Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Най-евтиния "сиромашки лифт" на Фронтера А се прави със замяна на задните обици на ресорите с удължени с 5 см и натягане на торсионите. Гуми 31" влизат и без лифт и не опират. Предната броня е закрепена елементарно и е самостоятелна, така че подлежи на замяна с каквато ти е кеф. на шасито има предостатъчно място, освен заводските места за монтаж на степенки или тръби за странична защита и вдигане с джек. Нека собствениците на Чероки кажат как е тая процедура при тях и колко им струва. Не, че не знам, просто ми е любопитно дали все още ме смятат за смешник ....
    Тия лифтове с флекс и електрожен, не са подобрения а разваления.
    Натягаме торсиона и после питаме що се чупят полуоските.
    Ми ако трябва да е такова за без пари и при Чероки е същото. Само две подложки на пружините има в повече, вместо натягането на торсиона. И пак влизат 31".
    Ама на Фронтерата най-полезното и подобрение е да и се измисли 4х4. Щото тя го има само на книга.

    Коментар


    • #32
      До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Ама на Фронтерата най-полезното и подобрение е да и се измисли 4х4. Щото тя го има само на книга.
      А на практика 4х2 ли е ? Сега съм озадачен вече !
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #33
        До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        А на практика 4х2 ли е ? Сега съм озадачен вече !
        Аааа, щастлив човек си ти. Имаш парттайм и мислиш за фултайм.
        Питай Куздов как е с автоматични хъбове и партайм.
        Па и ръчни да са, се в .....

        Коментар


        • #34
          До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

          Знаех си че ще пламне спор за няма нищо .... Само не ме убеждавай, че "любимите" ми носачи ще издържат такъв скок, като на първата снимка. Сравнявахме заводски коли без подобрения..... Втулките си стържат и без да са разпарцаливени по простата причина, че външната им черупка и дистанционната втулка през която минава болта са с еднаква дължина. Кормилната кутия нямам представа защо се разхлопва, но или аз съм карък и повечето от последните 10-15 Черокита, които съм гледал или помагал при прегледите на ходовата част са били с такива, или просто си е по-слаб агрегата и се износва по-раничко. За полуоските - каквото и масло да слагаш в дифа, не се променя фактът, че ролките на лагерите си се търкалят по тях и лека-полека си я изяждат. И после помага само смяна на полуоската, което я прави консуматив. Въпреки всичко изброено не твърдя и никъде не съм споменавал, че Черока е лоша машина. Просто това са местата, които смятам за по-слаби в сравнение с Фронтерата.....
          П.П. Не ми липсва фултайм задвижване, за което после да ми трябва блокаж за междинния диф, нито пък ме притесняват автоматите. До сега не са ме предавали, а в момента в който го направят, ще ги сменя с ръчни ....
          Последно редактирано от kuzdov; 16-01-09, 22:59.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #35
            До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Просто това са местата, които смятам за по-слаби в сравнение с Фронтерата.....
            мача е интересен, но не е равностоен...... за да си обективен, посочи сега и слабите места на Фронтерката спрямо Черока

            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #36
              До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Най-евтиния "сиромашки лифт" на Фронтера А се прави със замяна на задните обици на ресорите с удължени с 5 см и натягане на торсионите. Гуми 31" влизат и без лифт и не опират. Предната броня е закрепена елементарно и е самостоятелна, така че подлежи на замяна с каквато ти е кеф. на шасито има предостатъчно място, освен заводските места за монтаж на степенки или тръби за странична защита и вдигане с джек. Нека собствениците на Чероки кажат как е тая процедура при тях и колко им струва. Не, че не знам, просто ми е любопитно дали все още ме смятат за смешник ....
              Колега казвам ти го точно както беше.Направих си "сиромашки лифт".Пречината е,че ресъорите отзад бяха много виснали и имах по един пукнат лист на комплект.Докато ми додат Щатските не мога да издържа да го гледам на трупчета.За 1 час ресьорите бяха долу,а за още два бяха шпрегнати.На мястото на пукнатите нови и добавих по един дебел лист от основните на Вранглер,за които благодаря на колегата Джорджо и Джамбазов.До тук 60 лв.Следва отпреде подложки под пружините станаха точно за 1 час без пари,защото такава ми е дейността.Ако смятъм труд и материал за тях не повече от 30 лв.И се сабират гуми 32" без никакъв проблем.А че ти си виждал или разглобявал Чероци дето са били като чуждите жени си е лично твой проблем,аз по същия начин мога да кажа за фронтерите.Ей сега да изляза да изпуша една цигара ще видя три морги пред кащи фронтерки дето за нищо не ставът,защото не са пазени и не са били поддържани
              [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
              [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

              Коментар


              • #37
                До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                Е нека друг да го направи, иначе ако пропусна нещо, ще ме обвинят в субективизъм .....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Аааа, щастлив човек си ти. Имаш парттайм и мислиш за фултайм.
                  А , аз не мисля . Просто гледам че като ръгна малката ръчка напред и четирите колелета ми стават двигателни . А това за мен е достатъчно за да ме измъкне от калта и снега , в които съм на "служебен " офроуд 20 дни в месеца .
                  Апропо , нагледах се и на блокажи на междинен диф тези дни .... да им имам ....ма това е друга тема ...
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Знаех си че ще пламне спор за няма нищо .... Само не ме убеждавай, че "любимите" ми носачи ще издържат такъв скок, като на първата снимка. Сравнявахме заводски коли без подобрения..... Втулките си стържат и без да са разпарцаливени по простата причина, че външната им черупка и дистанционната втулка през която минава болта са с еднаква дължина. Кормилната кутия нямам представа защо се разхлопва, но или аз съм карък и повечето от последните 10-15 Черокита, които съм гледал или помагал при прегледите на ходовата част са били с такива, или просто си е по-слаб агрегата и се износва по-раничко.
                    И да съм 100% сигурен че на снимката Вранглера е със заводски носачи, пак няма да мога да те убедя. Че ти крив носач, освен ако не е ударен в камък отдолу виждал ли си. При скок натоварването отива в пружината.
                    Вече имам подозрения че си гледал друг филм.
                    Вътрешна и външна втулка са с различна дължина. Ако са с еднакви дължини, моста не може да има артикулации. Ей ги заводските носачи. Пак повтарям, ВранглерTJ ЧерокиXJ и ГрандЧерокиZJ са с абсолютно еднакви носачи.






                    Аз да питам, това за носачите да не го чу от мен. Щото аз го казах в една друга тема, ама имах в предвид слабост когато джипа се подпре на носача. На камък или скала няква. За това и на Рубикона от снимката профила е затворен с шина. Да може да се подпира.
                    ей така.

                    https://htftp.offroad-bulgaria.com/k...9RUBIMONEK.AVI

                    Както ги описваш, избора май е между 20годишно Чероки и 10 годишна Фронтера. Тогава трябва да помисля повече.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                      Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                      Колега казвам ти го точно както беше.Направих си "сиромашки лифт".Пречината е,че ресъорите отзад бяха много виснали и имах по един пукнат лист на комплект.Докато ми додат Щатските не мога да издържа да го гледам на трупчета.За 1 час ресьорите бяха долу,а за още два бяха шпрегнати.На мястото на пукнатите нови и добавих по един дебел лист от основните ....
                      Колега , аз тази тема ( макар че имаше писано вече ) със шпренгването съм я минал с един Москвич преди 20 и кусур години . Почва да вози като каруца и увисва до 4-5 хил . км. Наистина е сиромашка работа ....
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Колега , аз тази тема ( макар че имаше писано вече ) със шпренгването съм я минал с един Москвич преди 20 и кусур години . Почва да вози като каруца и увисва до 4-5 хил . км. Наистина е сиромашка работа ....
                        Ако можеш да ми предложиш нещо по-добро за времянка заповадай.
                        [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                        [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                        [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                        [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                        Коментар


                        • #42
                          До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                          Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                          Ако можеш да ми предложиш нещо по-добро за времянка заповадай.
                          Куздов ти я цитира вече ....ма става на Фронтера
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                            А колега знаеш ли какво става с по-дълги обици с умалели ресьори.Отново чакане на трупчета докато дойдат новите.А ти прочети ли добре какво съм написъл.Сложил съм по-дебели листи под моя основен до ушите.Незнам за 4-5 хил.км,но аз вече съм минал към 10хил.км и не са легнали хич.Щях веднага с тея 32" да разпоря веждите.
                            Последно редактирано от cyklon; 17-01-09, 00:25.
                            [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                            [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                            [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                            [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                            Коментар


                            • #44
                              До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Тия лифтове с флекс и електрожен, не са подобрения а разваления...
                              Ааа... тука вече не съм съгласен. И си противоречиш. С какво затвори и усили носачите отдолу? Да не говориме за Черока от снимките. Бая тел и електроди са изгорили по него.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Фронтера ДБ 2.4 или Чероки 2.5 или 4.0

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Е нека друг да го направи, иначе ако пропусна нещо, ще ме обвинят в субективизъм .....
                                Спора е леко безсмислен но да кажа и аз.
                                Фронтерата хич не е цвете за мирисане и далеч не е безпроблемна. Аз мойта доста съм я потъркалял та имам база данни за здравината и и проблемите който дразнят. Та да започна:

                                1. Друса яко. Фабричното окачване си друса, ако не си карал джип ще ти се стори като с винкел вместо амортисьори . Лошото е че тунинговто друса още повече.
                                2. Не е особено ергономична за дълъг път. ( говоря за КБ)
                                3. Двигателя е като аз пенсионери ( ама пенсионирани през 85-а ) аз не съм състезател ама такъв куц кон не съм карал никога, макар че с всичко се свиква та и аз така вече 110 000 км.
                                4. Опела си е опел, охладителната сиситема е мислена от алкохолизиран инжинер в неделя сутринта.
                                5. Радиаторите са консуматив. 2 години или 30-40-50 000 км. и е аут.

                                Има още много ама е рано сутрин и не мога да се напъвам да мисля.
                                Като цяло съм учуден от здравината на джипа, карам го като чужд и за толкова много километри 2 пъти съм му сменял втулки на предни горни носачи, хебел, втулки на ресьори. Амортисьорите и ресьорите са си оригинални а джипа не си знае километрите. Кормилната кутия си е оригинална. Като цяло за градски офроуд е по-добър избор заради А рамента. По-доброто управление ( завиване ). И друго май няма.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X