Първоначално публикуван от 332
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Джип за пенсионер?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дано не Ви досаждам с моите питаници но няма откъде да получа истинска информация. Ходих из доста автокъщи и положението е трагично.
 От всичко дето гледах най-читави на външен вид бяха една Хонда ЦРВ, един Териус и едно Легаси комби.
 Легасито най ми грабна вниманието, но имам питане за него. То е комби и е с въздушно окачване отзад, което било доста скъпо и не се намира, имало и доста скъпи и трудни за намиране части които ще се наложи да сменям. Така джамбазина ми заяви и ми навираше един Фрилендър на който трябвало само един кардан да сложа и да го скъсам от каране.
 Питането ми е дали е вярно това за Легасито и скоро очакват и една Импреза. Какво Ви е мнението за нея?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От Фрилендър, бегай като циганин от работа. Субару съм затрил два броя от изгниване - иначе са перфектната рибарска кола. Не са били с пневматика, обаче. Някои с ръчна кутия имат и бавни.
 "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 По принцип, не обичам да давам наклон на някой какво возило да си купи. Освен това, имам чувството, че последните теми в този раздел, все едно един човек ги пуска повечето. Като гледам как се шегувате, може и така да е наистина. Обаче с едно нещо не мога да се съглася. И това е, че няма 4х4 возило до 3000 лв. И, че после трябва да се дават едни хиляди за ремонти и разни други. Има много евтини джипки. Просто трябва да се търси и гледа. За последните три години съм купил четири такива под тази цена и нищо кой знае какво скъпо не съм правил след това, освен обслужване. Една Кия Спортидж за 2900 лв 2002г. на нея за три години съм и сменил само преден десен лагер два пъти, че беше с много изнесени джанти. И игления лагер на полуоската подмених с втулка. Гуми Грипмакс, за които пуснах тема във форума за около 400 и малко лева. Продадох я преди година на приятел и той не я спира- лов, риболов.
 След това СангЙонг Кайрон 2008г за 2500 лв, на когото двигателя роди след 5000км. Благодарение на Търтея се сдоби с ново сърце на прилични пари и до ден днешен жена ми не слиза от него вече над 25 000 км и две години и половина. Две предни лагер главини за 140лв и един клапан за управление на турбото за 30- тина лева , пак от Търтьо. Нищо друго освен обслужване.
 От средата на миналата година се сдобих отново с Гранд Чероки WJ 2002г 2,7 дизел за 3000 лв. На него съм сменил само една пластмасова тръба- горивопровод на помпата за 120 лв и съм му полирал фаровете. Минал съм над 15 000 км.
 За Коледа на 2020г се наложи да си взема джип за разходки- прежален, щото с другите си возим децата по асфалта. Падна се Сузуки Витара 1998 г 1,9 ТД на Пежо за 2000лв с мек таван. Досега за 10- тина хард разходки успях да счупя само едно предно каре. Струваше 40 лв. Беше вдигната отпред с подложки. Вдигнах я отзад пак така. Аа и се падна с кални гуми Форвард сафари. Не, че са нещо, ама вършат идеална работа за целта. Кольо, а и не само той, много добре познава представата ми за офроуд. Наскоро попаднах на хардтоп за 300 лв и го взех. И само обслужване. Аа и датчик колянов вал за 10 лв от морга. Не ,че нещо ми пречеше, ама не ми показваше оборотомера и се дразнех.
 От изброените само Витарата има наченки на ръжда, като рамата е перфектна. Всички останали, нямат и повърхностна.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
 SSang Yong Kyron 2.0xdi
 Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
 - 4 likes
 Коментар- 
	
	
	
 "PavelTakov82 коментира
 Днес, 13:26
 Викаш ,взе джип за 3к и му смени двигателя,ама не е кой знае какво? !!
 За човек,който няма познанията на механик и връзки да си намира евтино части от морги ,приятели и съфорумници и да си ремонтира сам,нещата изглеждат съвсем различно.
 Не е сериозно за 3к да си купиш джип за ежедневието и за извън пътя и да казваш ,че е супер.
 Или имаме съвсем различна представа. "
 
 Не за 3000, а за 2500лв го взех, ако трябва да сме точни. Двигателя струваше 1200 лв цял. Това са напълно реални цени. В момента тази кола е в перфектно техническо състояние. Всичко по нея работи без условности.Не е и чак толкова престаряла. Има екстри като на съвременна кола, като стандартните дори няма да ги споменавам- включително прибиране и подгрев на огледалата, подгрев на седалки и предно стъкло, круизконтрол, хилдаунконтрол,. Жена ми вози две деца ежедневно с нея. Не виждам кое звучи несериозно. Практичен човек съм и отдавна не робувам на марки и модели в никоя сфера.Последно редактирано от atanas_93; 03-03-21, 18:53.
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Коментар- 
	
	
	
 Е, той човека за там пита. Едва ли ще ходи на състезание. Не харчат много, прости са, има евтини части... Обслужване само масла и филтри, ангренаж не го мислиш(сменя се верига на доста голям пробег, който на тоя модел ще се вижда от самолет).
 
 ПП: Да, нямат много сила, но колкото имат може да се ползва на макс без притеснения. 120-130км/ч може да ги държи по равното като постоянна скорост. На междуградско си движи горе-долу с останалите в движението. Е, на баири иска връщане на скорости мотора без турбо.Последно редактирано от cecoa1; 03-03-21, 19:06.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Подкрепям Атанас. Когато окотих двигателя на Ферозата, купих Кия Спортидж за 2,700. Не съм имал сериозни разходи с нея, освен в началото, когато си бях навил да сменям всичко наред. Служи ми вярно и безрезервно 5 години. Оставам с добър спомен за джипката, Не ме е оставяла никъде. Сега я кара колега и приятел и също няма никакви ядове с нея.
 В подобни теми се почва веднага с блокажи, 33-35 инча гуми.... За ходене на риба? Айде стига! Ходил съм на гъби с Кията. Където съм минавал с Ферозата, съм минавал и с нея без проблеми, ако и с АТ-та. Случвало ми се е да ми закачи отдолу, да, но нищо по-сериозно. Последно ходих на гости на един съсед по вила. Цяла вечер валя. Вика: " Сега нямаш никакви шансове да се изкачиш с нея"
 Ами, нищо подобно. Изкачи си се в калта с мизерните АТ-та на 8 години. Наистина се подценяват много марки и модели. Всеки според чергата в карая на караищата.Your conscience is all you can take to your grave.
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 “Не за 3000, а за 2500лв го взех, ако трябва да сме точни. Двигателя струваше 1200 лв цял. Това са напълно реални цени. В момента тази кола е в перфектно техническо състояние. Всичко по нея работи без условности.Не е и чак толкова престаряла. Има екстри като на съвременна кола, като стандартните дори няма да ги споменавам- включително прибиране и подгрев на огледалата, подгрев на седалки и предно стъкло, круизконтрол, хилдаунконтрол,. Жена ми вози две деца ежедневно с нея. Не виждам кое звучи несериозно. Практичен човек съм и отдавна не робувам на марки и модели в никоя сфера.”
 
 Наско съгласен съм с теб,аз също не робувам на марки и модели.
 Просто съм се нагледал на авто трупове/между другото все попадам на такива,и си мисля че е защото търся по евтините за покупка/.
 И като знам какво имат за смяна ...
 Е и аз съм малко перфекционист и като взема нещо ,почвам да сменям от-до ,но явно може и по другия начин.
 Успех!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ся то в общия случай става с Москвич 
 
 Но да хвърля едни пет стинки.
 
 Някога преди отдавна бях правил две разходки по Елешница. Лятна и зимна.
 Сашо беше на едната.
 Защо го пиша това - и на двете ясно се видя защо едни джипове могат, други не. На едната до един момент имаше и лека кола.
 И те така те.
 
 дали ще се стигне до момента в който има разлика зависи от много неща. Моето мнение е че по подготвен повече от колкото трябва, отколкото веднъж да ти дотрябва и да го духаш.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 А не, нарочно не пиша модели. Просто човек трябва да знае какво иска и какво му трябва за това което иска.
 
 Ето аз си сложих механична лебедка. Понеже често карам сам. И може да дърпа в две посоки по същата причина.
 
 И след като знае какво му трябва , си гледа бюджета - ако не стига по добре друго хоби отколкото нещо половинчато.
 
 Така ги виждам аз нещата.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 - 2 likes
 Коментар- 
	
	
	
 Па то хобито е лов и риболов... Като не стигнеш някъде с колата, ходиш малко пеша, или избираш друго място на гьола/реката.
 А за половинчато... И танк да караш, някъде няма да минеш. Стига ти само да можеш да се съобразяваш с възможностите на машината. Или как беше оня пост- желанията ни да съвпадат с възможностите  
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Няма машина която минава отвсякъде. Важното в случая е да знаеш кой праг на проходимост искаш да прескочишИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е да де.
 Москвич.
 Даже съм предложил мл.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар- 
	
	
	
 Па ML-а за 3 хиляди лева ли е най-безпроблемен?!
 Ти що сложи мотор с три жици, а не комън рейл?! (Не, че OM 612 е лош, нали)
 Що си с механична лебедка, като по-добре знаеш разликата с цената на електрическите?!
 Нали възможно най-подготвен за тия пари... И според теб това е тоя ML?!
 Аз поне предложих нещо, при което мотора е по-прост и от твоя, и частите са по 2,50... Що-годе ще трака там, и няма да те остави в гората заради разкачен датчик.
 Ама ти тия неща ги знаеш, та не знам защо ги пишеш така на едро и от високо.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Начи...некой пита нещо, а ние се дърляме. Прави сте всички.
 Колегата Таков. Надявам се, че не се надяваш. че ще вземеш нещо за до 3 К и няма да инвестиреаш нищо. Апетитът идва с яденето. Казвал съм го и в други теми, Вземаш нещо в бюджета и тогава ти става ясно кое, какво. С Търтьо сме карали и съм научил това-онова.
 Мечо пух го е казал, но се установява емпирично. И според джоба. 
 
 Your conscience is all you can take to your grave.
 Коментар- 
	
	
	
 Цецо. моят приятел инвестира в задни амортисьори, пружини и гуми. Нищо не съм крил от него, дори му помогнах да си намери на поносими цени. Две седмици преди да му я продам, смених предни амове. Аз ги купих и смених. Сега. Той после си поиска теглич и булбар. И тях му помогнах да си намери.
 
- 
	
	
	
 И колко струват тия амортисьори и пружини?!
 Гумите са неизбежни, но както сам си видял, и със стари гуми за мъгла, колата все пак си върши доста работа. В казармата или пък някоя служебна уазка, като се карат с някакви гуми, та какво?! И с някаква поддръжка също... Не вършат въобще работа разни возила заради поизпуснали амортисьори?!
 И колко ще кара човека?! 200км на седмица, 10 хиляди на година... Примерно, едва ли ще е повече...вероятно даже и наполовина. Избираш що-годе читава, инвестираш малко в основни неща, и си караш... Не е хептен без пари, но не е задължително и да е цифра.
 
- 
	
	
	
 Еми, именно. Амовете и пружините бяха заедно около 200 пари. Това с доставката. Гумите не знам, щото той си ги купува и сменя и не съм го питал, Но иначе, нищо друго не е пипал. От ония дни ме пита кога да сменя маслото и му казах. Долу-горе, щото и аз не помня точните километри до няколкостотин. Записвам ги и ги имам някъде, но го сменях миналото лято, а не съм я убил от каране от тогава. от вилата до града.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Защо съм с ДВГ с три жици ли - щото като се пипне грамотно върви в пъти повече. Но не е по евтино, даже хич.
 
 А мл са на сто години, затуй и евтини. Читава кола е като читава жена - чукаш гледаш и често хОй И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 - 1 like
 Коментар- 
	
	
	
 Нема смисъл да спорим. Достатъчно умен човек си, за да можеш съвсем лесно да се поставиш на мястото на питащия. Тавана на пенсията в момента е към 1200лв. Той вероятно взима по-малко. Едва ли е автомонтьор, и едва ли има много приятели автомонтьори. Не държи на комфорт, на мощност, имидж, много голяма проходимост и пр. Ама Москвичи вече много нЕма, а пък и те си опират тук там по пресечен терен, боксуват, щото са на един мост...харчат, колкото на другите джипките... А и за руско си трябва да си автомонтьор, дори когато излиза от завода. Иначе може и УАЗ. Ама и той си е сделан. Трябва да има и газ, па и тоци по-мотора все пак има(добре е някой да им разбира)...комфорта доста назад, а малко по-добрата проходимост(сток) не е нужна в общия случай.
 И ти твърдиш, че този човек, е по-добре да вземе ML за 3000лв?! Та защо ще струва тоя ML тия пари, ако на него можеш да разчиташ толкова много дори и в гората, при липса на майстор, сервиз, диагностика?! Колко по-остарели или около тая възраст возила, струват доста повече, едва ли е случайно?!
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Вуйчо е пенсионер от доста години,рибар,ловец и лятото се включва в дърводобива. Пенсията му е почти "тавана",но си кара "Церозата" на газчица и не иска да я сменя с друг сандък.
 Пс. За моя ръст не е удобна ,но за неговият си е перфектна.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.













Коментар