Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

    Ако има DPF,задължително по-дълго каране в градски режим,или поразпитай собственика как се регенерира.Ако не знае нищо,и ти каже ми то свети,аз я гася,бягай с 200 от колата.90% от собствениците не знаят какво е това,как се подържа,какво се прави когато светне лампата за почистване.
    Ако продължи да сгъва рамене,и колата не върви(240 к.с все пак) вървят без да се свалят предавки,просто набира-филтъра е запушен.Такъв не се чисти,сменява се с нов.Там цифрата е много солена.
    Огледай много внимателно този детайл.

    Нисан Патфайндер 2.5 ДЦИ 170 к.с дизел,до 160 км/ч не мога да го настигна с Астра J,131 к.с дизел 1.7 2013г няма и 70 000км. До 200 км/ч вървеше плътно зад мен.
    Това относно вървенето...А тук имаш още 70 к.с

    Коментар


    • #62
      От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
      Ако има DPF,задължително по-дълго каране в градски режим,или поразпитай собственика как се регенерира.Ако не знае нищо,и ти каже ми то свети,аз я гася,бягай с 200 от колата.90% от собствениците не знаят какво е това,как се подържа,какво се прави когато светне лампата за почистване.
      Ако продължи да сгъва рамене,и колата не върви(240 к.с все пак) вървят без да се свалят предавки,просто набира-филтъра е запушен.Такъв не се чисти,сменява се с нов.Там цифрата е много солена.
      Огледай много внимателно този детайл.
      Лека корекция - по-дълго каране в извънградски режим. А дали филтъра е за смяна или регенерация само по "вървенето" не се определя. Отделно има и добавки - конкретно има една, за да не правя реклама ще спомена само цената, струва 141лв за един резервоар, която върши добра работа при два флакона един след друг и в не малко случаи спасява филтъра. Има и едни машинки за почистване на филтри за сажди с разни химикали, но не във всеки сервиз се използват, най-малко в тоя на оторизирания вносител на дадена марка. Те нормално си гонят продажби на скъпи детайли. Производителите имат и програми за рециклирани филтри (и други неща) с връщане на стария, пак е някакъв вариант за постигане на по-приемлива цена, ако и да дават че изкарва по-малко от чисто нов.

      п.п. Най-ефективната регенерация е в движение, не че и на място с диагностичния уред няма ефект.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • #63
        От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

        При мен филтър няма как да се запуши
        Относно вървежа и макс. скорост, попрочетох разни тестове и немците точно затова критикуват - тромава АСК и осезаем шум от вятъра при скорости над 130...

        За сравнение Q7 3.0TDI със сходна форма и размери, със "само" 233кс ускорява до 100 за 9сек и макс скорост 220кмч... Вървежът не е само въпрос на к.с.
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #64
          От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

          Точно по вървенето се определя.Това с химикалите и чистетенето,досега не съм видял,чел да са решили проблема на някого.Имат много кратко действие.Стигнало ли е да запушване,няма оправяне.Когато се натовари двигателя на по-високи обороти,продължително време ако има проблем се вижда веднага.
          На Астрата беше чистен,киснат в такива химии,резултат 0.Като се натовари двигателя влиза в авариен режим.След 10 паления,грешката се изтрива автоматично.Щом колата се остави да престои няколко часа,си тръгва все едно нищо не се е случвало.В топлите дни го правеше този номер много често,сега не.Изтича и гаранцията след няколко месеца,лизингодателя вижда че е скъп ремонт,и само ме мотат по сервизите.Има прява връзка с вървенето.Ще ти прикача една снимка,да ме разбереш.
          Няма как да го сравняваш с Ауди,там двигателя е с две турбини.Върви много повече.
          Отиди и покарай още няколко такива модели,и виж при тях как е.
          Ако има разлика-проблеми в автомата,двг или филтъра.Като се елеминират едно по едно,ще се види какво му е.Ако му има нещо изобщо

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:download.jpg
Прегледи:1
Размер:6.3 КБ
ID:5683300

          Коментар


          • #65
            От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

            Абе хубаво ти беше харесала Тойотката 120-ка, хем по-високо, по-голямо, по-джип, добре върви и вози..вместо да се чудиш за какво е 240 коня Хюндая като не върви, а и извинявай- повече от 20 хиляди лева кола , уж височък клас СУВ , и да ти шуми в купето от вятъра при 130...разбирам да е 4-5 хиляди лева-майната му, ама 4-годишен "луксозен" СУВ
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #66
              От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение

              За сравнение Q7 3.0TDI със сходна форма и размери, със "само" 233кс ускорява до 100 за 9сек и макс скорост 220кмч... Вървежът не е само въпрос на к.с.
              Е аз по-напред какво казвах... м/у другото споменатия двигател на аудито тегли доста по-добре. А освен сходна форма и размери и теглото е по-голямо, ако не се лъжа.
              Последно редактирано от Самодържец; 26-09-15, 19:33.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • #67
                От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                Ако се намери читава 120,не бих се замислил изобщо.Но такива почват от 30 нагоре и за 10годишни.За тези пари не си заслужава,ама изобщо.

                Коментар


                • #68
                  От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                  Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                  Точно по вървенето се определя.Това с химикалите и чистетенето,досега не съм видял,чел да са решили проблема на някого.Имат много кратко действие.Стигнало ли е да запушване,няма оправяне.Когато се натовари двигателя на по-високи обороти,продължително време ако има проблем се вижда веднага.
                  На Астрата беше чистен,киснат в такива химии,резултат 0.Като се натовари двигателя влиза в авариен режим.След 10 паления,грешката се изтрива автоматично.Щом колата се остави да престои няколко часа,си тръгва все едно нищо не се е случвало.В топлите дни го правеше този номер много често,сега не.Изтича и гаранцията след няколко месеца,лизингодателя вижда че е скъп ремонт,и само ме мотат по сервизите.Има прява връзка с вървенето.Ще ти прикача една снимка,да ме разбереш.
                  Няма как да го сравняваш с Ауди,там двигателя е с две турбини.Върви много повече.
                  Отиди и покарай още няколко такива модели,и виж при тях как е.
                  Ако има разлика-проблеми в автомата,двг или филтъра.Като се елеминират едно по едно,ще се види какво му е.Ако му има нещо изобщо

                  [ATTACH=CONFIG]828403[/ATTACH]
                  Не, няма нужда от снимки и клипчета, разчитам на опита си. За да ме разбере по-точно и аз ще ти дам пример. Последният път за който се сещам за проблем с филтър беше на мерцедес. Чувал си за цените на филтрите там. Та колата не вървеше и имаше проблем с превключването на предавките. При диагностка с ктс-бош и аутоком стигнаха до извода, че филтъра е за смяна. Също не успяваха и да му стартират регенерацията. Аз обаче реших да го понапъна малко на дълго. Лсед известно време усетих, че колата върви малко по-добре и АСК се опитва да реди предавките по-адекватно. След тест и стартирана регенерация, но със стар-диагнозата,колата си тръгна нормално, проблема с предавките се коригира и се оказа, че филтъра не е запушен на повече от 60. Ще изкара още филтъра, и колата си върви нормално в момента. Имай предвид, че колата е на около 290 хил. км и това й е оригиналния филтър.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #69
                    От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                    Ясно е че има всякакви възможности.При мен за 10 000км се е включвала само веднъж регенерация,тези км са да кажем 50/50 градско.Колата се кара често на предела на възможностите,разбирай над 3000 об/м за дизел,и то с часове на извънградско.Не изпушва и при много натискане,нафтата само от ОМВ-евтина,скъпа каквато дойде.Това за "лошия" 1.7 дизел на Опел.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                      Ако се намери читава 120,не бих се замислил изобщо.Но такива почват от 30 нагоре и за 10годишни.За тези пари не си заслужава,ама изобщо.
                      Кой как прецени, ама хубавата стока си струва парите...има и едни загубени Секвои некакви...по 50000 им искат за 10-годишни..не е ги срам значи..
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #71
                        От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                        Хубава,колко да е хубава?10г 300 000км+,няма кола която да не е към края на ресурса си.Всеки си преценява,и сам си изкарва парите

                        Коментар


                        • #72
                          От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                          Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                          Хубава,колко да е хубава?10г 300 000км+,няма кола която да не е към края на ресурса си.Всеки си преценява,и сам си изкарва парите
                          А защо Живко струват толкова пари , след като са "към края на ресурса" ? Как не ги е отсял естествения отбор? Погледнал ли си в чуждите сайтове на колко километра са колите , които идват тук в Горубляне на 123 000 "Реални" и " Чисто нов, уникат " ?
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #73
                            От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                            Не оспорвам качествата и,ама да си взема кола за 30 000(най-малко),и да и треперя че от една дюза отива двигателя?А,не е като да нямат проблеми с тях.
                            Първите с 4 степенен автоматик?По това време има други с поне още по 2 скорости,и нагоре.
                            Малко става като фанатизъм,БМВ и Мерцедес.За мен това не е оправдана инвестиция,откъдето и да го погледна.
                            Няма как да ме убедиш,че една кола на 300 000+ км,е идеална.Умората на материалите важи и за Тойота.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                              Живи и здрави, всеки да си избира каквото му е на сърце. Успех !
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #75
                                От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                                Не оспорвам качествата и,ама да си взема кола за 30 000(най-малко),и да и треперя че от една дюза отива двигателя?А,не е като да нямат проблеми с тях.
                                Първите с 4 степенен автоматик?По това време има други с поне още по 2 скорости,и нагоре.
                                Малко става като фанатизъм,БМВ и Мерцедес.За мен това не е оправдана инвестиция,откъдето и да го погледна.
                                Няма как да ме убедиш,че една кола на 300 000+ км,е идеална.Умората на материалите важи и за Тойота.
                                Подкрепям напълно.
                                ТЛК 120 е един от най неоправданите за мен автомобили.
                                Не е най добър в нищо.
                                Ползва се предимно на асфалта където нито е най бърз, нито най комфортен и нито най икономичен в СУВ сегмента.
                                Някой ще каже да ама ставал за офроуд - аз лично съм виждал само един два леко понаправени за офроуд и то на снимка
                                Като прибавим и прекрасния дизел Д4Д 3.0 мотор не виждам с какво може да е по добър от конкуренцията.
                                Сравнявам го основно с МЛ и Х5.
                                Ще кажете да ама нямат рама и бавни.
                                Ще отговоря: да ама колко често се пускат бавните на ТЛК 120?
                                Ако се бъркам Моля собствениците на подобни да ме поправят.
                                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                                VW Golf VI variant
                                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X