Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Ма те тия дебели греди на шасито са само за да тежи повече. От там да не върви и да харчи.
    Купето на Черокито е галванизирано.
    Верно е че много зависи от конкретния екземпляр. Ама това вече си зависи от купувача.
    Добре, нека Фронтераджиите кажат какво са намерили в тая кола.
    Аз виждам изцяло объркана концепция.
    Асвалтово ориентиран заради А-рамената и торсиона, пък бавен и с 4х4 само по нанагорнище.
    Виж сега,не съм отричал концепцията на американците за големи кубатури и корави мотори.Чистото Чероки/не Гранда/ го имах за кратко/4.0/-много глезотии,но му изпищя една дюза/това-93г./ и ми мина да го поддържам и го натирих във Варна.
    Европейската недомислица откъм мотори при Фронтерите не я коментирам-верно е тъпня,със склонност към икономии/на Амигото знаеш че е 2.6/3.2 и си върви прилично из Щатите/.
    "А" рамената и другите щуротии ги има и при паджеро,форд и кой ли още не през периода на производство и на фронтерите първа генерация.
    Няма абдали при несполучлив модел да репликират същия с подобрени параметри и осевременени концепции.
    Справка-Чероки...
    п.п.-Приемаме,че тук всичко е терсене.Кухарниците в Юръп си ги пазаруват доста охотно-не казвам,че са връхта.Вършат си задълженията колиците и то доста години подред.Мен ме устройва.
    Лека!!!

    Коментар


    • #17
      До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

      Ако летвата е толкова ниско, че е достатъчно да се движи за да те устройва, значи вярвам че си върши работата.
      Ама те всички се движат.

      Коментар


      • #18
        До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

        Благодаря колеги за коментарите,значи чероки 2.5 отпада -оня ден карах едно на едно приятелче-вкарах го в едно баирче,нема душа както се казва,а и с включено 4х4 някакси странно завива.За 4литровото ме притеснява автомата,моля даите съвет.За фронтерата-като чета мненията е по-добра от черокито,я кажете как и е раздатката,скоростите -най-чести проблеми,какво да се гледа.

        Коментар


        • #19
          До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Ако летвата е толкова ниско, че е достатъчно да се движи за да те устройва, значи вярвам че си върши работата.
          Ама те всички се движат.
          Летвата е субективно понятие винаги!Практичността и катеренето на Джомалънгма с "Богери" също...
          Както и предубеността...
          Височината на летвата за мен лично е Гранд с CRD 2.7/Deutsch-VW/,Touareg,Vehi Cross-Isuzo,Гранда/ам.мотори/ си е средна статистика.За "G"-дума не отварям.
          За движението си прав-всички се движат.А и ние не тренираме овчарски скок с тях-само пристигаме на адреса/поне аз/.А ненужната маса на шасито ме устройва при великденски изцепки на новородени голфари.
          За скоростни изцепки си имам друго возило.
          Пак лека!!!

          Коментар


          • #20
            До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

            Айдеее, почна се .... Не съм искал да подновявам отдавна предъвквани теми. Знаем си недостатъците на Фронтерите, знаем им и възможностите. Аз ги сравнявам при равни условия на нормална експлоатация, където не ме вълнуват ходове и т.н.
            Фабричното окачване на Черока си е смотано, не вярвам да го отрече някой. Кара по 200 К, ама не и в БГ. И най-куция агрегат на индианеца по мои наблюдения е кормилната кутия. Досега не съм видял Черок и да не му хлопа оста с хебела. Щангата на Панор е другият ми нелюбим детайл, след втулките на носачите, които по правило стържат в конзолите си за захващане към шасито и към мостовете и без да са разбити. Иначе си е вярно, че смяната им нито е кой знае колко трудоемка, нито е скъпа, но това е единствения плюс според мен. Задните полуоски са консуматив, не вярвам и това някой собственик на Чероки да го отрече.
            При фабричното окачване на Фронтера има само един детайл, който след 200+ К км почти при всички е разхлопан-паразитния хебел. Слага се такъв от Трупър и забравяш за него. Друг често срещан проблем е със задния диф, но според мен причината по-скоро е поради немарливо отношение на предишния собственик(ци). Двигателя 2,4, който се монтира на дългата база е известен с безпроблемността си и надеждността си, без да блести с нещо особено като показатели. Затова ще се самоцитирам:
            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            ......Не защото съм някакъв върл фен, но при така поставеното условие с две ръце гласувам за Фронтерата.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Айдеее, почна се ....
              Наистена се почна.
              Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 16-01-09, 20:51.
              [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
              [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

              Коментар


              • #22
                До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                Какво ще кажете,вместо да търкаме клавиатурите да организираме едно BBQ на тези координати-N 42 34.227 E 23 24.373 и там ще се види най-добре кой джип е по добрия.Местенцето е хубаво има и беседка и чешма а даже и баири за проба.От мене тава кюфтета и каса бира-все пак утре и другиден са почивни.Казвайте.

                Коментар


                • #23
                  До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                  Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                  Какво ще кажете,вместо да търкаме клавиатурите да организираме едно BBQ на тези координати-N 42 34.227 E 23 24.373 и там ще се види най-добре кой джип е по добрия.Местенцето е хубаво има и беседка и чешма а даже и баири за проба.От мене тава кюфтета и каса бира-все пак утре и другиден са почивни.Казвайте.
                  А да кажеш горе-долу къде се намират тези координати,че навигацията не е пред мене .
                  [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                  [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                    Мястото е близо до София над с.Кокаляне,като ти гледам профила малко ще ти е далечко.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                      Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                      Какво ще кажете,вместо да търкаме клавиатурите да организираме едно BBQ на тези координати-N 42 34.227 E 23 24.373 и там ще се види най-добре кой джип е по добрия.Местенцето е хубаво има и беседка и чешма а даже и баири за проба.От мене тава кюфтета и каса бира-все пак утре и другиден са почивни.Казвайте.
                      няма най-добър джип, ако имаше - щеше да остане само той на пазара

                      а меренето на джипове е опасно нещо, обикновенно най-далече стига най-прежаления

                      още не си казал за какво ще изполваш джипката и колко ще го подготвяш, че Фронтерата и Черока имат разлики в тва отношение
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                        Колеги,обсъжданите джипове са с огромни разлики....
                        Всяка от двете марки е уникална по рода си!
                        Спора е напълно безсмислен,освен ако не се уточни идеята за експлоатация на същите!?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                          Какъвто и джип да взема,ще бъде подложен на лифт,ще му бъдат изработени брони с монтаж на лебедка и всекакви железа с вносни имена.Ще бъде използван за градски офроуд-писнало ми е да се пазя от всякакви малоумници,а също и за риболов и горски разходки-изобщо по предназначение.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                            Най-евтиния "сиромашки лифт" на Фронтера А се прави със замяна на задните обици на ресорите с удължени с 5 см и натягане на торсионите. Гуми 31" влизат и без лифт и не опират. Предната броня е закрепена елементарно и е самостоятелна, така че подлежи на замяна с каквато ти е кеф. на шасито има предостатъчно място, освен заводските места за монтаж на степенки или тръби за странична защита и вдигане с джек. Нека собствениците на Чероки кажат как е тая процедура при тях и колко им струва. Не, че не знам, просто ми е любопитно дали все още ме смятат за смешник ....
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #29
                              До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Най-евтиния "сиромашки лифт" на Фронтера А се прави със замяна на задните обици на ресорите с удължени с 5 см и натягане на торсионите. Гуми 31" влизат и без лифт и не опират. Предната броня е закрепена елементарно и е самостоятелна, така че подлежи на замяна с каквато ти е кеф. на шасито има предостатъчно място, освен заводските места за монтаж на степенки или тръби за странична защита и вдигане с джек. Нека собствениците на Чероки кажат как е тая процедура при тях и колко им струва. Не, че не знам, просто ми е любопитно дали все още ме смятат за смешник ....
                              Ти,па...
                              Фронтерата е нужник за малки нужди...
                              Шо всеки не си лашка финансовата преценка,ами пак с кинтите напред?
                              Аз основно я тръшкам по сокаците и спя там когато реша аз,а не тя!
                              За мен си важи камиончето-другите решават за себе си кое-как!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Айдеее, почна се .... Не съм искал да подновявам отдавна предъвквани теми. Знаем си недостатъците на Фронтерите, знаем им и възможностите. Аз ги сравнявам при равни условия на нормална експлоатация, където не ме вълнуват ходове и т.н.
                                Фабричното окачване на Черока си е смотано, не вярвам да го отрече някой. Кара по 200 К, ама не и в БГ. И най-куция агрегат на индианеца по мои наблюдения е кормилната кутия. Досега не съм видял Черок и да не му хлопа оста с хебела. Щангата на Панор е другият ми нелюбим детайл, след втулките на носачите, които по правило стържат в конзолите си за захващане към шасито и към мостовете и без да са разбити. Иначе си е вярно, че смяната им нито е кой знае колко трудоемка, нито е скъпа, но това е единствения плюс според мен. Задните полуоски са консуматив, не вярвам и това някой собственик на Чероки да го отрече.
                                Че питащия ще си вземе Фронтера е ясно, и лично мен слабо ме интерисува. Обаче това което пишеш за окачването на Чероки изобщо не е вярно. Как пък от толкова Черокита един път не съм видял нещата които описваш.
                                Мога да кажа че Черокито е по-стабилно в завоите, ама пак субективно ще прозвучи. Така че дай да се заровим в железата.

                                Конкретно пак за любимите ти носачи. Възможно е да стържат ако тампоните са на парцал. Аз обаче толкова разбити не съм виждал. Между другото Вранглер TJ Рубикон модел 2005 е с абсолютно същите носачи. Както и този на снимката.





                                Окачването смотано.
                                Смотано, красиво грозно и т.н. са определения които подхождат за един друг раздел, не и тук.
                                На това ли викаш смотано окачване. Местата за захващане на носачи и щанги са заводските.






                                Кормилната кутия също е заводската. Чероки 92.

                                Ай познай на този Вранглер кормилната кутия от какво е.





                                Полуоските че са консуматив е доста пресилено. Просто лагера лагерува на полуоската и ако няма достатъчно масло в диференциала или не е сменяно никога, започва да се износва както лагера така и полуоската. За това и се сменят заедно. При нормална експлоатация се сменя само лагера. Аз така направих, профилактично на 200 000км. Щото лагера е само 60лв, а полуоската 600.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X