Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за пенсионер?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от 332 Преглед на мнение
    Много добра идея от Scrapheap!!! За Панда не бях се сетил. Цените дето се предлагат са много добри, автомобилите изглеждат добре поне на снимките. Обаче, гледам, че не всички са посочили екстрата 4х4. Това не биха го пропуснали ако го имаше. Сигурно не всички са 4х4?
    Пък ако някой член от форума е имал или има такъв автомобил, нека сподели още неща за него.
    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...D0%B0-4%D1%854
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #32
      Дано не Ви досаждам с моите питаници но няма откъде да получа истинска информация. Ходих из доста автокъщи и положението е трагично.
      От всичко дето гледах най-читави на външен вид бяха една Хонда ЦРВ, един Териус и едно Легаси комби.
      Легасито най ми грабна вниманието, но имам питане за него. То е комби и е с въздушно окачване отзад, което било доста скъпо и не се намира, имало и доста скъпи и трудни за намиране части които ще се наложи да сменям. Така джамбазина ми заяви и ми навираше един Фрилендър на който трябвало само един кардан да сложа и да го скъсам от каране.
      Питането ми е дали е вярно това за Легасито и скоро очакват и една Импреза. Какво Ви е мнението за нея?

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Това са леки коли.
        Толкоз.

      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        субаруто освен Легаси, трябва да е и аутбек, демек повдигнато заводски и на пружини, от въздушното бягай. Ако ще е Субару, гледай Форестър но 2,0 без турбо, с едни подложки и гуми ще застрами доста "джипки" по черното

    • #33
      От Фрилендър, бегай като циганин от работа. Субару съм затрил два броя от изгниване - иначе са перфектната рибарска кола. Не са били с пневматика, обаче. Някои с ръчна кутия имат и бавни.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #34
        Аз пенсионерския въпрос смятам да си го решавам с дъстърчето (данък 25 лв, среден разход 6/100 нафта). Освен ако не ме удари некоя криза на възраста де ...
        Само дето не се вписва в лимита.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • #35
          По принцип, не обичам да давам наклон на някой какво возило да си купи. Освен това, имам чувството, че последните теми в този раздел, все едно един човек ги пуска повечето. Като гледам как се шегувате, може и така да е наистина. Обаче с едно нещо не мога да се съглася. И това е, че няма 4х4 возило до 3000 лв. И, че после трябва да се дават едни хиляди за ремонти и разни други. Има много евтини джипки. Просто трябва да се търси и гледа. За последните три години съм купил четири такива под тази цена и нищо кой знае какво скъпо не съм правил след това, освен обслужване. Една Кия Спортидж за 2900 лв 2002г. на нея за три години съм и сменил само преден десен лагер два пъти, че беше с много изнесени джанти. И игления лагер на полуоската подмених с втулка. Гуми Грипмакс, за които пуснах тема във форума за около 400 и малко лева. Продадох я преди година на приятел и той не я спира- лов, риболов.
          След това СангЙонг Кайрон 2008г за 2500 лв, на когото двигателя роди след 5000км. Благодарение на Търтея се сдоби с ново сърце на прилични пари и до ден днешен жена ми не слиза от него вече над 25 000 км и две години и половина. Две предни лагер главини за 140лв и един клапан за управление на турбото за 30- тина лева , пак от Търтьо. Нищо друго освен обслужване.
          От средата на миналата година се сдобих отново с Гранд Чероки WJ 2002г 2,7 дизел за 3000 лв. На него съм сменил само една пластмасова тръба- горивопровод на помпата за 120 лв и съм му полирал фаровете. Минал съм над 15 000 км.
          За Коледа на 2020г се наложи да си взема джип за разходки- прежален, щото с другите си возим децата по асфалта. Падна се Сузуки Витара 1998 г 1,9 ТД на Пежо за 2000лв с мек таван. Досега за 10- тина хард разходки успях да счупя само едно предно каре. Струваше 40 лв. Беше вдигната отпред с подложки. Вдигнах я отзад пак така. Аа и се падна с кални гуми Форвард сафари. Не, че са нещо, ама вършат идеална работа за целта. Кольо, а и не само той, много добре познава представата ми за офроуд. Наскоро попаднах на хардтоп за 300 лв и го взех. И само обслужване. Аа и датчик колянов вал за 10 лв от морга. Не ,че нещо ми пречеше, ама не ми показваше оборотомера и се дразнех.
          От изброените само Витарата има наченки на ръжда, като рамата е перфектна. Всички останали, нямат и повърхностна.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • atanas_93
            atanas_93 коментира
            Редактиране на коментар
            "PavelTakov82 коментира
            Днес, 13:26
            Викаш ,взе джип за 3к и му смени двигателя,ама не е кой знае какво? !!
            За човек,който няма познанията на механик и връзки да си намира евтино части от морги ,приятели и съфорумници и да си ремонтира сам,нещата изглеждат съвсем различно.
            Не е сериозно за 3к да си купиш джип за ежедневието и за извън пътя и да казваш ,че е супер.
            Или имаме съвсем различна представа. "

            Не за 3000, а за 2500лв го взех, ако трябва да сме точни. Двигателя струваше 1200 лв цял. Това са напълно реални цени. В момента тази кола е в перфектно техническо състояние. Всичко по нея работи без условности.Не е и чак толкова престаряла. Има екстри като на съвременна кола, като стандартните дори няма да ги споменавам- включително прибиране и подгрев на огледалата, подгрев на седалки и предно стъкло, круизконтрол, хилдаунконтрол,. Жена ми вози две деца ежедневно с нея. Не виждам кое звучи несериозно. Практичен човек съм и отдавна не робувам на марки и модели в никоя сфера.
            Последно редактирано от atanas_93; 03-03-21, 17:53.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            "Що се правиш."

            За да те дразня Доста добре подскачаш.

            П.П.Ама на траял не си карал, и то не в детския клас

          • kbot
            kbot коментира
            Редактиране на коментар
            Тея за ръждата ги разправяйте на баба ми. Преди дачията съм карал доста коли. Включително и една 30 годишна. Последния "истински" джип го купих за 8К и го продадох за 6К и неща да си спомням.
            Явно всички сме рибари.

        • #36
          Cecoa1, да само за в гората

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Е, той човека за там пита. Едва ли ще ходи на състезание. Не харчат много, прости са, има евтини части... Обслужване само масла и филтри, ангренаж не го мислиш(сменя се верига на доста голям пробег, който на тоя модел ще се вижда от самолет).

            ПП: Да, нямат много сила, но колкото имат може да се ползва на макс без притеснения. 120-130км/ч може да ги държи по равното като постоянна скорост. На междуградско си движи горе-долу с останалите в движението. Е, на баири иска връщане на скорости мотора без турбо.
            Последно редактирано от cecoa1; 03-03-21, 18:06.

        • #37
          Подкрепям Атанас. Когато окотих двигателя на Ферозата, купих Кия Спортидж за 2,700. Не съм имал сериозни разходи с нея, освен в началото, когато си бях навил да сменям всичко наред. Служи ми вярно и безрезервно 5 години. Оставам с добър спомен за джипката, Не ме е оставяла никъде. Сега я кара колега и приятел и също няма никакви ядове с нея.
          В подобни теми се почва веднага с блокажи, 33-35 инча гуми.... За ходене на риба? Айде стига! Ходил съм на гъби с Кията. Където съм минавал с Ферозата, съм минавал и с нея без проблеми, ако и с АТ-та. Случвало ми се е да ми закачи отдолу, да, но нищо по-сериозно. Последно ходих на гости на един съсед по вила. Цяла вечер валя. Вика: " Сега нямаш никакви шансове да се изкачиш с нея"
          Ами, нищо подобно. Изкачи си се в калта с мизерните АТ-та на 8 години. Наистина се подценяват много марки и модели. Всеки според чергата в карая на караищата.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #38
            “Не за 3000, а за 2500лв го взех, ако трябва да сме точни. Двигателя струваше 1200 лв цял. Това са напълно реални цени. В момента тази кола е в перфектно техническо състояние. Всичко по нея работи без условности.Не е и чак толкова престаряла. Има екстри като на съвременна кола, като стандартните дори няма да ги споменавам- включително прибиране и подгрев на огледалата, подгрев на седалки и предно стъкло, круизконтрол, хилдаунконтрол,. Жена ми вози две деца ежедневно с нея. Не виждам кое звучи несериозно. Практичен човек съм и отдавна не робувам на марки и модели в никоя сфера.”

            Наско съгласен съм с теб,аз също не робувам на марки и модели.
            Просто съм се нагледал на авто трупове/между другото все попадам на такива,и си мисля че е защото търся по евтините за покупка/.
            И като знам какво имат за смяна ...
            Е и аз съм малко перфекционист и като взема нещо ,почвам да сменям от-до ,но явно може и по другия начин.
            Успех!

            Коментар


            • #39
              Ся то в общия случай става с Москвич

              Но да хвърля едни пет стинки.

              Някога преди отдавна бях правил две разходки по Елешница. Лятна и зимна.
              Сашо беше на едната.
              Защо го пиша това - и на двете ясно се видя защо едни джипове могат, други не. На едната до един момент имаше и лека кола.
              И те така те.

              ​​дали ще се стигне до момента в който има разлика зависи от много неща. Моето мнение е че по подготвен повече от колкото трябва, отколкото веднъж да ти дотрябва и да го духаш.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Подготвяш се колкото ти стига бюджета.
                За 3К лева, Москвич или Мусо?!

              • genadi.tsvetkov
                genadi.tsvetkov коментира
                Редактиране на коментар
                Всички искаме G63 AMG за база,но не всички можем да си го купим,НО аз пък познавам един,който си го купи чисто ново и сега го продава,че не го кефи нещо, в сравнение с другите му коли,та така

            • #40
              А не, нарочно не пиша модели. Просто човек трябва да знае какво иска и какво му трябва за това което иска.

              Ето аз си сложих механична лебедка. Понеже често карам сам. И може да дърпа в две посоки по същата причина.

              И след като знае какво му трябва , си гледа бюджета - ако не стига по добре друго хоби отколкото нещо половинчато.

              Така ги виждам аз нещата.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Па то хобито е лов и риболов... Като не стигнеш някъде с колата, ходиш малко пеша, или избираш друго място на гьола/реката.
                А за половинчато... И танк да караш, някъде няма да минеш. Стига ти само да можеш да се съобразяваш с възможностите на машината. Или как беше оня пост- желанията ни да съвпадат с възможностите

              • stankos
                stankos коментира
                Редактиране на коментар
                Може ли да споделиш цена и ориентировъчна снимка на механичната лебедка на лично ? Може да ми пази страх в багажника, ако е същото, за което си мисля !

            • #41
              Няма машина която минава отвсякъде. Важното в случая е да знаеш кой праг на проходимост искаш да прескочиш
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Ми човека е споделил, че не са някакви много трудни терени, изброил е и с какво ходят другите.

            • #42
              Е да де.
              Москвич.
              Даже съм предложил мл.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Па ML-а за 3 хиляди лева ли е най-безпроблемен?!
                Ти що сложи мотор с три жици, а не комън рейл?! (Не, че OM 612 е лош, нали)
                Що си с механична лебедка, като по-добре знаеш разликата с цената на електрическите?!
                Нали възможно най-подготвен за тия пари... И според теб това е тоя ML?!
                Аз поне предложих нещо, при което мотора е по-прост и от твоя, и частите са по 2,50... Що-годе ще трака там, и няма да те остави в гората заради разкачен датчик.
                Ама ти тия неща ги знаеш, та не знам защо ги пишеш така на едро и от високо.

            • #43
              Начи...некой пита нещо, а ние се дърляме. Прави сте всички.
              Колегата Таков. Надявам се, че не се надяваш. че ще вземеш нещо за до 3 К и няма да инвестиреаш нищо. Апетитът идва с яденето. Казвал съм го и в други теми, Вземаш нещо в бюджета и тогава ти става ясно кое, какво. С Търтьо сме карали и съм научил това-онова.
              Мечо пух го е казал, но се установява емпирично. И според джоба.

              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Цецо. моят приятел инвестира в задни амортисьори, пружини и гуми. Нищо не съм крил от него, дори му помогнах да си намери на поносими цени. Две седмици преди да му я продам, смених предни амове. Аз ги купих и смених. Сега. Той после си поиска теглич и булбар. И тях му помогнах да си намери.

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                И колко струват тия амортисьори и пружини?!
                Гумите са неизбежни, но както сам си видял, и със стари гуми за мъгла, колата все пак си върши доста работа. В казармата или пък някоя служебна уазка, като се карат с някакви гуми, та какво?! И с някаква поддръжка също... Не вършат въобще работа разни возила заради поизпуснали амортисьори?!
                И колко ще кара човека?! 200км на седмица, 10 хиляди на година... Примерно, едва ли ще е повече...вероятно даже и наполовина. Избираш що-годе читава, инвестираш малко в основни неща, и си караш... Не е хептен без пари, но не е задължително и да е цифра.

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Еми, именно. Амовете и пружините бяха заедно около 200 пари. Това с доставката. Гумите не знам, щото той си ги купува и сменя и не съм го питал, Но иначе, нищо друго не е пипал. От ония дни ме пита кога да сменя маслото и му казах. Долу-горе, щото и аз не помня точните километри до няколкостотин. Записвам ги и ги имам някъде, но го сменях миналото лято, а не съм я убил от каране от тогава. от вилата до града.

            • #44
              Защо съм с ДВГ с три жици ли - щото като се пипне грамотно върви в пъти повече. Но не е по евтино, даже хич.

              А мл са на сто години, затуй и евтини. Читава кола е като читава жена - чукаш гледаш и често хОй
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Нема смисъл да спорим. Достатъчно умен човек си, за да можеш съвсем лесно да се поставиш на мястото на питащия. Тавана на пенсията в момента е към 1200лв. Той вероятно взима по-малко. Едва ли е автомонтьор, и едва ли има много приятели автомонтьори. Не държи на комфорт, на мощност, имидж, много голяма проходимост и пр. Ама Москвичи вече много нЕма, а пък и те си опират тук там по пресечен терен, боксуват, щото са на един мост...харчат, колкото на другите джипките... А и за руско си трябва да си автомонтьор, дори когато излиза от завода. Иначе може и УАЗ. Ама и той си е сделан. Трябва да има и газ, па и тоци по-мотора все пак има(добре е някой да им разбира)...комфорта доста назад, а малко по-добрата проходимост(сток) не е нужна в общия случай.
                И ти твърдиш, че този човек, е по-добре да вземе ML за 3000лв?! Та защо ще струва тоя ML тия пари, ако на него можеш да разчиташ толкова много дори и в гората, при липса на майстор, сервиз, диагностика?! Колко по-остарели или около тая възраст возила, струват доста повече, едва ли е случайно?!

            • #45
              Вуйчо е пенсионер от доста години,рибар,ловец и лятото се включва в дърводобива. Пенсията му е почти "тавана",но си кара "Церозата" на газчица и не иска да я сменя с друг сандък.
              Пс. За моя ръст не е удобна ,но за неговият си е перфектна.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X