Модератор: Темата е отделена от тук
	
		
			
			
				
	
Знаеш ли, имам един съсед, който кара "истински джип". Няма да споменавам модел и марка щото не ми се влиза във филм 
. Та този истински джип със супер сложното си и безкрайно здраво окачване плюс рама постоянно нещо му има. И оня лежи като партизанин под него. А иронията е, че под негова опека, тази машина тормоз не е видяла. 
В същото време съм виждал дърти грозни мазди дето ги карат като селяни из третокласната пътна мрежа и държат пустиите. Личният ми опит с три 4х4 машини (Нива, Витара, ЦР-В) и 4 4х2 коли (Фокус, Мондео, Лада четворка, Транзит) както и наблюденията ми върху приятели и познати, СУБЕКТИВНО показва, че няма връзка дали машината е "истински джип", "паркетник", или "обикновена кола" що се касае до издръжливост на ходовата част по разбити пътища (дупки).
					
					Първоначално публикуван от drukman 
					
				
				
			
		В същото време съм виждал дърти грозни мазди дето ги карат като селяни из третокласната пътна мрежа и държат пустиите. Личният ми опит с три 4х4 машини (Нива, Витара, ЦР-В) и 4 4х2 коли (Фокус, Мондео, Лада четворка, Транзит) както и наблюденията ми върху приятели и познати, СУБЕКТИВНО показва, че няма връзка дали машината е "истински джип", "паркетник", или "обикновена кола" що се касае до издръжливост на ходовата част по разбити пътища (дупки).


.
							
						
. 
I frequently get pulled-up on the above statements from people jumping to defend solid-axle suspension. They usually send me pictures like this and claim it's the best suspension system for off-road use. I have to admit, for off-road stuff, it probably is pretty good. But let's face it; how many people with these vehicles ever go off-road? The closest they come to having maximum wheel deflection is when the mother double-parks the thing with one wheel on the kerb during the school-run.......
Коментар