От: Избор на автомобил за дълъг път.
След доуточнението, ситуацията се поизясни.
Ще си позволя да споделя собствени расъждения по подобен казус.
Последните 20г. имам поне 2 автомобила за лично ползване готови за "палиш и тръгваш", защото повече от 25 не съм слизал от автомобил (а от '88 имам и мотори).
Минавам поне 50-60км./ден, а понякога и 100 (това е само градско в/и около София), защото имам приятели навсякъде.
Понеже нямам 1 работен час в живота си за някой друг, и всичко си плащам сам, за мен е важно да съм автономен и преместването да ми е евтино.
В последните почти 2 години карам доста по-малко и от 6-7 месеца съм само с джипа.
За градско ми е перфектен, но за дълго го намирам за непрактичен гъзовоз за 1-2 човеци, а и е атмосферен дизел без динамика.
Та от няколко месеца пак мисля по въпроса за поне среден клас автомобил само за извънградско.
За дълго, горивото е ясно - газ/бензин.
С цел намаляване на сигурните разходи, минавам на инвалиден вариант и финансово неангажираща стойност.
От тук следва и търсене на двигател до 2.0 и 114kW, да е с турбина за динамика, и почти задължително автомат.
Да, ама такива след 2000 почти няма.
Огледах се У W210 и W203, ма нещооо ...
По същото време колегата ALEX Z пусна тема подобна на тази, и въпреки че си мислех, че съм приключил със Ситроените, в нея изплува идеята за неосъществената ми мечта - XM.
Да, ама турбо бензин и автомат само навън, и масово в UK, което въобще не се разглежда като вариант.
Поразгледах и Ксантия, но пак греда.
Пиша всичко това (надявам се с позволението на Митко, чиято тема ползвам), защото търсим почти едно и също, разликата е само в горивото, а и темата се оказа дискусионна.
Митко търси дизел до 2.0 и 114kW,
а аз приемам идеи за турбо-бензин 2.0 114kW (155к.с.), но не по-малко от 1.8
Искрено се надявам темата да е полезна и на други търсещи нещо подобно, което ще се регистрира на инвалид.
След доуточнението, ситуацията се поизясни.
Ще си позволя да споделя собствени расъждения по подобен казус.
Последните 20г. имам поне 2 автомобила за лично ползване готови за "палиш и тръгваш", защото повече от 25 не съм слизал от автомобил (а от '88 имам и мотори).
Минавам поне 50-60км./ден, а понякога и 100 (това е само градско в/и около София), защото имам приятели навсякъде.
Понеже нямам 1 работен час в живота си за някой друг, и всичко си плащам сам, за мен е важно да съм автономен и преместването да ми е евтино.
В последните почти 2 години карам доста по-малко и от 6-7 месеца съм само с джипа.
За градско ми е перфектен, но за дълго го намирам за непрактичен гъзовоз за 1-2 човеци, а и е атмосферен дизел без динамика.
Та от няколко месеца пак мисля по въпроса за поне среден клас автомобил само за извънградско.
За дълго, горивото е ясно - газ/бензин.
С цел намаляване на сигурните разходи, минавам на инвалиден вариант и финансово неангажираща стойност.
От тук следва и търсене на двигател до 2.0 и 114kW, да е с турбина за динамика, и почти задължително автомат.
Да, ама такива след 2000 почти няма.
Огледах се У W210 и W203, ма нещооо ...
По същото време колегата ALEX Z пусна тема подобна на тази, и въпреки че си мислех, че съм приключил със Ситроените, в нея изплува идеята за неосъществената ми мечта - XM.
Да, ама турбо бензин и автомат само навън, и масово в UK, което въобще не се разглежда като вариант.
Поразгледах и Ксантия, но пак греда.
Пиша всичко това (надявам се с позволението на Митко, чиято тема ползвам), защото търсим почти едно и също, разликата е само в горивото, а и темата се оказа дискусионна.
Митко търси дизел до 2.0 и 114kW,
а аз приемам идеи за турбо-бензин 2.0 114kW (155к.с.), но не по-малко от 1.8
Искрено се надявам темата да е полезна и на други търсещи нещо подобно, което ще се регистрира на инвалид.
Коментар