Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сув 2006-2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
    Имам същите проблеми като колегата. Идирвам сув автомат предпочитам бензин. Систематизирал съм нещата; Сузуки гранд Витара, териос, пинин. Евентуално аутлендер , ама е доста голям като размер и бюджет. Предлагането е изключително ограничено. има по един два екземпляра от моделите.
    Тойотите ги пропускам зарди вариоматика
    Пред Сузуки, бих вземал ЦРВ,Териоса няма части а и са скъпи ако има ......Пинин-а с този ГДИ мотор трябва да е нов, за да го караш дълго време безпроблемно, на първо място е дросела, след това е помпата за високо налягане,след това проблеми с прегледа,защото има два основни и два преходни режима.....иначе има Пинин с обикновен МПИ мотор, само че няма супер селект раздатка и т.н......Оутлендъра е ок, но ако е американския с 3.0 л. В6 мотор 234 коня.....

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

      Пред Сузуки, бих вземал ЦРВ,Териоса няма части а и са скъпи ако има ......Пинин-а с този ГДИ мотор трябва да е нов, за да го караш дълго време безпроблемно, на първо място е дросела, след това е помпата за високо налягане,след това проблеми с прегледа,защото има два основни и два преходни режима.....иначе има Пинин с обикновен МПИ мотор, само че няма супер селект раздатка и т.н......Оутлендъра е ок, но ако е американския с 3.0 л. В6 мотор 234 коня.....
      А какво ви е мнението за хибридния аутлендер? Освен че са скъпи и редки....

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение

        А какво ви е мнението за хибридния аутлендер? Освен че са скъпи и редки....
        Най честия проблем е,че късат единия тампон на задния диф, който е комбиниран с ел. мотора - вероятно от силния въртящ момент ,който създава ел. мотора ......Батерията му е крайно недостатъчна, но те и при другите хибриди е така, минава около 40 км. само на ток ( и то тези, на които имат опция за тази функция )....друго не съм забелязвал като проблеми ,иначе обслужването е нормално ,с нормални цени.В темата питаха за СУВ от 2006-2010 година, а хибрида е доста по нов....

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

          Най честия проблем е,че късат единия тампон на задния диф, който е комбиниран с ел. мотора - вероятно от силния въртящ момент ,който създава ел. мотора ......Батерията му е крайно недостатъчна, но те и при другите хибриди е така, минава около 40 км. само на ток ( и то тези, на които имат опция за тази функция )....друго не съм забелязвал като проблеми ,иначе обслужването е нормално ,с нормални цени.В темата питаха за СУВ от 2006-2010 година, а хибрида е доста по нов....
          Благодаря колега!
          Та значи по темата за СУВ за мен фаворит остава пини с мпи мотора .

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

            ....В темата питаха за СУВ от 2006-2010 година, а хибрида е доста по нов....
            Известно време се заглеждах по холандските аутоскаут и мобиле, щото синът ми живее там. Направи ми впечатления брутално ниската цена на PHEV-Аутлендърите, на фона на другите цени. Защо така?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Известно време се заглеждах по холандските аутоскаут и мобиле, щото синът ми живее там. Направи ми впечатления брутално ниската цена на PHEV-Аутлендърите, на фона на другите цени. Защо така?
              ....слаба батерия,малък пробег,недомислици със синхрона на задвижващия тракт и други дребни но досадни проблемчета.....иначе не е лош.

              Коментар


              • #52
                Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                Благодаря колега!
                Та значи по темата за СУВ за мен фаворит остава пини с мпи мотора .
                Пинин с МПИ мотора е трудно да намериш......освен това в конфигурация с Супер селект разд. кутия няма ,освен ако някой си е играл да прави това ( като мен например ) и то е по скоро джип ,отколкото СУВ ориентирано ......

                Коментар


                • #53
                  Я че нещо се сетих по темата, пък тука има всякакви хора.

                  Доколко са реалистични теориите че всичко под евро 6 няма да го пускат в центъра? За голямото село става въпрос, нали.
                  Последно редактирано от turtey; 09-01-22, 18:06.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • IvanIvanovi
                    IvanIvanovi коментира
                    Редактиране на коментар
                    Cecoa1, комента беше за търтьо, който скочи в еврокатегориите и то директно в 6-та.
                    Иначе мен пряко ме засягат очакваните ограничения, от една страна съм на жълтите павета, от друга е подземен паркинг и не може на газ..... а бабата от подписа е 22годишна и трябва да я сменям заради екологията и и по-точно заради липсата на такава. Освен да си направя адресна регистрация там - за живущите нямало да важат ограниченията

                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Първият предвижда забрана от 2022 г. на дизелови коли с Евро 3 и бензинови с Евро 2. От 2023 г. - за дизели с Евро 4 и бензинови с Евро 3. От 2024 г. - само за дизели Евро 5. От 2025 г. - дизели Евро 6, бензинови Евро 4, а през 2026 г. - Евро 6d и бензинови Евро 5, а от 2027 г. - забрана за влизане в зоните и на дизели Евро 7 и бензинови Евро 6d.


                    Таа, 2025 е след съвсем скоро. В хоризонта на ново мпс на практика веднага.

                  • IvanIvanovi
                    IvanIvanovi коментира
                    Редактиране на коментар
                    A, нема кинти за ново МПС, метрото ми е на 5мин.

                • #54
                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Я че нещо се сетих по темата, пък тука има всякакви хора.

                  Доколко са реалистични теориите че всичко под евро 6 няма да го пускат в центъра?
                  Е как до колко - до колкото са реалистични и другите, дето след двадесетина години вече няма да се движат девегета.
                  Все си мисля, че на мене, а вероятно и на тебе, това няма да ни се случи докато все още можем да управляваме каручки

                  Коментар


                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    За съжаление юрдечка в момента е готова да приеме всякакви малоумия...

                  • сто
                    сто коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ще ги приеме, ма първо трябва да уреди придвижването по алтернативен начин на 100% или да си уреди охрана от бюрото на каскета

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    @сто: За съжаление няма да и се наложи. Няколко пъти напоследък не се вдигнахме на далеч по-наглу глупости. Аз имам да изкарам още 4-5 години и ставам селянин, та това ми е хоризонта на градско планиране.

                • #55
                  Както е казал и сто, докато сме живи, поне тия дето гоним половинката, това няма да се случи, което е и причината да карам ЕВРО -1 (минус 1), което и ще стегна, щото ми е удобно за всичко. ​​​​​​
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #56
                    Абсолютно подкрепям колегите сто и Джоу (x3mrjoe) . Такава шитня са тия категории и всичко покрай тях , та се чудя как народа им се връзва...
                    Всъщност не се чудя чак толкова много след галимацията от преди 2 години с газовите уредби...
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #57
                      Стикерите очевидно бяха само и единствено с цел да се съберат едни пари.

                      За съжаление ограничения на мепесетата в София ще има. Въпроса е какви.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Каквито и да са, директно Евро 6 ще сме по-католици от папата. Особено пък за бензин, в немско са със зелен стикер всички бензини след 1994г (по спомен).

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ние умеем да се правим на по-католици от папата, особено ако ще се усвояват пари и няма да се носи отговорност за резИлтатите.

                        При бензинките от евро 4 насам промените в газовете са че има норми и за ФПЧ за тия с директно впръскване. Но това зелените човечета надали ги интересува - като нищо ще порежат квото има наред. Сега са и във властта.

                    • #58
                      Разбира се че ще има. На там вървим и няма мърдане.
                      Ма не си представям автобус на градския с евро 6, аварийна кола на водното или енергото, спешна помощ, милиционерските автомобили... Не си и представям че ще го направят по почина "за кон може, за кокошка не може". Щото няма да им се получи.

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        То в момента го гласяха само за леки автомобили. Другите бяха изключение.

                      • IvanIvanovi
                        IvanIvanovi коментира
                        Редактиране на коментар
                        в София има автобуси ЕВРО 6 или поне така пише на задния им капак

                    • #59
                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Стикерите очевидно бяха само и единствено с цел да се съберат едни пари.

                      За съжаление ограничения на мепесетата в София ще има. Въпроса е какви.
                      Като със всичко друго, ще се разбере в 12 без 5, а в 12 и 5 ще променят наредбите. В София ограничаването на автомобилите ще донесе едно голямои нищо, ама това вече сме го дъвкали.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        То това е ясно. Аз се сетих в контекста на темата.
                        Щото ето, взима се евро4 бензин и хоп след година хОй. Няма да е красиво

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Факт. Ако искаш да си сигурен - електричка. Ма гроздето е кисело.

                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        То ако темата беше за нова кола, лесно...

                    • #60
                      Вземай смело каквото изпадне, не защото няма да има ограничения - ще има, но първо ще бъдат засеганити автомобилите на 20+ години.
                      Това ще бъде едно от най-трудните ограничения, които ще въведат, тъй като всеки може да се огледа и да види с какво са заринати улиците на големите градове. На всички е ясно, че рална алтернатива за много хора не съществува, така че в това отношение съм оптимист, че нещата ще станат по-плавно. Тоя хОй ще е за революционера дето ще ти каже, че от утре не можеш да си караш колата. Надявам се и тези еко категории да отпаднат и някой слънчев ден да се мерят реалани вредни емисии.
                      Личното ми мение обаче е, че местния данък трябва да е пропорционален на възрастта на автомобила, т.е. колкото е по-стар един автомобил толкова по-голям да бъде данъка. Също така да има ефективен технически преглед, които да може да те задължи да си поддържаш автомобила в добро техническо и визуално състояние. За сега у нас минаваме метър, но в даден момент нещата ще почнат да се затягат, ако не искаме да сме това, което сме се превърнали - автомобилното гробище на Европа.
                      Нещо се отплеснах - с други думи ако сега купиш СУВ на 10-15 години ще имаш хоризонт от поне 4-5 години да си го караш, дори и да е дизелов без каквито и да е ограничения.

                      Коментар


                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Местните данъци са имуществени данъци. Тоест зависят от стойността на возилото. И проблемът не е в това. Проблемът изобщо не са старите автомобили, а неизправните автомобили, доколкото особено при дизелите мррят само димност и то с норми, които няма да бъдат минати само ако двигателя е мега зле.

                      • noname12
                        noname12 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не съм експерт по данъците, но факта е, че се използват за налагане на рестрикции или съответно за стимули за определени категории. В някои страни такъв данък изобщо не съществува, а си имат такси за къщи и жилища, но пък данъка на МПС ти е последния проблем.
                        Що се отнася до по-старите автомобили съм абсолютно съгласен. Обаче като видиш някой изгнил, пушещ и във видимо непподържано състояние автомобил, евала ли да му кажеш!

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Тя изгнил и пушещ автомобил де-юре и при сегашното законодатеслство не може да мине технически преглед, ако въпросния технически преглед наистина се провеждаше както трябва.

                        Няма казване на евала или не. Има технически критерии - толкоз. Покрива - минава, не покрива - не минава. Западняците се отървават от старите си автомобили точно защото става проблемно да се поддържат така че да могат да минат преглед.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X