До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола
От твърдението не съм се отказал. Само, че коректното заглавие на темата трябва да е "Има ли значение типа на окачването за издръжливоста на дупки - "истински джип", "паркетник", "обикновена кола" ". Както е именувана в момента създава впечатлението за твърдение, че независимото окачване е по-здраво. А според мен издръжливоста на дупки е функция на гуми, джанти и качество на изработка и проектиране на окачването. Скептик съм, че зависимото окачване е кой знае колко по-устойчиво на дупки. Защото ми се струва, че характеристиката на удара в дупка като вид деформация е различна от едно плавно натоварване на възлите в резултат на форсирането на някоя траншея.
Първоначално публикуван от Чавдар (V93)

. Единствената уловка е, че няма как да го постигнат това, ако са по-къси и леки. Което пък определя нуждата от по-големи двигатели и от там по-високичък разход на гориво.
.
.

Коментар