Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пасат 4х4 или сантафе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: пасат 4х4 или сантафе

    А синхрото какво прави с върт.момент?Да не го разпределя м/у предните колела?

    Коментар


    • #32
      До: пасат 4х4 или сантафе

      Пасат с торсен е на чертожната дъска.Нa AUTO CAD-a де.Най интересното е,че от догодина бях чел,че и АУДИ ще оборудва колите си с халдекси.

      Коментар


      • #33
        До: пасат 4х4 или сантафе

        Именно. Пада квалификацията на водачите, колите стават все-по дебилни.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          До: пасат 4х4 или сантафе

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          КАК? Взима сигнал от датчиците на ABS-а и ако има разлика в оборитет на колелетата електромотора свива фрикционите...Баш постфактум си е.
          Пасат с Торсен? Къде е?
          В двора има един 2003-04г
          А за другото е баш както ти казвам, гледал съм и тестове с Голф5, при рязко потегляне се изпраща мощност към задните,които и пробуксуват, при други ситуации обратното, карал съм Шкода, еми и при нея е така,за разлика от синхрото, което на практика е почти кола с предно предаване само при загуба на сцепление тръгва задното

          Нали не мислиш , че Туарега е с Халдекс без центр.диф.
          Просто на по-малките модели и Ауди и Фолксваген слагат съединители, а на по-големите центр дифове и направо се учудвам че водиме спор за такива работи
          sigpic УАЗ-452

          Коментар


          • #35
            До: пасат 4х4 или сантафе

            Имам старо списание за видовете 4х4 автомобили и начина им на работа, ще ме караш да ти го нося
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #36
              До: пасат 4х4 или сантафе

              Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
              Имам старо списание за видовете 4х4 автомобили и начина им на работа, ще ме караш да ти го нося
              Ми чети бре, там трябва да е описано как стават нещата
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                До: пасат 4х4 или сантафе

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Ми чети бре, там трябва да е описано как стават нещата
                Лелееее.........да се смея ли , да плача ли , то сеедно да спориме за датата
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #38
                  До: пасат 4х4 или сантафе

                  Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                  Пасат с торсен е на чертожната дъска.Нa AUTO CAD-a де.Най интересното е,че от догодина бях чел,че и АУДИ ще оборудва колите си с халдекси.
                  Че ауди сменя тосена с хелдекс още 1998, от тогава напрактика quattro символ само за маркетинг.

                  Коментар


                  • #39
                    До: пасат 4х4 или сантафе

                    Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                    Че ауди сменя тосена с хелдекс още 1998, от тогава напрактика quattro символ само за маркетинг.
                    Халдекса се ползва в коли с напречно разположен двигател. Всички Аудита с надлъжно разположен двигател все още са с торсени. Но от догодина и там ще има халдекс.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      До: пасат 4х4 или сантафе

                      А така.И журналистите в специализираните издания точно това казват.

                      Коментар


                      • #41
                        До: пасат 4х4 или сантафе

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Халдекса се ползва в коли с напречно разположен двигател. Всички Аудита с надлъжно разположен двигател все още са с торсени. Но от догодина и там ще има халдекс.
                        Може и да си прав, аз нямям quattro, но четох че след 98 и при тях е вече факт.

                        Коментар


                        • #42
                          До: пасат 4х4 или сантафе

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Халдекса се ползва в коли с напречно разположен двигател. Всички Аудита с надлъжно разположен двигател все още са с торсени. Но от догодина и там ще има халдекс.
                          Един приятел сега си купи последният Пасат 6 и с голямо учудване видях в книжката че е с Халдекс, за разлика от 4-та и 5-та които са си с Торсен
                          В управлението няма разлика,въртящият момент се разпределя мигновено, дори може да стигне някъде към 90-100% на мост .
                          Явно електрониката компенсира липсата на цент диф.
                          Сега се сетих, че има модификация Пасат 4,който е синхро, но са много редки
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #43
                            До: пасат 4х4 или сантафе

                            Най-многото което може да направи халдекса е да се блокира твърдо. Тогава ще е 50/50... Пък и за да го направи електрониката трябва да види разлика в оборотите на колелата... сиреч вече трябва да боксува.
                            Да реагира според нуждите за въртящ момент и да прехвърля момент може само торсена.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #44
                              До: пасат 4х4 или сантафе

                              Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                              Може и да си прав, аз нямям quattro, но четох че след 98 и при тях е вече факт.
                              Кое да е факт
                              Димата много точно каза, на напречните двигатели халдекси, при надлъжните торсени
                              Пасатите 90-те г. бяха с напречни и затова синхро.
                              97,8г. излезе коренно променения Пасат с надлъжно расп. двиг., в началото започнаха със синхро да ги окомплектоват, но веднага след това промениха системата , кръстиха я 4 моушън, която за 16 път казвам е с торсен диф, едно към едно с Куатро
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #45
                                До: пасат 4х4 или сантафе

                                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                                Най-многото което може да направи халдекса е да се блокира твърдо. Тогава ще е 50/50... Пък и за да го направи електрониката трябва да види разлика в оборотите на колелата... сиреч вече трябва да боксува.
                                Да реагира според нуждите за въртящ момент и да прехвърля момент може само торсена.
                                Дима , и аз бях на твоето мнение относно халдекса, че максимума на възможностите му е до 50 на 50,НО първо по специализирани списания прочетох че не е точно така, след това видях с очите си Голф 5 на песекливо при рязко потегляне или превъртат и четирите едновременно, или първо задните, или предните, пак ти казвам с очите съм го виждал.
                                Но как тоя съединител ще върне по-голяма част от върт. момент обратно не ми е ясно, на ФАКТ
                                При пасата , за който писах преди малко новият със съединителя е същата работа.Не е фисиран предният мост, та да превърти и тогава да включи задният,дори в повечето случаи тръгва първо задният,държи се като с торсен.
                                Карал съм на сняг Пасати 4,5, последната А6, и сега последният Пасат , и ти казвам разлика почти няма, все пак колите като тегло мощност база не са еднакви но
                                Единствено моят, който е синро, на каквато и настилка да си от сух асфалт до лед, сръчкам ли го закон Божи пробуксуват първо предните , докото изравни със задните, колкото е по-хлъзгаво, толкова по-бързо
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X