Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Гоблине ти що не спиш?...
    Вярно че при мен остават седем минути до единайсет сутринта, но как да заспя при положение че мога да черпя с пълни шепи информация от извора в София за това как се развиват нещата между Крайслер и Фиат в Щатите ??? Ти би ли пропуснал ???
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #62
      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

      Тц,аз дебна как Чарджьра уж бил тройно на цената на Дьртьо.Коч средна хубост над 30 бона трудно се намира,това да не е Вайпьр / няма да питам колко от тия си видял за последния месец,че пак ще затвориш темата/.

      Мерцедес не ги оправиха тия,но Ланча и Фиат или вадят кьсмет или икономиката и цената на бензина си казват думата + американското мислене за 5 годишния лизинг.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #63
        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

        Тригодишен, тригодишен Петгодишни са заемите.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #64
          От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

          Така де,тия с Рено на лизинг и виц имаше.

          5 годишен заем имах предвид.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #65
            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Не става ли все пак дума за предавателните числа на скоростната кутия ? Имам "Пасат Б3" 1991 г. 2,0 бензин - ако при 120 км./ч. включа на трета с наивната мисъл да ускоря - ще му изхвръкнат буталата през предния капак. Може би защото е комби и се е предвиждало да се товари с много багаж, но предавките му са много къси - първа на практика само ти губи времето да я включваш, на равно можеш да си потегляш спокойно на втора, на трета и четвърта бръмчи и отива над 4000 оборота при скорости над 50, а от 50 км./ч. до 180 км./ч. си става като автомат - само на 5-та и с педала на газта си правиш скорост каквато си искаш. Преди 10-на години ми бартеросаха вместо пари една "Вектра" 1997 г., 1,8 16 v. Тръгвам да я карам - ръчкам си скоростите между 2 и 3 хил. оборота - на пета пущината изобщо не ще да върви . Оплаквам се на предишния собственик, онзи ми вика "не знаеш как да я караш, не си имал толкова хубава кола досега". Качва се да ми прави "демо" как се вдигат 200 км./ч. - га-а-а-а-аз мръсно на първа , още по-мръсно на втора (колата вече с 60 км./ч.), на трета вече сме със 120, на пета наистина стигнахме 200 и онзи великодушно ме потупва: "научИ се да караш истински коли, мой човек" В зората на демокрацията познат с едно "ЕМ ПаЛър" също така - ръчка на по-ниска предавка да изпревари, оборотомерът - в червения сектор и инжекционът му явно предпазно изключва и онзи "ау-у-у, не е наред колата, глей как не ще да върви, спъва се нещо ?!".
            Недеи сравнява пасат 91г (демек модел198х) с кола 2012която е и чисто нова.Опела пък си е ГМ –последния немски Опел правен от немците е 80година,след това пак немци гиправят но по концепции от централата тука.
            Като добавим че колите в БГ са в мнозинството си от бракуваните а и в БГ бензина само името му е бензин – сравнението е някакси неуместно.
            Аз сравнявам коли дето съм карал в немско ,и те са почти нови,бензина е истински и т.н .
            Също така определението ти – кола с ит. малолитражно моторче... е как 2 литра мотор с декларирана мощност 160 коня е малолитражка?
            То тука в америката е така – за малолитражка нарочват всико дет не е 6цилиндъра... но и н наи босия в европа е ясно че това е далече от истината .

            Само за инфо - на 70 мили (113Км) Дарта върви с 3000 на 5та,в червеното влиза на 6500.....нататък всеки детo малко знае за коли му е ясно....

            Коментар


            • #66
              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

              Вие убихте всичко детско у мен!
              След разбиването на американската ми мечта - Мустанг, сега посягате и към Додж Чарджър!

              Но пък иначе, като се замисля, ми става едно хубаво от това, че можеби не съм сбъркал, със залитането ми по японките!
              Щото и моят двулитров, 128-коньов, 3-степенен автоматик, + оувърдрайв + локъп, поддържа 70 м/ч с 3000 об/мин., и червеното му е към 6000 оборота! И при това упражнение гори няма и 10/100 км.
              Последно редактирано от krasi-mir; 18-07-12, 17:59.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #67
                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                ...последния немски Опел правен от немците е 80година,след това пак немци гиправят но по концепции от централата тука...
                Прощавай, ти решаваш как ще се излагаш след дълбоко вътрешните информации които изнасяш тук, но по-голяма глупост не бях чел. Единствената концепция на "централата" в САЩ що се отнася до Опел е да сложат надпис "Сатурн" на астрата, когато все още имаше Сатурн, и да сложат решетка и надпис Бюик Ригъл на Инсигниата която се продава в мрежата на Бюик. Бах тая централа, бах тез гении дизайнери, дето от 80та година правят концепции, пък ония 7000 души в конструкторското бюро в Рюселхайм не са и чували за тях.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #68
                  От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                  Krastio-mir чакай бе! Чарджара става! Е, не е като истински Чарджар от преди години, ама в сравнение с останали "икони" на американското автомобилостроене, става.Много готина тема- 3 годишни лизинги, 5 годишни заеми, дълги скорости, къси предавки... 5 литра V8 атмосверен, плащаш кеш, слагаш отзад 275/40/18, пускаш обогрева на задната седалка, затваряш втатата с вакум и се хилиш на навалицата. Ако го даватена жена си, моля обяснете и да не подлага тезата "биеш Мустанги всякакви" на практически тестове по светофарите...Снимката с Алфата обаче е върха. Да взема да се прежаля ли...?
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #69
                    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                    Снимката с Алфата обаче е върха. Да взема да се прежаля ли...?
                    Тая е по-пичеловяща



                    И ко ся - ква мериканска кола да си купя ако се прежаля пък аз?
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #70
                      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                      Недеи сравнява пасат 91г (демек модел198х) с кола 2012която е и чисто нова.Опела пък си е ГМ –последния немски Опел правен от немците е 80година,след това пак немци гиправят но по концепции от централата тука.
                      Като добавим че колите в БГ са в мнозинството си от бракуваните а и в БГ бензина само името му е бензин – сравнението е някакси неуместно.
                      Аз сравнявам коли дето съм карал в немско ,и те са почти нови,бензина е истински и т.н .
                      Също така определението ти – кола с ит. малолитражно моторче... е как 2 литра мотор с декларирана мощност 160 коня е малолитражка?
                      То тука в америката е така – за малолитражка нарочват всико дет не е 6цилиндъра... но и н наи босия в европа е ясно че това е далече от истината .

                      Само за инфо - на 70 мили (113Км) Дарта върви с 3000 на 5та,в червеното влиза на 6500.....нататък всеки детo малко знае за коли му е ясно....
                      Не могат късите скорости на "Пасата" и дългите на "Вектрата" да се обясняват с това, че колите са "бракувани" и бензинът в БГ е лош. Разни коли, разни кутии, кой както решил да я направи. "Вектрата", прочее, си беше купувана от тукашния уж-дилър "Булвария" и беше на 5 години когато я придобих. Само, че още карам "Пасата", а от нея се отървах скоропостижно Като се е движил този на пета "Дарт" със 113 км. на 3000 оборота при червено от 6500 нагоре, за чий... го ръчкаш на трета и искаш да ти ускори от нея , а той "бръмчи и не ускорява" ? Шеста нямаше ли ? Да не е бил нещо "неразработен" ? Сега, да не прозвучи, че твърдя, че не можеш да караш , нямам такива помисли, ама нещо там из Щатите да не сте позабравили ръчните скорости покрай повсеместните автоматици, а
                      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                      Например карам на 80 км в час и ръгам 3 та и газ до дупка..... нищо не става... карам на 113 (70мили в час ) на 5та и натискам педала на газта пак до дупка....пак нищо не става в смисъл тя ръмжи ама само това,нищо друго.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                        Tyrtey- от американците Rubicon...
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #72
                          От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                          Гоблине, нямах предвид финансовата част, а омешаните модели. От към финанси, Фиат си е огромна корпорация и сигурно може да си позволи да налее едни милиарди в Крайслер. Предвид че в Европа не им спори много много, може пък да направят пробив във Щатите чрез Крайслер. За Фиат 500 - това е един "култов", "дизайнески" модел, по подобие на Мини и Смарт. (е, не знам доколко е култов за американците де ) Неговите продажби не може да са критерий (според мен) и са по-скоро въпрос на мода (и маркетинг). Италианците са силни в дизайна и когато решат да правят "дизайнерски" автомобили им се получава. Виж, ако пробият в САЩ с Панда или Пунто, тогава ще ги призная. Аз лично съм им набрал от Ланча, тъй като съсипаха марката и всички нови Ланчии са пребрандирани американски модели (Тема - 300С, Флавия - Крайслер 200 и т.н.).

                          Бенцбос, ако си в София и имаш време, обади се за по бира, ще се радвам да се запознаем

                          Коментар


                          • #73
                            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                            Омешаните модели са манна небесна за Крайслер, понеже в Щатите единствените им модели които се продават читаво бяха и са 300С (който си беше някакво мерцедесово шаси, новия не го знам какъв е), и Вояджър (който сега е с някакво друго име). Това за марката Крайслер де, не за компанията Крайслер.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #74
                              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Омешаните модели са манна небесна за Крайслер, понеже в Щатите единствените им модели които се продават читаво бяха и са 300С (който си беше някакво мерцедесово шаси, новия не го знам какъв е)
                              E-класа от 2003-та W211. И още си е. И не е редно да пуснеш нов модел 2011г базиран на платформа от 2003-та. И да му сложиш дизел на VM!!! (става въпрос за Ланча, не за Крайслер). Както и да е, да си се оправят, проблема си е техен. Отклоняваме се от темата, но като съм започнал... Във Великобритания Ланча ще се продава под бранда Крайслер - Крайслер Ипсилон, Крайслер Делта (!!!). Голяма глупост в очите на всички фенове, но може пък да успее, знам ли. /за незапознатите - Ланча имат сериозен фал в Англия през 80-те и от тогава не присъстват на този пазар/

                              Коментар


                              • #75
                                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                                Изборът е в общи линии или нещо с етикет Ланча, или без Ланча. Те са си мъртвец от изчезването на ръбестата Делта насам. Имаха добри опити, но здравината им изяде главата. Отдавна.
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X