Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Dacia Duster или Skoda Yeti

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Dacia Duster или Skoda Yeti

    Колега аз си купих дъстер преди около месец и сум много доволен.

    Коментар


    • #47
      От: Dacia Duster или Skoda Yeti

      Не знам за тия дачии на по 100 000 км, но аз доскоро имах Шкода Октавия 1,9 ТДИ 1999г и я продадох на 650 000 км, карана е като чужда и смея да твърдя че е страхотен автомобил.
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • #48
        От: Dacia Duster или Skoda Yeti

        това ТДИ на октавията няма нищо общо с тези след 2001 година,освен името.


        Поздрави

        Коментар


        • #49
          От: Dacia Duster или Skoda Yeti

          Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
          това ТДИ на октавията няма нищо общо с тези след 2001 година,освен името.


          Поздрави
          То е ясно че няма нищо общо , все пак са минали 13-14 год год. ...но би ли се обосновал с факти?...Сега все пак е 2011 год. Извинявай.С какво сега (2011г.) ... 1,5 DCI мотора на Рено е по добър спрямо 2,0 ТDI-CR na VAG.Извинявай , но...На база какъв опит говориш против двигателя на VAG 2.0 TDI-CR...Всяко мнение би ми било само от полза, няма начин да не зачета и твоето , стига да е компетентно.Защото в една друга тема си писал "Разберете няма лош двигател всичко е подръжка.Мърлячите всичко чупят......."

          Ама и аз как почнах да защитавам нероден Петко...
          Последно редактирано от tiramisu; 06-03-11, 21:09.
          „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

          Коментар


          • #50
            От: Dacia Duster или Skoda Yeti

            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
            Да и за 5 месеца с цена на половина като нови
            Ако ти ми покажеш такива автомобили , на 5 месеца с цена на половина от нови , няма значение от коя марка са , и с какъв мотор....аз ще ги купувам в брой , колкото и да са....
            „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

            Коментар


            • #51
              От: Dacia Duster или Skoda Yeti

              Колега,от около година карам Октавия Скаут 4X4 2.0TDI PD 140к.с.,което е абсолютно същото и като техника и като интериор като Йети.Двигателя при теб е комън рейл,което е предимство-работи брилянтно,като бензинов,а моя-като тракторов.Обаче е като чук,като му натиснеш газта.Минал съм окло 24х.км. и нямам никакви забележки.Интериора е отличен(само на Ауди Q5 ми харесва повече),а при теб има и екстра с 3 отделни седалки отзад.За задвижването 4Х4 нямам никакви забележки-перфектно е и без никакви бутони-виж тестовете,които съм правил тук:
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=90702&page=2
              Ако ще караш основно по пътища-твърдо за Шкода-имам 3-Фелиция,Фабия и сега Октавия.Ако искаш да правиш по-смели забежки извън пътя-Дъстър-гледах го наживо как върви след нас(бяхме с Паджеро) и чак не повярвах,че мина откъдето и ние.Дъстъра е с по висок клирънс и е по пригоден за такива изпълнения.
              Каквато и да вземеш-задължително с ESP и с възможност за изключване на тракшън контрола!Върши перфектна работа на трудни терени-хваща буксуващото колело и все едно си с блокажи в мостовете -пробвано!
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #52
                От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                Аз клоня към yeti, защото е и един от най-бързите по параметри подобни сувове, но този издигнат сенник на предното табло изключително много ме нерви.
                На вас не ви ли пречи?
                Мото братство Хищници

                Коментар


                • #53
                  От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                  Аз съм го карал само 15 мин максимум , и бях обхванат по-скоро от еуорията и кефа.Не ми е направило впечатление.
                  „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                  Коментар


                  • #54
                    От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                    За тези помпа-дюза двигателите:
                    пукат пуловете на главите,вакум помпата играе и роля на подкачваща помпа и като минат определени километри заминават,марката е LUK,четири отделни дюзи с цена над 1000 лв втора ръка,и което е по интересно БОШ нямат стенд да ги ремонтират след като са калибровани заводски,с две думи счупили се,нова,главите,нафтовите помпи са проблемни и др.С две думи сбъркани двигатели,първите ТДИ са железни,за тях нищо лошо,но от там на татък не струват.
                    В нета има доста изписано.
                    Колега имаше служебен пасат 2.0 ТДИ,и се оплакваше от него от глави,през няколко хиляди,консуматив,и горел доста масло.
                    За колите на половин цена,ми виж голф 5,именно с този 2.0 двг,има ги за под 13 000 лв.
                    Голф 4 с 1.9 ПД станаха на цени като голф 4 с старите ТДИ,с няколко години разлика и др.
                    Зощо ли замениха толкова бързо полотата и голфовете за по малко от една година с нови модели,именни с комън рейл технологията,а не останаха на ПД,нали са много добри.....

                    Поздрави

                    Коментар


                    • #55
                      От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                      Каза на 5 месеца-на половин цена...такива няма.
                      Имам Пежо 1,6 HDI , 110 коня , дюзата му струва 900 лв. А на 2.0 TDI-PD нова(а не втора употреба) струва 1 200 лв. Стенд има.Както казваш-в нета има доста описано.Влизах и в шкода форума , как пък няма една спукана глава.И все пак , аз те питах с какво 1,5 CDI е по-добър от 2.0 TDI-CR.Обърни внимание-става въпрос за комън реил.И коя марка си държи цената според теб?
                      „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                      Коментар


                      • #56
                        От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                        Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                        За тези помпа-дюза двигателите:
                        пукат пуловете на главите,вакум помпата играе и роля на подкачваща помпа и като минат определени километри заминават,марката е LUK,четири отделни дюзи с цена над 1000 лв втора ръка,и което е по интересно БОШ нямат стенд да ги ремонтират след като са калибровани заводски,с две думи счупили се,нова,главите,нафтовите помпи са проблемни и др.С две думи сбъркани двигатели,първите ТДИ са железни,за тях нищо лошо,но от там на татък не струват.
                        В нета има доста изписано.
                        Колега имаше служебен пасат 2.0 ТДИ,и се оплакваше от него от глави,през няколко хиляди,консуматив,и горел доста масло.
                        За колите на половин цена,ми виж голф 5,именно с този 2.0 двг,има ги за под 13 000 лв.
                        Голф 4 с 1.9 ПД станаха на цени като голф 4 с старите ТДИ,с няколко години разлика и др.
                        Зощо ли замениха толкова бързо полотата и голфовете за по малко от една година с нови модели,именни с комън рейл технологията,а не останаха на ПД,нали са много добри.....

                        Поздрави
                        Нищо верно няма в това дето си написал, нямат пулове а хидравлични повдигачи, аз до сега спукан не съм видял.Инжекторите се тестват на стенд и ремонтират и калиброват без проблем.Иначе в момента се намират чисто нови за около 250е.Тандем помпата се ремонтира, а за каква нафтова друга помпа говориш си нямам на идея....
                        На комън рейлите инжекторите въобще на са по-евтини, а се повреждат по-често...
                        Последно редактирано от kiki.t; 12-03-11, 11:51.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #57
                          От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          ...Особено пък ПД са най-големият гаф на ФВ в последните години,изключвам електрическата система на първия Touareg. А за качеството и старите лаври е повече от ясно. Много ми е интересно... Хем човек,който работи в едно от най-големите списания-AutoBild (което аз лично НЕ харесвам,поради прекомерната си тенденциозност за оплюване на всичко чуждоземско) ви каза,че ФВ са си наистина зле,хем продължавате по същия начин. Голф 2 беше здрав,абсолютно съм съгласен. Тройката също горе-долу. Оттам нататък не съм видял нещо с подобно качество от тази марка. Но то не е само при тях де,всички си развалиха качеството.
                          А, те в някой от броевете на Автобилд твърдяха че Кайен турбо бил дизелов... И далеч не им е единствената издънка, но не им водя статистика, а и вече рядко чета въпросното списание заради неудовлетворителнорто качество на публикуваните материали. Да не се предоверяваме на всички глупости изписани в пресата...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Особено пък ПД са най-големият гаф на ФВ в последните години,изключвам електрическата система на първия Touareg. А за качеството и старите лаври е повече от ясно. Много ми е интересно... Хем човек,който работи в едно от най-големите списания-AutoBild (което аз лично НЕ харесвам,поради прекомерната си тенденциозност за оплюване на всичко чуждоземско) ви каза,че ФВ са си наистина зле,хем продължавате по същия начин. Голф 2 беше здрав,абсолютно съм съгласен. Тройката също горе-долу. Оттам нататък не съм видял нещо с подобно качество от тази марка. Но то не е само при тях де,всички си развалиха качеството.
                            Избягвайте да пишете глупости.Като "първата система" на Туарега е "електрическа", другите какви са ?? Сигурно пневматични...
                            Въобще даваш ли си представа за това дето пишеш.....От такива мнения олеква форума.Тройката била здрава, не-двойката и четворката са здравите голфове.
                            Последно редактирано от kiki.t; 12-03-11, 16:13.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #59
                              От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                              На Пасат с 2.0 ТДИ-ПД купен чисто нов и потдържан в оторизирания сервиз за Варна -в промеждутъка между 90 000 и 126 000км. изплющяха и четирите дюзи-факт.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Dacia Duster или Skoda Yeti

                                Първоначално публикуван от petkof Преглед на мнение
                                На Пасат с 2.0 ТДИ-ПД купен чисто нов и потдържан в оторизирания сервиз за Варна -в промеждутъка между 90 000 и 126 000км. изплющяха и четирите дюзи-факт.
                                Няма марка при коята да няма единични случаи , за подобни неща.Но една птичка пролет не прави, и не трябва да се правят генерални заключения.На рено 1,5 DCI дюзите бяха сменени на 35 000 , гаранционно.Тойота D4-D със сменен двигател.Всеки знае някакъв случай.
                                „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X