Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пасат 4х4 или сантафе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: пасат 4х4 или сантафе

    Значи при рязко подаване на газ компютъра априори свива халдекса за да предотврати ненужно боксуване. А това кои са превъртяли няма обшо с това колко въртящ момент е отишъл там, а единственно от натоварването на колелото в момента. Отпред си има двигател който си тежи. В интерес на истината единственния автомобил в който буквално със задника си чустваш как понятието "въртящ момент" се разхожда напред-назад под пода беше Субару Импреза WRX Sti
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #47
      До: пасат 4х4 или сантафе

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Най-многото което може да направи халдекса е да се блокира твърдо. Тогава ще е 50/50... Пък и за да го направи електрониката трябва да види разлика в оборотите на колелата... сиреч вече трябва да боксува.
      Да реагира според нуждите за въртящ момент и да прехвърля момент може само торсена.
      Дима това дават за Хелдекса на куатро
      Starting from 1998, the Swedish Haldex unit replaced the viscous coupling. Haldex is used on the Audi A3/S3, Audi TT, Mk4 and Mk5 generations of Golf, Jetta and R32, VW Sharan, 6th generation Passat (also based on the A-platform) and 5th generation Transporter

      Коментар


      • #48
        До: пасат 4х4 или сантафе

        Направо се разочаровах като разбрах, че новият Пасат е вече със съединител, дори не повярвах, доката човека не ми донесе книжката
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #49
          До: пасат 4х4 или сантафе

          Първоначално публикуван от vankoBG Преглед на мнение
          според вас кой автомобил е за предпочитане като става въпрос за каране предимно на асфалт на дълго и зимно време да иде човек на ски до пампорово или банско,кой е по добър като качество , здравина проходимастта не е от голямо значение защото колата неми трябва за офроуд.
          Защо ги сравняваш.Едното си е лека кола 4Х4.,а другото все пак джип.Пък дори и паркетник.Виж какво става по пътищата.Все пак си нависоко.

          Коментар


          • #50
            До: пасат 4х4 или сантафе

            Първоначално публикуван от miral Преглед на мнение
            Защо ги сравняваш.Едното си е лека кола 4Х4.,а другото все пак джип.Пък дори и паркетник.Виж какво става по пътищата.Все пак си нависоко.
            Какво става,от общи приказки няма нужда никой.
            Разбира се чи може да ги сравнява,това е и целта на този подфорум, само че колега давай с наистина интересни и технически подплътени доводи
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #51
              До: пасат 4х4 или сантафе

              Първоначално публикуван от miral Преглед на мнение
              Защо ги сравняваш.Едното си е лека кола 4Х4.,а другото все пак джип.Пък дори и паркетник.Виж какво става по пътищата.Все пак си нависоко.
              колега интересуват ме колите като качество и здравина на изработка,двоума се между двете коли като цената им е близка, а едното е немски автомобил а другото корейски,а и честно казано омръзна ми за всевъзможни глупости да тичам до сервиза иначе имам и ХС90 и нива.Просто казано колата НЕМИ трябва за офроуд искам здрава кола и най-вече да пътувам сигурно и спокойно в такива времена като сега например, че тук при нас всичко е лед а нема и кой една лопата пясък да хвърли по пътищата

              Коментар


              • #52
                До: пасат 4х4 или сантафе

                пасатът е по-приятен за каране /впечатленията ми са от 1.9ТДИ 131кс 6ск/, но за лошите пътища без съмнение Санта Фе е по-подходящо... И двете коли ги имам от почти година, СФ-то с беше с 3 пъти по-голям пробег, но не съм му ремонтирал нищо като изключиме, че се беше задръстил EGR-а и мотора на задната чистачка си беше заминал още като купих джипката...
                За сметка на това, на пасата смених последователно левия и десния маншон на полуска и за капак преди месец се спука един маркуч на турбото /167лв/ - и това за пробега между 61 до 76х.км

                В едно английско списание бяха писали, че Хюндая е много скучна кола и с нея нищо не се случва - зареждаш и караш и така докато ти омръзне Корейците слагали преден капак само за да е като другите коли
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #53
                  До: пасат 4х4 или сантафе

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  пасатът е по-приятен за каране /впечатленията ми са от 1.9ТДИ 131кс 6ск/, но за лошите пътища без съмнение Санта Фе е по-подходящо... И двете коли ги имам от почти година, СФ-то с беше с 3 пъти по-голям пробег, но не съм му ремонтирал нищо като изключиме, че се беше задръстил EGR-а и мотора на задната чистачка си беше заминал още като купих джипката...
                  За сметка на това, на пасата смених последователно левия и десния маншон на полуска и за капак преди месец се спука един маркуч на турбото /167лв/ - и това за пробега между 61 до 76х.км

                  В едно английско списание бяха писали, че Хюндая е много скучна кола и с нея нищо не се случва - зареждаш и караш и така докато ти омръзне Корейците слагали преден капак само за да е като другите коли
                  Абсолютно съгласен!
                  Карал съм по няколко коли от двете марки - колкото и да е невероятно за някой хюндая не се чупи за разлика от фолксвагена!!
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #54
                    До: пасат 4х4 или сантафе

                    Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                    Какво става,от общи приказки няма нужда никой.
                    Разбира се чи може да ги сравнява,това е и целта на този подфорум, само че колега давай с наистина интересни и технически подплътени доводи
                    Е,добре ! Ще ви слушам само.Хайде да не си говорим като модератори,а пък и не сме!

                    Коментар


                    • #55
                      До: пасат 4х4 или сантафе

                      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                      Абсолютно съгласен!
                      Карал съм по няколко коли от двете марки - колкото и да е невероятно за някой хюндая не се чупи за разлика от фолксвагена!!
                      Не е невероятно това си е факт.
                      За съжаление

                      Коментар


                      • #56
                        До: пасат 4х4 или сантафе

                        Първоначално публикуван от Тихомир Севов Преглед на мнение
                        Ей такова беше:


                        А иначе има и такова Леоне , все още , но само в Япония:

                        Това второто дето му викаш Леоне, го карам 3 години.
                        и модел 2003 Япония,2004 Европа.
                        Иначе е Легаси
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар


                        • #57
                          До: пасат 4х4 или сантафе

                          В Япония се казва Леоне , а за експорт Легаси.
                          Я кажи некои впечатления?

                          Коментар


                          • #58
                            До: пасат 4х4 или сантафе

                            Все пак ако трябва да давам отзиви.
                            Не знам дали ще са съгласни в форума/колата не е офф/
                            Не искам да спамя темата на човека.Спирам.
                            И все пак си е Легаси.
                            Само в Австралия е Либерти.
                            http://www.subaru.jp/legacy/b4/index.html
                            only 4 x 4,sim AWD

                            Коментар


                            • #59
                              До: пасат 4х4 или сантафе

                              Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                              Един приятел сега си купи последният Пасат 6 и с голямо учудване видях в книжката че е с Халдекс, за разлика от 4-та и 5-та които са си с Торсен
                              В управлението няма разлика,въртящият момент се разпределя мигновено, дори може да стигне някъде към 90-100% на мост .
                              Явно електрониката компенсира липсата на цент диф.
                              Сега се сетих, че има модификация Пасат 4,който е синхро, но са много редки

                              90-100% на ос,ама само на предната. Халдекса на Пасата и Борг-Уорнъра на Санта Фе-то могат д апредавата от 100:0 , 99:1 , 98:2 до 50:50. Задната ос и при 4моушън и при 4х4-то на Хюндай не може да получи повече от 50% от мощността. Това е само за колите с халдекс,при ТорСен-а е различно.
                              Разликата м/у 4х4-то на двете марки е,че халдекса е с хидравлично бутало,което притиска съединителните дискове едни към други,а борг-уорнъра е с електромагнит. Освен това други разлики няма. И двете позлват датчиците на абс-а и се активират след ЧАСТИЧНО!!! пробуксуване на една от предните гуми.

                              Не си уточнил каква е колата-нова/втора употреба,дизел/бензин и други.

                              Давам пример за Пасат и СФ след 2007 година. Има такива втора употреба за около 35-40к лева с дорбо оборудване и малко километри.
                              Разход на гориво: Пасат
                              Скорост: Пасат
                              Стабилност: Пасат
                              Проходимост: Санта Фе
                              Простор: Санта Фе
                              Товароносимост: Санта Фе
                              Паркиране/каране в града: Пасат
                              Комфрот: Санта Фе
                              Визия: според вкуса на човека.
                              Гаранция: Санта Фе
                              Трансмисия 4х4: Равни са
                              Интериор: Пасат. Пластамсата на СФ-то излгежда по-евтина,но пак е добра.
                              Седалки: Пасат- имат по-добра странична упора,но са по-твърдички.
                              Сигурност: И двете коли са тъпкани с въздушни възлгавници и електроники за стабилност. Пасата е малко по-добър- има 5 звезди на EuroNCAP,а СФ-то 4. Иначе и двете коли имат спирачен път под 39 метра при норма 40м. Това от 100км/ч натоварени с маскимален допустим товар.

                              И без да нагласям нищо,двете коли излезнаха почти равни по тези параграфи,които ми изскочиха в главата. Сега вече всеки си определя кои плюсове да вземе.

                              Имам СФ модел 2008 с 2.2 дизел и съм много доволен. Известно време карах един Пасат комби 4моушън с 2.0 дизелака и е много стабилен и красив,но дупки,бордюри и черни пътища-греда.
                              Последно редактирано от Dino; 19-07-09, 16:31.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #60
                                До: пасат 4х4 или сантафе

                                Тъй като мина доста време и не мога да си редкатирам предишния пост,пиша нов.

                                Хубаво е да се обърне внимание на това,че Пасата има по-малък клиренс,а за нашите пътища това е много приятно. Особено при маневриране и тн. И двете са комфортни и икономични. А цената е горе-долу същата. Едното е по-широко и има повече места/товароносимост.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X