Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

    Здравейте всички! Опитвам се да избера джип (това ще бъде първи за мен) и бих искал да помоля за съвет преди да взема окончателно решение. В общи линии ми трябва джип, който ще се използва и всекидневно за градска кола, но също по черни пътища по язовири и баири в сняг и кал. За момента не предвиждам истински тежки офф-роуд мероприятия, въпреки че ако разполагам с подходящо возило с удоволствие бих се включил в подобно преживяване. Също така ми трябва голямо купе за да мога да натоваря семейството (жената и децата), палатки и цялото къмпинг оборудване. Бюджетът ми е 30 000 лева макс като след доста четене свалих избора до два варианта - ТЛК - ето няколко линка към актуални обяви:

    &())(&(*%*$&#$#@*&_

    Паджерото е с около 8 000 лева по евтино, но доколкото разбирам харчи повече (по мои сметки при средно 15 000 км преход на година и средно 3/100 по-висок разход за паджерото тези 8000 лева се компенсират за 7 години). Бихте ли споделили вие какво мислите? Аз съм се спрял на ръчни скорости (просто ми доставя повече удоволствие при шофиране, но съм готов да чуя и аргументи за автоматични скорости. И още един въпрос относно пробега - до какви километри да гледам? Извинявам се за дългия пост и моля ако тази тема е дискутирана вече да посояите линк за да прочета повече по въпроса. Благодаря!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-02-14, 16:29. Причина: mobile.bg

  • #2
    От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

    Добре дошъл. Модератора ще ти изтрие линковете защото са недопустими.
    По темата има изписано много в раздел "Какъв джип да си купя". Естествено ще ти кажат, че Тойота е върха на хранителната верига, което си е и вярно. Но нещата не опират само до технически показатели, а и до емоция. Първо покарай и от двата модела на които си се спрял и вземи тази , която ти грабне сърцето с визия, комфорт и усещане.
    Тежък офроуд изисква по специална подготовка на автомобила и да прежалиш колата, за да я вкараш из драките и калните коловози. Вероятно не са много хората които го правят с ежедневния си автомобил. И не вярвам да го направиш, след като пресмяташ 3-те литра разход в повече. В офроуда измеренията са по различни.
    Моят съвет е да покараш и послушай сърцето си, каквото и да ти кажат страничните наблюдатели. В крайна сметка ти ще я гледаш тази джипка всеки ден и ще трябва да я караш.

    Коментар


    • #3
      От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

      Здравей! Благодаря за отговора. Не знаех, че е забранено да се слагат линкове, сори... А иначе си прав - една ли ще тръгна на тежък офроуд веднага - поне първо ще искам да се порадвам на придобивката Относно 3-те литра - мисля си, че по този начин подсъзнателно се опитвам да оправдая по-високата цена и да наклоня везните към ТЛК Поздрави!

      Коментар


      • #4
        От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

        Аз също не съм фен на автоматичните кутии, но специално за Land Cruiser-а мога да кажа че съединителя не е от най-леките...В случая бих предпочел автомат.За Mitsubishi-то нямам наблюдения.
        Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
        0887/осемпет 66 4осем

        Коментар


        • #5
          От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

          Ако става въпрос за автомобили с дизелови ДВГ, П4 е 200 кс, ТЛК 120 е 173. От там е обясним по високия разход на П4. Иначе и двата автомобила са с много близки като конструкция и горивна система ДВГ и няма причина за чуствителна разлика в разхода. Не знам как си мислите, че ще намерите лесно такъв джип с ръчна СК!?

          Сега погледнах техн. данни: смесен разход: П4 - 9,3; ТЛК120 - 9,0; Не знам къде сте видяли толкова висок разход на П4?
          Последно редактирано от Аndro 160; 07-02-14, 07:04.

          Коментар


          • #6
            От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

            Въпроса тук е излишен. Естествено ,че Ланд Круизер ... това е ултимата при новите СУВ. Да не говорим ,че в предавания като Топ Гиър стигнаха с такъв до северния полюс като двигател,електроника и др. не се предадоха. А на практика , двигателя на такава марка СУВ е безсмъртен. Тойотата с 2 ръце

            Коментар


            • #7
              От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

              Няма нищо безсмъртно. ТЛК гори по малко и има по голям ресурс от П, но и цената е по висока значително.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                Първоначално публикуван от svelinov Преглед на мнение
                ... Паджерото е с около 8 000 лева по евтино, но доколкото разбирам харчи повече (по мои сметки при средно 15 000 км преход на година и средно 3/100 по-висок разход за паджерото тези 8000 лева се компенсират за 7 години). Бихте ли споделили вие какво мислите? Аз съм се спрял на ръчни скорости (просто ми доставя повече удоволствие при шофиране, но съм готов да чуя и аргументи за автоматични скорости. И още един въпрос относно пробега - до какви километри да гледам? ...
                Всеки си знае собствените сметки и сам си решава дали му е изгодно да плати няколко хиляди в повече с мисълта да си избива по-високия първоначален разход с хипотетична икономия от гориво в продължение на известен брой години. Лично аз не бих направил избор само въз основа на малка разлика в очаквания разход на гориво. Що се отнася до избора ръчка или автомат - отново опираме най-вече до лични предпочитания от типа на "доставя ми повече удоволствие". В полза на ръчката, освен вече споменатото удоволствие, обикновено е и по-малкия разход на гориво. Автоматът обаче е доста по-удобен при много градско каране, а (в комбинация с автопилот) също и при продължително каране по магистрала.

                А по отношение на пробега за автомобили 2-а или 3-а ръка - предвид на широко разпространената практика за манипулиране на показанията (кой знае как повечето автомобили "нов внос" са около 120,000 км), това просто рядко може да бъде показател, който сериозно да се взима под внимание. Състоянието на конкретния екземпляр е много по-важно.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                  Първоначално публикуван от grand123 Преглед на мнение
                  Въпроса тук е излишен. Естествено ,че Ланд Круизер ... това е ултимата при новите СУВ. Да не говорим ,че в предавания като Топ Гиър стигнаха с такъв до северния полюс като двигател,електроника и др. не се предадоха. А на практика , двигателя на такава марка СУВ е безсмъртен. Тойотата с 2 ръце
                  Много полезна информация. Теза, подкрепена с факти, информация и споделен личен опит. Точно такива мнения правят този форум интересен и полезен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    ... Що се отнася до избора ръчка или автомат - отново опираме най-вече до лични предпочитания от типа на "доставя ми повече удоволствие". В полза на ръчката, освен вече споменатото удоволствие, обикновено е и по-малкия разход на гориво. ...
                    Не знам защо, но преди 7-8 г. като си търсех джипка прочетох за ТЛК 120, че с АСК има по-малък среден разход на дизелово гориво. Но не знам дали наистина е вярно.

                    Относно разхода всички автомобили в семейството ни и тези на приятели горят доста повече отколкото по ТТД.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                      TLC е по-добър за кални условия и евентуално ще има повече екстри, а след време като решиш да продаваш ще те зарадва с по-голяма остатъчна сума. Ти си преценяваш дали си струва заради това да платиш значително повече отколкото ще похарчиш покрай едно Паджеро. Паджерото се усеща леко по-обширно отвътре, шофьорското място доколко е по-комфортно е въпрос на лична преценка, също по-добро е за теглене, на каравана например, и се държи по-добре върху пясък, зависи къде къмпингувате. Колкото до навъртяните километри, смяташ ги да излизат към 15хил км на година, ако е значително повече ще очакваш да сменяш повече износени части.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                        Първоначално публикуван от grand123 Преглед на мнение
                        Въпроса тук е излишен. Естествено ,че Ланд Круизер ... това е ултимата при новите СУВ. Да не говорим ,че в предавания като Топ Гиър стигнаха с такъв до северния полюс като двигател,електроника и др. не се предадоха. А на практика , двигателя на такава марка СУВ е безсмъртен. Тойотата с 2 ръце
                        Само дето не е Ланд Круизер ами Хайлукс и само дето е много много леко модифициран до степен дето почти няма нищо оригинално.
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear:_Polar_Special
                        Land Rover Discovery II, V8 4.0
                        VW Golf VI variant
                        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тойота Land Cruiser ли мицубиши паджеро

                          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                          Само дето не е Ланд Круизер ами Хайлукс и само дето е много много леко модифициран до степен дето почти няма нищо оригинално.
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear:_Polar_Special
                          Да. Но това е показател. Електроника, Двигател ,окачване и всичко друго издържа. Дори в предишни епизоди се опитаха да унищожат буквално двигател на тойота и не успяха. Тойота Л.К. е оптималния СУВ към момента.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                            Тъкмо се канех да пусна подобна тема, но с впечатления от двата джипа тъй като по стечение на обстоятелствата в 10ина дена съм собственик и на двете обсъждани машини, а именно.

                            Toyota LC 120 4000кб/см бензин, автоматик най-високо ниво на оборудване


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1278851.JPG
Прегледи:1
Размер:544.2 КБ
ID:5563051

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4451021_1_b.jpg
Прегледи:2
Размер:372.1 КБ
ID:5563052

                            Pajero 3800 бензин, автоматик, и той най-високото ниво на оборудване


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2098937.JPG
Прегледи:1
Размер:405.4 КБ
ID:5563047

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2098945.JPG
Прегледи:1
Размер:386.0 КБ
ID:5563048

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2098947.JPG
Прегледи:1
Размер:307.1 КБ
ID:5563050

                            Чета горе постовете и никой не споменава конкретните разлики между двата автомобила които накланят везните ту към единия ту към другия.

                            Първо да почна с това че и двете коли са бензинови поради доста причини, честите оплаквания при ТЛК от дюзи, и по ниския разход на гориво след монтаж на ГИ. Паджерото с ръчна трансмисия страда от проблеми с маховика който е демферен и струва колкото малолитражна кола.

                            Окачването при ТЛК е независимо отпред и цял мост отзад, при паджерото и отзад е независимо което допринася за комфортното возене.
                            ТЛК е с рама и купе на тампони върху нея което я прави по-тежка от Паджерото което е с интегрирана рама в купето. И на двете машини двигателите са със сходни системи за променяне на газоразпределението според оборотите. За ТЛК VVTI за Пажеро MIVEC. Една от най-съществените разлики между двете машини е схемите на разпределение на въртящия момент. ТЛК е постоянно зацепено Full time или винаги е с отворени диференциали и предаване на движение на 4те колела, при нужда се блокира средния диф на раздатката. Тук Пажерото печели защото може да предава въртящ момент само на задния мост което за мем си е сериозен + в предвид на това че 4х4 се ползва по-малко от 10% при експлоатацията на такъв автомобил. Естествено Паджерото също може да мине в режим Full time (даже не нужно да се спира) и да се блокира и междинния диф. ТЛК имат система за асист при спускане, Паджеро няма. Пджерото има уникална озвучителна система с 12 говорителя, но пък приборите на таблото "седят" леко "несериозно", "детски" за такъв автомобил. ТЛК има доста по луксозно пробори, но пък навигацията е с отвратителна резолюция и няма DVD. Борд компютъра на Паджерото е с повече възможности, като добавим и HD от 30GB бие ТЛКто от всякъде.
                            От друга страна материалите ползвани за интериора на ТЛК са много по качествени от тези на Паджерото, то се усеща някак си пластмасово и се чува като такова, все нещо от някъде скърца или трака, докато в ТЛК се усеща някак си луксозно и тихо, самия салон е по-подреден и "мислен" и си личи че е скъп автомобил.

                            Според мен и двете коли са равностойни и ти трябва да избереш коя е твоята според горе изложените факти

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тойота Land Cruiser или Мицубиши Паджеро

                              хареса ми средния разход на Паджерото от снимката - 92.5л/100км
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X