Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Фиат 500 Абарт който дава 7.4 литра на 100 магистрала и е едни кила по- лек от Доджа.
    Четеш някъде по диагонал. Вдига 100 за 7,4 сек., а похарчва 8.5/5.4/6.5 l/100km urban/extra-urban/combined
    http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=246752
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

      Да,плащат ми по дьвка да ги плюя.

      Чета какво им пише на страницата в Щатите,че да не ровя в Италия с какви скорости идва и дали са различни от тия в Чикаго.А прочети колко му дават в Щатско или там кьдето ще се продава и Доджа и пак ми кажи точно по кой диагонал чета.

      Гугьл fiat abart 2013 mpg,дават му 32 мили на магистрала,диагонала си е баш хоризонтал.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #33
        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

        Съвсем сА УбъркАх. В неделя летя за "Източния бряг". Мислех да си наема "Шевролет Малибу" да пообикалям един месец с него - защото нали е сертифицирано от форума дърво, да няма опасност да се увлека да вдигна нЕк`ва скорост и да ме арестуват у Щатско. Сърцето ми обаче ме затегли към този "Дарт" Само, че малко тесничък ще ни дойде - 5 човека мислим да се возим...
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #34
          От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

          Шевролет Малибу наех преди 2 седмици. Карах го 300 километра. Като го сригаш върви повече от базовия Мустанг. Готина кожа по седалките. Мудна скоростна кутия /автоматик/. Кой да е Нисан, Киа или Тойота в същия клас са по добре.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #35
            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

            Приятелски сьвет - на западния бряг Додж Чарджьр го водят премиум,на Източния се води фул зайз,десетина кинта горница беше на компакт,багажник има,вьрви,не харчи като Форд и не включва като МалибИто.

            Ако ли не......пак си говорим след седмица,дрьвце си е и в това сам ще се убедиш.



            С брата пишем заедно.........Брат кьде си бе,че проверявам и не ми излизаш?
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #36
              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

              Чарджъра става! И брата явно се е опарил от на Малибуто замислената скоростна кутия. Отнема сума и време преди да свали предавка...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #37
                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                Брат по това спорехме и не вярват,че е дьрво.

                Бьрза проверка - Hertz компакт е 230.99 на седмица,фул е 240.99 и това от Маями до ЛА,като му сложиш на компакта 5 човека / без багаж,че няма място / и ще видиш едно харчене еле на магистрала,а за 10 кинта на камили ще слезете.

                Ти зи знаеш,аз така само за идейка и приятелски ти го казвам.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  БЕНЗИНОВА кола, която на 3-та от 80 или на 5-та от 110кмч да се "изстрелва" трябва да е или с компресор или поне V6 3000сс. Въпросният 2000сс 16..кс ги дава тези конски сили при 5-6 000об/мин на 3000 едва се събужда, а на 2500 още е дълбоко заспал...
                  Сравнението с коли отпреди 15-20 години е некоректно, защото първо теглото е съвсем друго, второ предавателните числа са доста по-дълги (с цел икономия)...
                  Никъде не съм споменал че критерия ми е – колата трябва да се изстрелва....
                  Обаче пък да се държи като 70 коня дизел модел 1986г ...
                  Съвсем субективно естествено ,все па кне съм машина но бая коли са ми минали през ръцете.... сръвнено със нещо от класа си - пасат,голф,с 1,8 или 2л, корола с 1,8л, БМВ Е 46 318, мерц 202 с 2 или 2,3 мотор, хундаи с 2 л – всес ръчни скорости и поне 5г по дърти от дарта .... е не са такива мъртъвци като това дето се води 160 коня а е чисто нова кола.
                  Относно разхода – тука наскоро почнаха дело срещу Хундаи щото в рекламите давали много нисък разход... ама американчетата мълчат и не тръбят за техните си а само за импортните –демек да подлеят вода на конкуренцията ...
                  В момента търкалям един Хундаи Елантра -2006 е но е на малко км ,почти нов е –мотор е 2л с ръчна кутия и го засичам вече за 4 ти път – 34 мили на галон прави , нищо чудно хундаи с 1,6 мотор да напрви 40 –както го дават по рекламата....да ама ги съдят

                  Коментар


                  • #39
                    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                    Не става ли все пак дума за предавателните числа на скоростната кутия ? Имам "Пасат Б3" 1991 г. 2,0 бензин - ако при 120 км./ч. включа на трета с наивната мисъл да ускоря - ще му изхвръкнат буталата през предния капак. Може би защото е комби и се е предвиждало да се товари с много багаж, но предавките му са много къси - първа на практика само ти губи времето да я включваш, на равно можеш да си потегляш спокойно на втора, на трета и четвърта бръмчи и отива над 4000 оборота при скорости над 50, а от 50 км./ч. до 180 км./ч. си става като автомат - само на 5-та и с педала на газта си правиш скорост каквато си искаш. Преди 10-на години ми бартеросаха вместо пари една "Вектра" 1997 г., 1,8 16 v. Тръгвам да я карам - ръчкам си скоростите между 2 и 3 хил. оборота - на пета пущината изобщо не ще да върви . Оплаквам се на предишния собственик, онзи ми вика "не знаеш как да я караш, не си имал толкова хубава кола досега". Качва се да ми прави "демо" как се вдигат 200 км./ч. - га-а-а-а-аз мръсно на първа , още по-мръсно на втора (колата вече с 60 км./ч.), на трета вече сме със 120, на пета наистина стигнахме 200 и онзи великодушно ме потупва: "научИ се да караш истински коли, мой човек" В зората на демокрацията познат с едно "ЕМ ПаЛър" също така - ръчка на по-ниска предавка да изпревари, оборотомерът - в червения сектор и инжекционът му явно предпазно изключва и онзи "ау-у-у, не е наред колата, глей как не ще да върви, спъва се нещо ?!".
                    Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 18-07-12, 10:18. Причина: Пасатът се води Б3, у нас му викат "двойка"
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                      не знам за Пасат 2, ама на пасат 5.5 ДИЗЕЛ на 3-та може да стигне 120км/ч
                      Бензиновото Санта Фе (V6 188кс) дето го продадох миналата есен на 2-ра правеше 80кмч без да влиза в "лютеницата" и мотора почти не се чуваше... Затова пък, ако искаш да изкачваш най-стръмните участъци по магистралите /със 700км ремарке/, трябва да си на 3-та ск. с 90-100кмч... или на 4-та със 120...

                      На Гранд Витарата от аватара веднъж карах по Цариградско с 80км/ч на 3-та скорост (3000/мин) за да изчисти ДПФ-а... За 4км се оправи. При максимални 4500/мин сметни колко км/ч стават
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #41
                        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        ... Бензиновото Санта Фе (V6 188кс) дето го продадох миналата есен на 2-ра правеше 80кмч без да влиза в "лютеницата" и мотора почти не се чуваше... Затова пък, ако искаш да изкачваш най-стръмните участъци по магистралите /със 700км ремарке/, трябва да си на 3-та ск. с 90-100кмч... или на 4-та със 120...
                        Ама V6, то мойто в подписа е с тристепенна реално кутия + една overdrive => сигурно и на първа може да вдигне 150 км./ч. без да се счупи. Един път излизах от черно, спускайки се от стръмен баир,сложил съм автомата на 1 и съм го забравил така, включвам се в движението на шосето и га-а-а-а-з... гледам оборотомерът нещо стремително отива към 5000 оборота... и се усещам че си карам на 1-ва. Бях вдигнал над 90... Въпросът е кола с италианско малолитражно моторче - те са майстори с "пръдня боя" да правят, друг въпрос е колко им е ресурсът на двигателите, дали просто не е до чалъм как да се кара - трябва ли да включваш по-долна предавка, за да ускориш или просто да ръчнеш повечко газ ?
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                          Ето на какво попаднах в нета.Ако не друго поражда доста размисли. Цитирам :

                          "Определиха кандидатите за отличието Най-добър автомобил на САЩ 12 юли 2012, 13:44 a+ a- a
                          Всяка година жури, съставено от 50 автомобилни експерти, избира най-добрия лек и голямогабаритен (бел. пр. – според американските критерии) автомобил на САЩ. Конкурсът се провежда в три етапа: в началото определят моделите, попадащи в дългата листа, после списъкът на претендентите за победата преминава в къса листа, а на финала журито избира победителите в отделните категории. За момента експертната комисия оповести резултатите от първия етап на надпреварата.

                          През тази година в дългата листа попаднаха 30 леки автомобила, от които мнозинството – 12 модела, японско производство, 10 американски, 5 немски и 3 корейски:

                          • Acura ILX
                          • BMW Серия 3 седан
                          • BMW Серия 6 Gran Coupe
                          • Cadillac ATS
                          • Cadillac XTS
                          • Chevrolet Malibu
                          • Chevrolet Spark
                          • Dodge Dart
                          • Ford Fusion
                          • Ford Focus Electric
                          • Honda Fit EV
                          • Hyundai Azera
                          • Hyundai Elantra GT
                          • KIA Cadenza
                          • Lexus ES
                          • Lexus GS
                          • Lincoln MKZ
                          • Mazda 6
                          • Mercedes-Benz SL Class
                          • Nissan Altima
                          • Nissan Sentra
                          • Porsche 911
                          • Porsche Boxster
                          • Scion FR-S
                          • SRT Viper
                          • Subaru BRZ
                          • Tesla Model S
                          • Toyota Avalon
                          • Toyota Yaris
                          • Toyota Prius C

                          Претендентите за отличието най-добър голямогабаритен автомобил на Америка са общо 15: 6 японски, 5 немски, 3 американски и 1 корейски:

                          • Acura RDX
                          • Audi allroad
                          • BMW X1
                          • Ford C-Max
                          • Ford Escape
                          • Hyundai Santa Fe
                          • Infiniti JX35
                          • Mazda CX5
                          • Mercedes-Benz GL
                          • Mercedes-Benz GLK
                          • Mercedes-Benz G
                          • Nissan Pathfinder
                          • Ram 1500
                          • Subaru SV
                          • Toyota RAV4 EV

                          Известно е, че през миналата година победител в конкурса на САЩ при леките стана Hyundai Elantra, а при големите - Range Rover Evoque."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                            И пак аз

                            Додж е темата,модела Дарт.Можем да я продьлжим Сапунерка ли е Американския автомобил ма пак ще я затворят за нула време.

                            Сухите цифри какво показват - Дарта е с мотора на Абарт който прави около 32-33 мили на галон магистрално и наема му на седмица ще е около 225 кинта,160 кончета и място за комплект клечки за голф.

                            Брат му Чарджьра е двойно и малко на кубатура,двойно и малко на коне,8 степенна кутия автомат и на магистрала му дават 31 мили,а 5 степенния автомат 27 мили на галон.Наема му е 240 кинта.

                            И понеже виждам Малибу в списька - на това му дават 30 на галон с 2.4 литров 4 цилиндров мотор,за скоростите никой нищо не казва.

                            Ако някой ми каже кьде е далаверата да си купуваш Додж Дарт с двоен ауспух и червени конци около скоростния лост с името Рали ще сьм на седмото небе.Да не говорим,че това е толкова Додж колкото аз сьм Китаец.


                            Списька горе няма да го коментирам,рамо до рамо са Рав 4, G class 500 / че другото е само 55 / , и X1 BMW.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Ако някой ми каже кьде е далаверата да си купуваш Додж Дарт с двоен ауспух и червени конци около скоростния лост с името Рали ще сьм на седмото небе.
                              Гъзарията топли, старо маркетингово правило.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                Ако някой ми каже кьде е далаверата да си купуваш Додж Дарт с двоен ауспух и червени конци около скоростния лост с името Рали ще сьм на седмото небе.Да не говорим,че това е толкова Додж колкото аз сьм Китаец.
                                Цената. Чарджъра е три пъти май по-скъп да си го купиш, не да го наемеш. Колко харчи е Божа работа - колкото му сипеш, всичкото със сигурност ще изхарчи. И не съм убеден, че е дърво - дадох пример как различни коли бЕгат на различни предавки. "Кик-даун" - да свалиш една или две предавки надолу на ръчна или автомат да си го направи сам, за да ускори колата - не става при всички двигатели. Някои колици бЕгат бърЖе на високите предавки, на трета и четвърта се мъчат, бръмчат и нищо не става. Защото бедните европейци с малките двигателчета са започнали да мислят и да правят 6-7-9 степенни кутии, пък чичо Хамерикан си бичи до последно на 3-4 -степенни.
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X