До: Какво-Freelander;X-trail;Forester;Kuga;Rav-4;Tiguan;Outback
От тоя клас всичките леки СУВ имат абсолютни идентични възможности извън пътя - черен път без много дълбоки коловози и кал. Тези митове, че видиш ли Субаруто и Екстрейла са "по така" са наивни. При положение, че всичко е с независимо окачване и горе долу един и същ клиърънс, аналогични мощности на двигателите, просто няма откъде да дойде чувствително по-голяма проходимост. ОК, някои имат бавни и евентуално блокажи, което е плюс, но не можеш с паркетник да правиш това, на което си способен с един Дифендър. Просто целевата проектна употреба е различна.
Аз лично бих ги оценявал като поведение по асфалт, понеже там ще се карат. В същото време по-големите им гуми, висока позиция на водача, просторния интериор и факта, че в БГ има много малко пътища, където можеш да си позволиш да караш 120+, прави всички тия СУВ много добър избор за нашата реалност. Ако живеех в Германия не бих ги погледнал тия СУВ, ама в България ...
За съжаление за извън пътя не става.
Аз лично бих ги оценявал като поведение по асфалт, понеже там ще се карат. В същото време по-големите им гуми, висока позиция на водача, просторния интериор и факта, че в БГ има много малко пътища, където можеш да си позволиш да караш 120+, прави всички тия СУВ много добър избор за нашата реалност. Ако живеех в Германия не бих ги погледнал тия СУВ, ама в България ...
.


Коментар