Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Искам да си купя Унимог.
Свий
X
-
До: Искам да си купя Унимог.
Недей така де, ще вземеш да го откажеш.Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеОсвен това на дясната седалка може да се вози само пигмей. Или дребно дете.
Не знам за какво го искаш. По-голям мотор ще ти докара проблеми с трансмисията. И няма място. Дизеловите се познават по гърбицата на муцуната. И чарковете нататък са други.
За да можеш да влезеш с това в гората все едно трябва да му свалиш шприглите и да пуснеш стъклото. Тесен и висок - с будката хептен ще се обръща. И на спусканията, като всеки празен камион.
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Бе, Стефане, това /за дясната седалка/ го чувам от теб не за пръв път, ама ти сигурен ли си? Влизал съм в Унимог, и отдясно, и отляво, че съм го и карал и съм се возил, и не веднъж, и не един, по едно време аха-а и бях си купил, ама цената, пък и жената, бе дълга приказка. Във всеки случай, изобщо не съм на това мнение относно дясното място в кабината! Във всеки случай въобще не се различава от лявото!Последно редактирано от davc; 10-11-07, 23:06.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеНедей така де, ще вземеш да го откажеш.
Бих искал да чуя и твоето мнение? Йори, де си.LZ1VMH
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Идеята е глупава !!!Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнениеПодивял съм. Имам нужда някой да ми каже, че идеята е глупава.
Доволен ли си???
Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Имаш право на мнение.
В Бундесфера използват това място за полеви дранголник. А историята се смята за извращение. Ма те не разбират от унимози. Препоръчай им да опитат пак.
Хм. Ти колко обръщани Зила примерно си виждал? За цял живот. Щото Борето не живее все пак в швейцарско, пък е успял да види много такива обърнати, да?
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Аз доколкото съм чел, нормалната скорост на Унимог с по-голям двигател (240 к.с. ТД) е 120 км/ч. Което не е като някои расови екземпляри (като тлк 4.2 ТД или бензин, или патрул 4.2 бензин) но мисля, че е съвсем приемливо за експедиционна машина.Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеНе вярвам да тръгне със 130..
Тази машина не е проектирана за това. Силата, ясно й е другаде..Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
offtopic:
240к.с. си е прилично, но явно не е в този price tag, за който ние говорим тук. Иначе, да, съгласен съм, че е приличен за експедиции, но твърде специфични. Тоест с Унимог-а не бих обикалял наблизо (Албания, Турция и т.н.), по-скоро бих ходил към Русия, а за там така или иначе нещата са твърде различни.Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеАз доколкото съм чел, нормалната скорост на Унимог с по-голям двигател (240 к.с. ТД) е 120 км/ч. Което не е като някои расови екземпляри (като тлк 4.2 ТД или бензин, или патрул 4.2 бензин) но мисля, че е съвсем приемливо за експедиционна машина.Първоначално публикуван от YaroНе вярвам да тръгне със 130..
Тази машина не е проектирана за това. Силата, ясно й е другаде..
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Моето мнение ако те интересува е че идеяата ти за UNIMOG е добра обаче:
си потарси малко по нов U1000 и дизел по новите са малко по каси сътветно по леки.
Имам известен опит с UNIMOG мого добри машини за ускорение се справит перфекно за проходимос да не говорим ,а за диасната седалка даже е двоина и е 1+2 места.
На по старите деиствително е малко тияасно не само от дясно но и от ляво.
И друго да кажа по точно да напиша частите за UNIMOG са наи скапи от всички камьони на MERCEDES-BENZ.Никои да не се качва на камионите преди да са дошли ?
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Влади, машината е култова и има смисъл да бъде купена и запазена като такава. Използването и за експедиционен автомобил обаче е нерентабилно, скъпо и неудобно... Движи се навсякъде като камион със всички последствия от това най-леките от които са различния граничен режим и по-високите такси... Кабината му е далеч от ергономията която би ти позволила няколко последователни дни да преминаваш по ~500..800км... и след това да си толкова работоспособен колкото тези с 80-ките...
Въобще всяка машина със своите си предимства и недостатъци... За траял Унимога не става защото е зле на големите наклони... Добре върви в голяма кал... Унимога е добра машина за страни с големи сравнително равни пространства, много кал и коловози... и разбира се превозване на съответните товари по тези места... За други приложения съм силно скептичен...
А преработката на този Унимог към друг двигател ми се вижда още по-безсмислено и скъпо начинание...
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
В бундесфера не съм служил, съответно не съм бил жертва на тамошните извращения, и в полеви дранголник не съм бил /бундесферски/, изобщо: - не познавам нещата от кухнята! Карал съм Унимог тук, сигурно им махат приспособленията за извращение - знам ли!?
А какво общо имат обръщаните ЗИЛ-ове пък!!!Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеАз доколкото съм чел, нормалната скорост на Унимог с по-голям двигател (240 к.с. ТД) е 120 км/ч. Което не е като някои расови екземпляри (като тлк 4.2 ТД или бензин, или патрул 4.2 бензин) но мисля, че е съвсем приемливо за експедиционна машина.
Пределната скорост на МОГ с портали е около 90 до МАКС 100 км/ч проблема е заради прегряване на порталите.
Не забравяйте, че тази скорост е с гуми 39-41" с по-малки гуми забравете за над 60-70 км/ч
Нормална скорост 120 км/ч означава ли, че пределната е 130 примерно, ако е за новите МОГове ОК но за старите 303 или 404 НЕ СТАВА.
Правени са тестове(404) каране няколко часа с 90-100 км/ч без последствия но гумите са 42" което си значи пак около и под 90 км/ч с щатния размер...
Въобще МОГ и висока скорост са несъвместими неща, висок център на тежеста и голяма маса на МПСто...
Истината на МОГа е в клиренса, огромните гуми над 42-44" и супер ниските предавателни числа достигат до близо 1000(всичко заедно) + 3те блокажа + чупещата се конструкция, МОГ има уникално окачване с торсиони....
Поздрави,Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Прав си. Аз за U1000 говоря. Не знам какви са конструктивните разлики с 404Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
До: Искам да си купя Унимог.
Големият ми син е 2/ два / метра ...Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеБе, Стефане, това /за дясната седалка/ го чувам от теб не за пръв път, ама ти сигурен ли си? Влизал съм в Унимог, и отдясно, и отляво, че съм го и карал и съм се возил, и не веднъж, и не един, по едно време аха-а и бях си купил, ама цената, пък и жената, бе дълга приказка. Във всеки случай, изобщо не съм на това мнение относно дясното място в кабината! Във всеки случай въобще не се различава от лявото!
Той беше от дясната страна .Аз съм 1.87 м. От лявата страна .Спартански автомобил .И ТЕ ТАКА ...
.за един късен следобед ...300/триста/ километра .Шумен в кабината, ...но има ПАРНО .За лятото от кабината се сваля всичко...предно стъкло,брезент/гюрук/,врати. Остава гол . Можеш да го мокриш както искаш и бензиновия и дизеловия мотор никакъв проблем .ВСИЧКО Е ЗАЩИТЕНО ...УНИМОГ 404..На страничните наклони е страшно ...особено с фургон.
На бой отиват само старците!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар