Търсиш бензинов СУВ ли?Щото имам префектен Кросър,ръчка-но дизел.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сув 2006-2010
Свий
X
-
Ех тия автоматици!Аз заради автомата си взех Чероки,ама нещо не се срещнаха нещата ,разделихме се набързо-даже не успях да му се нарадвам на вървежа след чипа и сега търся нещо по читаво.А и там не ми допадна люлеенето на задницата с тоя твърд заден мост.
Хем не ми се иска да се разделя с Кросърчето,че е перфе,хем ме сърби за автомат-дано поне тоя път уцеля нещо читаво.Кат си помисля да почвам пак отначало обслужвания,гуми и т.н. чак ми се присира,ама пусти мерак.
Дори съм склонен на бензин-газ само да е автомат,че сина има един ХМ 3 литра автомат и си понавървява доволно,макар да е 4 степенен.
Та се оглеждам за Мурано дизел или Инфинити газ-бензин.ML W 164cdi
Коментар
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеМи ето, Кушлев ме подсети за Форд Маверик - 3.0 автоматик. Трепач отсекъдеПри това за без пари в сравнение с "марковите" бънгии
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Маверик след 2006?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Щом бюджета ти не е от съществено значение, какво му е на Toyota land cruiser 2007 например, кеф ти бензин, кеф ти автомат, кеф ти хубава возия, кеф и като цяло да го караш?
Коментар
-
Де ги тез бензиновите? Избора е само с дай четири дюзи.
-
Гагич, затова е хубаво да се казва ориентировъчен бюджет, за да се предложи най-доброто възможно за парите, пример 15-20 К за придобиване и 2К за обслужване, нови гуми и т.н., иначе така без значение бюджета, не се стърпях да му предложа съответната Тойота, в мобилето са между 50-80 К, това за V8 бензин, автомат и все благинки
-
Търтей, какво те възпира да погледнеш към Волфсбург и околностите щом имиджа е на първо място.
П.П. Така и така ще седи паркиран пред кафето (блока), значи няма да се чупи всеки ден а веднъж месечно да речемЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Търтей, според мен е добре да посочиш все пак някакъв ориентировъчен бюджет, примерно 10-20 К за придобиване и 2К за обслужване, така ще ти се даде възможно най-добри предложения според бюджета ти и спрямо изискванията ти.
Коментар
-
Е то във въпросните примерни марки е ясен и бюджета като цяло. Идеята обаче е че не е водещ. Здравина и комфорт са по важни.
Като пак по голямата драма като се счупи е престоя без возило.
Тлк например са се оляли. Смисъл за същите пари ще се вземе г.
-
Може да помислиш за чисто нов СУВ Дачия Дъстер на цена от 32720 лв.: https://www.dacia.bg/avtomobili/duster-hjd-ph2.html
-
-
-
Аз понеже съм собственик на Туксон мога да споделя единствено за него. До тук отмен само добри думи за автомобила. Вярно, че моят е дизел, но доколкото четох преди да си купя такъв и бензиновите не са проблемни, но по скъпи. Казват, че 2,7 мотора доста добре носи купето, от автоматика не съм се е интересувал никога."Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев
Коментар
-
Знам, че вероятно не ти е по вкуса, пък и е клас, че и два надолу от Рейнж, МЛ и т.н., но хвърли едно око на РАВ4, 3-то поколение (XA30). Поне условието за посещения в сервиз и чупене ще го изпълни с голям запас. Препоръчвам да се гледа след 2008-ма, когато е с нов двулитров мотор 3ZR-FAE (Valvematic). Но автоматът е вариатор. Надежден, но вариатор. Преди фейса, със стария двилитров бензин са с традиционни автоматини трансмисии, но доста консервативни като поведение и само с 4 диапазона (три + повишаваща/овърдрайв).
Коментар
-
Пепи, сравнително малко от пишещите редовно из форума, имат опит с коли в този клас. Още по-малко пък с различни модели в този клас. Т.е. малко е вероятно да получиш много(на брой) достатъчно полезни съвети.
Комфортно и да не се чупи...са били тия в тоя клас като нови от магазина, и то не баш, и не баш всичките... Сигурно всяко си има болежки на тия години и километри. Според мен най-добре си избери(или който там ще го ползва) два-три-четири модела, после ги проучваш като цени на поддръжка, надеждност и пр. И след това търсиш екземпляр(може и между няколко модела). Накрая обслужваш добре, даже някои неща превантивно може да смениш, и би трябвало да изпълни и изискванията за безпроблемност след това.
Сигурен съм, че тия неща ги знаеш по-добре от мен.
Затова и дадох пример със Спарки, щото предполагам, че той е минал в значителна част по подобен алгоритъм. Но при теб може би изискванията са малко по-различни, съответно може и други модели да са подходящи.
Предполагам, че имаш доста добра представа кои хора биха ти били най-полезни по въпросите, и евентуално може да се консултираш директно с такива, въпреки че повечето не пишат вече във Форума.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар