Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение между Самурай, Витара и Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Бе какво ги хвалите тези Ниви? Типичната българска психология - "Мамка му, преебах се с този таралясник, поне ще убедя останалите колко е добър че да се преебат и те и да не съм сам в глупоста си..." Аз съм карал Нива - чисто нова от магазина - никога повече няма да повторя тази грешка. Повече проблеми накуп и за толкова малко време не съм виждал...Всичко се разпада, скърца, дрънчи и вибрира.... Кара се неудобно, маневренноста е отвратителна, динамиката е убийственно слаба, спирачките са долнопробни...Немците на това нещо му казват ЕРЗАЦ... Харесвам руската техника, обаче качеството на изпълнение на Нивата е отвратително. Ако се направи от нормални материали и с внимание и спазване на технологията, да, ще става за работата която трябва да върши, но сега е един голям нервовад на който не може да се разчита!!! А джип на който не можеш да разчиташ не е джип изобщо!
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #77
      Витарата не е проектирана за офроуд, нивата също... това са коли за черни планински пътища и асвалт. Всеки който кара кола от този ценови клас я взима за каране предимно по асвалт и малко черни пътища... От тази гледна точка витарата е ненадмината по комфорт, салона е много по удобен изработен от по качествени материали и колата е много по здрава и надеждна за път. За корозията ако вземем витара и нива на едни и същи години не мисля, че ще има особенна разлика...
      а за новото производство... там няма какво да се сравнява не сравними са
      LZ1RED

      Коментар


      • #78
        Абсолютно съм солидарен с Quadra. Никога с никоя кола не съм имал толкова проблеми - при това чисто нова кола... Гадна откъдето и да я погледнеш. На пътя е откровено опасна.. За да разговаряш с със спътника ти трябва ларингофон...
        Добрата новина е, че в повечето случаи може да я оправиш на пътя, ако ти се цапа, но е обидно да имаш нова кола и непрекъснато да си под нея...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от quadra
          Бе какво ги хвалите тези Ниви? Типичната българска психология - "Мамка му, преебах се с този таралясник, поне ще убедя останалите колко е добър че да се преебат и те и да не съм сам в глупоста си..." ...Немците на това нещо му казват ЕРЗАЦ... Харесвам руската техника, обаче качеството на изпълнение на Нивата е отвратително. Ако се направи от нормални материали и с внимание и спазване на технологията, да, ще става за работата която трябва да върши, но сега е един голям нервовад на който не може да се разчита!!! А джип на който не можеш да разчиташ не е джип изобщо!
          Пфу, най-лошото нещо на света е "Нивата"!

          Старите каубои имаме един принцип - никога не обиждай жената, колата и пушката на ближния!
          Не, че ми пука особено де.

          Немците казват "ЕРЗАЦ" - да си карат Туарега. На когото доколкото му стигат стотинките. Ние казваме - кучето скача според тоягата.
          Нека е лоша Нивката - на мен си ми харесва. Неудобно ми е да го призная, но дори я обичам, защото има душа и емоция в тая кола. За шестте месеца през които сме заедно, вече ме е обогатила с голямо количество незабравими моменти (кой от кой по-приятни и емоционални). Продължава да ме изненадва приятно с всеки изминал ден. Като е евтина позволява човек да си прави с нея експерименти, които не би направил никога с кола за 50-60 хиляди лева. Пък и всеки й разбира и могат да ти я ремонтират във всяко гаражче на родината.
          В неделя примерно реших да я пробвам по едни кози пътеки с непреодолим на пръв поглед наклон. Ами катери се! Все очаквах да се претърколи, но не успя. Дори обърнах на толкова тясно място, през което "нормален" джип би се затруднил да мине, понеже е доста по-широк.

          В никакъв случай не се преебавайте да си купите Нива! Мнооого е лошо! А инак глупостта ми е безкрайна - има за всички, но не е задължително да ме следвате!
          Но странно... почти никога няма на склад и постоянно наличните в магазина не стигат... Защо ли?

          На мен Самураят най-много ми харесва от тази Света Троица, обаче, лично моето мнение е, че друсането му е осезателно и е доста изморителен за дълъг път. Нивата, като Витарата е по-универсална. Само че нова Витара на парите на нова Нива не може да се купи. А все пак, психологически е по-комфортно да си караш кола, която сам си си извел от магазина - мирише на новичко, лъщи, свети...
          Иначе и трите са хубави - въпрос на вкус е. И на стотинки.
          Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

          Коментар


          • #80
            Използвам случая и аз да добавя няколко думи по въпроса, още повече че с Брат ми преди два дни купихме поредния си автомобил с висока проходимост 8-ми на брой и той е Лада Нива. Тя се нареди до парка от УАЗ-и, Тойота и Нисан (изглежда съм пропуснал да напиша, че и един Нисан Патрул 2.8ТД купихме миналата седмица). Тази Нива е 3-тата ни, която купуваме. Първата беше с 1.6 двигател и я купихме ранните 90-те като нова. Сменихме и маслото за първи път малко по-рано от необходимото и веднага запрашихме към Виена с нея. Никакъв проблем ходихме, върнахме се и след това и направихме още 80 000км. Никога и никъде не ни е оставяла на път. Никога не сме и правили какъвто и да е сериозен ремонт. (Веднъж сменихме блока за запалване). Продадохме я на едни приятели, които я караха около 50000-на хиляди км. И нещо не бяха разбрали, че трябва да и се сменя маслото, даже ни питаха защо свети някаква червена лампа! Както и да е те я продадоха на ход на някакви други, които си заминаха с нея за Хасково. Пред година отново я срещнахме на околовръстното – изглеждаше сравнително добре за годините си... Втората я купихме преди 3 години отново нова и отново нямах никакви забележки по нея, но ми направи впечатление, че е по-добре направена от първата. Никакви вибрации, шум или подобни ефекти, които се описват. Сега новата ще я видим и ще пиша по въпроса.

            С написаното не искам да отварям фронт по въпроса кой крив кой прав. Просто пиша своите си наблюдения и не твърдя, че това е задължително. Аз също съм виждал разни гробници, в които не бих се качил за нищо на света и които собствениците им твърдят, че са поддържали перфектно, но са си такива фабрично. Или сме големи късметлии или ги поддържаме както трябва или и двете не знам. През лятото планираме един събор на офроудерите там ще може всички да се видим и покажем кой какво има и какви са му впечатленията. А според мен всеки човек си има автомобили които му пасват и които не, може би и това да е обяснението...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #81
              Само искам да добавя по въпроса за поддръжката - до сега не е имало кола по която да се хвърлят толкова скъпи части колкото по Нивата която имах...то не бяха най-скъпи свещи, то не бяха електронни запалвания, то не бяха най-скъпи амортесьори и тн...всичко, дори лагери и те се купуваха възможно от най-реномирани и скъпи фирми... Всичко с надеждата да и насмогна и най-накрая да спре да се разпада...Каране - основно по асфалт - лек офроад веднъж-дваж месечно до обекти по няколко километра... Никакви вадения на душата, никакви оборотомери зависнали в червената зона...Масло - делфи полусинтетика...абе какво ли не...излезе ми в пъти по-скъпо от поддръжката на праисторическия Вранглер който по-късно имах...а той беше каран с единственото желание да се разсипе... И въпреки това Нивата не спираше да ме учудва непрекъснато с поредното и все по-чудно изпълнение... Може и да има хора късметлии, но самия факт че има и такива като тази моята (а по отзиви и не само) вече те кара да се замислиш че се возиш на бомба със закъснител...Защо ли Витарата например ако купиш няколко нови, все по един и същи начин ще се държат, а Нивите половината се скапват а половината вървят както трябва? Спорт-тото?
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #82
                а за проходимост дане говорим че витарката има доста "хляб да изяде" докато стигне нивата
                Това маи е доста под сьмнение.Аз имам в момента 3 Витари и ги използвам главно за лов.На вчерашния излет имаше на места по 30_40см сняг и на едно такова място бях закачил една Нива от зад и същевременно тиках един ЛУАЗ.
                много разбирам !!!

                Коментар


                • #83
                  Магарето я тунингова последната и много добре изглежда.
                  Можем да пуснем снимки как е направено това, тъй като ще бъде интересно
                  Стояне, в събота вечерта с "едно познато Паджеро" ходихме да се катерим на онази могила до околовръстното, дето пробват джиповете в Стара Загора. Аз я качих отвсякъде без проблем, въпреки че имаше сняг, а Паджерото само въртя задник от тук-от там и не можа да я качи.
                  Голямо предимство е джипката да е лека
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #84
                    Нивата, за която пиша беше служебна(1.7)2000г. , използвана и за лична. Офроудът и се свежда до черни пътища, без камъни и екстремни условия. Това, че е била служебна не означава, че е трошена безогледно и не е пазена. Съгласете се, че за 3 години не би трябвало да има корозия навсякъде.
                    Консумативите са сменяни навреме и с качествени такива.
                    Винаги е карана внимателно, но имаше постоянно някакъв проблем.
                    Та питането ми е защо при другите значително по-възрастни и нестравнимо по-тормозени автомобили нямаше ядове?!
                    В момента напр. карам трупер от 84. на 300000км.
                    Аз го карам 11 000км. и нямам ни най-малка забележка. освен корозията, която вече е оправена.
                    карал съм и стар разхлопан УАЗ, който винаги имаше по нещо безобидно за потягане, но мога да го определя, като кола, на която бих се доверил...
                    Ладата непрекъснато ме сюрпризираше по най-неприятен начин.
                    Само с двигателя не е имало ядове
                    По отношение на параметрите и проходимостта (когато работи) нямам възражения. Цената и също е приятна, но се питам защо винаги има проблеми и то такива които при автомобилите са рядкост.
                    Като идея не е лоша, въпреки липсата на шаси, но реализацията е под всякаква критика. На коя кола например се чупят седалките от 70 кг водач?! Или лагерите на предните главини за пробег от 30 000км.
                    Или скоростите. Кормилната кутия. Течове отвсякъде, където има течност...
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #85
                      една статийка за Самурая: http://www.off-road-drive.ru/index.php?link=159019
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #86
                        Първоначално публикуван от Scrapheap
                        Нивата, за която пиша беше служебна(1.7)2000г. , използвана и за лична. Офроудът и се свежда до черни пътища, без камъни и екстремни условия. Това, че е била служебна не означава, че е трошена безогледно и не е пазена. Съгласете се, че за 3 години не би трябвало да има корозия навсякъде.
                        Консумативите са сменяни навреме и с качествени такива.
                        Винаги е карана внимателно, но имаше постоянно някакъв проблем.
                        Та питането ми е защо при другите значително по-възрастни и нестравнимо по-тормозени автомобили нямаше ядове?!
                        В момента напр. карам трупер от 84. на 300000км.
                        Аз го карам 11 000км. и нямам ни най-малка забележка. освен корозията, която вече е оправена.
                        карал съм и стар разхлопан УАЗ, който винаги имаше по нещо безобидно за потягане, но мога да го определя, като кола, на която бих се доверил...
                        Ладата непрекъснато ме сюрпризираше по най-неприятен начин.
                        Само с двигателя не е имало ядове
                        По отношение на параметрите и проходимостта (когато работи) нямам възражения. Цената и също е приятна, но се питам защо винаги има проблеми и то такива които при автомобилите са рядкост.
                        Като идея не е лоша, въпреки липсата на шаси, но реализацията е под всякаква критика. На коя кола например се чупят седалките от 70 кг водач?! Или лагерите на предните главини за пробег от 30 000км.
                        Или скоростите. Кормилната кутия. Течове отвсякъде, където има течност...
                        Оооо ти нищо не знаеш за главините, 30 000 са много... Да не говорим че една блокира в движение без предупреждение, чист късмет е че не се пребих...Аз за 75 000км смених 2 раздатки... и още мноого неща... Това казвам и аз, ако я направят от качествени материали и правилно ще е добра...обаче е от пластелин... С Вранглера скачах през бордюри с по 70-80 км/ч, все си мисля че ако го направя с Нива ще скъсам осите на носачите...Виждал съм такива неща....
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #87
                          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                          ...Паджерото само въртя задник от тук-от там и не можа да я качи...
                          с какви гуми беше П-то?
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #88
                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            ...Паджерото само въртя задник от тук-от там и не можа да я качи...
                            с какви гуми беше П-то?
                            За мъгла
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #89
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                              ...Паджерото само въртя задник от тук-от там и не можа да я качи...
                              с какви гуми беше П-то?
                              С BFGoodrich, Mud-Terrain.
                              Но беше от дългите кютюци.
                              Въпреки това, мисля че му трябват по-агресивни гуми с по "кросов" протектор. Имаше размекнат сняг и много кал
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #90
                                Абе тези гумички не са лоши, ама не са нищо особенно за сериозен офроад...даже Малатеста Кобра се представя по-добре от тях в калта...за мен са едни универсални гуми с произтичащите от това предимства и недостатъци...
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X