Първоначално публикуван от cnc82
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джип за пенсионер?
Свий
X
-
TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
-
Да , баш Тропер . Много олекотен . Поне един квадратен метър стомана по-малко (заради ръжда) ,и бегаше на пакост . Но т'ва беше преди 20тина години , до сега тия машинки са олекотени още , сигурно .
И да , признавам , нямам мн надблюдения над Орлите , по-новите поцинковат ли ги?TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Да посъживя малко темата не само заради мен а защото доста хора четат форума без да са регистрирани но имат подобни на моите щения.
Чета редовно всичко, гледам всички обяви, ходих и до няколко автокъщи. Дори направих една дълга разходка да видя едно ХРВ като изрично питах няколко пъти джамбазина дали е 4х4 и като получих твърд отговор, че е, се оказа, че не е. Но резултата твърдо показва - 3000 лева са абсолютно недостатъчни за нещо по-читаво. Да не говорим, че има минимум едни 2000 лева още за регистрация, обслужване и гуми. Търсенето ще продължи.
Сега пак една идея ми се върти в главата. Преди дни ходих с колега за риба с неговия Голф комби 4х4. Направи ми много добро впечатление проходимостта из калта покрай реката. Беше валяло дъжд и имаше добра хлъзгава кал и малко коловози от други коли преди нас. Справи се добре. Дали си струва да потърся нещо такова. Евтин е за поддръжка, кварталните майстори са наясно с ремонтите, това по думите на голфаджия. Пък ги виждам и на лов. Голфове, Пасати. Струва ли си?
Коментар
-
Па то смената на пружините и гумите си е лифт отсекъде На Хондата само с качването на зимните гуми добивам 2 сантима клиренс в повече, защото диаметъра им е с 38 милиметра по-голям от нормалните. И като се поразровиш малко в нета, спокойно ще намериш с какви пружини може да извадиш още 2-3 сантима клиренс, ама евентуално с карета под въпрос
-
Един повдигнат голф 2 със защита на картера може да стигне на доста места.Събира 15 цолови джанти, могат да се сложат и някои АТ гуми без последствия за колата.
Коментар
-
Тука в Германия често минавам покрай един Голф 2(вероятно синхро), леко по-висок и още с означенията и боята от Бундесвера (армията). Колата се ползва за лов, доколкото мога да преценя - отзад на теглича има правоъгълен кош (примерно около 50х80см, дълбок около 10см), който стърчи назад, вероятно за дивеча. С някакви не баш шосейни гуми е, и често е кална и мръсна - явно не се жали колата. Тия дни, ако имам удобен случай ще и щракна една снимка.
Между другото, там наблизо съм виждал и Сузуки SX4(или Фиат Sedici, не загледах емблемите, а само това им е разликата), пак оборудвано с подобен кош, и често е поизкаляно... Вероятно се ползва за същото. Ама бюджета не стига за тия.
-
-
Още малко да поговорим за Голфа. Разгледах в нашите и други форуми как се прави лифт. И твърдо съм против това наставяне на амортисьори и насаждане на пружини с преправка. Ако се сложат неговите си пружини но нови (старите евентуално да са уморени и омекнали) и едни по-високи но допустими гуми няма ли да се повдигне примерно с 5-6 см без последствия за каретата?
И още нещо, има различни двигатели, бензин, дизел, с различна мощност. Ако имате наблюдение да кажете кой е най-читав? За мен не е проблем разхода при условие, че няма да ходя на дълги разстояния. Голф 2 е наистина здрава машина но рядко се срещат, как е Голф 3 и 4?
Коментар
-
5-6 см е страшно много. След такъв лифт джиповете придобиват вид на сериозни офроудъри, като преди това са били нищо и никакви джипчета...
И не, само със смяна на пружини няма да стане, това са много милиметри.
Най-безболезненото е с подложки. Еднакви на пружините и на амортисьорите(ако е с отделни отзад), и също толкова отпред на макферсъните.
А ако подложките се направят няколко на брой-ще може чрез махане или добавяне на една или повече подложки да се намери точния лифт.
-
Мой колега има Голф 3 синхро, 1.8 с централно впръскване (моноинжекция), 90 коня... Уникален автомобил. Повдигнат е с метални подложки между купето и макферсона отпред, отзад по същия начин. Не съм сигурен дали ги стругова от стомана, или от алуминиева сплав. Работи перфектно с обикновена газова. Има оригинална защита на картера, който си е стоманен и без това. Има си и климатик, АБС и някакви готини данни на таблото , като температура на двигателното масло, разход и т.н. (това си е оригинално). Клиренса е доста приличен, събира гуми 185/65/15. По-големи ще опират. Минусите са по-малкия (по-плитък) багажник, в сравнение с 4х2 версията и разбира се отказващата индукционна бобина. Винаги е добре да имаш резервна
-
-
Няма ли някое Субару Либеро миниван с 4х4 - това нещо е учудващо евтино, проходимо и доста обемно за размера си.
Дали обаче има живи все още не знам....
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
Такова и да има, обичайно е на цени за колекционери и ценители... на ръжда.
Като приятно изключение в момента има едно такова в сайта за обяви и на снимки изглежда прилично; има някакви оранжеви стечки по големите панели, но трябва на място да се види от какво са причинени. Иначе изглежда яко, с резервна гума на носа, "експедиционен" багажник, готово за някой тубер или инстаграм инфлуенцър. Цената също може да влезе в бюджета от темата.
Друг вариант, (почти) също толкова рядък, но поне са по-нови машините, е Пиаджо Портер, което май е сузуки нещо-си, за Европа. Такива излизат включително и със салон, вместо товарно отделение. Май са винаги 4х4, ако не бъркам има и тема за тях някъде наоколо. Цените са по 3-4, според зависи.
Коментар
-
С този бюджет и щом заглеждаш голфове, може да се огледаш за накой Форестър от първите, гледай само да не е турбо, да е 2,0 двигател, има си бавни и с едни подложки и подходящи гуми става съвсем за тези цели. Внимавай с ръждите, ако няма ръжди, всичко друго се прави и цените на частите съвсем не са такива, каквито си мислят повечето хора.________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
Аз познавам един прехвален майстор на Субару от Варна
Еми няма таквиз опашки пред никой друг сервиз както от субарута пред неговия.
Сигурно си е навил на масрафа и записва за след 3 месеца
-
за модела който аз му предлагам, няма нужда да се ходи при тези гурута. Моето вече 10-та година ходи където и другите ми коли и няма разлика в цените за работа
-
"коко келеша коментира
Вчера, 20:09
Едно и ми стига. При това с Митко Субаруто се познаваме от лето '94-то"
Остава да познаваш и Жоро Шарков, щото по това време Митко работеше при него.
-
-
Съгласен съм с колегите за Субаро Либеро, отговаря на всички изисквания, много е здраво, но ръждата го яде и вече не се намират. Скоро ще карам едно такова на белканто, за 10г един път му е сменяно маслото и това е.
Аз бих се спрял на Териос 2002-2005 (фейслифт, тойотов двигател) за 4К има сносни.
Коментар
-
По-горе са дали правилен съвет - Фиат Седичи Има ги вече за по 900-1000€ остава да си намериш кой да ти я докара
Е, за тези пари са с италианския дизел 1.9 л/120 коня, но той пък е неразрушим.
В момента всичко живо в Западна Европа се освобождава от дизелите и цената им е паднала доста.
Ето оферти за справка: https://www.autoscout24.bg/lst/fiat/...age=1&atype=C&
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар