Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг: за и против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чип тунинг: за и против

    Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
    Аз пък имам сериозни наблюдения ,че това е точно така !!!

    п.п И защо ,ако първия "мапер" се е справил добре ,ще ходим при втори и т.н?

    Задаваш отговори, но както и да е...
    Маперите не правят изключение от останалите хора, и също като тях, са различни. Всеки с неговите си концепции, знания и опит. Съвсем
    не е задължително, първият на който си попаднал, да е правилният. Съответно, и при тях се отива, като при другите майстори - защото са ногу печени, естествено, препоръчани от някого. Е, дали хвалебствените оди са били с покритие или без, се разбира впоследствие.

    При клиентите пък, апетитът идва с яденето. И още куп други подобни в тоя дух...

    По другия въпрос - и аз имам наблюдения по темата. Ако това за което говориш е вярно, е прецедент, и може да е дело само на някой прохождащ или любител.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: Чип тунинг: за и против

      Говорим за едно също .

      Колко мапери имат необходимата техника и софтуер струваща хиляди левове ?
      Просто се питам ,колко от тези (повечето младежи) ,които отиват да направят тунинг на колата си струваща в повечето случаи 3-4к лева им се дават 7-800 лева да стане всичко като хората ? -От първия път.

      И естествено отиват при някой ,който го прави това упражнение за 200 лева с кабел от Илиенци (маде ин китай) и после олеле мале . И тези вторите ги наричат "мапери" "тунинг майстори" и всякакви такива по форумите .
      Та ,затова, казвам ,че повечето са с тия ефтините кабелчета гледали по някои клип в нета ,направили няколко опита по собствените си коли и вече са готови да ровят на хората по колите .Естествено срещу пари.
      Напред и нагоре
      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
      0886769809-Юлиян
      kiko00@abv.bg

      Коментар


      • От: Чип тунинг: за и против

        Т'ва че за 200лв не става най-доброто, не значи, че нищо не става въобще. За тия пари са готовите програми, и ако е само софтеурно, разликата в резултата няма да оправдае разликата в цената до 700-800лв.
        Икономия от тунинга се измерва трудно, щото зависи от много фактори, а и никой не я мери. Но такава все пак има - може да се види при камионите с еднакви мотори с различна мощност. При определени условия по- мощните са по-икономични, а като цяло при всякакви други условия са поне на нивото на по-слабия вариант.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Чип тунинг: за и против

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          ...Но такава все пак има - може да се види при камионите с еднакви мотори с различна мощност. При определени условия по- мощните са по-икономични, а като цяло при всякакви други условия са поне на нивото на по-слабия вариант.
          Това с еднаквите двигатели и различната мощност е доста интересна тема...
          Далече съм от мисълта че няма и такива, но колкото пъти съм се зачитал по-подробно, все се е оказвало, че еднаквите двигатели имат по някой различен чарк. Като параметри и като партномер. С което спират да са еднакви...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • От: Чип тунинг: за и против

            По принцип си прав - само разпределителния вал да се смени примерно , и двигателят е друг. Но има и подходящи за сравнение мотори и резултатите най-често потвърждават теорията. Ама там условията позволяват сравнения - определен товар(поне максималния), определена максимална скорост, по едни и същи достатъчно дълги маршрути... А и малкия процент икономия вече е по-значително количество, пък и отнесено към голям пробег, разликата е осезаема.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Чип тунинг: за и против

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              Т'ва че за 200лв не става най-доброто, не значи, че нищо не става въобще. За тия пари са готовите програми, и ако е само софтеурно, разликата в резултата няма да оправдае разликата в цената до 700-800лв..
              Не съм казал ,че не става въпроса е какъв компромис си готов да понесеш ,и колко пари да отделиш после за ремонт !!!
              Готовите програми от нета е най-глупавата постъпка ,която човек може да направи спрямо автомобила си !!!
              И да при човек ,които знае какво прави има необходимата техника, включително и дино-стенд ,ще останеш очарован какво може да се постигне с автомибила ,та дори и само софтуерно .Няма да ти се налага да ходиш при няколко мапера за до-настройване и тем подобни.
              Напред и нагоре
              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
              0886769809-Юлиян
              kiko00@abv.bg

              Коментар


              • От: Чип тунинг: за и против

                Колата няма да си строшиш, ако отидеш при майстор, при който много други са били и не са си строшили колите. Просто плащаш готови настройки, които не са най-добрите за твоята кола, но са достатъчно безопасни. На стенда е най-доброто, така е, но за там си трябва определена нагласа и мерак на клиента. Т.е цялостното състояние и поддръжка на колата са по-добри, и естествено резултатите са по-добри, особено като и се понапъне малко повече без страх че ще се строши... Но за всичко това се отива на съвсем други пари и съвсем други хора.
                За повечето, чисто потребителски ориентирани хора, тунинга за 200лв си е оправдан особено и за по-евтините автомобили. Целта му е просто по-приятно шофиране, не е за "състезания". Такива хора не ходят за донастройки.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Чип тунинг: за и против

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Колата няма да си строшиш, ако отидеш при майстор, при който много други са били и не са си строшили колите. Просто плащаш готови настройки, които не са най-добрите за твоята кола, но са достатъчно безопасни. На стенда е най-доброто, така е, но за там си трябва определена нагласа и мерак на клиента. Т.е цялостното състояние и поддръжка на колата са по-добри, и естествено резултатите са по-добри, особено като и се понапъне малко повече без страх че ще се строши... Но за всичко това се отива на съвсем други пари и съвсем други хора.
                  За повечето, чисто потребителски ориентирани хора, тунинга за 200лв си е оправдан особено и за по-евтините автомобили. Целта му е просто по-приятно шофиране, не е за "състезания". Такива хора не ходят за донастройки.
                  Колега в спор не ми се влиза ,всеки да си прави каквото ще с колата . Явно си доста запознат с материята щом си сигурен ,че готовите настройки са безопасни . Интересно ми е на, колко от твоите автомобили си сложил такива настъройки ?
                  Напред и нагоре
                  Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                  0886769809-Юлиян
                  kiko00@abv.bg

                  Коментар


                  • От: Чип тунинг: за и против

                    Безопасни е относително понятие и зависи най-вече от състоянието на конкретния двигател. Хората, които продават готови чипове за 200лв, направиха големи печалби от голям оборот, щото не трошаха колите на хората. Бангия в незнайно състояние и на стенд да я правиш, пак може да си замине, дори и по време на настройките.
                    Готовите програми за да не трошат не гонят върхови резултати, а просто някакви, които повечето автомобили да понесат. Сам каза, че под определен ценови клас е нормално да не се влагат много пари и за чип. В общия случай, разликата не е даже двойна, а цената е три-четири пъти по-висока. При положение, че не си състезател и не събираш пари по дърветата, втория вариант не е оправдан.
                    На мои коли съм ползвал и съм доволен. А и много хора си ползват и са доволни.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Чип тунинг: за и против

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Това с еднаквите двигатели и различната мощност е доста интересна тема...
                      Далече съм от мисълта че няма и такива, но колкото пъти съм се зачитал по-подробно, все се е оказвало, че еднаквите двигатели имат по някой различен чарк. Като параметри и като партномер. С което спират да са еднакви...
                      Всъщност има доволно количество абсолютно еднакви двигатели, които просто за определен пазар са спънати, например за да им е по-нисък данъка, или нещо от сорта. Че даже и компютрите им са еднакви, с изключение на някои и друг байт по маповете или ограничителите.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Чип тунинг: за и против

                        Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                        Не съм казал ,че не става въпроса е какъв компромис си готов да понесеш ,и колко пари да отделиш после за ремонт !!!
                        Готовите програми от нета е най-глупавата постъпка ,която човек може да направи спрямо автомобила си !!!
                        И да при човек ,които знае какво прави има необходимата техника, включително и дино-стенд ,ще останеш очарован какво може да се постигне с автомибила ,та дори и само софтуерно .Няма да ти се налага да ходиш при няколко мапера за до-настройване и тем подобни.
                        Няма нищо лошо с готовите чипове. Както каза и Цецо, при тях не се гонят максимални резултати, отделно, ако са правени както трябва, някога са минали през дино. На друг автомобил...

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Всъщност има доволно количество абсолютно еднакви двигатели, които просто за определен пазар са спънати, например за да им е по-нисък данъка, или нещо от сорта. Че даже и компютрите им са еднакви, с изключение на някои и друг байт по маповете или ограничителите.
                        С примери ако може, с примери. Че по мои наблюдения, като ги спъват, не забравят да им сложат инжектори с по-малък дебит, по-скромна турбинка, да им вдигнат малко и степента на сгъстяване и разни други дреболии.
                        Да не говорим, че процесът като че ли е е обратен - да ги "засилват"...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: Чип тунинг: за и против

                          Аз съм ЗА 8 и определено има голям ефект,ако е направено като хората! Имам VW Caddy 105hp и след чипа стана 144,8к.с. и 339,74 N-M ,а като диманика е невероятна. Разлизлика в разхода ... немога да кажа,че е фрапантна но определено е надолу
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X