Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PICK-UP - сравнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от sharrko
    По принцип си прав. Но в последните години нещата се уравняват.
    Нито в габаритите им нито в разхода на гориво има голяма разлика.
    Ето например Тойота тундра
    Mileage Estimates (mpg city/highway) [8]
    V6 6-speed manual 17/22 17/22 NA
    V6 5-speed automatic 18/22 18/22 NA
    V8 5-speed automatic 16/18 16/18 16/18

    Ето и за шеви силвърадо:

    1500 models with Vortec 4.3L V6
    2WD 4-speed automatic 16/21
    2WD 5-speed manual 16/22
    4x4 4-speed automatic 15/18
    4x4 5-speed manual 15/20
    1500 models with Vortec 4.8L V8
    2WD 4-speed automatic 16/21
    4x4 4-speed automatic 15/19
    1500 models with Vortec 5.3L V8
    2WD 4-speed automatic 16/20
    4x4 4-speed automatic 15/19
    1500 models with Hybrid Vortec 5.3L V8
    2WD 4-speed automatic 18/21
    4x4 4-speed automatic 17/19
    1500 models with Vortec Max 6.0L V8
    2WD 4-speed automatic 14/19
    4x4 4-speed automatic 14/17

    Интересно че хибридният модел нямя много по добър разход от нормалния. Очаквах да бъде по икономичен,
    Но бензина зе да пада пак. Вече е $2.50 на галон или $0.66/литър
    До преди 6 месеца беше $3.60 на галон или $0.96/литър. ( всичко е в Щатски долари.
    Та минималната разлика в рахода на гориво не може да ме накара да направя избор между двете.
    малко извън темата тъй като се здума за коли които не са на евро маркета, че да използвам времето за това.

    1,90 тук; и пада.

    тундра е женско и вътре е трагедия, силверадото ако не го вдигнеш е по ниско от една корола на обща височина (е да 2 инча по високо, но все пак седиш като в една кола), тоест хибриден 1/2 тон, вместо истински. 3/4+ моделите са добри на размер и пропорция.

    а нали знаеш как тези разходи се изчисляват? така че реалният ти разход е фабричният -3mpg

    Коментар


    • #77
      Това за горенето сум го цхувал, но то важи когато колата остарее.
      като стане на 10+ години тогава да.
      моя го пишат 18-24, и не съм карал под 19. А на магистрала си хващам 24. То е относително и зависи от много неща.
      Относно че били ниски като корола.......да, ако не е Z-71.
      и пак както и други казаха, това е всичко само мнения. И дано аз де не съм този които е казал нещо лошо за другите коли.
      Както десим каза, колата е като човек със собствена личност. Като се слееш със нея тогава ставаш едно, и тогава колата те кефи.
      Все още не съм намерил пикап които да ми харесва от стариа 1/2 тон.
      Дори и стар, 92 година, беше наи удобният пикап които съм карал.
      Но за съжеление, заради емисионите изисквания на калифорниа не можах да го донеса от оклахома.
      Тои изобщо нямяше емисионна система.
      CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
      http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
      http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

      Коментар


      • #78
        всичките ми брички са регистрирани в област без емисии

        Коментар


        • #79
          Disem, не светотатствай! Най-великите пикапи са оттатък океана, обаче има обективни причини да нямам такъв. А иначе си прав, човек трява да пише или добро или нищо. Затова и изтрих предишните си постове.
          Поздрави
          Бай ти Ганя
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #80
            Ето, пак изказваш категорично мнение Най-великите в какво? Или за кого? Всичко зависи от човека, от вкусовете и от нуждите му. Абсурд е да накараш примерно фен на японски икономичен дизел да се качи на ненаситно за бензин американско чудовище. От друга страна човек свикал да кара огромна кола с динамиката на спортен автомобил никога няма да са качи тромавия дизел. Хора различни, идеали различни

            Коментар


            • #81
              ВЕЛИК е дума която не обичам особенно. Но тъй като критериите са различни от там и разликите в пикапите които са произведени за съответните страни. За никой не е тайна че американския потребител е разглезен от производителите, заради плагежоспособността си и голямата конкуренция. А там където конкуренцията е жестока, обикновенно се предлагат и най-добрите технически решения. Това имах в предвид
              Поздрави
              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

              Коментар


              • #82
                Първоначално публикуван от disem
                Абсурд е да накараш примерно фен на японски икономичен дизел да се качи на ненаситно за бензин американско чудовище. От друга страна човек свикал да кара огромна кола с динамиката на спортен автомобил никога няма да са качи тромавия дизел. Хора различни, идеали различни
                но от къде ти си сигурен че няма да хвърли малкият немощен дизел и си купи нещо по голямо?

                и двамата правите яко констатации базирани на лично мнение..

                Коментар


                • #83
                  Естествено е че всеки тук присъства с личното си мнение и с личните си впечатления и виждания. В това няма нищо лошо.

                  Но ако по света имаше нещо което е най-доброто и най-великото нямаше да има друго нали? Затова нищо лошо ако някой смята за нещо че е най-доброто и най-великото само че като пише да не забравя да каже: "аз мисля че еди какво си е най-великото..." - за него може и да е така но за други хора не.

                  Тъй че уважавайте събеседниците си и не забравяйте че всеки има собствена представа както и право на мнение не по-малко от вашето... и въобще категоричното използване на "най", "велик" и т.н. е малко в разрез с добрия тон...
                  VPetrov.photography

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X