Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

    И аз не знам такъв паркет. Освен да е некъв с 500 коня и да е със надпис: 24h Le Mans. По моя видях малко повърхностна ръжда,ама го измих хубаво и го напръсках с някво мазило(смазочни някакви глупости) и поразгледах другите джипки на паркинга,щото ми се стори странно на 1г да има ръжда, и видях,че и Тигуана и Аутлендъра,дори една съвсем нова Рав4-ка(от началото на годината) имат ръжда. Става дума за носачите.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #47
      До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      Дай примери за марки и модели паркетници с алуминиеви носачи отпред и отзад като твърдиш това.
      Мога да дам марка, с железни РАЗБИТИ носачи, шарнири, тампони и лагери на 112000км.-BMW
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #48
        До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

        Има ли актуални СУВ паркетници с 2 А/double wishbone/двойни носачи отпред? Щото разглеждам и май всички вече са преминали към Макферсон. То бива оптимизация на разходи, ама нас на изток са си все така смотани пътищата.
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #49
          До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

          „Ама нас на запад знаеш ли как ни дреме какви са Ви пътищата на изток?“ Това ми се върти в главата като отговор ,на някой западняк, на въпроса ти.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #50
            До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

            Първоначално публикуван от Dino
            „Ама нас на запад знаеш ли как ни дреме какви са Ви пътищата на изток?“ Това ми се върти в главата като отговор ,на някой западняк, на въпроса ти.
            Предполагам се, че един паркетник веднъж годишно може да му се наложи да се сблъска с някоя кална локва. Току виж се отиде с него и за риба. А ходенето за риба може лесно да се превърне в приключение.
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • #51
              До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

              Следващата седмица е рали Акрополис. Та се замислих ...
              Ако един истински (както му казват някои) джип с цял преден мост вземе че се пусне, ей така хипотетично. Ама със скоростите и със скоковете на ония леките коли с макферсоните.
              Колко ли ще издържи.

              Коментар


              • #52
                До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Има ли актуални СУВ паркетници с 2 А/double wishbone/двойни носачи отпред? Щото разглеждам и май всички вече са преминали към Макферсон. То бива оптимизация на разходи, ама нас на изток са си все така смотани пътищата.
                Mи взимайте по една 78 серия - 4,2D, парт-тайм, цели мостове, отпред на пружини, отзад на ресьори - разкош (както се изрази преди време един уважаван колега).

                Коментар


                • #53
                  До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  Предполагам се, че един паркетник веднъж годишно може да му се наложи да се сблъска с някоя кална локва. Току виж се отиде с него и за риба. А ходенето за риба може лесно да се превърне в приключение.
                  +1 Те и офф-роуд като хората нямат та си правят трасета. Това в кръга на шегата,ама те(западняците) си имат пътища даже до тоалетните по върховете на планините. Няма да забравя как в Австрия се объркахме и как след като кархме над 15км. сред едни гъсти гори стигнахме до... да познахте ТОАЛЕТНА.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #54
                    До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Следващата седмица е рали Акрополис. Та се замислих ...
                    Ако един истински (както му казват някои) джип с цял преден мост вземе че се пусне, ей така хипотетично. Ама със скоростите и със скоковете на ония леките коли с макферсоните.
                    Колко ли ще издържи.
                    Да де, ама на тия леки коли, макферсоните само сигурно струват повече от на половината съфорумници джиповете.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Следващата седмица е рали Акрополис. Та се замислих ...
                      Ако един истински (както му казват някои) джип с цял преден мост вземе че се пусне, ей така хипотетично. Ама със скоростите и със скоковете на ония леките коли с макферсоните.
                      Колко ли ще издържи.
                      С подходящо пипнато окачване - зависи колко му е добра и снабдена асистенцията.
                      Като по-големия проблем ще са му скоростите, за каквито не е правен. Защото да караш джип да се бяга с леки коли ралиджийки по техните трасета е същото, като да накараш ралиджийките да играят на терена на "истинските джипове" и да питаш колко ще изкарат ония с макферсоните. Въпреки по-ниските скорости ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                        Предполагам се, че един паркетник веднъж годишно може да му се наложи да се сблъска с някоя кална локва. Току виж се отиде с него и за риба. А ходенето за риба може лесно да се превърне в приключение.
                        И на ски също. Особенно ако няма куки за теглене.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                          Абстрахираме се от всичко друго и гледаме само окачването като принципна схема и влиянието му върху кормилната уредба и силовото предаване. Щото ако гледаме само окачването само за себе си, на каруцата ще езлезе най яко, нали.
                          Целия мост отпред е здраво окачване само когато се кара бавно. Причината е че акумулира страшно много вътрешна енергия и на практика окачването удвоява натоварването от пътя и се саморазрушава.
                          Двойното А радва повече.
                          http://www.youtube.com/watch?v=xJcYkk6aO3g&hl=bg

                          Коментар


                          • #58
                            До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                            Първоначално публикуван от kinex
                            Целия мост отпред е здраво окачване само когато се кара бавно. Причината е че акумулира страшно много вътрешна енергия и на практика окачването удвоява натоварването от пътя и се саморазрушава.
                            Има нещо такова. Факт е, че даже и тракторите в днешно време не ги правят с цял мост отпред. Все пак въпросът ми беше дали някоя фирма все още произвежда с 2 А отпред, щото май скоро ще се купува паркетник, а за себе си съм убеден, че горният носач разтоварва външното каре и амортисьора значително при целувка с дупка. Актуалните Санта Фе, Кашкай, ЦР-В, РАВ 4, Куга, Фрийлендър, Тигуан, Колеос, Аутлендър/4007/Ц-Кросър, Форестър, Витара са все с Макферсони отпред. Нека някой не опровергае ако бъркам. Единствено за Паджерото знам със сигурност, че е с 2 А, ама то уж не е паркетник.
                            Vitara 2.0 V6
                            Honda CRV (Gen 1)
                            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                            ВАЗ 2131

                            Коментар


                            • #59
                              До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                              Така и не ги научих тия форумните класове. Паркетник, истински и т.н.
                              С двойно А са по-скъпите.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ... Целия мост отпред е здраво окачване само когато се кара бавно. ...
                                Дефинирай "бавно". Щото темата тръгна от каране със сток окачване при условията на нашите пътища . Т.е. не си говорим за каране на рали или рали-рейд.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X