Бих искал да чуя различни мнения по въпроса. Вече съм си намерил и конкретна машина.
Данни:
Дата на производство - октомври 1970 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 82 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Бордови
Брой места - 2
Товароносимост - 1000 кг.
Брой оси - 2
Пробег - 26000 км
Цвят - Зелен
Особености:
4x4
Теглич
Допълнителна информация:
UNIMOG 404S 1963г. Пълен оригинал. Технически изправен, регистриран в КАТ -категория В. Двигател 6 цилиндров-редови с мощност 82к. с. РЕДУКТОРНИ МОСТОВЕ-ПРЕДАВАТЕЛНО ЧИСЛО 7, 4\1. 4Х4 СКРИТИ КАРДАНИ, 6 Скорости-напред, 2 задни с РЕВЕРС. Камиона е с ръчна газ. Две понижаващи предавки, блокажи на диференциалите. Пружинно окачване и амортесьори BOGE. Реални километри. Фабрична защита и екранировка против потапяне във вода, с автоматични предпазители. Свалящ се бризент, откачащи се врати и обръщане на челното стъкло върху предния капак. В каросерията пейки за возене на хора, които се свалят. 20 цолови гуми. НЕВЕРОЯТНО ПРОХОДИМ! ! !
Данни:
Дата на производство - октомври 1970 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 82 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Бордови
Брой места - 2
Товароносимост - 1000 кг.
Брой оси - 2
Пробег - 26000 км
Цвят - Зелен
Особености:
4x4
Теглич
Допълнителна информация:
UNIMOG 404S 1963г. Пълен оригинал. Технически изправен, регистриран в КАТ -категория В. Двигател 6 цилиндров-редови с мощност 82к. с. РЕДУКТОРНИ МОСТОВЕ-ПРЕДАВАТЕЛНО ЧИСЛО 7, 4\1. 4Х4 СКРИТИ КАРДАНИ, 6 Скорости-напред, 2 задни с РЕВЕРС. Камиона е с ръчна газ. Две понижаващи предавки, блокажи на диференциалите. Пружинно окачване и амортесьори BOGE. Реални километри. Фабрична защита и екранировка против потапяне във вода, с автоматични предпазители. Свалящ се бризент, откачащи се врати и обръщане на челното стъкло върху предния капак. В каросерията пейки за возене на хора, които се свалят. 20 цолови гуми. НЕВЕРОЯТНО ПРОХОДИМ! ! !
Коментар