От: Чип тунинг: за и против
Ясене Ясене пак бързаш да даваш отговори без да си имал реален опит с такива "жаджи"
Сега конкретно, първо много е важно тунинга да е софтуерен а не така наречения "power box" при който резултатите не са добри. препрограмирането на софтуера в компа на автомобила може да промени всички параметри и на двг. като по този начин повишава въртящия момент и мощността, но за сметка на ресурса на мотора. Производителя се е презаписал и с капацитет от страна на двигателя като не го е "изцедил" умишлено. Нищо не пречи да изкараш още 15-20% от това което той може и да му скъсиш живота от 800 000км. на 600 000км. И да има чувствителна разлика в разхода на гориво, наблюдавам един и същ ефект и в трите коли на които сме направили "чип". Когато ги карам аз разхода е същия преди чипосването, само дето скоростта с която се движа е доста по-голяма а ускорението е несравнимо със заводските настройки, а когато жената кара имаме икономия от преди чипосването в градски условия от около 1,5-2л. Така че, с две ръце за новия софтуер в компа на колата но в никакъв случай power box. Колите които сме чипосали и караме всекидневно са Rexton 2,7XDI / Patrol 3.0 TD / Citroen Jupmer 2,2 HDi /
Ясене Ясене пак бързаш да даваш отговори без да си имал реален опит с такива "жаджи"
Сега конкретно, първо много е важно тунинга да е софтуерен а не така наречения "power box" при който резултатите не са добри. препрограмирането на софтуера в компа на автомобила може да промени всички параметри и на двг. като по този начин повишава въртящия момент и мощността, но за сметка на ресурса на мотора. Производителя се е презаписал и с капацитет от страна на двигателя като не го е "изцедил" умишлено. Нищо не пречи да изкараш още 15-20% от това което той може и да му скъсиш живота от 800 000км. на 600 000км. И да има чувствителна разлика в разхода на гориво, наблюдавам един и същ ефект и в трите коли на които сме направили "чип". Когато ги карам аз разхода е същия преди чипосването, само дето скоростта с която се движа е доста по-голяма а ускорението е несравнимо със заводските настройки, а когато жената кара имаме икономия от преди чипосването в градски условия от около 1,5-2л. Така че, с две ръце за новия софтуер в компа на колата но в никакъв случай power box. Колите които сме чипосали и караме всекидневно са Rexton 2,7XDI / Patrol 3.0 TD / Citroen Jupmer 2,2 HDi /



. Успех с избора!
Коментар