници, както и на лагерите на главините, които са първите контактуващи с всяка дупка и неравност.

  • #17
    Е то за това и трите модела от темата се ползват изключително от дистрибутори, щото тоя който ги плаща ги взима тънко щото са по много, а и на лизинг, пък ползвателите взимат пари за да ги ползват и това все пак е мотивация за кривенето с/в тях, а пък и повечето дистрибутори са дистрибуторки, на които тия канчета им са лесни за употреба, щото не са от най-острите вагини.

    Относно Тунгото, то е друга бира, и за подобен тип автомобил е едно от малкото в тоя клас (въпреки, че е малко по-нагоре) за което имам положително мнение за усещането когато съм вътре, което не променя факта с друсането по дупките и подскачането през легналите полицаи от старите, сътворени импровизирано от асфалт и мангали.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #18
      Вчера за късмет на прибиране успях да видя по-обстойно едно Айго, без възможност да го карам, но поне помолих човека като му обясних че искам да си купувам такова, да седна и да видя как е, седнах, първото ми впечатление, седалката ми се стори твърдичка, като при стандартен офис стол, не е широко но не е и толкова тясно колкото го изкарахте, може би защото съм слаб 70 кила съм, интериора си е типично смарт, все едно е правено от лего, на задната седалка имаше две детски столчета, което много ме изненада, човека каза че нямало проблеми да се возят две деца със все големите столчета, багажника е колкото да го има. Човека ми каза че е била леко шумна и че всяка неравност се усещало, но въпреки това е доволен че е била много икономична и безпроблемно намирал места за паркиране.

      Извода ми от видяното е че като цяло ми хареса бръмбазъка, все пак имам и джип, така че към лятото като посъбера някой лев, почвам да следя обяви и автокъщи, като вие може да ми препоръчате коректни автокъщи но само за София.

      Коментар


      • #19
        Само на външен вид са същите. Има осезаема разлика в много неща, като се почне от звука на затваряне на вратите. От трите Айгото е най-изфинено, и определено ще имаш най-малко проблеми с него, има го и в различни степени на "тунингованост". Ситроенът е най-дрънчащ.



        Коментар


        • #20
          Що не погледнеш и ВАГ групата разните му там Лупо и Фокс.

          Мисля че е по кола от Айгото.
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Спрях се на Айго, харесва ми тоз мъник и това ще е, ще се опитам да намеря на прилична цена по-нов като производство 2010 г.

        • #21
          Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
          ... седалката ми се стори твърдичка, като при стандартен офис стол, не е широко но не е и толкова тясно колкото го изкарахте, може би защото съм слаб 70 кила съм ...
          Е така де, написал съм го

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Разликата във всичко на кола от среден клас с такава от мизерният клас е, че ти се ебава мамата, освен ако не си до 1.60 и 70 кила.
          ...
          което не променя изкъртването по дупките на колата и возещите се в нея.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #22
            От наблюденията ми колите на Happy, TalktoWog, Dominos и други от типа са именно Aygo.Съдейки как ниско прелитат през дупките окачванито изобщо не им е толкова кекаво.И при всички положения тампони, носачи, биалетки и каквото още имат отдолу в никой случай не са по-натоварени от някой таралясник от по-висок клас.
            Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
            0887/осемпет 66 4осем

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              ... ама шарнирчетата са като 5 стинки, и кво като ги блъска по-малко от тон, а не тон и дватриста.

          • #23
            Служебна кола и чужда жена кокали нямат...

            Шефа плаща

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              ... ама и поръчва.

              Аз цял живот съм си мечтал за служебен телефон, служебна кола и служебна жена, та друг да поема щетата, амааа ... като неам късмет !

          • #24
            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
            От наблюденията ми колите на Happy, TalktoWog, Dominos и други от типа са именно Aygo.Съдейки как ниско прелитат през дупките окачванито изобщо не им е толкова кекаво.И при всички положения тампони, носачи, биалетки и каквото още имат отдолу в никой случай не са по-натоварени от някой таралясник от по-висок клас.
            При толкова късо междуосие в комбинация с малки гуми , дупките по софийските улици са като ями , окачването в пъти повече страда от това на нормален автомобил. Хубава си е количката , но не е за нашите условия.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Какви страдания, това си е чисто градска колица за кратки разстояния, виж ако въртиш по цял ден както е при служебните с доставките, или да хванеш магистралата то тогава ще е мъка, в моя случай и каране няма да е никакъв проблем, просто ще карам колицата, вместо с градския транспорт до работата ми.

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Скачай в една и после да разказваш.

            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Вече се качвах и направих избора си, чакам отзиви за коректни автокъщи и да предлагат съдействие при регистрация, не е спешно през лятото.

          • #25
            Попаднах на случайно мнение във форума на тойота. Темата беше за избор м/у Yaris и Aygo.
            Цитирам :
            Здравей Африка,и аз съм живял там няколко години затова ми стана симпатична,и ще ти отговоря на дилемата.Аз ги имам и двете коли от нови Яриса стана на 3г.,а Айгото е на 1.9г.За нищо на света не взимай Айгото нишо не му е като на Яриса,ама нишо.Мойте и дветв коли са 1.0,харчат еднакво,карам ги основно в София,тоест градско.Яриса завива в двупосочна малка улица от бордюр до бордюр,при Айгото става с две маневри,седиш на доста по ниска позиция и никакъв комфорт.Разликата е голяма.
            Мнението ми е обективно не съм пристрастен,и двете коли са мои,
            Дано да съм ти помогнал.Успех!
            Край на цитата.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #26
              Как пък не разбрахте, че избора е вече направен....

              Коментар


              • #27
                Всички разбраха, но никой не схвана логиката. ​​
                Ама всеки със своите си бръмбари в главата.

                Коментар


                • #28
                  И трите изброени само емблемите ги различават, мисля че имаше и сузуки със същото купе - Алто май се водеше. Това са коли абсолютни буклуци от всяка гледна точка. За по-евтино сглобени коли не мога да се сетя, интериора е матал и пластмаса ама от най - шибания тип, все едно седиш на табуретка от тия старите, возията е като на ръчна количка с дървено колело, както са написали колегите изключително не маневрени. Ужас на колела просто, предпочитам жигула от 78ма пред някое от тези. Горе някой беше писал за фиат панда като алтернатива е 10000 пъти е по добре.
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • rosen_offroad
                    rosen_offroad коментира
                    Редактиране на коментар
                    Освен размера Алтото няма нищо общо със трите от заглавието на темата.

                    Не че е кой знае по кола де ама поне се прави само в Джъпейн

                • #29
                  Как пък не разбрахте че си имам голям, мощен и комфортен джип с АСК, а Айгото просто ще замества градския транспорт до работата ми и нищо повече.

                  Темата смятам за приключена, благодаря за мненията на тези с които ми бяхте полезни.

                  Коментар


                  • #30
                    Направо съм заинтригуван...ще взема да намеря някоя да я покарам...такова масово храчене до сега не бях виждал!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X