Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За СУВ-овете и бавните предавки…

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

    Зависи на коя джипка. На повечето първа висока е около 2 или 3 бавна.
    Става въпрос за двойката зъбни колела а не за предавателно отношение.

    Коментар


    • #62
      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Става въпрос за двойката зъбни колела а не за предавателно отношение.
      И на камионите е така.

      Коментар


      • #63
        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

        Потвърждавам си мнението от пост №53 !!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #64
          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

          Точно! СУВ си е - нито е изявен оффроудър , нито е отявленият влекач.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #65
            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

            Ето една табличка за Субару Форестер с фабрично зададените по параметри гуми. Най-долния ред показва общия коефициент на редуциране/понижаване. Лявата половина на таблицата е за 'бързи', дясната за 'бавни'. Вижда се, че разликата на първа бавна, спрямо първа бърза е 21.1:14,6, което изобщо не е за пренебрегване.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Предавка,оборо&#10.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5490319 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New Picture1.jpg
Прегледи:1
Размер:87.1 КБ
ID:5490320
            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

            Коментар


            • #66
              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              А какъв е смисъла при джипките да става? 5та бавна ти е така или иначе някъде между 2ра и 3та бърза. Въобще от трета бавна на горе, за какво са ти бавни?
              Точно това имам впредвид от бавни да преминавам директно на бързи(както е при камионите или със сплитер или с чукване на лоста) без да се налага да спирам.
              Давам пример: Карам до пресечен терен на бавни(извън пътя винаги карам на бавни, независимо че съм автоматик), в един момент следва ревен участък от около 1км, който позволява развиване на по-викоки скорости, а аз излизам на равното на 4-та бавна с околко 40км/ч и това е максимума преди да почна да тормозя двг и тнт. Та, за да превключа на бързи, за да мога да развия по-висока скорост, трябва да спра(и същевременно убия скоросста) само за да превключа на бързи. Незнам дали се изказах правилно
              Последно редактирано от josecuervo; 05-06-13, 15:38.
              M57D30T1
              W450

              Коментар


              • #67
                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                Точно това имам впредвид от бавни да преминавам директно на бързи(както е при камионите или със сплитер или с чукване на лоста) без да се налага да спирам.
                Давам пример: Карам до пресечен терен на бавни(извън пътя винаги карам на бавни, независимо че съм автоматик), в един момент следва ревен участък от около 1км, който позволява развиване на по-викоки скорости, а аз излизам на равното на 4-та бавна с околко 40км/ч и това е максимума преди да почна да тормозя двг и тнт. Та, за да превключа на бързи, за да мога да развия по-висока скорост, трябва да спра(и същевременно убия скоросста) само за да превключа на бързи. Незнам дали се изказах правилно
                И какво ще стане ако спреш?
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #68
                  От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                  Нищо не ми става, но на разходка не ми се спира по N-пъти само за да превключвам...
                  M57D30T1
                  W450

                  Коментар


                  • #69
                    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                    Всъщност няма и никакъв проблем да превключваш без да спираш. Просто трябва да го умееш. Бързите и бавните са просто една несинхронизирана предавка. Междинна газ, точно ухо - превключват се всякак.

                    Коментар


                    • #70
                      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                      Пак си ПРЕпотвърждавам писаното в 53 пост и не мога да разбера защо все още изникват въпроси от рода на: " защо колата, която АЗ съм си избрал не може да прави неща, които ми се ще да прави?"
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #71
                        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                        Пак си ПРЕпотвърждавам писаното в 53 пост и не мога да разбера защо все още изникват въпроси от рода на: " защо колата, която АЗ съм си избрал не може да прави неща, които ми се ще да прави?"
                        Като ти гледам постовете си компетентен по всичко... За това "обичам" бг. форумите, заради всезнайковци като теб, а ако няма какво смислено да кажеш(демек да помогнеш), не е задължително да спамиш.
                        M57D30T1
                        W450

                        Коментар


                        • #72
                          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Всъщност няма и никакъв проблем да превключваш без да спираш. Просто трябва да го умееш. Бързите и бавните са просто една несинхронизирана предавка. Междинна газ, точно ухо - превключват се всякак.
                          Ясене, пробвал съм в движение и на Тойота-ата и на Паджеро(SuperSelect) нестава и не става. На Тойота-та по книжка дават да може да се превключват до 5ml/hrб, но ако не съм напълно спрял хърка и не влиза
                          П.С на МЛ-а също нестава ако не си напълно спрял
                          M57D30T1
                          W450

                          Коментар


                          • #73
                            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                            Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                            Като ти гледам постовете си компетентен по всичко... За това "обичам" бг. форумите, заради всезнайковци като теб, а ако няма какво смислено да кажеш(демек да помогнеш), не е задължително да спамиш.
                            Значи сега , чуй ме Хосе! Малоумие е да се пише и пита: " защо трябва да спирам, преди да превключа от бавни на бързи, след като нямам желание да го правя??". Малоумие е и това да си купиш СУВ, след което да си недоволен от възможностите на колата! А що се отнася до това, че не съм ти помогнал с нещо, то единственото което мога да направя е да се помъча да ти намеря координатите на конструкторския отдел на Тойота, та да ги питаш кой е тоя абдалин ,дето 92-ра година е направил тая Тойота, която требе да спира при превключване!
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #74
                              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                              Бавните на джиповете са в раздатката и докато се движиш всички железа до скоростите се въртят,затова неможеш да включиш в движение.

                              Коментар


                              • #75
                                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                                Значи сега Сонда/Зодна, ако ти се струва малоумен въпросът ми, може просто да го подминеш, не е нужно да си на всяка манджа меродия??? Само не разбрах къде точно съм писал че не съм доволен от колата/СУВ-ът който карам?? Всяка кола си има и + и -. Като пример ще ти дам, един "малолумен" според теб въпрос който витаеше из интернет пространството до скоро, а именно: "може ли тлк80 да се кара на бавни без блокиран междуосов диф?" А това ни вълнуваше една голяма част от собствениците на тлк80 в София. Какво би отговорил Ти: "Малоумие е да се пише и пита.... Тойота, та да ги питаш кой е тоя абдалин ,дето 92-ра година е направил тая Тойота....". Какво се оказва в последствие, че този проблем в блокирания диф се решава елементарно и повето хора които познавам с 80-ци са го направили. Така че по-лека с квалификациите кой въпрос е малоумен и кой не.
                                M57D30T1
                                W450

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X