Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сув 2006-2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Търсиш бензинов СУВ ли?Щото имам префектен Кросър,ръчка-но дизел.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Автоматик е задължително.
      Бензин е препоръчително

  • #17
    Жена ми кара CR-V и е доволна като прасе, колкото и на мен да не ми харесва тази кола.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #18
      Ми ето, Кушлев ме подсети за Форд Маверик - 3.0 автоматик. Трепач отсекъде При това за без пари в сравнение с "марковите" бънгии
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Читиристепенен автомат. Здрава бангия, но съвсем друг клас.

    • #19
      Ех тия автоматици!Аз заради автомата си взех Чероки,ама нещо не се срещнаха нещата ,разделихме се набързо-даже не успях да му се нарадвам на вървежа след чипа и сега търся нещо по читаво.А и там не ми допадна люлеенето на задницата с тоя твърд заден мост.
      Хем не ми се иска да се разделя с Кросърчето,че е перфе,хем ме сърби за автомат-дано поне тоя път уцеля нещо читаво.Кат си помисля да почвам пак отначало обслужвания,гуми и т.н. чак ми се присира,ама пусти мерак.
      Дори съм склонен на бензин-газ само да е автомат,че сина има един ХМ 3 литра автомат и си понавървява доволно,макар да е 4 степенен.
      Та се оглеждам за Мурано дизел или Инфинити газ-бензин.
      ML W 164cdi

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
        Ми ето, Кушлев ме подсети за Форд Маверик - 3.0 автоматик. Трепач отсекъде При това за без пари в сравнение с "марковите" бънгии
        Ма да караш Форд е срамно за много БГ шофьори, не е престижно.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #21
          Маверик след 2006?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            То е Мазда Трибют с друга емблема. Водят го и Форд Ескейп, само в Европа е Маверик 2.

        • #22
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20211104-161236.png
Прегледи:485
Размер:207.5 КБ
ID:6787387
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Едно че е друг клас кош, две че е до 2006.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Между другото, споменатата първа генерация Куга, я има с 2,5 турбо бензин(200к.с) от Волво(сравнително здрав мотор, не е с директно впръскване) винаги в комплект с 5-степенен класически автомат от Айсин. Но пак е друг клас.

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            До 2008, и си е американски кош отвсякъде. А Маздата е по-постна, Форда има заводски дневни, нищо че Мото Пфое не ми вярваха, темпомат, кожа. Иначе наследника е Куга, за първата не знам, но 2017 кугата е по-тясна от моя Маверик.

        • #23
          Щом бюджета ти не е от съществено значение, какво му е на Toyota land cruiser 2007 например, кеф ти бензин, кеф ти автомат, кеф ти хубава возия, кеф и като цяло да го караш?

          Коментар


          • large
            large коментира
            Редактиране на коментар
            Баш Ланд Крузър (100-200) или може и "паркетния" Прадо (120) ?
            Те, всичките могат да се класират за 2007г

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Де ги тез бензиновите? Избора е само с дай четири дюзи.

          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Гагич, затова е хубаво да се казва ориентировъчен бюджет, за да се предложи най-доброто възможно за парите, пример 15-20 К за придобиване и 2К за обслужване, нови гуми и т.н., иначе така без значение бюджета, не се стърпях да му предложа съответната Тойота, в мобилето са между 50-80 К, това за V8 бензин, автомат и все благинки

        • #24
          Търтей, какво те възпира да погледнеш към Волфсбург и околностите щом имиджа е на първо място.

          П.П. Така и така ще седи паркиран пред кафето (блока), значи няма да се чупи всеки ден а веднъж месечно да речем
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #25
            Търтей, според мен е добре да посочиш все пак някакъв ориентировъчен бюджет, примерно 10-20 К за придобиване и 2К за обслужване, така ще ти се даде възможно най-добри предложения според бюджета ти и спрямо изискванията ти.

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Е то във въпросните примерни марки е ясен и бюджета като цяло. Идеята обаче е че не е водещ. Здравина и комфорт са по важни.
              Като пак по голямата драма като се счупи е престоя без возило.

              Тлк например са се оляли. Смисъл за същите пари ще се вземе г.

            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Може да помислиш за чисто нов СУВ Дачия Дъстер на цена от 32720 лв.: https://www.dacia.bg/avtomobili/duster-hjd-ph2.html

          • #26
            Вече казах, но да се повторя: Акура РДХ или МДХ, Лексус РХ или Митсубиши Аутлендър 3.0. В краен случай може и Инфинити FX 35 или 45

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              ☝️Той е прав

              Тук поне тия ги уважават / без Мицуто /

              Аз съм за Лексус

          • #27
            Аз понеже съм собственик на Туксон мога да споделя единствено за него. До тук отмен само добри думи за автомобила. Вярно, че моят е дизел, но доколкото четох преди да си купя такъв и бензиновите не са проблемни, но по скъпи. Казват, че 2,7 мотора доста добре носи купето, от автоматика не съм се е интересувал никога.
            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            Коментар


            • #28
              Знам, че вероятно не ти е по вкуса, пък и е клас, че и два надолу от Рейнж, МЛ и т.н., но хвърли едно око на РАВ4, 3-то поколение (XA30). Поне условието за посещения в сервиз и чупене ще го изпълни с голям запас. Препоръчвам да се гледа след 2008-ма, когато е с нов двулитров мотор 3ZR-FAE (Valvematic). Но автоматът е вариатор. Надежден, но вариатор. Преди фейса, със стария двилитров бензин са с традиционни автоматини трансмисии, но доста консервативни като поведение и само с 4 диапазона (три + повишаваща/овърдрайв).

              Коментар


              • #29
                Пепи, сравнително малко от пишещите редовно из форума, имат опит с коли в този клас. Още по-малко пък с различни модели в този клас. Т.е. малко е вероятно да получиш много(на брой) достатъчно полезни съвети.
                Комфортно и да не се чупи...са били тия в тоя клас като нови от магазина, и то не баш, и не баш всичките... Сигурно всяко си има болежки на тия години и километри. Според мен най-добре си избери(или който там ще го ползва) два-три-четири модела, после ги проучваш като цени на поддръжка, надеждност и пр. И след това търсиш екземпляр(може и между няколко модела). Накрая обслужваш добре, даже някои неща превантивно може да смениш, и би трябвало да изпълни и изискванията за безпроблемност след това.
                Сигурен съм, че тия неща ги знаеш по-добре от мен.

                Затова и дадох пример със Спарки, щото предполагам, че той е минал в значителна част по подобен алгоритъм. Но при теб може би изискванията са малко по-различни, съответно може и други модели да са подходящи.
                Предполагам, че имаш доста добра представа кои хора биха ти били най-полезни по въпросите, и евентуално може да се консултираш директно с такива, въпреки че повечето не пишат вече във Форума.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бюджета тук май е малко по-различен,за другото си съвсем прав,и аз едно време се опитах да сравня РАВ 4 примерно или Рьньр с МЛ и майка плаче,като подръжка и надеждност нямат нищо общо

                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бих казАл, че каращите тези три марки не пишат у тоя Форум. Не защото са се отказали, а защото дори не подозират за съществуването му Х33

              • #30
                Сега разбирам, защо математиката не е за всеки-никой не чете условието, но всеки има решение...
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X