Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение между Самурай, Витара и Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Колега, може ли да поясниш какъв е тоя "болкаж", и защо е плюс, че нещо не мога да вдяна?

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от Tsanko_D
      Колега, може ли да поясниш какъв е тоя "болкаж", и защо е плюс, че нещо не мога да вдяна?
      За да не стават още недоразумения ето информация направо от извора:
      "Для преодоления труднопроходимых участков дорог
      следует блокировать дифференциал, т.е. соеди-
      нить скользящей муфтой, зубчатый венец (шли-
      цы) вала привода переднего моста и корпус
      дифференциала. При этом дифференциал выключает-
      ся, т.е. валы привода переднего и заднего мос-
      тов будут вращаться как одно целое, и на оба
      моста будет передаваться крутящий момент одной
      величины, что улучшает проходимость автомобиля."


      А защо е предимство (+плюса) на блокажа?Ами сети се сам.
      LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

      Коментар


      • #63
        чети по - внимателно колега. нивата има блокаж на централния диференциал, защото има такъв /постояноо е 4х4/, витарата няма блокаж защото няма диф. тя или е само на задно или е с блокирано предно към задно задвижване.

        нивата има предимство в това отношение защото по хлъзгав и заснежен път се държи по - добре. това разбирасе е докато раздатката работи, после тя се троши и всичко свършва.
        drive alive

        Коментар


        • #64
          Защо не НИВА:
          1. Раздатката и захваната към тънката ламарина на пода на купето на два тампона който и позволяват да са люлее което допринася за характерното прихлопване по време на потегляне. Лошото захващане води до често скъсване на ламарината и на самият под.(особенно ако автомобила е по стар)
          2.Кожуха на деференциала на предният мост е захванат към двигателя с планки и една шпилка залята в алуминиевата отливка.Това изпълнение е ненадежно.
          3.Изключитален шум в раздатката и предният мост.Според мен шумът в преднят деференциал идва от противоположната посока на въртене на хипоидната предавка.
          4.Двигателят на по- старите модели 1600 не и дава възможност да преодолява по тежки преспи сняг.
          Не смятай мнението ми за решаващо защото все пак се касае за ...........ПАРИ с който разполагаш или .....НЕ.

          Коментар


          • #65
            Карах НИВА 3 години от съвсем чисто нова 1.7карбуратор.
            Никога не съм мислел, че нова кола може да дава толкова ядове.
            Наистина е проходима, което според мен се дължи най-вече на това, че е къса. За три години по колата се появи много корозия. Течове има само там където има някаква течност. Вътре мирише на бензин!!!
            Оказа се, че отдушникът за резервоара е вкаран кой знае защо между тапицерията и задния десен калник
            Вие неистово... За 60 000 км. , колкото съм я карал три пъти сваляхме скоростна кутия... няколко пъти са заварявани планките на задните амортисьори. Кормилната кутия усуква целия ляв рог при завъртане на волана на място. Самата кола като завиваш завива след малко, защото има половин оборот луфт на волана - обираш го и след месец пак се появява... Салонът е под всякаква критика - не толкова като дизайн, колкото като материали и сглобка. Когато беше съвсем нова я бутах около километър, защото свърши бензинът, а уредът показваше четвърт резервоар... При екстремно спиране на мокро задницата упорито иска да мине отпред... По отношение на разхода - на извънградско на 5та скорост с 80 ми е сваляла под 10/100 като беше нова. На градско - 14/100. В гората - ..../100
            Иначе съвсем не е лишена от достойнства, най-голямото от които е, че няма част по-скъпа от 30лв... Определено този двигател и е слаб. Но въпреки всичко я смятам за добра за в гората. Просто трябва като се сдобиеш с въпросното чудо да го разглобиш тотално и да доработиш това, което руският махмурлия е сделал. Определено има разлика в изработката на Нивите, докарани от Австрия или Германия. Нямам база за сравнение, но твърдят, че старите 1.6 са по-здрави.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              еми колега като искаш комфорт си купи "паркетниче",
              За дифектите си е така дава ги,но за гниенето и витарата е на сащия хал и тя гние,а за проходимост дане говорим че витарката има доста "хляб да изяде" докато стигне нивата
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #67
                Не си ме разбрал правилно- не търся комфорт а надеждност. Никой друг автомобил не ме е зарязвал на пътя или в гората. При това говоря за нов автомобил. Исузуто ми е на 20 години - гнило отвсякъде, но абсолютно безотказно. В никакъв случай не е по-проходим от нивата, но никой не може да ме убеди, че дефектите на нивата я правят проходим джип...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #68
                  ами ако само караш и чакаш да те остави на патя
                  "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                  Коментар


                  • #69
                    Не колега Не съм от тези, които само карат, най-малкото защото повечето возила, които съм имал съм ги възродил от скрапа
                    Вчера започнах да кърпя исузуто, което е зловещо гнило...
                    По професия съм дизайнер, но не се срамувам да се нацапам...
                    Това, което написах за нивата за съжаление е факт. Именно затова се отказах да си купя на търг бившата служебна. Това е автомобил, който работи против всякаква логика, страшно напрегнат и нищо чудно, че дава толкова дефекти, които при повечето автомобили за рядкост. Уважавам това, че е проходима, но не очаквах от чисто нова кола да ме занимава непрекъснато със себе си. В гората се държи несравнимо по-добре отколкото на пътя. Единствено двигателя мога да определя като относително безпроблемен, макар и доста слабичък при някои обстоятелства.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #70
                      Карам служебна Нива /дълга база/ ,2005г.1.7i, в момента е на 4000км.Вътре виенето на диференциала се чува даже при малка скорост, усещат се вибрации около скоростната кутия.При тръгване от място трябват обороти над средните за да потегли нормално, радиуса на завой е като при пътностроителна машина макар, че хидравликата работи добре и може да се каже, че докото не протече си е екстра.Предните колелета са пкрити с прах от накладките и загряват страшно.Карането по софийския трафик е много изморително, не съм я пробвал по планина, но колкото и да е проходима все пак тя не е създадена за каране само офроуд.В никакъв случай не бих си купил собствена Нива. Витара е по нормалния избор освен , ако човек обича големите конструктори.

                      Коментар


                      • #71


                        Какво да ти кажа и аз карам същата нива.1.7i 2005 2000км дълга само дето си е моя.И тя тече от хидравликата и радиуса й на заавой е огромен.Само дето досега не са ми загрявали спирачките да се надявам че няма да загряват .Карали ли сте я вашата да и оправят хидравликата и оправиха ли я ?
                        4x4=16

                        Коментар


                        • #72
                          От тези трите съм бил собственик на нива и самурай.Лично аз в джипа ценя на първо място проходимоста , комфорта и другото можем да го търсим другаде т. е. където му е мястото.Очевадно е че едното не върви с другото.Казваш, че искаш да караш по камионски черни пътища,а там може да има дълбоки коловози след дъжд.Тук самурая върши най добра работа защото спокойно караш на средата м/у коловозите горе защото си тесен Моят беше 1.0,но с блокаж отзад,мн. добър като проходимост.От нивата също съм доволен, но блок. на моста върши повече работа от блок. на междинния деф..Витарата също не е за пренебрегване, мой прийател с 1.6 и много мишки в главата правеше голямо шоу с нея Ами Иван Попов,вярно там конете са повече, но ходовата част си е нормална.Но при тези пари за витара да не говорим.Ей, и за сантиметрите сняг да внимаваме Щото при 70 см.ТОЧНО премерен ни измъкна К-700 трудно.Вярно има различни видове сняг,но 60-70 см.надига отдолу

                          Коментар


                          • #73
                            и аз си харесвам мойта нивка ,е че има проблеми неотричам коя кола несъздава проблеми ,само тази дето стои в гаража
                            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от kamen_kalchev
                              и аз си харесвам мойта нивка ,е че има проблеми неотричам коя кола несъздава проблеми ,само тази дето стои в гаража
                              ааа, и служебната
                              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                              Коментар


                              • #75
                                С две ръце за Нивата,карам Нива от 98, на 14год, и на 150000хил. почти никакви проблеми и по 10 000хил. на година само в коловози,кал,полета и угари.гори по малко от 13-14газ,вози не много твърдо,има хубаво парно,евтини части,и не ме е оставяла на пътя,работата ми е такава че по чти цяла година съм в горите и полетата, само едно не и харесвам,стани да седна.
                                Силните плачат сами. Не ръкомахат. Не викат. В гръб не забиват ками. И не се кланят на никого.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X