Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг: за и против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Чип тунинг: за и против

    Дават 152 коньеве и 307нм гарантирани....,и аз не знам ама ако верно е така е привлекателно...
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #92
      От: Чип тунинг: за и против

      Не знам с кои си говорил, ма тия дават повече.

      200393.pdf

      Пише и какво пипат, ма като гледам е същото дето ти казах и по-рано

      ПП Всъщност попорчетох - Просто удължават времето за впръскване - т.е. повече нафта. Не пипат аванса.
      Последно редактирано от turtey; 09-04-15, 22:00.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #93
        От: Чип тунинг: за и против

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Не знам с кои си говорил, ма тия дават повече.

        [ATTACH]791713[/ATTACH]

        Пише и какво пипат, ма като гледам е същото дето ти казах и по-рано

        ПП Всъщност попорчетох - Просто удължават времето за впръскване - т.е. повече нафта. Не пипат аванса.
        Това ще да е някакво по-специално австрийско творение, като гледам ти дават възможност да работи машината в два режима -Original power и тунингован режим . Аз говорих с ето тези момци http://www.pstuning.net/pb_nissan , http://www.pstuning.net/power-box, нямат го наличен, чака се десетина дни и има двугодишна гаранция. Твърдят, че спада извънградския разход, поради подаването на по-малко газ. Чиповете за комънрейл-моторите са на по-ниска цена, отколкото пауърбоксовете за турбодизелите.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #94
          От: Чип тунинг: за и против

          След като "пауърбокса" или каквото е, увеличава цикловата порция, логично е за същото "вървене" да се подава по-малко газ. Вследствие на което, цикловата порция остава същата...
          Апропо, двигателите комън-рейл са и турбо-дизелови...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #95
            От: Чип тунинг: за и против

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Апропо, двигателите комън-рейл са и турбо-дизелови...
            Апропо, имам предвид обикновен /конвенционален/ дизел с турбонадув, което струва ми се го разбираш..апропо..
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #96
              От: Чип тунинг: за и против

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Апропо, имам предвид обикновен /конвенционален/ дизел с турбонадув, което струва ми се го разбираш..апропо..
              Я, ясновидец. Би ли споделил какво друго разбирам, че може да съм пропуснал или да съм забравил нещо?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #97
                От: Чип тунинг: за и против

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Я, ясновидец. Би ли споделил какво друго разбирам, че може да съм пропуснал или да съм забравил нещо?
                Ицо, ако нямаш какво полезно да напишеш в темата , айде навий пълен лев...
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #98
                  От: Чип тунинг: за и против

                  Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                  Ицо, ако нямаш какво полезно да напишеш в темата , айде навий пълен лев...
                  Написал съм де. Писанията за намаляване на разхода заради подаването на по-малко газ са технически неиздържани и повече приличат на приказки под шипковия храст или ЕЖК...
                  Същото важи и за разделяне на двигателите на комън-рейл и турбо-дизелови.
                  Сега става ли ясно или трябва още по-подробно обяснение?

                  И друго извън темата - има ли причина да отговаряш на мнение с техническа насоченост с лични закачки? Или викаш, все с нещо трябва да се участва. Като не може с технически аргументи, поне с лични закачки... Ако е за спорта, и аз бих могъл да се закачам, ама се въздържам...

                  И ако обичаш, спести си инструкциите за леФ и десен, червена светлина, зелена светлина. Но, ако все пак, някой ден, се зачудя накъде да тръгна обещавам да звънна първо на теб!
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #99
                    От: Чип тунинг: за и против

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Написал съм де. Писанията за намаляване на разхода заради подаването на по-малко газ са технически неиздържани и повече приличат на приказки под шипковия храст или ЕЖК...
                    И да, и не. Най-екологичния режим при дизелов двигател по отнопение на отделянето на сажди, не съвпада с най-икономичния. Най-ефективния режим пък е съвсем друга бира и пак няма много общо с екологията по съвсем всички параметри. Та, като нищо можеш да си спестиш някоя стотинка на бензиностанция, в следствие на тунинг. Сега, че с много от тия неща се спекулира, преувеличавайки ги, е повече от ясно. Но факта си е сакт.

                    И като следствие като нищо при еднакъв вървеж на един и същ двигател преди и след тунинга, можеш да имаш различен разход. Относно количеството - ако впръскваш различно количество, трябва да го впръскаш и при различно време, тоест да пипнеш и аванса. Иначе рискуваш част от него да не е впръскано в няй-пододящия момент и да няма най-добрия ефект.

                    Обикновен пауър бокс при такъв мотор в общия случай лъже компютъра че е влязъл повече въздух. От това се променя и количеството, и момента на впръскване, във всички режими. Картинката много бързо се изяснява като видиш параметрите в реално време на един и същ двигател зимата и лятото, дори без да му е слаган никакъв туниХ.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Чип тунинг: за и против

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Написал съм де. Писанията за намаляване на разхода заради подаването на по-малко газ са технически неиздържани и повече приличат на приказки под шипковия храст или ЕЖК...
                      Същото важи и за разделяне на двигателите на комън-рейл и турбо-дизелови.
                      Сега става ли ясно или трябва още по-подробно обяснение?

                      И друго извън темата - има ли причина да отговаряш на мнение с техническа насоченост с лични закачки? Или викаш, все с нещо трябва да се участва. Като не може с технически аргументи, поне с лични закачки... Ако е за спорта, и аз бих могъл да се закачам, ама се въздържам...

                      И ако обичаш, спести си инструкциите за леФ и десен, червена светлина, зелена светлина. Но, ако все пак, някой ден, се зачудя накъде да тръгна обещавам да звънна първо на теб!
                      Ицо..струва ми се , че още повече са правиш, че не разбираш написаното от мен относно разделянето на моторите на такива , които са комънрейл и обикновени турбодизели. Аз много добре знам какво е едното и какво е другото и не съм се допитвал до теб с разяснителна цел !!

                      Икономия на гориво не твърдя, че би имало..твърдението е от компанията-инсталатор на въпросната апаратура !

                      Не ми е приятно да общувам с теб и ако обичаш се съобрази с този факт !

                      Толкова по този въпрос, че оспамихме темата !
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • От: Чип тунинг: за и против

                        Логиката за свалянето на разхода е че като колата е по-мощна натискаш по-малко педала е харчи по-малко. Това не е непостижимо. Реално обаче конете си искат зоб и така и разход
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Чип тунинг: за и против

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Логиката за свалянето на разхода е че като колата е по-мощна натискаш по-малко педала е харчи по-малко. Това не е непостижимо. Реално обаче конете си искат зоб и така и разход
                          Да Петраки, така е, говорим за извънградски разход. Като карах на Мариян GRAND HO- то от Швейцария до тук даде 11/100 разход, ама ми се схвана крака щото газ подавам с малкия пръст . От друга страна тествачите на мотор на годината фордовия екобууст 1000 кубика го бяха докарали до 16 извънградски разход..щото си неще и трябва да намааш цялата газ та да тръгне...
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • От: Чип тунинг: за и против

                            Да. Но Патрула, нищо че е с по-добра аеродинамика от Г-то си е като кашон, та няква икономия едва ли ще има реална. РД28 може да поеме доста над 150 кс та скачай спокойно ако търсиш мощност. Разхода няма да падне, даже напротив.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Чип тунинг: за и против

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Разхода няма да падне, даже напротив.
                              То това е ясно , здраве да е, нафтата нема да свърши на тоя свят .
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: Чип тунинг: за и против

                                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                                ...Не ми е приятно да общувам с теб...
                                Изненадващо се оказа че чувствата са взаимни...

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Логиката за свалянето на разхода е че като колата е по-мощна натискаш по-малко педала е харчи по-малко. Това не е непостижимо. Реално обаче конете си искат зоб и така и разход
                                Така де. Точно тук е и подводния камък - натискаш по-малко педала за газта, но реално за същия режим на движение е необходима същата енергия, която се получава от сходно количество гориво. Това за един и същ двигател.
                                От примера изключвам безкрайно маломощните двигатели които при по-динамично шофиране могат да изненадат с доста висок разход. При тях, повишаването на мощността може да се отрази благоприятно на разхода на гориво.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X