Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

    От тези марки коли, има само една с конкретен модел, който просто не може да сравни със всички останали.
    Познайте верния отговор. В постовете бай дъ уей го има загатнато.Такава ще да бъде.

    Коментар


    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

      аз мисля че и фрилендъра е с централен и постоянно 4x4

      Коментар


      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

        Първоначално публикуван от range rover p38 4.6 hse Преглед на мнение
        аз мисля че и фрилендъра е с централен и постоянно 4x4
        Не е. С халдекс е. Второ поколение ЛР2-халдекс. Първо поколение ЛР2-виско муфа.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

          Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
          Винаги като дават данни ги дават нивото до праговете, за Touareg-a e 580 mm, а аз съм го виждал и повече да гази във водата
          Странно,за моето го дават 500мм от завода. Сигурно са ми високо праговете. . А аз лично съм виждал Санта Фе с вода до капака.
          Снимка:


          Голяма снимка: http://www.hyundai-forums.com/index....e=msg&id=13583
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
            Странно,за моето го дават 500мм от завода. Сигурно са ми високо праговете. . А аз лично съм виждал Санта Фе с вода до капака.
            Снимка:


            Голяма снимка: http://www.hyundai-forums.com/index....e=msg&id=13583

            На това ли вече се казва "лично"?!?

            И да ти кажа честно - това е вода до броня, не е до капака
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              Странно,за моето го дават 500мм от завода. Сигурно са ми високо праговете. . А аз лично съм виждал Санта Фе с вода до капака.
              И аз едно тестово СантаФе през 2006 г. го окалях и после накиснах в реката (Бели Вит май беше, под Рибарица) да се измие, ма не съм мерил колко дълбоко е било. Но определено над праговете. След форсирането на реката отдолу се раздрънкаха и изпопадаха по пътя разни пластмасови капачета, кори и всякакви дребни детайли, до София сеех зад мене дреболии - интересното е, че повечето бяха хванати с по две мижави щипчици. Не знам дали е имало по-сериозни повреди, върнах го в ИНД, ма не са се обаждали да ме псуват. Вероятно не са посмели, щото после не е ясно какво щях да напиша за колата, а аз така лекинко, от кумова срама, го похвалих







              Иначе тая река съм я минавал и през пролетта на същата година, доста по-пълноводна, с едно пикапче (от Тайланд или Тайван, не помня) на Мицубиши - нищо не му стана, не му се разпиляха карантиите, мина като по релси



              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                Пълноводността няма нищо общо с пластамасариите дето падат. Снимката от хюндай форума не е това „лично“. Лично е друго,това беше за пример. Както казах: НяМаМ НаВиКа Да СнИмАм. Аз не съм имал никакви проблеми с пластмаси досега,а ако това което показваш на снимките е машртута ти,то той е направо асфалт. А клиренса на Мицубишито е доста по-дпбър. Смисъл най-ниската част и на двете е на 200мм от земята,но на Хюндая се запазва горе-долу такъв (20-25см),а на Мицубишито се качва значително,след като мине подкартерната ламарина. А и СФ-то е с пластмаси отдолу,а не метал. Не е правено за носене на овце и сено по фермите. Колегата bgbul да постне снимки от пътищата около Чепеларе,преди месец(големите дъждове) да видите,че може и малко повече от това. Като така не ти харесва СФ–то и е толкова зле защо е толкова положителна статията в Ауто Билд 4х4??? Както и да е.

                Лек ден.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                  Dino, Санта Фе ме озадачава с разхода, който прави - 7.1. В същото време Рав4 и ЦРВ се движат 6-6.3. Това е почти литър или 16% повече спрямо посочените две, а в същото време е и с 15% по-бавно при ускорение до 100 км/ч. Най-вероятно се дължи на липсата на шеста ...
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                    Dino, Санта Фе ме озадачава с разхода, който прави - 7.1. В същото време Рав4 и ЦРВ се движат 6-6.3. Това е почти литър или 16% повече спрямо посочените две, а в същото време е и с 15% по-бавно при ускорение до 100 км/ч. Най-вероятно се дължи на липсата на шеста ...
                    Прав си,това си го казвам с ръка на сърцето,че са убили иначе хубавия двигател с тази липса на 6-та скорост. Иначе първата е изключително къса за СУВ,а 5-тата достатъчно дълга за високи скорости,но трпбваше и 6-та да има. Тук се губят доста точки-прави сте.
                    В града на мен ми дава около 6.5-7. И то с климатроника на 23.5 винаги. Рядко карам с оворени стъкла. А Хюндай обещават,че за новия модел (смисъл фейслифта) на Санта Фе ще пуснат автоматик 6 скорости,който е с 14% по-икономичен от сегашната ръчка. Също така колата е доста тежка,това трябва да се отбележи. Тежи почти два тона празна. 1896кг.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                      Липсата на шеста е наистина голям минус. Усещам го при старата Хонда два литра бензин където инстинктивно се пробвам да включа на задна, ама добре, че не зацепва. А първа прекалено къса според мен е лош вариант - в крайна сметка това не са надлежни офроуд машини. При Хондите също се явява доста къса първата за съжаление.

                      Това е интересно ревю по темата - обхваща доста от колите споменати тук. За съжаление, предните им генерации, периода 2002-2006 година:

                      http://www.youtube.com/watch?v=GR7kHC6yiQI
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                        За мен (моите нужди) първата се явява идеална. И по-къса можеше да бъде.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                          Благодаря на всички за чудесната тема и отговори. Аз също се чудя кой от тези ( приблизително ) да си купя в близко бъдеще. Спрял съм се на X-trail. Обаче още 10 хилки и отивам на Патфайндър. А пък за още 10 и ........... аааа 60 000 лв. са много пари . Аз ако имах толкова за даване хич нямаше да се замисля ами директно си взимам мечтата - Лендкрузер. Точно 60 000 . Еееех гладна кокошка ....
                          Поздрави на всички

                          Коментар


                          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                            Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                            Стара, стара, колко да е стара Честния Джон я беше пуснал от когато Кугата е на пазара, 1 година!

                            А за шовинизма, шовинистични м'гарета са, ама и умеят да се иронизират, за разлика от други
                            Стара,стара,доста стара. Още 2005 година имаше 307 2.0HDi 136 коня. Честният Джон нещо послъгва.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                              Доста се е изписало тук за кратко време, но и аз ще споделя моя опит...

                              Съвсем наскоро си задавах въпроса, какво да купя и се двоумях между Х-Трейл, Кашкяй, Хонда СРВ, Рав4, Витара, Санта Фе, Туксон, Тигуан и т.н.
                              Търсех 6+1 за нова кола и някои коли от списъка отпаднаха (Витара и Хонда СРВ) иначе са чудесни автомобили. От старата хонда СРВ имам чудесни впечатления по асфалт, но независимо, че е висока - това не е кола за гората. Витарата, когато не е на 4х4 е със задно и това за мен е непривично, но предполагам, че е въпрос на вкус и на навик - иначе си е истинска жипка. От Субарото се отказах априори заради нещастни сервизни истории на приятели - иначе колата сигурно е перфектна. Перфектната кола беше ХС70 - но цената дори като употребявана е висока и не си струва парите, освен ако нямаш в излишък. Фрилендър в новият му вариант ми е твърде напудрен, а и цената не си струва, освен ако не снобееш.
                              Реших да пробвам останалите, с изключение на Х-Трейл, от който имах впечатления като пътник.
                              Моя критерий за просторен автомобил е да мога да седна удобно на задната седалка и главата ми да не опира в тавана. Висок съм 186 и нисаните пропаднаха на теста отначалото, но защото исках да съм сигурен, пробвах Кашкяйа и от шофьорската седалка.
                              В един и същи ден - през около 1 час пробвах Санта Фе, Тигуан, Рав 4 и Кашкяй по един и същи маршрут (Горубляне - Панчарево - Бистрица - София). Ръмеше дъжд и беше подобаващо мокро. Колите бяха съвместими като двигатели, всичките дизел от 130 до 150 к.с., но с различни скоростни кутии:
                              Санта Фе - механична 6 степенна
                              Тигуан - автоматична
                              Рав 4 - механична 6 степенна
                              Кашкяй - автоматична 6 степенна

                              Личните ми впечатления са, че:

                              1. Тигуан е гола вода с автоматичната кутия - много е бавна включително в ръчен режим. Иначе двигателя оставя приятно впечатление, турбината се усеща осезателно, но заради кутията не може да изпревари бързо дори в спортен режим (видях доста зор да изрежа по баира едно клио, а то няма и 100 к.с.). Недостатък е, че ако климатика не работи и ако вентилацията е на вътрешен въздух, стъклата се замъгляват ужасно. Аз имам алергии и доста често карам без климатик и факта, че трябва да дишам ауспуха на предната кола, за да мога да я виждам ме изнервя. За по-здрави от мен хора - това няма да е проблем. Волана ми беше твърде тънък и копчетата по него твърде много, но това е въпрос на вкус (Между другото - същия волан слагат на Мицубиши Аутлендър/ Пежо 4007/ Ситроен Кросър и това комбинирано с многобройните пластмаси и ключалки ме отказа от проба на този модел). Окачването е много добро без да е твърдо, колата е много стабилна, но просто не беше моята.

                              2. Санта Фе е с малък дизелов мотор за това тежко купе и заради 5 степенната кутия - има голяма разлика в смяната от 1 до 3 та и от 4та нагоре. Ако паднеш от 4та на 3та разликата е повече от 500-600 оборота, затова по баир трудно можеш да изпревариш бързо без да тормозиш мотора. Освен това - там където другите минаваха на трета, санта фето искаше втора. Окачването е твърде меко за спортно каране в завои, а и центъра на тежестта е доста високо. На спускането поднесе на изненадващо лесно място, АСР сработи много добре, но ако имаше кола в насрещното задницата щеше да замине. Момичето каза, че фабричните гуми били скапани, но на мен ми се струва, че не е само това. Иначе салона е супер, всичко си е на мястото, вентилацията е перфектна, обаче не е кола за бързане по пресечен терен.
                              3. Кашкяй е страхотен автомобил и ако пространството на задните седалки не е проблем, го препоръчвам горещо. Двигателя е перфектен, автомата се държа чудесно и много бързо дори за моите критерии, вентилацията без климатик е супер (нещо което много ме учуди, защото при многото рена които съм карал - това винаги е бил сериозен проблем - явно Рено и Нисан не са едно и също). Окачването е много стабилно - по твърдо от Х-Трейл (не зная колко дълго ще е така стегнато обаче), и колата стъпва много добре - не поднесе нито веднъж, но през цялото време имах усещането, че карах на предно (бях в авто режим) а имаше моменти, когато би трябвало да съм на 4х4. Малък недостатък е, че предното стъкло е твърде скосено и се получават два ефекта - при определени условия купето и таблото се отразяват и това малко дразни, освен това се получава един ефект на пречупване и сякаш гледаш пътя на филм (малко като през аквариум). Не знам доколко усещането беше обективно, но има нещо, което притъпява сетивата - сигурно е въпрос на навик. Може да е от добрата шумоизолация...

                              4. Рав4 ми пасна като ръкавица - в тази кола всичко си е на мястото - от уредите, до двойната джабка (с климатизирана и неклиматизирана част). Дизела 2,2 136 к.с. има много равномерна мощност - трудно усещаш кога дръпва турбината (почва много от ниско) и имаш чувството, че може да се развърти като бензинов мотор. 6те предавки са супер балансирани и е възможна много плавна смяна както отдолу нагоре така и обратно. Недостатък му е, че е малко шумен, но не чак толкова, че да пречи. Освен това създава спортно усещане. Иначе ходовата част е много добре изолирана. Окачването е по-твърдо от това на Нисан, но не друса. Задействането на 4х4 се усеща осезателно и става точно навреме - имаш чувството, че колата сама ти помага и те вкарва в пътя. Може би се усеща толкова отчетливо заради по-късото междуосие. По пътя надолу заради дъжда АБСа се задействаше често при всяко натискане на спирачката, но колата стъпва по широко от останалите и при тези мокри условия не поднесе нито веднъж. Заради широката стъпка - накланянето в завой почти не се усеща. Заради по-късото междуосие и по-твърдото окачване, контакта с пътя е по-осезателен, и това може да не пасне на по-префинени шофьори но на мен ми допада страшно много. На цариградското шосе динамиката беше перфектна от 60 до 160 за нула време (доста по-бързо от нисана - предполагам, че Рав4 е и по-лека - което ще обясни инуждата от повече електроника подпомагаща водача). Доста усилия положих докато намеря начина да запотя стъклата и те останаха така за доста кратко (несравнимо кратко в сравнение с дългото удоволствие да караш замъглено Рено с пуснат климатик при 14о външна температура) Не съм я пробвал извън пътя защото беше тестови автомобил все пак. Като дойде мойта по-другата седмица ще си поиграя с нея на някое по-кално място, но ми се струва, че ще се справи добре. Във всеки случай - това си е кола - не е джип, но за да стигнеш бързо, сигурно и без умора от тА до тБ в България по всяко време на годината става перфектно, а на мен точно това ми трябва. Освен това - създава истински кеф докато я караш...

                              Благодаря на колегите от Хюндай, Нисан и Порше за възможността да направя избора, който доста ме мъчеше. Надявам се да не се разсърдят като се появя с Рав 4 (някои от тях са ми бивши колеги и близки приятели).

                              Надявам се да съм бил полезен и на тези, на които този избор предстои. Сигурно това което е било важно за мен по време на теста за вас не е най важното, или може би смятате, че съм приел нещата много емоционално, но съветвам всички до помислят какво искат от една кола и до пробват внимателно докато го намерят.

                              Аз продавах камиони 8 години и не предполагах, че нещо в мен може да трепне от един автомобил (който в крайна сметка е просто един механизъм от обезценяваща се скъпа ламарина за придвижване от а до б) обаче стана... Сигурно ще стане и при вас.

                              Успех!

                              Коментар


                              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                                VLAGEO Честито,

                                Много готин пост. Тойота е определено добра кола, не си сбъркал. Щом те кефи, това е най-важното.От тези модели, които си тествал и аз бих направил същия избор.2.2 мотора е чудесен, карам често такъв авенсис с 2.2 дизел и нямам забележки.
                                Успех.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X