Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение между Самурай, Витара и Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от Eli
    Вилната зона на Княжево е широко понятие. В случая става дума за планината Витоша по посока Владая, преди Черния кос.
    Хубавичко е.
    Колкото за опазване на автомобила - имаш обезопасени гаражи - нямаш грижи. А и тук се знае кое возило на кого е. При наличие на разбойническата застраховка можеш дори да си на далавера.

    какви коли имат комшийте, сигурно има някой който живее още по - нагоре по баира

    условията там са сериозни през зимата и представляват перфектна изпитателна площадка за жипките
    drive alive

    Коментар


    • #47
      Шарен свят - въпрос на възможности: вранглер, корандо, витара, няколко самурая и дори една панда 4х4. Най-интересен е един екземпляр с опел (но не 4х4), който вече мяза на манерка...

      Коментар


      • #48
        това с опела ми хареса
        ама и те са хора пък и опела е возило
        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

        Коментар


        • #49
          Може да е Нива, може да е Самурай, може да е УАЗ, може да е Дифендър , Тойота, Мицубиши, Нисан и хилядите знайни и незнайни - важното е да мине!
          с мотор е още по готино
          и минава отсякъде
          а струва колкото комплект гуми за жипа

          Коментар


          • #50
            ами студа
            drive alive

            Коментар


            • #51
              И аз съм ходил с колата си къде ли не. А тя е от най-ниските - Тойота Корола. В сравниние с нея Пандата е истински джип. Например по южния склон на Стара планина до х.Тъжа по един черен доста каменист път (не помня добре, май от Калофер). Или: х.Узана - х.Партизанска - с.Шипка, може би над 15 км камионни пътища с кал и коловози..(Едвам се измъкнах тогава). И още мн.подобни. Тъй че съм убеден, че желанието може много. А най-вече накрая да ме накара да си купя джип.

              За моторите и джиповете - най-добре и двете.

              Коментар


              • #52
                Пандата 4х4 е велик автомобил! При добри гуми и малко тежести в купето (поне двама души - тя е 800 кг. все пак) минава почти отвсякъде.

                Коментар


                • #53
                  Какво ви става бе хора,човека ви пита каква джипка да си купи и ако ви слуша май нищо няма да разбере.Предлагам на Eli-to да си отвори нова тема за Княжево или каде беше забравих.
                  Колега взимай Нива-та ,но гледай да е Белгийска зглобка за да не плачеш по форума,ако има и хидравлика ще е супер.

                  Коментар


                  • #54
                    Re: “Самурай”, “Витара” или ”Нива”

                    Първоначално публикуван от Stanchev
                    Здравейте!

                    Трябва ми евтин джип за каране по планините. Нямам почти никакъв опит, освен че съм карал известно време “Нива” в една планина. Чудя се към какво да се насоча за цена около 3000лв (е, в краен случай 3500). За тази цена могат да се намерят, изглежда, само “Нива” и “Самурай”. Имам възможност да ползвам инвалидното право за внос на баща ми и в такъв случай м.би и “Витара”(то пък не можеш да видиш колата преди да ти я докарат..). Интересува ме следното за трите коли:

                    - Сравнение като поддръжка. Ясно е, че частите за Нива са най-евтини, но дали това не е за сметка на по-често чупене и съответно оставяне на пътя, повече загубено време по сервизите и пари за труд?
                    - Сравнение като проходимост.
                    - Сравнение като харчене – бензин, газ на “Самурай”(имам предвид мотор1,3) и “Витара”(1,6)
                    - Сравнение като “друсане”и въобще удобство на “Самурай” и “Нива”.

                    Ще бъда благодарен за всяка информация.
                    Здравейте.
                    Значи моето мнение по въпроса е частично(не съм се качвал в Самурай )Но пък за Нива и Витара имам наблюдения.Та така двигателя на Витарата е пъти по-добър от този на Нивата-Мощност/Разход/Абе каквото се сетите.От към матеряли Витарката е снаправена от по качествен метал.Нивата гние с часове особено ако е на открито.Сама по себе си Витарата не е проектирана за много силен offroad това ми заключение идва от факта че няма болкаж.Возията в Витарата е по-добра.Не друса като в каруца,не бръмчи като трактор,контрола над машината е по добър,волана няма да ти счупи китките при попадане в дупка особено ако си с по-голяма скорост.Абе човешка машина.Единствения плюс на Нивата е болкажът и ниската начална цена. За Самурая + късата му база.
                    Според мен Витарата е най-добрата машина от изброените.
                    LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

                    Коментар


                    • #55
                      Re: “Самурай”, “Витара” или ”Нива”

                      Първоначално публикуван от cop187
                      ...Единствения плюс на Нивата е болкажът и ниската начална цена. За Самурая + късата му база...
                      какъв блокаж има Нивата, който Витарата го няма - на междинния диф... /Витарата няма такъв и съответно не би могла да има блокаж.../

                      Предимството на Нивата е постоянното 4х4... Но като качество на изработката, едва ли може да се сравняват...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #56
                        като се прибави и факта, че нивата става само ако е произведена в вторник, сряда и четвъртък и това, че саморая е най - обръщатата се 4х4, остава само витарата. това е моето мнение. саморай не съм карал но съм наблюдавал няколко състезателни
                        drive alive

                        Коментар


                        • #57
                          а кой ти каза че витарата негние?
                          че тя е по зле и от нивата
                          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                          Коментар


                          • #58
                            Re: “Самурай”, “Витара” или ”Нива”

                            Първоначално публикуван от LJ73
                            Първоначално публикуван от cop187
                            ...Единствения плюс на Нивата е болкажът и ниската начална цена. За Самурая + късата му база...
                            какъв блокаж има Нивата, който Витарата го няма - на междинния диф... /Витарата няма такъв и съответно не би могла да има блокаж.../

                            Предимството на Нивата е постоянното 4х4... Но като качество на изработката, едва ли може да се сравняват...
                            Нещо не мога да те разбера или ти мене.Никаде не съм казал че Витарата има болкаж,а че ЕДИНСТВЕНЯ ПЛЮС НА НИВАТА Е БОЛКАЖА.
                            И не виждам какво е предимството от постоянно зацепените два моста.(По-големия раход на гориво, по-ниска максимална скорост или онова специфично виене от което не можеш да си кажеш и една дума с пътниците отзад да не говорим за главоболието дето може да ти причини)
                            LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

                            Коментар


                            • #59
                              Руски автомобил/джип бих си взел единствено ако няма никаква друга алтернатива.Руското производство е грубо,двигателите са слаби, с голям раход на гориво и маломощни.Матерялите от които са изработени са нискокачествени.И изобщо, като цяло машините са зле, ама много зле.Винаги е за предпочитане всичко друго но не и "Сделано в СССР".
                              LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

                              Коментар


                              • #60
                                Re: За конфорта!

                                Първоначално публикуван от DINI
                                Нивата е по-добре от витарата даже на асфалт по-конфортна е!
                                Олелее кава заблуда.
                                Ти да си се качвал на Нива?
                                А на Витара?
                                А случайно да си карал такива?
                                Разликата във возивята е от земята до небето.В Нивата е шумно и адски неоютно,друса подобаващо като за ЗиЛ.
                                Волана се върти трудно особено при маневрите на място, а и самата маневренест на Нивата не е за хвалба.По-слаба от на Витарата гаранция,а и със сигурност и на всички останали модели джипки за които се сетиш.
                                Нива 1.6- базовя модел е на светлини години от Витара 1.6 базов модел.
                                Витарата е с по-мощен и по-икономичен двигател.<1.6>(естествено не бръмчи като НИВОВИЯ. Доста по безшумен)-С много по добри характеристики във всяко едно отношение.
                                По-дълъг живот на всяка една част.
                                Да не говорим за качеството на изработка.На Нивата е като за каруцари на Витарата е като за хора.(Имам взимане даване с две ниви 1.7 и 1.7i и двете нямат и година, абе дето се вика чистак бърсак, обаче толкова проблеми няма да видиш никъде.1.7 карбуратор още от началото не върви като хората(от ония коли е дето са произведени в понеделник и петък(или там какъвто шибания ден за руснака )Няколко пъти е карана на ремонт в първите 6 есеца.(А трябва да се води нова кола)Да не говорим за салона и на двете е под всякаква критика, пепелниците са изпотрошени и раздрънкани, тапицерията вече е отишла по-дяволите, дефектите се забелязват и от слабо запозната жена с автомобилите.
                                Адцки шумно е в купето.Неудобно, както за водача така и за пътниците(който е карал подобно чудо ще потвърди)Скоростния лост е така тъпо разположен, че трябва да се изправяш от седалката за да го превключиш .Ни най-малко не са помислили за удобството на водача.
                                Съединителя е зле, скоростна кутя зле, самото каране на НИВА е мъка.
                                А срега малко за Витара (имам постоянен достъп до една Витарка,сигурно 10 години не е карана на някакъв по особен ремонт, Тампоните по окачването са заминали от поне 3-4 години, от това и возията е станала по-твърда но не и като на НИВА-та.
                                Волана е със серво(нивата като базов модел изобщо няма такава опция).Двигателя е на шест(6).Никакви проблеми, ама никакви.А говорим за 10-15 годишна Витарка.Не е прибирана в гараж, а е по малко изгнила от 12 месечните НИВИ.Абе направете си сами изводите.
                                Нивите са по 12 000 лв. като нови.
                                Какво ли ще да е качеството на изработката?
                                Какви ли ще да са матерялите от които е направена?
                                А за руските мотори знаем всички.(Харчат много-дават малко,голям разход -малка мощност)ДЕМЕК НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО.
                                СПОРЕД МЕН НИВАТА СРАВНИНИЕ С ВИТАРАТА Е ПЪЛЕН БОКЛУК.
                                LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X