Първоначално публикуван от superMAX
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сув 2006-2010
Свий
X
-
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
Пред Сузуки, бих вземал ЦРВ,Териоса няма части а и са скъпи ако има ......Пинин-а с този ГДИ мотор трябва да е нов, за да го караш дълго време безпроблемно, на първо място е дросела, след това е помпата за високо налягане,след това проблеми с прегледа,защото има два основни и два преходни режима.....иначе има Пинин с обикновен МПИ мотор, само че няма супер селект раздатка и т.н......Оутлендъра е ок, но ако е американския с 3.0 л. В6 мотор 234 коня.....
Коментар
-
Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
А какво ви е мнението за хибридния аутлендер? Освен че са скъпи и редки....
Коментар
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
Най честия проблем е,че късат единия тампон на задния диф, който е комбиниран с ел. мотора - вероятно от силния въртящ момент ,който създава ел. мотора ......Батерията му е крайно недостатъчна, но те и при другите хибриди е така, минава около 40 км. само на ток ( и то тези, на които имат опция за тази функция )....друго не съм забелязвал като проблеми ,иначе обслужването е нормално ,с нормални цени.В темата питаха за СУВ от 2006-2010 година, а хибрида е доста по нов....
Та значи по темата за СУВ за мен фаворит остава пини с мпи мотора .
Коментар
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
....В темата питаха за СУВ от 2006-2010 година, а хибрида е доста по нов....В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
Известно време се заглеждах по холандските аутоскаут и мобиле, щото синът ми живее там. Направи ми впечатления брутално ниската цена на PHEV-Аутлендърите, на фона на другите цени. Защо така?
Коментар
-
Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнениеБлагодаря колега!
Та значи по темата за СУВ за мен фаворит остава пини с мпи мотора .) и то е по скоро джип ,отколкото СУВ ориентирано ......
Коментар
-
Я че нещо се сетих по темата, пък тука има всякакви хора.
Доколко са реалистични теориите че всичко под евро 6 няма да го пускат в центъра? За голямото село става въпрос, нали.Последно редактирано от turtey; 09-01-22, 18:06.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Cecoa1, комента беше за търтьо, който скочи в еврокатегориите и то директно в 6-та.
Иначе мен пряко ме засягат очакваните ограничения, от една страна съм на жълтите павета, от друга е подземен паркинг и не може на газ..... а бабата от подписа е 22годишна и трябва да я сменям заради екологията и и по-точно заради липсата на такава. Освен да си направя адресна регистрация там - за живущите нямало да важат ограниченията
-
Първият предвижда забрана от 2022 г. на дизелови коли с Евро 3 и бензинови с Евро 2. От 2023 г. - за дизели с Евро 4 и бензинови с Евро 3. От 2024 г. - само за дизели Евро 5. От 2025 г. - дизели Евро 6, бензинови Евро 4, а през 2026 г. - Евро 6d и бензинови Евро 5, а от 2027 г. - забрана за влизане в зоните и на дизели Евро 7 и бензинови Евро 6d.
Таа, 2025 е след съвсем скоро. В хоризонта на ново мпс на практика веднага.
-
A, нема кинти за ново МПС, метрото ми е на 5мин.
-
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЯ че нещо се сетих по темата, пък тука има всякакви хора.
Доколко са реалистични теориите че всичко под евро 6 няма да го пускат в центъра?.
Все си мисля, че на мене, а вероятно и на тебе, това няма да ни се случи докато все още можем да управляваме каручки
Коментар
-
Абсолютно подкрепям колегите сто и Джоу (x3mrjoe) . Такава шитня са тия категории и всичко покрай тях , та се чудя как народа им се връзва...
Всъщност не се чудя чак толкова много след галимацията от преди 2 години с газовите уредби...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Стикерите очевидно бяха само и единствено с цел да се съберат едни пари.
За съжаление ограничения на мепесетата в София ще има. Въпроса е какви.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Ние умеем да се правим на по-католици от папата, особено ако ще се усвояват пари и няма да се носи отговорност за резИлтатите.
При бензинките от евро 4 насам промените в газовете са че има норми и за ФПЧ за тия с директно впръскване. Но това зелените човечета надали ги интересува - като нищо ще порежат квото има наред. Сега са и във властта.
-
Разбира се че ще има. На там вървим и няма мърдане.
Ма не си представям автобус на градския с евро 6, аварийна кола на водното или енергото, спешна помощ, милиционерските автомобили... Не си и представям че ще го направят по почина "за кон може, за кокошка не може". Щото няма да им се получи.
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеСтикерите очевидно бяха само и единствено с цел да се съберат едни пари.
За съжаление ограничения на мепесетата в София ще има. Въпроса е какви.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Вземай смело каквото изпадне, не защото няма да има ограничения - ще има, но първо ще бъдат засеганити автомобилите на 20+ години.
Това ще бъде едно от най-трудните ограничения, които ще въведат, тъй като всеки може да се огледа и да види с какво са заринати улиците на големите градове. На всички е ясно, че рална алтернатива за много хора не съществува, така че в това отношение съм оптимист, че нещата ще станат по-плавно. Тоя хОй ще е за революционера дето ще ти каже, че от утре не можеш да си караш колата. Надявам се и тези еко категории да отпаднат и някой слънчев ден да се мерят реалани вредни емисии.
Личното ми мение обаче е, че местния данък трябва да е пропорционален на възрастта на автомобила, т.е. колкото е по-стар един автомобил толкова по-голям да бъде данъка. Също така да има ефективен технически преглед, които да може да те задължи да си поддържаш автомобила в добро техническо и визуално състояние. За сега у нас минаваме метър, но в даден момент нещата ще почнат да се затягат, ако не искаме да сме това, което сме се превърнали - автомобилното гробище на Европа.
Нещо се отплеснах - с други думи ако сега купиш СУВ на 10-15 години ще имаш хоризонт от поне 4-5 години да си го караш, дори и да е дизелов без каквито и да е ограничения.
Коментар
-
Местните данъци са имуществени данъци. Тоест зависят от стойността на возилото. И проблемът не е в това. Проблемът изобщо не са старите автомобили, а неизправните автомобили, доколкото особено при дизелите мррят само димност и то с норми, които няма да бъдат минати само ако двигателя е мега зле.
-
Не съм експерт по данъците, но факта е, че се използват за налагане на рестрикции или съответно за стимули за определени категории. В някои страни такъв данък изобщо не съществува, а си имат такси за къщи и жилища, но пък данъка на МПС ти е последния проблем.
Що се отнася до по-старите автомобили съм абсолютно съгласен. Обаче като видиш някой изгнил, пушещ и във видимо непподържано състояние автомобил, евала ли да му кажеш!
-
Тя изгнил и пушещ автомобил де-юре и при сегашното законодатеслство не може да мине технически преглед, ако въпросния технически преглед наистина се провеждаше както трябва.
Няма казване на евала или не. Има технически критерии - толкоз. Покрива - минава, не покрива - не минава. Западняците се отървават от старите си автомобили точно защото става проблемно да се поддържат така че да могат да минат преглед.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар