то тука много зависи за какво ще използваш този пикап дали за газария или за сериозна работа ако ще е за газария Форд е колата ако ще е за сериозна кола то тогава Тойота е избора
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
PICK-UP - сравнения
Свий
X
-
Колега - bobsen, за каква газария става въпрос с Ranger ? Пикапа е в най-ниския клас който се продава в България, цена, базово оборудване, характеристики и се сглобява в малкият Китай(Турция). Преди да си купя L200, обиколих всички вносители и единствено МотоПфое правят тестдрайф, малко след Бриколаж-Люлин, отдясно на околовръсното има ливади. Rangera се окопа в една голяма и дълбока локва ( около 10м. в диаметър) и го вадихме около 15 мин. Малко след като седнах в L200 от любопитство отидох на същото място, локвата си беше пак там.
Няколко пъти я кръстосах и освен, че се изкалях, за Митсубишито това не беше никакво препятствие.
Малко отзиви има и в тeмата в същата секция - L200 какво мислите ?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Краси КИ аз малко късно да споделя своята мечта за такова животно:
Гледам, че БТК и отрочето им Вивател таркалят бая такива, но още не съм се поинтересувал (от любопитство само) как са, що са.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от jimmyАз винаги съм бил безкрайно впечатлен от раздатката на Hilux, която виси незнайно защо в пространството на 10см под всичко остнало по колата, и е защитена с една въз-тънка ламаринка. По грозно нещо едва ли може да има.
а най- ми е чудно какво става с тая ламаринка ако я закачиш на заден ход?тя е като ченгел
Тойота Хайлукс с горепосочените екстри и 4 врати идва към 50 бона! Обаче си е баш гъзария - много е красива /новия модел/!!!
с форда за 10 000 лева бая ремонти може да си позволиш
а и това е съвместна работка с Мазда, така че може да мине за полу-японкапомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
По Класове така ги нареждам аз:
LUV Low Utility vehicleмалки пикапи )
#1 Ford Ranger/Mazda Bseries 6 цилиндра $ 16000-18000
#2 Chevy S-10/GMC Sonoma ZR2 6 цилиндра $ 18000-20000
#3 Toyota Tacoma ( Not Preruner) 6 цилиндра $16000-20000
Ot tuka na tatuk sa VW, Renault, Aro
Mid Size pickup ( Среден размер пикапи )
#1 Toyota Tacoma TRD Prerunner 6 цилиндра $28000-30000
#2 Nissan NISMO Frontier 6 цилиндра $27000-28000
#3 Chevy Colorado/GMC Canyon Z-71 5 цилиндра $25000-28000
#4 Mitsubichi L200 не знам много подробности за него $ ?????
#5 Ford Explorer Sport Track $25000-26000
#5 Dodge Dakota 8 цилиндра $20000-22000
1/2 тон пълен размер пикапи:
#1 Chevy Silverado Z-71 $28000-30000
#2 Ford F-150 FX4 $25000-27000
#3 Nissan Titan Nismo$30000-32000
#4 Toyota Tundra TRD $ 29000-32000
#5 Dodge Ram 1500 $ 24000-26000
1 тон пълен размер пикапи:
#1 Ford F-250, 350, ..... $35000-40000
#2 Chevy 2500HD,3500HD....$35000-40000
#3 Dodge Ram 2500 , 3500 ....$30000-35000
Cross over vehicle, SUT Sport Utility Truck Микс между пикап и SUV:
#1 Hummer H2 $45000-50000
#2 Chevy Avalanche GMC Escalade $40000-45000
#3 Honda Ridgline $32000-35000CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Аз някъде писах че трябва специално масто за пикапите щото тва си е определено специален автомобил и има доста да се говори, пише и види за него. Пак някъде в някъв форум бях писал че е добре по специално за пикапите да се гледа там където са най-много, от там можеш да очакваш най-много и съответно най-лоши мнения за да можеш да си направиш правилния избор. Та това място за моя изненада се оказа Тайланд. До скоро всички пикапи които влизаха в БГ идваха от там. Сега чувам че някой ги правят в Испания(NISSAN), други в Турция, и т.н. Аз имам един лош навик- да проучвам достатъчно дълго дадено нещо преди да го купя. Та така и сега. Близо две години гледах, питах, ръчках в нета, четох. Започнах от ИСУЗУ защото ги видях в града(на ВиК), след това минах на NISSAN- доста ми хареса един червен в СФ при вносителите(добре че тогава нямах парите). Mitsubishi въобще не го гледах, защото цената....След това за две бройки да вземем MAZDA B2500, обаче накрая пак стигнах до ISUZU. Ей що материал съм изчел, тестове и незнам колко отзиви. В края на крайщата аз не съм от тези дето си сменят колата със смяната на сезона. При нас колата се кара докато не става вече за каране, тя е нешо като член на семейството. Така че избора тряваше да е повече от внимателен. След като я избрахме, 9 месеца никой не искаше да ми вземе парите и да я достави. Като причината беше че овсякъде дигаха ръце и отказваха поръчката понежи фабриката в Тайланд не смогвала. Пак зех да се замислям да речем за тоьота, ама тва дето виси отдолу е се едно че му гледам червата да му висят. Тва е пълна простотия, да се чудиш как са могли да го измислят, пък и тоя common rail, определено не е за БГ. Да му мислят притежателите. Та форда пишеше че си е 100%мазда, или маздата си е 100% ford. В края на крищата излизат от една фабрика. Причината за ниската цена в БГ е че вече има нов модел Ford Ranger и Mazda BT-50(пък може и да е турската връзка - не знам). Ама и старите трябва да се продадат. Това което четох за старите(за нас разбира се са си нови) е, че вървят добре но лапат много нафта. А това не е за мен. Имам отзиви от вносителя на CASTROL(те имат мазди B2500) - въобще не са доволни. Минимума който са достигали като разход е 12/100, и казаха че като искаш да изпревариш трябва да изключиш климатика за да стане маневрата. Е тва направо ме разби, и потвърди правилността на избора ми. За шумът на двигателя въобще не се говори. Та не е лошо да се попроучва преди да се копува. Иначе всеки пикап като се понакичи изглежда внушително. Важното е какво има вътре и най-вече как седят нещата с ремонта и поддръжката. Ся ще кажа нещо ама да не кажете че пак правя реклама. Някъде май в ISUZU Philipines четох че ISUZU D-MAX e тествано и издържало 1 000 000 км без основен ремонт. Ей на тва му викам аз ресурс, а не може да е другояче след като 3.0L модел е с двигател от камион. И да Ви предупредя никога ама никога не вземайте 4x4 с двигател с относително малка кубатура и изстискани големи мощности и моменти. Това и нож с 5 остриете - демек трън в гащите. ПоздравиВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
относно Исузу искам да кажа че и аз мисля че правят хубави пикапи. Твоя вариант се продава тука като 350 което е същото като колорадо и каниън. Среден клас пикапи. Ако сега копувах моя, щях да зема исузу 350. По ефтин и по дулга гаранция.
Пропуснах да отбележа един модел които много ми йареса от вун но не се представи много добре в щатите казваше се субару Баха.CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Първоначално публикуван от sharrkoотносно Исузу искам да кажа че и аз мисля че правят хубави пикапи. Твоя вариант се продава тука като 350 което е същото като колорадо и каниън. Среден клас пикапи. Ако сега копувах моя, щях да зема исузу 350. По ефтин и по дулга гаранция.
Пропуснах да отбележа един модел които много ми йареса от вун но не се представи много добре в щатите казваше се субару Баха.ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
Правилно, и аз това сум чувал за двигателите им.
Относно как се държат.....за съжеление абсолютно го вярвам това как се държат. Аз живея тука и го виждам всеки ден.
Но ГМ никога не би продал дяля защото следващиат голям бум в маркета на коли ще бъде в азиа, и исузу е ключа на ГМ да влязат в този маркетCHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Ми то май GM няма голям избор. Пак някъде четох че ISUZU са изкупили камионджийския бизнес на ГМ в австралия, африка и южна америка. Така че на ГМ им се свива клопката и...... ще видим живот и здраве. Определено предпочитам японците. ПоздравиВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
Ха за вълка говорим пък той в кошарата.
http://www.monitor.bg/bussiness/arti...cid=40&eid=670
Въпросът май е приключен в полза на ИСУЗУ. Явно GM здраво са я закъсалиВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
Първоначално публикуван от D-MAXВъпросът май е приключен в полза на ИСУЗУ. Явно GM здраво са я закъсалиStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Карам Ford Ranger 2,5Д - 2000 г (80 или 88 кс) и до момента нещата са следните:
+ чист японец- 98 % мазда
+ нисък разход -макс 12,5 градско при включен климатик
+ изключително непретенциозен
+ ниска пазарна цена (L 200 същата година е х1,5)
+ сглобяван в Малайзия (новите май в Турция ги сглабят)
+ доста проходим (като за пикап все пак)
- много,ама много лошо обезшумен- на 120 двигателя е "при теб"
- трудна сервизна подръжка - аналога му В2500 на Мазда също не е
много разпространен и често ходя при официалния вносител
- при изпреваране определено имам липса на коне, 2,5ТД не било
така но имало склонност да похарчва повечко
- бавни диферециали (или раздатка) и оттам много къси скорости и
ниска максимална на дълго- държи 120 но много по комфортно се
чувствам на 100-105
- не е с ЛСД отзад
Ако търсиш нещо от тази генерация пикапи то L200 определено е лидер,аз на това бих се метнал, но когато взимах моя ,пазара за пикапи беше доста ограничен,просто нямаше предлагане и за парите за които взех Форда можех да взема Л200 с 5-6 г по-старо,без никакви екстри и на незнайни километри.
В момента може би NAVARA е номер 1 и след нея слагам D-MAX.NAVARA-та имах възможност да я пробвам.....нямам думи:2,5 Common Rail ; 174 кс ; 403 Nm въртящ момент ; 6 скорости и т.нoffroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
Здрасти,
надявам се да не се изкажа прекалено пристрастно по темата само защото аз имам L200
6те се опитам да бъда обективен.
ако наистина ви трябва пикап - т.е. да носите.. според мен определено избора е това.. НО НЕ НОВИЯ ОТ 2006.
забелязва се тенденцията както някой беше споменал напоследък.. пикапите да се правят като джипове, двиповете като коли и т.н.
имам в предвид че новия наистина е мн красив и мн по-удобен и прочее вътре.. но какво става с частта pick-up?.. и големината на каросерията и товароподемността се намалят..
та.. моя е модел и производство 2005:
+голяма товароподемност.. 1200кг+ (скоро прекосиг БГ с 1200 кг мазилка и 3ма човека)
+идеално балансиран двигател - т.е. напълно достатъчен да върпа и по баири на 5та натоварен на макс, а и да е доста пъргав като е празен. (пък и е мн. добре обезшумен откъм купето)
+голям просвет и добри оффроуд възможност (4wd + rear FDL)
+ нисък разход за размерите си.. 10-11 средно. (ако го карам по-спокойно на дъгло може и да падне, но извън града си поддържам 120-130)
+глезотии като климатроници, подграващи еди-кво си, измиващи се еди-що си и пр.
-возията - то е ясно.. голяма товароподемност -> яки ресори отзад -> като е празен рипа като див кон(ама и правя обратен завой с повечко газ и въртене на гуми
)
-тесничко е на задната седалка (по отношение място за краката иначе на ширина е ок) . 3ма - за кратко
-слаба маневреност.. голям радиус на завой.
-в периода на гранцията яко дерат покрай задължителната смяна на консумативите във фирмения сервиз.
това е..за 1 година яка експлоатация - 60 000 км = 0 проблема
поздравиMitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар