Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за пенсионер?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Щом бюджета не може да се надхвърли - търси Опел Фронтера А 2.0 бензин . Двигателят е куче , а всичко останало е Исузу .
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      огледай "всичко останало" да не е ръжда

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      То ръжда, че ще има - ще има. Въпросът е да е до толкова, че да изкара 4-5 години.
      За 5 лв. пиле, за 5 лв. пее...

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Ако не кълве на "току що е обработена против корозия със шегре", няма да се прецака повече от заложеното в програмата )))))))))))))))

      П.П. За 3 килолева, ориентацията трябва да е изцяло южнокорейска, за да има по-малко главоболия в бъдеще.

  • #62
    Тук е момента, за да е полезна темата, запознатите да кажат все пак кой модел е би бил най-малко изгнил, защото при това задание май това е най-голямо значение.
    Фронтера гние по-малко, но все пак А версията е много стара. За Б не знам... Същото знам и за рамите на Ленд Ровер, но само за рамите . КИА гният, но корейците по някаква причина са направили бая дебела рамата за времето си (Спортидж), та колкото и да е скапан метала все ще се пробие по-бавно . Мицубиши и Сузуки са трагедия в това отношение, не знам защо. Дори и сравнително нови Паджеро Спорт са с рама на дупки от корозия. Жалко... Фероза също. Роки, не знам, но и те са на възраст. Терано не знам как е. Тойота, Мерцедес Г и Патрул не ги засягаме изобщо, защото те не са във финансовата категория на подобни теми. Гнили, негнили те все са си над 10-15 бона
    Лошото, че джамбазите си мажат там, пръскат върху ръждата с някакви спрейове, „бодита”, „шегрени” и т.н. и после... Но тук навлизаме в особености на нашата си народопсихология и обработка на човечето през първите седем години, което не е по тази тема.
    Как са в това отношение по новите корейци (Санг Йонг-и, Теракани, Соренто…) ?

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      На моето Мусо, не помня някъде ръжда да ми е извадила очите... От 1997г е, и мисля, че е внасяно от Германия преди 8-9 години. Преди да го взема коментирахме някъде, че са що-годе добре с ръждата. Не е мазано с нищо, щото е взимано от човек, който пък някога си го е внесъл сам.

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Kirilpm - додай му на човека едни 1000 лева от добро сърце и ще може да търси по на широко . Още в началото на темата споменах десния волан като повод за по-ниска цена на по-запазен екземпляр.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Аз не бих го съветвал в този бюджет да си купи паджеро, просто казвам, че не са толкова скъпи, а тука масово се пише приготви си 10 бона, даже още по-добре 15 и после още 5 за да го вкараш в пътя, а това са пълни глупости.Иначе ако излезе фронтера спорт десняче веднага мога да сигнализирам - цените са от 300 до 3000 лева.

  • #63
    Освен твоето единственото живо Мусо, което знам е на Джоу. Не зная защо, но някога ги имаше доста, а после изчезнаха - явно естествен отбор. Обективно няма причина - здрава рама, двигател МБ, здрави мостове. За мен поне няма обяснение...
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #64
      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Освен твоето единственото живо Мусо, което знам е на Джоу. Не зная защо, но някога ги имаше доста, а после изчезнаха - явно естествен отбор. Обективно няма причина - здрава рама, двигател МБ, здрави мостове. За мен поне няма обяснение...
      Хората си карат запазените екземпляри и не знаят, че съществува офроуд форум. А по-сериозно - дали покрай короната, дали като естествен процес, но цените доста подскочиха нагоре и в момента долният праг за нещо читаво е 5к лева МЛМ. Естествено винаги има изключения. Важното е да си повтаряш, че и твоето изключение ще се появи на хоризонта тия дни

      П.П. Един познат купи от форума "читав" дизелов Самурай, който след събличането на пластмасариите се оказа, че е изгнил до стъклата Вече 2-ра година го възстановява и троши едновременно, защото е ловец и алтав по целата глава като шофьор

      Последно редактирано от коко келеша; 07-03-21, 07:24.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #65
        Стегнете се.
        как може нещо за 3 лв да е читаво като само гумите са хилядарка.
        Маслото е по 15 кинта литъра. И т.н.
        То като го обслужиш и напълниш резервоара и цената се удвоява.

        Че може да намери нещо което няма да се разпадне напълно в следващите две три години е факт. Но ще е основно късмет, а не правило.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Циклона да го сравняваш с Фукс и Кастрол си е направо майтап

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Да бе той кастрола за пет кинта е по някаква извънземна технология.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам кое масло с каква технология е правено, но си е факт, че с този Кастрол вървят доста двигатели, и нямат грам оплакване.
          Пък нека да е по 5 лева.

      • #66
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

        Хората си карат запазените екземпляри и не знаят, че съществува офроуд форум:...
        Абе не виждам да си ги карат.. Факт е, че вече са рядкост по пътищата, а ги имаше доста преди време. Хронологично не са толкова стари... Явно има някаква друга някаква причина. Техни съвременници и корейски и други има доста. По-възрастни също.
        Не ги познавам, защото никога не съм се качвал в такова, но наистина са голяма рядкост по пътищата. Отблизо съм виждал само това на ДЖоу и чувам как скърца, преди да се е появил
        Последно редактирано от Scrapheap; 07-03-21, 09:18.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Като отвориш продавалниците излизат десетина обяви за Мусо, но нито едно не е и близо до 3-те килолева, факт. Освен това, никой не казва, че трябва да минават на парад по твоята улица, за да се увериш, че ги карат. Не знам за колко отдавна говориш, но около 93-94-та година, в нашата махала имаше само едно Мусо на живо, при това на един от директорите на Кремиковци . Та и тогава не бяха в изобилие по републиканската пътна мрежа .

        • gabocvet
          gabocvet коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам какво виждаш вчера едно софийско беше при мен за риба. Аз и МЛ не виждам това какво значи, че са изчезнали?

      • #67
        Не си стоя на моята улица а обикалям яко и е факт, че преди ги виждах а сега понамаляха. По вероятно е да срещнеш гнил Трупър, отколкото Мусо. Пак казвам - не зная дали са лоши или хубави, щото не съм имал допир до тях. От друга страна, нито Цецо, нито Джоу са глупаци...

        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Просто нямат външен вид, това е.
          На много хора са им смешни, а българинът е животно което мноого държи на външния вид на таралясника си

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Верно ги няма много, но и никога не са били много масови като Паджеро например. Като нищо може да се окаже, че като процент оцелели до сега, не са много по-зле от Паджерото А има и разни други фактори, силно подценен модел са, особено у нас. В тази връзка и са карани с доста калпава поддръжка(и като за последно)...макар че дори доста от оригиналните им части и консумативи не са скъпи и ги има.
          Отделно, тия преди "фейслифта" се водят малко по-читави в почти всичко, а такива у нас нямаше чак толкова много, колкото по-новите.
          Имат си разни недостатъци, някои дори чисто субективно отблъскват клиентите, но през годините потребителите на модела се сменят, и съответно приоритетите са им други. Примерно, щеше да е много хубаво, ако бяха оставили скоростния лост директно влизащ в кутията, както е на най-първите модели, какъвто е на Джоу. Вместо да правят управлението с жила, от което и хода на лоста е малко странен.

          Моето, учудващо, почти всичко си му работи, освен задната чистачка(предишния собственик оправил проблема с едни яки кабели и цк-ключе под шофьорската седалка, ама аз и без друго не я ползвам).
          Даже оригиналните вакуумни хъбове си функционират при мен. Нарочно го карах с едно на ум за тях, да не ме изоставят някъде, но постепенно започнах да им се доверявам на 100%.
          Смених му масла навсякъде, в мотора карам хидрокрек на Фукс, че приятел майстор го взима на варел, и е на 10лв/л.
          Разхода на гориво също е сносен - над 10/100 средно не качва никога при мен, с все градско, междуградско и малко извън пътя. Даже и само на градско не харчи ховече. Но и не върви кой знае колко... На градско и извън пътя вървенето ми стига, но на извънградско с баири се радвам като се движа с трафика.

      • #68
        Като споменахте десняк ...
        На 1-ви Юли миналата година изпратих на тъста една къса Гранд Витара '05-та, 1.6 бензин.
        Платих за нея £500 + £650 автовоз. Сметай ... Не съм го питал, колко е дал за регистрация. Негов племенник, автомонтьор, след обстоен преглед му казал, че колата е в супер състояние. Няма грам ръжда, да видим докога. Предишното му возило пак беше десняк - Пинин 1.8GDI Super Select. Беше 10-годишно, когато го закарах, без грам ръжда. Обаче, на третата зима в България, гончето на тъста влизаше в колата без да му отваря вратата, през дупките в пода

        п.п. Гледал съм снимки и видео от форумни офроуд разходки. Да, има много десняци. Направи ми впечатление, че доста от тях са т.нар. тук Japanese import, т.е. кола произведена само за японския пазар (JDM) и внесена втора употреба в Англия. В момента на вноса, такава кола е в перфектно състояние и на малко км, обикновено под 100000км. По-горе, в коментарите към пост #62 се спомена Шогун за 3500лв в перфектно състояние. Подозирам, че колата е била JDM. Ако е била автоматик и е имала малко огледалце на преден ляв калник, затъмнени стъкла и ветробрани, 100про е JDM. Ако не са сменявани циферблатите по таблото в Англия, пробега е в километри, а скоростомера обикновено е до 170км/ч. Качеството на изработка, материалите и екстрите на такава кола нямат нищо общо със същата кола правена за Европа.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Мда. Десняците открай време са си на половин цена в сравнение с аналог с ляв волан.

        • cuki
          cuki коментира
          Редактиране на коментар
          ...гончето на тъста влизаше в колата без да му отваря вратата, през дупките в пода... от половин час се смея сам. Съпругата ми 2ти ме пита добре ли съм!

      • #69
        "Не се занимавай с Киа , когато ти потрябва предно ще се окаже че не работи , двигателят ще е склонен да прегрява , дизела ако запали ще викаш ура , бензина ако не спука глава ще черпиш. Окачването ще го правиш два пъти в годината.
        Сега ултрасите ще ме наскачат че като смениш ГНП , глава , радиатор , виско , сложиш ръчни хъбове и е топ."

        С един замах унищожи всичко!
        Започвам пак от нулата. Знам, че е малък бюджета но трябва да имам финанси и за регистрация, обслужване, гуми. Това грубо отива на още 2000 лева.
        Търсенето продължава, Вие бъдете здрави и много късмет да Ви спохожда. Ако намеря нещо което да си заслужава ще продължа да питам. Дано не Ви досаждам!

        Коментар


        • #70
          Първоначално публикуван от 332 Преглед на мнение
          "Не се занимавай с Киа , когато ти потрябва предно ще се окаже че не работи , двигателят ще е склонен да прегрява , дизела ако запали ще викаш ура , бензина ако не спука глава ще черпиш. Окачването ще го правиш два пъти в годината.
          Сега ултрасите ще ме наскачат че като смениш ГНП , глава , радиатор , виско , сложиш ръчни хъбове и е топ."

          С един замах унищожи всичко!
          Започвам пак от нулата. Знам, че е малък бюджета но трябва да имам финанси и за регистрация, обслужване, гуми. Това грубо отива на още 2000 лева.
          Търсенето продължава, Вие бъдете здрави и много късмет да Ви спохожда. Ако намеря нещо което да си заслужава ще продължа да питам. Дано не Ви досаждам!
          Аз не бих се връзвал на писанията на колега, дето само е чел и слушал за Кия, ама ти си знаеш.

          п.с. Ако си наоколо - обади се да се повозим.

          Коментар


          • novatech
            novatech коментира
            Редактиране на коментар
            Писания на колега , колко да са писания? Като за колега със автосервиз дето поне десет кии са му на отчет? И всичкото написано го пиша от първо лице?

            Между другото Киата на дъщеря ти е на съседната улица . Явно е попаднала на собственик - вече и гумите и са еднакви и май са и оправили боята.

        • #71
          Аз също не бих се връзвал на всичко, което се пише, при все, че далеч не съм фен на КИА. В прилично изходно състояние и неталибанска експлоатация ще ти върши работа. Само хъбовете, бих сменил безусловно, ако ще ходя по криви терени. Бензиновата е по-безпроблемна и газифицирана има съвсем вменяем разход. Киа е единственото, което се вписва в бюджета и не е пълноприводна лека кола. Има приличен обем и за рибарска колиба, без особени изисквания бива.
          То в крайна сметка и Нива, произведена в сряда, би вършила работа.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Нивите напук на форумните експерти се карат и се правят в цяла България, но тук във фроума е прието, че не стават и точка по въпроса!

        • #72
          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

          Аз не бих се връзвал на писанията на колега, дето само е чел и слушал за Кия, ама ти си знаеш.

          п.с. Ако си наоколо - обади се да се повозим.
          Да ама твоята е стегната и излекувана от детските болести. А като отиде при джамбаза и седне в новия внос и ще му призлее.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • #73
            Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

            Да ама твоята е стегната и излекувана от детските болести. А като отиде при джамбаза и седне в новия внос и ще му призлее.
            Ама вече 13 години я търкалям, че и от 5 дърпа и каравана.
            Нищо, че вече е пълнолетна и по хамерички стандарт.

            Коментар


            • #74
              Това на колко години е невинаги е критерий. Моята е 83 набор, пък си е кола. Става и за рибарска, но е значително по-скъпа и ги няма много... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:my toyota.JPG
Прегледи:353
Размер:598.9 КБ
ID:6717595
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • ивайло
                ивайло коментира
                Редактиране на коментар
                Личи ,че е 83-ти набор - виж как е почнала да се лющи калта на някои места .

            • #75
              Карал съм спортидж за кратко служебна,никакви проблеми.Често около 5-6 месеца зимата минавах през Пампорово,а там като падне сняг,полицията пускаше коли само 4х4 ...никакви проблеми,като изключим спартанското оборудване,малкия багажник ..си беше ок!
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Спартанска е много относително. Зависи с какво се сравнява. Моята си имаше 4 ел стъкла и климатик. Вътре е широка и добре обезшумена.Возията и е много приятна, ако са наред амове и пружини. Едва ли има подобна возия в този клас. Двоен носач отпред не е като макферсона на витарата.
                Багажника не е огромен, но сравнен пак с Витара и Фронтера е доста приличен. И при блъснати задни седалки си е доста голям и във височина и в дълбочина



                Колкото до здравината, ми не съм имал кой знае какви ядове с трошене и поддръжка.
                Отзад троши пружини. Отпред са проблемни иглените лагерчета на полуоските, но едни втулки и се забравя завинаги. И едни ръчни хъбове. Шарнири, накрайници, за години смених само долните два. При изправна охладителна система, няма проблеми с прегряване и пукане на глави..
                Частите са на повече от поносими цени. И оригиналните и афтърмаркет.
                За посочените цели и бюджет, няма да намери друго. Освен това и по-нова година отколкото Фронтера, Фероза, Витара и подобни.
                Със сериозна ръжда може да се "наиграе" единствено, ако е германка или австрийка. Моята беше италианка и по купето нямаше нито точица, а по рама и окачване повърхностна.
                Последно редактирано от TigerHunter; 09-03-21, 08:11.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X