Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пасат 4х4 или сантафе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: пасат 4х4 или сантафе

    Колеги,мисля че не е правилно да се сравняват Субару/марка с традиций в 4х4/с някакъв Фолксваген точно на тема 4х4 и проходимост.За мен единствения проблем да не съм си купил досега Субару,а да карам Тойота е боксера на Субару.За някой мойе да не е проблем,ама мен ме дразни звука му.
    SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

    Коментар


    • #17
      До: пасат 4х4 или сантафе

      Въх, тия от Порше ще си скъсат всички косми по главата като те чуят какви ги разправяш за звука на боксера. Пък и не съм чул Субару с нормална (не спортна генерация) да звучи по-различно ако всичко му е наред де.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        До: пасат 4х4 или сантафе

        Не Дима,определено има разлика между боксера на Порше и Субару.Особено този на Алфа колкото и "резачка"да го казват за мен не е радост за ухото.А и спортна генерация точно на Леоне,Джъсти,та защо не и на Легаси....,знам ли?Кажи личното си мнение,ама честно"Харсва ли ти звука на Субару"?
        SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

        Коментар


        • #19
          До: пасат 4х4 или сантафе

          Аз до сега единственния звук който ми е правил впечатление е бил на Импрезите WRX, другите просто не съм ги чувал как звучат, демек не прави впечатлени, достатъчно тихи са. Виж Алфите като избият гарнитурка на един от колекторите стават много смешни. Но пък иначе работят приятно, определено не ме дразнят. Но темата отиде в посока кошче май...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: пасат 4х4 или сантафе

            Значи не си чувал Алфа 33 дизелова 3 цилиндрова....
            SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

            Коментар


            • #21
              До: пасат 4х4 или сантафе

              ми аз имам Пасат 2002г и Санта Фе
              с уточнението, че Пасата не е 4Моушън, но клиренсът им е еднакнво нищожен... при слизане от бордюр по-висок от 4 пръста почти винаги закача отдолу...
              При Пасата за проходимост въобще не може да се говори! Но за стабилност и конфорт на дълъг път определено е добре...

              СФ-то се държи много добре на заледено - дори не усещаш кога се включва задния мост... Доста е икономично - на дълъг път 8-8,5/100 дизел... Нямам предвид "пенсионерско каране", а нормално 100-150кмч...

              Накратко, ако си любител на високите скорости /над 150/ и на немската техника, вземи си пасат, но забрави за всякакво излизане извън гладък път или каране из преспите...

              Ако искаш лятото да излизаш и по черни пътища, а зимата да се кефиш по /вечно/неизчистените малки пътища - взимай Санта Фе!

              ПС: не на последно място - със СФ-то ще си караш смело из дупките които ще се появат още утре след чистенето на снега... Все пак гумите му са като стандартните на ЛР Дисковери
              Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 15-12-07, 10:56.
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                До: пасат 4х4 или сантафе

                Първоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнение
                Колеги,мисля че не е правилно да се сравняват Субару/марка с традиций в 4х4/с някакъв Фолксваген точно на тема 4х4 и проходимост.За мен единствения проблем да не съм си купил досега Субару,а да карам Тойота е боксера на Субару.За някой мойе да не е проблем,ама мен ме дразни звука му.
                Колега, ако за компания като VW груб се изразяваш-някаква си Е НАПРАВО НЕМАМ ДУМИ, просто поредното неподготвено изказване,извинявай много ама на моменти.......
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  До: пасат 4х4 или сантафе

                  Писъл съм на тема 4х4,явно не си ме разбрал.Пуснете една дискусия да видим коя от двете марки е с по-добри 4х4.Иначе на Фолксвагенчетата им нищо,ама да ги сравняваш точно със Субару и то точно за 4х4...помисли ти.
                  SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

                  Коментар


                  • #24
                    До: пасат 4х4 или сантафе

                    [quote=ivan ivanov;271723]Ти мухите и мравките с 10 килограмов чук ли ги трепеш.Освен това този G60-с G-ладера е най ненадеждния агрегат.Не издържа дори 100 хил.компресора /може да се види в много статии за VW-корандо/.Когато имах такъв пасат преди 10 г. и на 3-4 год. 70% от конете му пасяха на някоя ливада в германия.Другите си бяха в двигателя.G-ладера беше баш 7000 д.м.

                    Темата май беше за избор между Пасат 4х4 и Санта Фе, а не G60, говорим за трансмисии а не за двигатели
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #25
                      До: пасат 4х4 или сантафе

                      Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                      Темата май беше за избор между Пасат 4х4 и Санта Фе, а не G60, говорим за трансмисии а не за двигатели
                      Синхровците повечето са именно с G-60. А както каза колегата това е един изключително капризен компресор. Износва се бързо (особеност на конструкцията) и след определен момент неминуемо се чупи, като парчетата попадат в двигателя и съсипват и него.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: пасат 4х4 или сантафе

                        4MOITION-на и Куатро са напълно идентични в двата им варианта с Халдекс и Торсен, пак казвам изключително надеждни системи

                        А за рали шампионата май е излишно да споменавам , че през средата на 70г и началото на 80г Ауди правят чудеса, първо с перфектното техническо решение с междинният диф и кухия вторичен вал на скоростите,за да върнат движението обратно напред, и второ, успехите на пистата
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • #27
                          До: пасат 4х4 или сантафе

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Синхровците повечето са именно с G-60. А както каза колегата това е един изключително капризен компресор. Износва се бързо (особеност на конструкцията) и след определен момент неминуемо се чупи, като парчетата попадат в двигателя и съсипват и него.
                          Дима, е има които не са G60.
                          А че са капризни и няма части да , никой не успорва, на гърба си съм го изпитал
                          Но има решение,газова турбина
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #28
                            До: пасат 4х4 или сантафе

                            Фирмоушъна и Куаттро са савсем различни неща. Това че Ауди се изродиха и взеха да слагат надписа на ТТ и А3 които са си Голфове по платформа може само да говори зле за тях. Ако Торсена (Торк Сенситив не забравяй!) работи от разликата в желания въртящ момент и е чисто механична система работеща заради коефициента на триене на черваците в дифа, то Халдекса е един обикновен многодисков съединител в маслена баня, който се управлява от електроника и сработва от разлика в оборотите на колелата а не от нуждата от предаване на въртящ момент. Демек сработва постфактум, когато боксуването вече е налице. Така че да не сравняваме несравнимото. Ауди Куатро е серозно нещо в истинския си вариант. Фирмоушъна е ерзац система недостойна за споменаване.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              До: пасат 4х4 или сантафе

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Фирмоушъна и Куаттро са савсем различни неща. Това че Ауди се изродиха и взеха да слагат надписа на ТТ и А3 които са си Голфове по платформа може само да говори зле за тях. Ако Торсена (Торк Сенситив не забравяй!) работи от разликата в желания въртящ момент и е чисто механична система работеща заради коефициента на триене на черваците в дифа, то Халдекса е един обикновен многодисков съединител в маслена баня, който се управлява от електроника и сработва от разлика в оборотите на колелата а не от нуждата от предаване на въртящ момент. Демек сработва постфактум, когато боксуването вече е налице. Така че да не сравняваме несравнимото. Ауди Куатро е серозно нещо в истинския си вариант. Фирмоушъна е ерзац система недостойна за споменаване.
                              Исках да кажа,че и двете фирми използват и двата варианта
                              Куатро ползва и торсен , и халдекс.
                              Формоушън също
                              Пасат с Торсен и Ауди с Торсен са напъно еднакви, и както каза Голф и А3 например
                              И още нещо, Халдекса за разлика от Синхрото също преразпределя въртящият момент м/у преден и заден мост, а не е постфактум,всъщност така работи и Шкодата
                              Последно редактирано от JC_Явор; 15-12-07, 17:12.
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #30
                                До: пасат 4х4 или сантафе

                                Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                                И още нещо, Халдекса за разлика от Синхрото също преразпределя въртящият момент м/у преден и заден мост, а не е постфактум,всъщност така работи и Шкодата
                                КАК? Взима сигнал от датчиците на ABS-а и ако има разлика в оборитет на колелетата електромотора свива фрикционите...Баш постфактум си е.
                                Пасат с Торсен? Къде е?
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X