Колата е на няма и 1000 мили... по точно няколко коли имах на разоложение – 2 литра мотор –няма турбо и с ръчна кутия.
For the Dodge Dart Rallye, choose from the standard 2.0L 16-valve Tigershark™ engine (160 hp & 148 lb-ft of torque), or the available 1.4L 16-valve Intercooled MultiAir Turbo engine (160 hp & 184 lb-ft of torque).
На които му се чете повече какво има в тая кола ето
http://www.dodge.com/en/2013/dart/
ръчках SE и Rally – моторите са еднакви –разликата е в екстрите.
Та верно е че това е някаква Алфа Ромео Жулиета (на базата на нея е правено ) ама пък чак такова дърво не съм очаквал да е.
Както виждате пише че мотора е 160 коня ...да ама колата се държи като все едно половината коне са забегнали а колата е чисто нова - ускорението е като на Мерц 124 200 дизел.
Например карам на 80 км в час и ръгам 3 та и газ до дупка..... нищо не става... карам на 113 (70мили в час ) на 5та и натискам педала на газта пак до дупка....пак нищо не става в смисъл тя ръмжи ама само това,нищо друго.
Аспуха на SE еединичен и не рамжи толкова но на Rally то е двоен –все едно е 6так или 8к мотора и съответно нещо са го пипнали да ръмжи- но както казах това е само локумен ефект ...
Возията е като за таква кола- доста твърдо и дървено ама това си е по подразбиране за тоя клас .
Вътре има 1 кило копченца и менюта и дисплеи и т.н особено пък на тая рали модела ....да кажа че това също е нормално тука за Америката – както се казава луд на шаренко се радва та и им ги правят като коледна елхичка да светят и мигат.
И като заключение ...е тука интересно писание - http://www.dodge.com/en/2013/dart/rallye/ ...бахти ,ще се скъсам от смях ...
looks like science fiction. drives like dodge.
Моята интерпретация – изглежда гот ама ви си знаите че е дръвце....тука в америката доджа има репутация на бракма или поне една от бракмите.
For the Dodge Dart Rallye, choose from the standard 2.0L 16-valve Tigershark™ engine (160 hp & 148 lb-ft of torque), or the available 1.4L 16-valve Intercooled MultiAir Turbo engine (160 hp & 184 lb-ft of torque).
На които му се чете повече какво има в тая кола ето
http://www.dodge.com/en/2013/dart/
ръчках SE и Rally – моторите са еднакви –разликата е в екстрите.
Та верно е че това е някаква Алфа Ромео Жулиета (на базата на нея е правено ) ама пък чак такова дърво не съм очаквал да е.
Както виждате пише че мотора е 160 коня ...да ама колата се държи като все едно половината коне са забегнали а колата е чисто нова - ускорението е като на Мерц 124 200 дизел.
Например карам на 80 км в час и ръгам 3 та и газ до дупка..... нищо не става... карам на 113 (70мили в час ) на 5та и натискам педала на газта пак до дупка....пак нищо не става в смисъл тя ръмжи ама само това,нищо друго.
Аспуха на SE еединичен и не рамжи толкова но на Rally то е двоен –все едно е 6так или 8к мотора и съответно нещо са го пипнали да ръмжи- но както казах това е само локумен ефект ...
Возията е като за таква кола- доста твърдо и дървено ама това си е по подразбиране за тоя клас .
Вътре има 1 кило копченца и менюта и дисплеи и т.н особено пък на тая рали модела ....да кажа че това също е нормално тука за Америката – както се казава луд на шаренко се радва та и им ги правят като коледна елхичка да светят и мигат.
И като заключение ...е тука интересно писание - http://www.dodge.com/en/2013/dart/rallye/ ...бахти ,ще се скъсам от смях ...
looks like science fiction. drives like dodge.
Моята интерпретация – изглежда гот ама ви си знаите че е дръвце....тука в америката доджа има репутация на бракма или поне една от бракмите.
Коментар