Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг: за и против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Чип тунинг: за и против

    Ясене Ясене пак бързаш да даваш отговори без да си имал реален опит с такива "жаджи"
    Сега конкретно, първо много е важно тунинга да е софтуерен а не така наречения "power box" при който резултатите не са добри. препрограмирането на софтуера в компа на автомобила може да промени всички параметри и на двг. като по този начин повишава въртящия момент и мощността, но за сметка на ресурса на мотора. Производителя се е презаписал и с капацитет от страна на двигателя като не го е "изцедил" умишлено. Нищо не пречи да изкараш още 15-20% от това което той може и да му скъсиш живота от 800 000км. на 600 000км. И да има чувствителна разлика в разхода на гориво, наблюдавам един и същ ефект и в трите коли на които сме направили "чип". Когато ги карам аз разхода е същия преди чипосването, само дето скоростта с която се движа е доста по-голяма а ускорението е несравнимо със заводските настройки, а когато жената кара имаме икономия от преди чипосването в градски условия от около 1,5-2л. Така че, с две ръце за новия софтуер в компа на колата но в никакъв случай power box. Колите които сме чипосали и караме всекидневно са Rexton 2,7XDI / Patrol 3.0 TD / Citroen Jupmer 2,2 HDi /

    Коментар


    • #17
      От: Чип тунинг: за и против

      Дизеловия двигател може всякак да се чипоса, ама зависи от мотора. Комън рейл дизелите са песен в това отношение.
      Тва с падането на разхода е малко как да кажа
      Получава се повече от връщането на газта след чипа, отколкото "оптимизирано изгаряне"

      На бензиновите намаляването на разхода води до трошене на мотора - това при натоварените високообортни мотори, дето за капак трябва да влязат в еко норми и разчитат на качествен бензин.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Чип тунинг: за и против

        Ъ? Кога пък се осведоми за моя опит? Но за power-box имаме пълно съгласие - особено, ако се оставят ръчички и при монтажа.

        Коментар


        • #19
          От: Чип тунинг: за и против

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Тва с падането на разхода е малко как да кажа
          Получава се повече от връщането на газта след чипа, отколкото "оптимизирано изгаряне"
          Точно казано!

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ъ? Кога пък се осведоми за моя опит? Но за power-box имаме пълно съгласие - особено, ако се оставят ръчички и при монтажа.
          Може и да греша, но моля те поправи ме. Колко чипосани дизели имаш минали през ръцете ти. Информация от втора ръка от сорта "един приятел каза" не признавам.

          Коментар


          • #20
            От: Чип тунинг: за и против

            Леле!! Взех да се замислям! Решил съм да сменям колата и да сложа чип, та гледам да открия почти всичко - за - и - против - чиповете , но малко се стреснах от това,което чета! А някой може ли да каже нещо за Power Box на Steinbauer? И там ли са само резистори за 10 ст.(това за пауер боксовете го пишеше в някаква друга тема-сега немога да го намеря)? Цената му за моя избор на кола е 1600лв.!!!
            Благодаря на отговорилите!
            Б. Бонев
            0осем88две6шест71три

            Коментар


            • #21
              От: Чип тунинг: за и против

              Ето - открих -- kiki.t
              Старши участник
              | ПП || +ПЛ |


              Регистрация
              Jul 2006
              Място
              София
              Публикации
              2,445
              Точки (при гласуване)
              11
              До: ЧИП ТУНИНГ
              Ето как изглежда в общи линии софта за ремапване на ECU(в случая ecm titanium на фирмата alientech)Цена-2300 евро+допълнително за ъпдейти

              http://tuning-equipment.co.uk/ecm2001graph3d.jpg

              А ето и примерен интерфеис(флашър за EDC16 в случая)


              http://www.szhtech.com/manage/images/2007811232316.jpg

              И на последно място, с така наречните пауър бокс не се занимавайте.Това най-често е един резистор вързан към някой от датчиците на двигателя и подаващ грешен сигнал към блока за управление.Ако някой много държи да сложи такова нещо, да ми пише.Ще му кажа къде да си върже резистора на съответния автомобил(ако е възможно) и цялата работа ще му струва колкото струва резистора(между 5 и 10 стотинки)
              Абе нещо не се спавих с цитата,ама това е!
              Б. Бонев
              0осем88две6шест71три

              Коментар


              • #22
                От: Чип тунинг: за и против

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                Колко чипосани дизели
                3 броя за съживяване след чип-тунинг. При мен лесни неща не идват, аз не съм монтьор.

                Коментар


                • #23
                  От: Чип тунинг: за и против

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Ясене Ясене пак бързаш да даваш отговори без да си имал реален опит с такива "жаджи"
                  Сега конкретно, първо много е важно тунинга да е софтуерен а не така наречения "power box" при който резултатите не са добри. препрограмирането на софтуера в компа на автомобила може да промени всички параметри и на двг. като по този начин повишава въртящия момент и мощността, но за сметка на ресурса на мотора. Производителя се е презаписал и с капацитет от страна на двигателя като не го е "изцедил" умишлено. Нищо не пречи да изкараш още 15-20% от това което той може и да му скъсиш живота от 800 000км. на 600 000км. И да има чувствителна разлика в разхода на гориво, наблюдавам един и същ ефект и в трите коли на които сме направили "чип". Когато ги карам аз разхода е същия преди чипосването, само дето скоростта с която се движа е доста по-голяма а ускорението е несравнимо със заводските настройки, а когато жената кара имаме икономия от преди чипосването в градски условия от около 1,5-2л. Така че, с две ръце за новия софтуер в компа на колата но в никакъв случай power box. Колите които сме чипосали и караме всекидневно са Rexton 2,7XDI / Patrol 3.0 TD / Citroen Jupmer 2,2 HDi /
                  Къде си правили тунинга и на каква цена ?
                  Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                  :D

                  Коментар


                  • #24
                    От: Чип тунинг: за и против

                    Съвсем информативно - хората измислящи и конструиращи двигатели не са малограмотни идиоти, а точно наопаки - като знания и опит не можем да "им стъпим и на кутрето"... Та, забравете за тия локуми как двигателят имал резерви и т.н. Някога може и така да е било. При съвременните, забравете, особено вгражданите в масовите автомобили.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Чип тунинг: за и против

                      Първоначално публикуван от borkobo Преглед на мнение
                      Цената
                      Цената не е в резистора, новия чип или кабела за записване на софтуер. Те са на практика без пари и достъпни за всеки. Акъла който седи зад тях струва едни пари.

                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Чип тунинг: за и против

                        Да,верно е! Ама 700 евро срещу ей тези - http://racechip.de/ - ?!
                        Б. Бонев
                        0осем88две6шест71три

                        Коментар


                        • #27
                          От: Чип тунинг: за и против

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          3 броя за съживяване след чип-тунинг. При мен лесни неща не идват, аз не съм монтьор.
                          Дай по-конкретно както в горните ти постове, какви са колите, колко си ги карал и какви дефекти са дали?

                          Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
                          Къде си правили тунинга и на каква цена ?
                          В Бургас, цената зависи от модела и по конкретно от двигателя.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Чип тунинг: за и против

                            Не 3, а 4, като си спомням, + още един, за който не си признаха, но flyback не се сещам от какво друго ще изгори.

                            Печелиш служебно. Не съм карал такива коли, аз и изобщо съм скаран с дизела. Само съм ремонтирал пострадали компютри.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Чип тунинг: за и против

                              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                              Дай по-конкретно както в горните ти постове, какви са колите, колко си ги карал и какви дефекти са дали?



                              В Бургас, цената зависи от модела и по конкретно от двигателя.
                              Става въпрос за Исузу D MAX 3 л CDI 163 hp 120kW
                              Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                              :D

                              Коментар


                              • #30
                                От: Чип тунинг: за и против

                                Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                                та и аз да кажа квото знам.чипа представлява запаметени карти на горивни смеси при определени обороти от които се влияе и въртящия момен.
                                пример:даден модел кола която се предлага с един и същ мотор на различни континенти чиповете на 99% са различни(поради различните стандарти на дадените държави)
                                в този ред на мисли аз несмятам че само с чип колата ще има по-кратък живот,защото разликата няма да е фрапираща а всеки двигател е констуиран да издържа на поголямо натоварване от заводското(един вид застраховка или гаранция от и на производителя)
                                ако говорим вече за подмяна и на други елементи това вече си е друга тема
                                Точно така, производителите първо, че в тези години които живеем от 1 и същи двигател вадят няколко различни мощности като разликите понякога са и в големи граници и то само на софтуерно ниво, а и 2-ро ако автомобила не е предназначен за спортен си има доволно ресурс, така че бодвай платката или сменяй софтуера и това е. Само ти остава да намериш качествената услуга, според мен вече "ЗА" или "ПРОТИВ" не подлежи на обсъждане. А важно е и ДВГ как е гледан досега.

                                Първоначално публикуван от borkobo Преглед на мнение
                                Леле!! Взех да се замислям! Решил съм да сменям колата и да сложа чип, та гледам да открия почти всичко - за - и - против - чиповете , но малко се стреснах от това,което чета! А някой може ли да каже нещо за Power Box на Steinbauer? И там ли са само резистори за 10 ст.(това за пауер боксовете го пишеше в някаква друга тема-сега немога да го намеря)? Цената му за моя избор на кола е 1600лв.!!!
                                Благодаря на отговорилите!
                                Пауър бокс-а го забравяй, това е непрепоръчителният вариант, а Щайнбауер е австрийска фирма с доволно качество, която дори предлага и вдигане на мощността при автобуси и камиони, но според мен ще е по-скъпа от някои наши и пак качествени. Пак те призовавам да чипосваш и да споделиш после 1-ви впечатления . Успех с избора!
                                Vorsprung durch technik - Напредък, чрез техника
                                MAN, Mercedes-Benz & AUDI uber alles

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X