Щом ще е за лов и риболов, за 3К може да намериш Фронтера А, КБ, C20NE много добър и идиотоустойчив двигател, на рама е, поцинковано купе, има и бавни, лесно се прави сиромашко повдигане с по-дълги обеци и натягане на торсионите, влизат гуми 32 ки, без да режеш нищо по калниците, но задължително да е англичанка с десен волан, само така ще попаднеш на сравнително запазена Фронтера, ще останеш много доволен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джип за пенсионер?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнениеЩом ще е за лов и риболов, за 3К може да намериш Фронтера А, КБ, C20NE много добър и идиотоустойчив двигател, на рама е, поцинковано купе, има и бавни, лесно се прави сиромашко повдигане с по-дълги обеци и натягане на торсионите, влизат гуми 32 ки, без да режеш нищо по калниците, но задължително да е англичанка с десен волан, само така ще попаднеш на сравнително запазена Фронтера, ще останеш много доволен.
Е чак учудващо - не . Но иначе - да , става проходима с mud terrain гуми 29 , макс. 30 цола. Плюс ръчни хъбове . Което пък автоматично я прави 4500 кинта , преди още да я подкара. .
ПС. Забравих фланците . Или джантите с отрицателно ЕТ , все тая . И отидохме на 5 и нещоПоследно редактирано от Vlado_Ts; 23-02-21, 11:26.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Аз съм карал и продължавам да карам две Фронтери.
Тая на аватара ми е баш с C20NE , вече 15-та година и 230 000 км. при мен . Един комплект кални Гудрич , един комплект Гудрич Макадам и един зимни Йокохама Геолендър . Все от магазина съм ги купувал . Респ . всеки комплект на отделни джанти . Питай ме що тъй
ПС. Другата , дълга база с Исузу 3.2V6 , "ръчка" , трета година я търпя с недоразумението , наречено Вредещайн , Всесезонни . От тази пролет ги пускам само за летни , нищо че са с 6 мм. грайфер . Пак питай защо .
-
"Все от магазина съм ги купувал . Респ . всеки комплект на отделни джанти . Питай ме що тъй "
Явно защото не следиш темите във форума и не си разбрал, че ако нямаш:
1. Гелендваген
2. Тойота Ленд Крузър
3. Патрол
и 4. Киа Спортидж,
за никъде не си
-
-
Ето, че има надежда. За Фронтерата разбрах какво да гледам, за КИА очаквам още препоръки към каква да се насоча, дизел, бензин, обем на двигателя.
Попрочетох и за Мусо и Корандо тук и из руските форуми. И там не ги долюбват особено Мусото. За Нивата всичко е в двете крайности.
А идеята да си хвана любовница много ми допада ама пусти мой късмет и на по-млади години не можах да си хвана та сега ли. Та аз едва се ожених. Бях гол като пушка със скъсани джобове и във двата все едно и също нещо имаше. Но пък знае ли човек кога ще му проработи късмета.
И една случка наскоро. Бяхме на лов в една местност между Видин и Монтана. Дойде един софийски доктор със скъпа пушка и нов много лъскав джип. Паднах се с него на по-далечна пусия. А дотам пътя обрасъл почти го няма, черно тръне (дето викат на бодливите храсти) над пояс, отгоре висят клони от всякакъв вид. Тръгнахме а колата стърже от двете страни и отдолу. По средата на пътя тоя слиза и се хваща за главата. Пита има ли друг път да се върнем. Е, има ама е същият като този. Върнахме се, падна голямо вайкане. Джипа беше зверски одран отвсякъде имаше и по тавана. И веднага си замина.
Та затова ми трябва нещо което като минавам през такива неща да карам спокойно. Пък на определено време може и с мечето да му подновя боята.
Коментар
-
Първоначално публикуван от I.Guberkov Преглед на мнениеНе знам колко е нужно 4х4 на местата на които ходите. Ако е въпрос главно на клиренс един Цитрон с пневматично окачване и АТ гуми може ли да свърши работа?
Влиза в бюджета.
На различните места дето ходя не се различават много. Освен добрите марки се движат и Хонди ЦРВ, Ленд Ровър Фриледър, Форестър, Импреза, Голф 4х4 и други такива. Едни стигат донякъде, други стигат и по-далеч, но според мен всичко е от опита и вниманието на водачите. Случва се и добра марка да се хлъзне в коловоз и да легне на дъното си. Когато сме на лов е по-спокойно, ще де издърпат, но на риболов съм сам и затова ми трябва някаква надеждност.
Коментар
-
Каквото и да е, още 800-1000лв за гуми. Ако не ремонти, поне ще трябва и обслужване - няколко стотачки. Щом ще ходиш сам, добре е да има и лебедка - 5-600лв + монтаж. Т.е. бюджета отиде само за разходите след покупката.
Аз си купих витара със спукана глава за 1500лв и вложих още 4-5х в ремонти и подобрения. А не плащам на майстори.
Коментар
-
Първоначално публикуван от I.Guberkov Преглед на мнениеНе знам колко е нужно 4х4 на местата на които ходите. Ако е въпрос главно на клиренс един Цитрон с пневматично окачване и АТ гуми може ли да свърши работа?
Влиза в бюджета.
- 1 like
Коментар
-
Трудно е за намиране, но Панда 4х4 минава на най-невероятни места. Разходът е символичен, а като закъса и сам можеш да я бутнеш."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 3 likes
Коментар
-
С това не мога да се съглася, около мен 4 от 5 с които се сблъсквам нямат проблеми с ръжата.Разбирай могат да се дигнат на подемник и могат да минат истински технически преглед.Тук таме може да се намери някоя точка ръжда или подпухнало, но това е съвсем нормално за Fiat от тези години.Петата има тръгнали прагове и дъна, но това преспокойно може да се изкърпи добре за 300-400лв
-
Влатко ис бекИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 2 likes
Коментар
-
Стига с тоя Самурасляк, за риба НЕ СТАВА! И да не съм голословен, само калъфа ми е 160 см, стол, кофа, раница. Това е минималното, когато добавиш и нещата за 2.3 или повече дни не знам къде ще ги събереш в Самурая.За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Коментар
-
А кучето? Между другото тук има един Самурай с който ходят на лов. Има кафез за кучето закрепен на стойка отзад. Не съм гледал за какво е захванат. Има една Панда с която ходи един адвокат за риба. Човекът е близо 185 см висок и около 90 кг. изхвърлил задните седалки сложил е газ и си е направил рафтове за рибарските неща. Гуми АТ и не я жали. Хайде да вкарам в уравнението и Фиат Панда 4Х4 от първите.
-
-
-
Даника, туй твоето чудо, греди на покрива няма лиИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Много добра идея от Scrapheap!!! За Панда не бях се сетил. Цените дето се предлагат са много добри, автомобилите изглеждат добре поне на снимките. Обаче, гледам, че не всички са посочили екстрата 4х4. Това не биха го пропуснали ако го имаше. Сигурно не всички са 4х4?
Пък ако някой член от форума е имал или има такъв автомобил, нека сподели още неща за него.
Коментар
-
Имах такава Панда с 1000 кубиковия мотор. може да мине навсякъде само да не легне на дъното и да не се обърне/важи за всички коли/. Моята беше 4х4 но двойното съм го включвал само за демонстрации и басове. Един от басовете беше да дръпна един замръзнал Фиат Дукато дизел. Беше на равно, но затрупан от 30 см. сняг. Тъй като беше бас нямаше никакво разчистване, даже не махнаха снега от предното стъкло на Дукатото. Длъпнах го. Пандата първо първо започна "да сее" наляво-надясно докато закачи и тръгна. Кусур й е, че лоста с който се включва двойното под пода е открит и като се набере сняг и киша замръзва и блокира.Няма междуосев диференциал и трябват четири еднакви гуми. За лек офроуд само предното е
достатъчно.
-
-
Тези, които са само с предно предаване са доста евтини. Цена държат тези с 4х4. Друг подобен бръмбазлък е Субару Джъсти или ван Е10 - Е12, които бяха много добри машини, но едва ли има запазени екземпляри. Имал съм Е12 и бях много доволен."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Джъсти по-скоро не е Субару, а Сузики и гние като за световно
-
Джъсти си е Субару май.......
https://automedia.investor.bg/a/0-na...y-suzuki-swift
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар