Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Дефинирай "бавно".
    Тръгваш да заобикаляш костенурката, а тя се шмугва в храстите.

    Коментар


    • #62
      До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Мога да дам марка, с железни РАЗБИТИ носачи, шарнири, тампони и лагери на 112000км.-BMW
      Виждал съм и Врангел на 20 000 км откакто е излязъл от магазина с разклопани накрайници .....
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #63
        До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        Виждал съм и Врангел на 20 000 км откакто е излязъл от магазина с разклопани накрайници .....
        На 5000 съм го виждал разбит. Въпреки че, джип с по-големи накрайници от на новия Вранглер трудно ще намериш. Ф22 е дебелата част на конуса. Много са дебели кормилните щанги и пружинката в накрайника каталясва за отрицателно време. Тежки железа - саморазрушават се. Като се махнат пружинките, държи много.
        Всъщност ако трябва да сме точни, накрайниците не са част от окачването.

        Коментар


        • #64
          До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

          И какво излезе накрая? Хондата, дето всички разбирачи я плюят, е единствената от ниския ценовия клас паркетник (не важи за последната генерация), която предлага окачване идентично с това на новите Паджеро и Чероки . Винаги ми се е струвал учудващ факта, че с тая кола 50000 км не съм правил реглаж даже когато сменям зимни с летни. И пак цепи конеца като пусна волана ...
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #65
            До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            И какво излезе накрая? Хондата, дето всички разбирачи я плюят, е единствената от ниския ценовия клас паркетник (не важи за последната генерация), която предлага окачване идентично с това на новите Паджеро и Чероки . Винаги ми се е струвал учудващ факта, че с тая кола 50000 км не съм правил реглаж даже когато сменям зимни с летни. И пак цепи конеца като пусна волана ..
            Вярно е.Хондата,си е Хонда!
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-06-09, 19:28.
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • #66
              До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

              Я и двамата да си смените тампоните на задните носачи, веднага.

              Коментар


              • #67
                До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                Първоначално публикуван от kinex
                Я и двамата да си смените тампоните на задните носачи, веднага.
                Верно имаш чувство за хумор . Моите ги смених преди 30000 км. Помня това твое изказване, че се сменяли на 20000. Не си прав. По родните ни пътища издържат по около 50000 км ако са оригинални, тоест по 65 лева бройката.
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • #68
                  До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  Верно имаш чувство за хумор . Моите ги смених преди 30000 км. Помня това твое изказване, че се сменяли на 20000. Не си прав. По родните ни пътища издържат по около 50000 км ако са оригинални, тоест по 65 лева бройката.


                  Абсолютно вярно!
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-06-09, 19:27.
                  0осем9осем7шест0осем7едно
                  Миро

                  Коментар


                  • #69
                    До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    ...... Тежки железа - саморазрушават се....
                    Хм, за това изобщо не ми е минавало през акъла, че може да е причината.....
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #70
                      До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                      И аз карам ЦР-В и за сега съм доволен. За 3 год. смених ремъци масла и радиатор на двигателя но той си беше спукан като го купих. Сега се чува едно чукане, когато мина през малки дупки и мисля, че са биалетките на торсиона, иначе е корава машинка( като изключим задния калник и бронята ама там друг е виновен) За тез, които казват, че нестава на газ не им вярвайте. За 2 годинки няма нито едно кихане или както там му казват а дори съм с обикновена газова.
                      Honda CR-V I 2000 г.
                      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                      Коментар


                      • #71
                        До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                        Темата е супер,ама,доколкото вдявам се е изместила в посока "мойта жипка е най-супер"!Да си призная много и се зарадвах(на темата),ама след,като изчетох всички постове се разочаровах...:
                        -някой изминал 50 000км. без да си пипне реглажа на предницата с паркетника?!много важно-и аз на мерцедеса си(лимузина)минах 100 000км. за 2,5 год. без да пипна нищо!И кво от това...?!Ама само по магистрали и шосета,де!
                        Предлагам,ако се приеме темата да отпочне отново,като се говори по принцип,и се игнорират специалните доработки за световни състезания,като Париж-дакар,например!
                        Инак няма спор,че независимото окачване дава по-добър контакт с терена,и позволява по-висока скорост,но темата е за здравина и издръжливост,нали?
                        Аз съм с Тойота Ленд-Крузър LJ-70,която е на цели мостове,бавничка е,вози твърдичко,но по мое мнение е истинска джипка,и точно такава търсих.
                        Лека вечер и поздрави!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                          но темата е за здравина и издръжливост,нали?
                          Темата всъщност беше за издръжливост на *дупки*. Много ясно, че при форсирането на някоя траншея и последващите усуквания, една кола с рама би била много по-подходяща, обаче си говорим за окачване и издръжливоста му на дупки, а не за здравина на купето. За пореден път твърдя, че видът на колата няма пряко отношение към степента на издръжливост на дупки. И твоят Мерцедес изглежда говори в тая посока.

                          Идеята е, че много хора си вземат джипки с мисълта, че няма да правят ходова част по нашите пътища. Впоследствие разбират, че това не е така, не е вярно. В същото време не им се налага да ползват нито 4х4, нито бавни. Така в един момент се снабдяват със скъпа поддръжка и кофти возия, без да разбират какво всъщност оправдава тези жертви.
                          Vitara 2.0 V6
                          Honda CRV (Gen 1)
                          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                          ВАЗ 2131

                          Коментар


                          • #73
                            До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            Темата всъщност беше за издръжливост на *дупки*. Много ясно, че при форсирането на някоя траншея и последващите усуквания, една кола с рама би била много по-подходяща, обаче си говорим за окачване и издръжливоста му на дупки, а не за здравина на купето. За пореден път твърдя, че видът на колата няма пряко отношение към степента на издръжливост на дупки. И твоят Мерцедес изглежда говори в тая посока.

                            Идеята е, че много хора си вземат джипки с мисълта, че няма да правят ходова част по нашите пътища. Впоследствие разбират, че това не е така, не е вярно. В същото време не им се налага да ползват нито 4х4, нито бавни. Така в един момент се снабдяват със скъпа поддръжка и кофти возия, без да разбират какво всъщност оправдава тези жертви.
                            И все пак аз с моята ТЛК 80 не съм заобиколил една дупка по пътя и от около 40000 км. които съм изминал с нея(по пътя и извън него) нямам никакви проблеми по ходова част и управление.
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #74
                              До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                              Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                              Темата всъщност беше за издръжливост на *дупки*. Много ясно, че при форсирането на някоя траншея и последващите усуквания, една кола с рама би била много по-подходяща, обаче си говорим за окачване и издръжливоста му на дупки, а не за здравина на купето. За пореден път твърдя, че видът на колата няма пряко отношение към степента на издръжливост на дупки. И твоят Мерцедес изглежда говори в тая посока.

                              Идеята е, че много хора си вземат джипки с мисълта, че няма да правят ходова част по нашите пътища. Впоследствие разбират, че това не е така, не е вярно. В същото време не им се налага да ползват нито 4х4, нито бавни. Така в един момент се снабдяват със скъпа поддръжка и кофти возия, без да разбират какво всъщност оправдава тези жертви.
                              Тук си в голяма грешка.За 60000 км не съм пипнал нищичко по ходовата част.Ползавам си и бавните,и блокажа.Подръжката ми е много под ,,цифрите'' за някое лизингово ситроенче(фордче).А на возия бия повечето гоУфове.Не правете обобщения,вредни са....
                              Последно редактирано от бат'Марто; 11-06-09, 23:26.
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • #75
                                До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                                To почти всички коли бият Голфовете по возия,ама айде да не разгневя някого...
                                Последно редактирано от Dino; 11-06-09, 23:45.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X