Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за пенсионер?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
    Щом бюджета не може да се надхвърли - търси Опел Фронтера А 2.0 бензин . Двигателят е куче , а всичко останало е Исузу .
    На 2.6 Исузу , дето имах , задния диф ,ск. и разд.кутии , бяха очевидно по-обемисти от тия на Фронтера 2.0 . Но пък , Фронтерата е ЕДИНСТВЕНИЯ поцинкован Орел , дето знам
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Ти си имал Тропер , а Фронтерата е взаимствана от Родео .

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      "Фронтерата е ЕДИНСТВЕНИЯ поцинкован Орел , дето знам "
      Явно са ти оскъдни познанията за орлите

  • #77
    Да , баш Тропер . Много олекотен . Поне един квадратен метър стомана по-малко (заради ръжда) ,и бегаше на пакост . Но т'ва беше преди 20тина години , до сега тия машинки са олекотени още , сигурно .
    И да , признавам , нямам мн надблюдения над Орлите , по-новите поцинковат ли ги?
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Това не е баш така.Не случайно на Вектра Б му викат Опел Вежда.

      Иначе горе долу от тези години започват да поцинковат, дори има една серия Астра Ф, която не гние грам, а който е имал астра от първо поколение знае за какво става въпрос

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Kirilpm - Тия Астри не гният, обаче оплескаха моторите ... почнаха с Ecoshit-а ...

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Легендата гласи, че когато почнали да слагат читаво желязо в купетата, спряли да слагат читаво желязо в моторите.

  • #78
    Да посъживя малко темата не само заради мен а защото доста хора четат форума без да са регистрирани но имат подобни на моите щения.
    Чета редовно всичко, гледам всички обяви, ходих и до няколко автокъщи. Дори направих една дълга разходка да видя едно ХРВ като изрично питах няколко пъти джамбазина дали е 4х4 и като получих твърд отговор, че е, се оказа, че не е. Но резултата твърдо показва - 3000 лева са абсолютно недостатъчни за нещо по-читаво. Да не говорим, че има минимум едни 2000 лева още за регистрация, обслужване и гуми. Търсенето ще продължи.
    Сега пак една идея ми се върти в главата. Преди дни ходих с колега за риба с неговия Голф комби 4х4. Направи ми много добро впечатление проходимостта из калта покрай реката. Беше валяло дъжд и имаше добра хлъзгава кал и малко коловози от други коли преди нас. Справи се добре. Дали си струва да потърся нещо такова. Евтин е за поддръжка, кварталните майстори са наясно с ремонтите, това по думите на голфаджия. Пък ги виждам и на лов. Голфове, Пасати. Струва ли си?

    Коментар


    • 332
      332 коментира
      Редактиране на коментар
      Виждам голфове и пасати които са доста ниски, но има и други по-прилично високи и те са на собственици които едва ли са правили лифт. Дали е само със смяна на гуми и пружини или има и още корекции?

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Трябва да уточниш моделите. Принципно има при някои модели заводско окачване за лоши пътища, което е малко по-високо.

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Па то смената на пружините и гумите си е лифт отсекъде На Хондата само с качването на зимните гуми добивам 2 сантима клиренс в повече, защото диаметъра им е с 38 милиметра по-голям от нормалните. И като се поразровиш малко в нета, спокойно ще намериш с какви пружини може да извадиш още 2-3 сантима клиренс, ама евентуално с карета под въпрос

  • #79
    Един по различен Голф... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка3908.jpg
Прегледи:670
Размер:618.8 КБ
ID:6728945
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #80
      Един повдигнат голф 2 със защита на картера може да стигне на доста места.Събира 15 цолови джанти, могат да се сложат и някои АТ гуми без последствия за колата.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Тука в Германия често минавам покрай един Голф 2(вероятно синхро), леко по-висок и още с означенията и боята от Бундесвера (армията). Колата се ползва за лов, доколкото мога да преценя - отзад на теглича има правоъгълен кош (примерно около 50х80см, дълбок около 10см), който стърчи назад, вероятно за дивеча. С някакви не баш шосейни гуми е, и често е кална и мръсна - явно не се жали колата. Тия дни, ако имам удобен случай ще и щракна една снимка.

        Между другото, там наблизо съм виждал и Сузуки SX4(или Фиат Sedici, не загледах емблемите, а само това им е разликата), пак оборудвано с подобен кош, и често е поизкаляно... Вероятно се ползва за същото. Ама бюджета не стига за тия.

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Кучета се возят там

    • #81
      Голф Кънтри е супер екзотика,от там си помисли за части и т.н.

      Коментар


      • stankos
        stankos коментира
        Редактиране на коментар
        Отделно, че едва ли се вписва в бюджета.

      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Има Октавии 4х4 в бюджета. Аз бих заложил на една такава с подложки и по-големи гуми

      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Октавията е с много ниско разположен алуминиев картер, както и цялата ВАГ група в определен период. Подкартерна защита ще има минимален ефект.
        Голф 3 е по-подхояща база за подобни цели.

    • #82
      Още малко да поговорим за Голфа. Разгледах в нашите и други форуми как се прави лифт. И твърдо съм против това наставяне на амортисьори и насаждане на пружини с преправка. Ако се сложат неговите си пружини но нови (старите евентуално да са уморени и омекнали) и едни по-високи но допустими гуми няма ли да се повдигне примерно с 5-6 см без последствия за каретата?
      И още нещо, има различни двигатели, бензин, дизел, с различна мощност. Ако имате наблюдение да кажете кой е най-читав? За мен не е проблем разхода при условие, че няма да ходя на дълги разстояния. Голф 2 е наистина здрава машина но рядко се срещат, как е Голф 3 и 4?

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        5-6 см е страшно много. След такъв лифт джиповете придобиват вид на сериозни офроудъри, като преди това са били нищо и никакви джипчета...
        И не, само със смяна на пружини няма да стане, това са много милиметри.
        Най-безболезненото е с подложки. Еднакви на пружините и на амортисьорите(ако е с отделни отзад), и също толкова отпред на макферсъните.
        А ако подложките се направят няколко на брой-ще може чрез махане или добавяне на една или повече подложки да се намери точния лифт.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Голф 4 е по-добър. Октавия е същото но с други ламарини. При Голф 3 има друго 4х4 и по-прости бензинови мотори. Също така дизел с евтин съединител, но това може да се сложи и на следващия. Аз препоръчвам дизел 90 коня.

      • Двигателист
        Двигателист коментира
        Редактиране на коментар
        Мой колега има Голф 3 синхро, 1.8 с централно впръскване (моноинжекция), 90 коня... Уникален автомобил. Повдигнат е с метални подложки между купето и макферсона отпред, отзад по същия начин. Не съм сигурен дали ги стругова от стомана, или от алуминиева сплав. Работи перфектно с обикновена газова. Има оригинална защита на картера, който си е стоманен и без това. Има си и климатик, АБС и някакви готини данни на таблото , като температура на двигателното масло, разход и т.н. (това си е оригинално). Клиренса е доста приличен, събира гуми 185/65/15. По-големи ще опират. Минусите са по-малкия (по-плитък) багажник, в сравнение с 4х2 версията и разбира се отказващата индукционна бобина. Винаги е добре да имаш резервна

    • #83
      Няма ли някое Субару Либеро миниван с 4х4 - това нещо е учудващо евтино, проходимо и доста обемно за размера си.

      Дали обаче има живи все още не знам....

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.jpg
Прегледи:552
Размер:153.1 КБ
ID:6729304
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #84
        Имал съм такова преди години и бях много доволен, но вече едва ли ще се намери. Корозията не прощава на никого...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #85
          Такова и да има, обичайно е на цени за колекционери и ценители... на ръжда.
          Като приятно изключение в момента има едно такова в сайта за обяви и на снимки изглежда прилично; има някакви оранжеви стечки по големите панели, но трябва на място да се види от какво са причинени. Иначе изглежда яко, с резервна гума на носа, "експедиционен" багажник, готово за някой тубер или инстаграм инфлуенцър. Цената също може да влезе в бюджета от темата.
          Друг вариант, (почти) също толкова рядък, но поне са по-нови машините, е Пиаджо Портер, което май е сузуки нещо-си, за Европа. Такива излизат включително и със салон, вместо товарно отделение. Май са винаги 4х4, ако не бъркам има и тема за тях някъде наоколо. Цените са по 3-4, според зависи.

          Коментар


          • #86
            С този бюджет и щом заглеждаш голфове, може да се огледаш за накой Форестър от първите, гледай само да не е турбо, да е 2,0 двигател, има си бавни и с едни подложки и подходящи гуми става съвсем за тези цели. Внимавай с ръждите, ако няма ръжди, всичко друго се прави и цените на частите съвсем не са такива, каквито си мислят повечето хора.
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              Аз познавам един прехвален майстор на Субару от Варна

              Еми няма таквиз опашки пред никой друг сервиз както от субарута пред неговия.

              Сигурно си е навил на масрафа и записва за след 3 месеца

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              за модела който аз му предлагам, няма нужда да се ходи при тези гурута. Моето вече 10-та година ходи където и другите ми коли и няма разлика в цените за работа

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              "коко келеша коментира
              Вчера, 20:09
              Едно и ми стига. При това с Митко Субаруто се познаваме от лето '94-то"

              Остава да познаваш и Жоро Шарков, щото по това време Митко работеше при него.

          • #87
            Съгласен съм с колегите за Субаро Либеро, отговаря на всички изисквания, много е здраво, но ръждата го яде и вече не се намират. Скоро ще карам едно такова на белканто, за 10г един път му е сменяно маслото и това е.

            Аз бих се спрял на Териос 2002-2005 (фейслифт, тойотов двигател) за 4К има сносни.

            Коментар


            • #88
              По-горе са дали правилен съвет - Фиат Седичи Има ги вече за по 900-1000€ остава да си намериш кой да ти я докара

              Е, за тези пари са с италианския дизел 1.9 л/120 коня, но той пък е неразрушим.

              В момента всичко живо в Западна Европа се освобождава от дизелите и цената им е паднала доста.

              Ето оферти за справка: https://www.autoscout24.bg/lst/fiat/...age=1&atype=C&

              Коментар


              • kbot
                kbot коментира
                Редактиране на коментар
                Предполага се, че във фиат Седичи се събира разглобена въдица. За захранката трябва багажник на покрива.

              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Може обратно - греди на покрива за въдиците, кофите със захранката в багажника

              • kbot
                kbot коментира
                Редактиране на коментар
                Може, ако имаше багажник ...

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X